بهترین مراکز غواصی در دبی

بهترین مراکز غواصی در دبی

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

فرصتی بی نظیر برای غواصی و کاوش هیجان انگیز در دبی در تورهای دبی با مجهزترین مراکز و تجربه لذت بی نظیر غواصی، که در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده این تجربه بی نظیر را داشته باشید.

چرا غواصی در دبی؟

سواحل دبی به عنوان یکی از مقاصد توریستی برجسته جهان، محلی مناسب برای علاقه‌مندان به غواصی محسوب می‌شود. دنیای زیر آب در دبی به عنوان مقصدی جذاب برای غواصان از تمامی سطوح تجربه به شمار می‌آید. در این مناطق شگفت‌انگیز، غواصان فرصت دیدار با زیبایی‌های زیر آب را دارند و می‌توانند سفری به دنیایی خیره‌کننده و حیرت‌انگیز را تجربه کنند که از ترکیب منحصربه‌فردی از زیبایی طبیعت و تاریخ به ‌وجود آمده است. در این مطلب از 20 گشت قصد داریم به معرفی بهترین مناطق برای غواصی در دبی بپردازیم تا در سفر به این شهر بی‌نظیر از تجربه غواصی لذت ببرید.

 دبی مال | Dubai Mall

غواصی در دبی مال یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی را در یک محیط شهری فراهم می‌کند. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب که در پشت‌نمای بیرونی شیشه‌ای مرکز خرید قرار دارد، دنیای زیر آب هیجان‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد. غواصان می‌توانند در مخزن عظیمی که توسط هزاران موجود دریایی از جمله کوسه‌ها و ماهی‌های رنگارنگ احاطه شده است، به غواصی بپردازند. غواصی در دبی مال یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید در دبی تجربه کنید و لذتی فراموش‌نشدنی برای شما به ارمغان می‌آورد.

آدرس: دبی مال، مرکز شهر دبی، امارات متحده عربی

ساعت کاری: از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۵:۰۰ عصر

تور غواصی در دبی

 ساحل جمیرا | Jumeirah Beach

غواصی در ساحل جمیرا یک تجربه جذاب را در ساحل دبی فراهم کرده است. غواصان در آب‌های شفاف خلیج‌فارس با دنیای مسحورکننده‌ای از صخره‌های مرجانی رنگارنگ، موجودات دریایی متنوع و جذابیت کشتی‌های غرق شده روبه‌رو می‌شوند. در آب‌های گرم و شفاف، تجربه تماشای ماهی‌های رنگارنگ و زندگی زیر آب را خواهید داشت. دنیای زیر آب ساحل جمیرا که مکانی برای دوستداران طبیعت و علاقه‌مندان به دریا است، یک سفر به‌یادماندنی به دنیایی از زیبایی و اکتشاف است.

آدرس: ساحل جمیرا، دبی، امارات

ساعت کاری: ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۰۰ شب

 مارینا دبی | Dubai Marina

مارینا دبی یکی دیگر از سواحل زیبا برای کشف دنیای زیر آب در دبی و ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز است. در این سایت علاقه‌مندان به غواصی می‌توانند از زندگی پر جنب‌وجوش زیر آب برای ماجراجویی در آب‌های گرم دبی که شرایط غواصی راحت را در طول سال فراهم می‌کند و غواصان مبتدی و باتجربه را به خود جذب می‌کند، لذت ببرند. شگفتی‌های زیر آب، مثل صخره‌های مصنوعی، جانوران دریایی و موقعیت غواصی خاصی که مارینا دبی دارد دنیایی خارق‌العاده از شگفتی‌ها و زیبایی‌های طبیعی را نشان می‌دهد.

آدرس: Habtoor Grand Resort Dubai Marina

 زینب | Zainab Wreck

کشتی باری غرق شده زینب که در دریاهای بکر واقع شده است، این فرصت را برای غواصان فراهم می‌کند تا بدنه شکسته آن را که اکنون به یک صخره مصنوعی تبدیل شده، کشف کنند. با غواصی در این منطقه، متوجه می‌شوید که این لاشه اکنون محل زندگی انواع ماهی‌های رنگارنگ، مرجان‌ها و گیاهان دریایی است و غواصی در کشتی غرق شده زینب یک تجربه فراموش‌نشدنی است، چون درحالی‌که بین شکاف‌های کشتی کاوش می‌کنید، فضای متفاوت و درعین‌حال جذاب آن، شما را به دنیایی دیگر می‌برد.

آدرس: واقع در دریای سرخ، تقریباً ۶۵ مایل دریایی شمال غربی جده، عربستان سعودی

ساعت کاری: ۸:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ عصر

 مریم اکسپرس | Mariam Express

غواصی در مریم اکسپرس دنیایی از شگفتی‌های زیر آب را ارائه می‌دهد که تمام حواس شما را مجذوب خود می‌کند. این مکان که به‌خاطر زندگی دریایی متنوعش معروف است، یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را برای غواصان فراهم می‌کند. هنگامی که غواصان به اعماق آب می‌روند، می‌توانند در سایت کشتی غرق شده مریم به کاوش بپردازند و هر ثانیه سپری شده در زیر آب را با مریم اکسپرس به یک تجربه به‌یادماندنی تبدیل کنند که برای همیشه در خاطرات غواصان ثبت می‌شود.

آدرس: بندر ام سوقیم

غواصی در دبی

 شارم راک | Sharm Rock

غواصانی که در شارم راک غواصی می‌کنند، سفری باورنکردنی به بهشتی زیر آب را تجربه می‌کنند. این نقطه که در دریای سرخ قرار دارد، محل زندگی مجموعه‌ای از موجودات دریایی و مرجانی‌های جذاب است. توپوگرافی غیرمعمول صخره شرم که پر از شکاف‌ و غار است، غواصان را به این منطقه می‌کشاند تا تجربه‌ای لذت‌بخش و هیجان‌انگیز را در شارم راک تجربه کنند.

آدرس:  فجیره، امارات متحده عربی

ساعت کاری: ۲۴ ساعت باز است

 راک مارتینی | Martini Rock

راک مارتینی، یکی دیگر از مناطق جذاب و پرطرف‌دار برای غواصی در دنیای زیر آب در دبی است. این صخره میزبان مجموعه‌ای از مرجان‌ها و گونه‌های مختلف ماهی‌ و جانوران دریایی هستند. همچنین ملاقات با لاک‌پشت‌های دریایی که تجربه‌‌ای عجیب‌وغریب در این منطقه است، باعث افزایش محبوبیت آن برای علاقه‌مندان به غواصی شده است.

آدرس: خور فاکان ، شارجه، امارات متحده عربی

جزایر جهانی دبی | Dubai World Islands

غواصی در جزایر جهانی دبی که ساخته دست بشر است و در سواحل غربی قرار دارند، محل زندگی گونه‌های مختلف جانوری است و به همین دلیل یکی از مناطق پرطرف‌دار برای غواصی هیجان‌انگیز به شمار می‌رود. این جزایر پتانسیل تبدیل‌شدن به یک مکان جذاب غواصی در امارات را دارند تا با کاوش در شگفتی‌های زیر آب، دنیایی پر جنب‌وجوش را کشف کنند.

آدرس: واقع در آب‌های خلیج‌فارس، در سواحل دبی، امارات متحده عربی

ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ عصر

اینچ کیپ ۱ | Inchcape 1

یکی از مناطق جذاب و متفاوت برای کاوش در زیر آب سایت اینچ کیپ ۱ است. اینچ کیپ که یک شرکت حمل و نقل است، بعد از اینکه در سال ۲۰۰۱ تصمیم به نابودی یکی از کشتی‌های نفتی خود گرفت، آن را برای ایجاد صخره مرجانی مصنوعی در منطقه آل آکاه غرق کرد تا بعدها به یک جاذبه در دنیای زیر آب تبدیل شود. در حال حاضر این کشتی غرق شده علاوه‌بر اینکه محل زندگی ماهیان و موجودات دریایی است، محل جذابی برای غواصان محسوب می‌شود.

آدرس: بندرگاه لولیالا

دیپ دیو دبی | Deep Dive Dubai

دیپ دیو دبی که به دلیل عمق ۶۰ متری خود رکورد جهانی دارد، از دیگر مناطق زیبا و دنیای زیر آب در دبی است. این منطقه به دلیل دارا بودن یک شهر متروکه زیرزمینی با مناطق پنهان شده در اعماق دریا، به یک مقصد جذاب برای غواصی تبدیل شده که غواصان مبتدی می‌توانند با استفاده از تجهیزات غواصی تا عمق ۱۲ متری آن بروند و غواصان حرفه‌ای هم می‌توانند با رفتن به اعماق دیپ دیو از غواصی در این منطقه جذاب لذت ببرند.

آدرس: ناد الشبا ۱، دبی، امارات متحده عربی

ساعت کاری: سه‌شنبه از ۹:۰۰ صبح تا ۲:۰۰ بعد از ظهر، چهارشنبه تا یکشنبه از ۹:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ عصر

استخر دیپ دایو در دبی

 گورستان ماشین | Car Cemetery

گورستان لنج که توسط ۲۰ ماشین پوشیده شده از جلبک ساخته شده و محل زندگی انواع جانوران دریایی است، یکی از جذاب‌ترین نقاط برای غواصی به شمار می‌رود. غواصی در این منطقه می‌تواند وهم آور باشد، اما زمانی که شما صخره مرجانی که از ۲۰ ماشین و کامیون که عمدا غرق شده‌اند را ببینید، می‌توانید متوجه خاص بودن این سایت غواصی با سایر سواحل شوید.

آدرس: بندر خور فکان

لنج سیمانی | Cement Barge

لنج سیمانی عراق در دهه ۱۹۷۰ بعد اینکه در آب و هوای طوفانی غرق شد، به محلی برای غواصی و کشف دنیای زیر آب در دبی تبدیل شده است. این منطقه یکی از بهترین سایت‌های غواصی دبی است که همچنان دست نخورده باقی مانده و در حال حاضر محل زندگی بسیاری از جانواران دریایی است. لنج سیمانی یک سایت محبوب برای غواصی در شب و محل مناسبی برای آموزش غواصی است.

آدرس: سازه‌های دریایی باشگاه قایقرانی دبی

شهر زیبای دبی علاوه بر امکانات گردشگری فراوان و جاذبه‌های دیدنی بسیاری که دارد، به دلیل داشتن سواحل متنوع یک مقصد عالی برای تجربه غواصی استثنایی است که جذابیت مناظر خیره‌کننده زیر آب را به علاقه‌مندان به کشف دنیای زیر آب در دبی فراهم می‌کند. اگر شما هم به غواصی علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم در سفر به دبی از غواصی در سایت‌های متنوع و جذاب زیر آب غافل نشوید. دبی با آب‌های شفاف و مجموعه‌ای از شگفتی‌های دریایی، واقعاً به عنوان یکی از بهترین مقاصد غواصی در جهان شناخته شده است.

نظرات در مورد بهترین مراکز غواصی در دبی

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *