ارزان‌ترین مراکز‌خرید کیش برای خرید سوغاتی

ارزان‌ترین مراکز‌خرید کیش برای خرید سوغاتی

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

اگر شما هم عاشق خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید مختلف هستید؛ حتما بخشی از سفر خود را در بازارها و پاساژ های مختلف و مراکزخرید متعدد سپری می‌نمایید. در ادامه می‌توانید با ارزان ترین مراکز خرید کیش که بیشتر مسافران از آن ها بی اطلاع هستند و اقلام و وسیله هایی که از آن ها می توانید با قیمت کاملا استثنایی و خیلی ارزان تهبه نمایید، آشنا شوید. همچنین می توانید با بهترین قیمت، سوغاتی های سفر خود را از این مراکز خریداری نمایید.

برای رزرو تور کیش، با خدمات ویژه گردشگری و اقامت در بهترین هتل ها کلیک نمایید.

مرکز خرید مرجان

اگر عاشق هتل های ساحلی هستید و هتلتان تا مرکز شهر فاصله دارد؛ می توانید از یکی از بهترین مراکز خرید کیش خرید نمایید زیرا بازار مرجان کیش از مرکز جزیره فاصله دارد.
یکی از جذاب ترین نکات درباره این بازار این است که مسافران می‌توانند بعد از بازارگردی، در ساحل مرجان و اسکله چوبی کوچک و زیبای آن استراحت نمایند.

به علاوه در ساحل مرجان وسایل تفریحی ورزشی مانند دوچرخه و موتور شارژی نیز برای تفریح وجود دارد. فودکورت این مجموعه نیز با توجه به رضایت مراجعه کنندگان جز بهترین فود کورت های کیش می باشد. از این مجموعه می توانید انواع لوازم برقی، لوازم‌خانگی، شکلات، قهوه های با کیفیت، پوشاک زنانه مردانه و بچه‌گانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش، مواد غذایی، کالای خواب و لوازم خرازی را خرید نمایید.

ارزان ترین اقلامی که می تونین از بازار مرجان تهیه کنین شامل : لباس های بچگانه و همچنین لوازم برقی از دلونگی و میگل با کیفیت و قیمت مناسب

بازار مرجان کیش

مرکزخرید پاندا

مرکز خرید پاندا یا هایپر مارکت پاندا مجموعه ای بسیار بزرگ است که حتی ساکنان جزیره کیش نیز برای خرید مایحتاج روزانه خود به آن مراجعه می نمایند تا بتوانند اجناس تازه و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

این مرکز خرید در سال 1395 تاسیس شد و دارای 7500 متر مربع مساحت می‌باشد و خوب است بدانید؛ بیشتر اجناس این مرکز خرید وارداتی هستند و از کشورهای هند، چین و ترکیه وارد این جزیره می‌شوند.

برای رفتن به هایپر مارکت پاندا باید به آدرس میدان هرمز و بلوار میرمهنا کیش بروید و متناسب با سلیقه خود هر آنچه را که دوست دارید را خریداری نمایید.

ارزان ترین اقلامی که می تونین از مرکزخرید پاندا تهیه کنین شامل : انواع کیف و کفش با متنوع ترین طرح ها و انواع کوله پشتی، چمدان و پتومسافرتی با قیمت باور نکردنی

دیپلمات مال کیش

دیپلمات مال کیش در راستای ساحل شمالی جزیره رو به روی بازار عربها واقع شده می باشد. ساختمان مرکز خرید دیپلمات پنج طبقه و شامل ۲۷۰ واحد تجاری می‌باشد.

طبقه همکف تا طبقه دوم مرکز خرید دیپلمات کیش به مغازه ها و شهربازی اختصاص داده شده است. طبقه سوم تنها برای فروش برندهای ورزشی همراه با یک شهربازی مجهز می‌باشد و در طبقه چهارم نیز رستوران ها و کافی شاپ پذیرای میهمانان عزیز این جزیره هستند. به علاوه در این طبقه مجموعه سفر به دور دنیا برای تجربه سفری اسرار آمیز  به ۱۴ کشور دنیا وجود دارد.

در دیپلمات مال کیش علاوه بر خرید از کتابخانه، شاهنامه خوانی، اجرای نمایش های عروسکی و تئاتر این مجموعه نیز می‌توانید لذت ببرید. همچنین واحدهایی به عرضه محصولات فرهنگی، هنری و سرگرمی در مجاورت شهربازی این مجموعه اختصاص داده شده است.

محصولات متنوعی را مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت و زیورآلات، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی و مواد غذایی در مغازه های دیپلمات مال کیش می‌توانید خریداری نمایید.

دیپلمات مال کیش در نزدیکی بازار ماهی کیش و بازار پارس خلیج واقع شده است و میهمانان هتل خاتم، هتل فانوس و هتل آفتاب شرق دسترسی راحتی به این بازار دارند و اگر این هتل ها را برای تور خود رزرو نموده اید؛ حتما به این مرکز خرید سر بزنید.

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکزخرید برای خرید بوت و نیم بوت های زنانه می‌باشد و در تایم های آفری با قیمت باورنکردنی می‌توانید از تخفیفات مجموعه بهره مند شوید.

دیپلمات مال کیش

مرکز خرید ونوس کیش

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در کیش، بازار ونوس می‌باشد؛ در طبقه اول پوشاک، دوچرخه، پوشاک بچه گانه، لباس های مجلسی زنانه و مردانه، انواع عطر و ادکلن، ابزار ماهیگیری، چمدان، لوازم التحریر، لوازم آشپزخانه، عینک، شکلات و مواد غذایی، وسایل الکترونیکی و لوازم تزئینی و لوکس منزل، پارچه و ملحفه و رو تختی به فروش می‌رسد. همچنین در صورت نیاز به خدمات بانکداری، بیمه، رنت کار و آژانس هواپیمایی نیز می‌توانید به این طبقه مراجعه نمایید.

بعد از خرید در این مجموعه می‌توانید به بازار مریم، توتی فروتی، اسکله تفریحی، کشتی تفریحی و بولینگ مریم نیز سربزنید.

تنها در چندقدمی مرکز خرید ونوس می‌توانید در هتل سورینت مریم، ویدا، گرند و فلامینگو اقامت داشته باشید تا در مدت زمان کمی به این مرکز خریدسترسی داشته باشید. بازار ونوس در خیابان سنایی نزدیک هتل ونوس واقع شده می‌باشد.

اگر می‌خواهید لباس خواب و لیاس های راحتی خریداری نمایید؛ در این مرکز خرید متنوع ترین پوشاک را خواهید یافت.

بازار عربها در کیش

بازار عرب‌ها یا بازار صفین، یکی از بازارهای قدیمی و سنتی جزیره کیش می‌باشد. در این بازار یک طبقه، تمام آنچه نیاز دارید را می‌توانید با قیمتی مناسب خریداری نمایید. بیشتر فروشنده‌های این مرکز خرید، مردم عرب‌ زبان هستند. به همین دلیل به آن بازار عرب‌ها می‌گویند. در بازار عرب‌ها شما می‌توانید انواع اجناس مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک محلی، پوشاک بچه‌گانه، مانتو و روسری، لوازم خانه و آشپزخانه و همچنین زیورآلات را خریداری نمایید. البته لازم به ذکر است اگر به دنبال خرید اجناس لوکس هستید؛ این بازار مناسب شما نیست ولی اجناس ارزان و با کیفیتی را از این مجموعه می توانید خریداری نمایید.

در بازار عرب ها می توانید با بهترین قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت را خریداری نمایید و برای خرید اقلام بهداشتی بهنرین مرکز در کیش به شمار می آید.

بازار چینی ها در کیش

بازار چینی‌ها در کیش معرف آداب، رسوم و فرهنگ چینی‌ها است. در این بازار حتی فروشندگان هم چینی هستند. انواع اجناس چینی پر زرق و برق را در این بازار خواهید یافت و مطمئنا از این بازار بدون خرید بیرون نخواهید رفت.

البته به غیر از این موارد کالاهایی مثل کیف، کفش و لوازم خانگی هم در این محدوده پیدا خواهید کرد. قیمت اجناس بازار شهر چین در کیش نسبت به دیگر مراکز خرید ارزان محسوب می شود و به همین دلیل هم طرفداران زیادی بین خریداران دارد. فصل حراج در کیش زمان مناسبی برای خرید از این مرکز خرید محسوب می شود.

اگر عاشق ظروف رنگارنگ با طرح های جذاب و متنوع هستید، در این بازار هر ظرفی را که بخواهید با قیمتی باورنکردنی خواهید یافت.

ظروف رنگارنگ در بازار چینی ها

رزرو تور لحظه آخری کیش و رزرو تور کیش از تهران و از سایر شهر ها از مبدا شیراز، اصفهان و مشهد با ما در ارتباط باشید.

سوغاتی از کیش چی بخریم؟

شکلات نارگیلی رافائلو، کافی میت های دوست داشتنی، نسکافه های کلاسیک، کاپوچینو، اسپرسو، ترافل فنسی بلژین، بیسکوئیت های خوش طعم مکسیم و چیپس های استوانه ای فوق العاده خوش طعم این جزیره رو نباید از دست بدین و برای عزیزانتون این سوغاتی های خوش طعم رو بخرین.

نظرات در مورد ارزان‌ترین مراکز‌خرید کیش برای خرید سوغاتی

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *