مراکز خرید ارزان ایران و ترکیه

مراکز خرید ارزان ایران و ترکیه

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

اگر شما هم عاشق خرید کردن هستید و در سفرهای خود به دنبال بازار های رنگارنگ و مراکز خرید لوکس و متنوع هستید و از خرید کردن خسته نمی شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. خرید کردن در سفر و در مکان های جدید حال و هوای دیگری دارد و شما می توانید هم به گشت و گذار خود بپردارید و تفریح کنید و هم خرید خود را انجام دهید و با چمدانی پر از اجناس متنوع به خانه خود برگردید. در ادامه تعدادی از مراکز خرید ارزان شهر های پر گردشگر ایران و کشور همسایه محبوبمان ترکیه را خدمتتان معرفی خواهیم کرد تا با برنامه ریزی مناسب مرکز خریدی که دوست دارید را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید.

مراکز خرید ارزان قیمت در استانبول

اگر به دنبال خرید در خارج از ایران هستید و اجناس با کیفیت با قیمت مناسب را می خواهید، اولین جایی که به شما پیشنهاد می کنیم، شهر استانبول ترکیه است. البته سفر به این شهر با اینکه نسبتا ارزان تر از دیگر شهر های اطراف ایران می باشد اما هزینه سفر و به ویژه بلیط هواپیما و… را هم باید در نظر بگیرید. بهتر است که با هدف گشت و گذار و تفریح و خرید با هم به این شهر سفر کنید تا در کنار خرید کردن از لحظات سفر خود نیز لذت ببرید.

در ادامه تعدادی مرکز خرید در استانبول را که نسبتا ارزان تر هستند را خدمتتان معرفی می کنیم تا برای خرید خود برنامه داشته باشید و به راحتی مرکز خرید مناسب خود را انتخاب نمایید.

مرکز خرید فروم (Forum Istanbul)

مرکز خرید فروم، دارای اجناس با قیمت مناسب هست ولی اگر در زمان حراجی ها به این مرکز خرید بروید می توانید حسابی خرید کنید و اجناس ارزان را پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید فروم: Osmaniye, Çobançeşme Koşuyolu Cd. No:3, 34100 Bakırköy/İstanbul, Türkiye

مرکز خرید فروم استانبول

اوتلت اولویوم (Olivium Outlet Center)

مرکز خریدی پر از تخفیف و اجناسی با قیمت های به صرفه و مناسب که می توانید از سالن سینما، سالن بولینگ و مراکز بازی کودکان این مجموعه نیز بهره مند شوید.

آدرس اوتلت اولویوم: Beştelsiz, Prof. Muammer Aksoy Cad. No:30, 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Türkiye

مال آف استانبول (Mall of Istanbul)

مرکز خریدی بسیار بزرگ که اگر به دنبال خرید ارزان و به صرفه هستید باید کلی زمان بگذارید، البته مجموعه تفریحی هم در این مرکز خرید وجود دارد که اگر از خرید خسته شدید به آن سر بزنید.

آدرس مال آف استانبول: Ziya Gökalp, Süleyman Demirel Blv No:7, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Türkiye

مرکز خرید کانیون مال (Kanyon Shopping Mall)

مرکز خریدی شلوغ همراه با سالن تئاتر که اجناس ارزان قیمتی را نیز در آن خواهید یافت و جز مراکز خرید محبوب استانبول می باشد.

کانیون مال استانبول

 

مرکز خرید اُپتیموم اوتلت (Optimum Outlet)

این مرکز خرید در منطقه لوکس استانبول واقع شده و به نسبت ظاهر لوکسی که دارد قیمت های نسبتا ارزانی دارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست. همچنین اگر برای خرید نمی روید، می‌توانید برای غذاخوردن در رستوران‌های متنوع به اپتیموم اوتلت بروید.

آدرس مرکز خرید اپتیموم اوتلت: Yeni Sahra, Demokrasi Cd., 34746 Ataşehir/İstanbul, Türkiye

مرکز خرید بی اوغلو ایش (istanbul Beyoğlu İş)

ارزان ترین پوشاک را می توانید در این مرکز خرید معمولی پیدا کنید و اجناس دیگر رو هم با قیمت خیلی مناسب میشه از این مجموعه خریداری کرد. البته باید گفت که بع دنبال اجناس مطرح و برند در این مرکز خرید نباشید.

 مرکز خرید استار سیتی اوتلت (Starcity Outlet)

این مرکز خرید نیز جزء مراکز خرید ارزان قیمت استانبول می باشد و در نزدیکی فرودگاه آتاتورک که امروزه به موزه تبدیل شده است قرار دارد.

آدرس مرکز خرید استار سیتی اوتلت:: Yenibosna Merkez, Değirmenbahçe Cd. No:34, 34197 Bahçelievler/İstanbul, Türkiye

 مرکز خرید ویاپورت (Viaport)

مکانی بسیار عالی برای وقت گذرانی و خرید که می توانید به کافه های این مرکز خرید نیز بروید. در ویاپورت انواع مغازه ها و فروشگاه ها وجود دارد که اجناس را با قیمتی مناسب ارائه می دهند.

آدرس:Yenişehir, Dedepaşa Cd No:19, 34912 Pendik/İstanbul, Türkiye

مرکز خرید ویاپورت استانبول

برای خرید ارزان علاوه بر مراکز خرید به بازار های استانبول نیز می توانید بروید. بازار بزرگ استانبول، بازار مصری، عمده فروشی های استانبول همچون محله مرتر و گاپالی چارشی بازار های بسیار زیبا و رنگارنگی هستند که می توانید از آن ها خرید نمایید و به گشت و گذار بپردازید.

مراکز خرید ارزان در مشهد پر مسافرترین شهر ایران

مشهد همیشه و در هر فصلی پر از مسافر و زائران حرم امام رضا (ع) می باشد. اگر مشهد مقصد سفر شماست و برنامه خرید هم دارید در ادامه تعدادی از مراکز خرید ارزان مشهد را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا در سفر سیاحتی خود به خرید و گشت و گذار نیز بپردازید.

بازار مرکزی مشهد

بازار مرکزی جزء قدیمی ترین بازارهای مشهد است که برای خرید سوغاتی بسیار مناسب می باشد و یک طبقه آن نیز به عمده فروشی اختصاص یافته است.

مرکز خرید الماس شرق

الماس شرق مرکز خریدی با معماری لوکس و زیباست و همچنین یکی از مراکز ارائه‌دهنده اجناس باکیفیت و درعین‌حال ارزان می باشد.

مرکز خرید هفده شهریور

بازار بسیار شلوغ هفده شهریور از خرده‌فروشی و عمده‌فروشی‌هایی تشکیل شده می باشد که اجناس ارزان‌قیمت اما باکیفیتی دارند و این به دلیل وجود عمده فروشی های متعدد در این بازار است. اگر به دنبال اجناس برند نیستید و برایتان اهمیتی ندارد این بازار گزینه خوبی برای خرید شما می باشد.همچنین با وجود پارکینگ طبقاتی بزرگ این مرکز خرید نگرانی بابت جای پارک نداشته باشید.

بازارچه عباسقلی خان

اگر به بازار های قدیمی و رنگارنگ علاقه مند هستید به بازارچه عباس قلی خان حتما سر بزنید که علاوه بر خرید می توانید با گشت و گذار در آن حس خوبی پیدا کنید.

معماری قدیمی، حجره و مغازه‌های با ساختار قدیمی، از ویژگی‌های این بازارچه می باشد. به علاوه اگر به دنبال خرید اجناس دست‌دوم هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این بازار قدیمی بزنید.

بازار رضا مشهد

بازار رضا معروف ترین بازار مشهد است که مغازه های فراوانی دارد و اجناس متنوعی را از قبیل پوشاک، خوراکی، بدلیجات و زیورآلات، کالاهای تزیینی و… را ارائه می‌دهد. اجناس بازار قیمت مناسب و کاملا به صرفه ای دارند و برای خرید سوغات، نبات و زعفران پیشنهاد می کنیم به این بازار سر بزنید.

 

بازار رضا مشهد برای سوغات

بازار فردوسی

یکی از بزرگ ترین پاساژ های مشهد که می توانید برای خرید پوشاک متنوع، با کیفیت و ارزان قیمت سری به آن بزنید.

بازار حکیم (بازار روس های سابق مشهد )

در گذشته این بازار مکانی برای فروش انواع کالا های روسی بوده ولی امروزه مکانی برای فروش کالا های چینی تبدیل شده است. البته هنوز این بازار قیمت های مناسب و به صرفه خود را حفظ نموده است و مکان خوبی برای خرید اجناس خارجی به شمار می آید.

مراکز خرید ارزان کیش

کیش جزیره ای تفریحی است که علاوه بر تفریح می توانید از خرید در مراکزخرید مجهز آن بهره مند شوید. در این بازارها امکاناتی همچون رستوران‌، کافی شاپ، اتاق‌های ماساژ و سرگرمی‌های متنوع وجود دارد.

بازار عرب‌ها یا صفین

بازار قدیمی عرب‌ها بازاری است که بیشتر فروشنده‌های آن بومی‌های جزیره و عرب می باشند. در این بازار انواع لباس،‌ اسباب بازی و لوازم خانه را می‌توانید با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

بازار زیتون

این بازار دو طبقه انواع لباس،‌ خوراکی،‌ ادکلن، اسباب بازی و لوازم خانگی ارزان را می توانید خریداری نمایید.همچنین از رستوران و کافی شاپ این مجموعه نیز می توانید استفاده نمایید.

بازار مریم

بازار مریم بازاری بسیار زیبا با ساختار چوبی و به شکل سنتی در فضایی باز ساخته شده است. در بازار مریم می‌توانید انواع کیف و کفش،‌ لباس و روسری ارزان را بخرید.

مرکز خرید پردیس یک

مرکز خرید پردیس یک مرکز خریدی ارزان قیمت با کافه رستوران و چایخانه است که انواع کیف و کفش و پوشاک ارزان را می توانید خریداری نمایید.

بازار شهر چین

بازار شهر چین با ۲ شعبه که یکی از شعبه‌ها که کوچک‌تر است در نزدیکی بازار مروارید واقع شده و فروشنده‌های این بازار ها چینی‌اند و همه اجناس بازار نیز چینی است. فروشگاه‌های این شعبه شامل لباس،‌ اسباب بازی و وسایل خانه با قیمت و کیفیت کم می باشد. اجناس شعبه دوم متنوع تر می باشد.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید مدرن دامون در نزدیکی بازار عرب‌های کیش واقع شده است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ ‌تاپ و کامپیوتر را خریداری نمایید.

مرکزخرید دامون

بازار ونوس

بازار ونوس مکانی عالی برای خرید لباس مجلسی زنانه ارزان می باشد؛ همچنین می‌توانید لباس کودکان، اسباب بازی و لوازم خانگی هم از این بازار خرید نمایید. امکانات رفاهی بازار شامل رستوران، کافی شاپ و محوطه‌ بازی بچه‌ها می باشد.

مرکز خرید مروارید

مرکز خرید سنتی و بزرگ مروارید با معماری باستانی هخامنشی اغلب در تورهای داخلی جزیره وجود دارد که می توانید اجناس بسیار متنوعی ای را از آن خریداری نمایید.

بازار مروارید کیش

نظرات در مورد مراکز خرید ارزان ایران و ترکیه

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *