بهترین مناطق بدروم برای سفر

بهترین مناطق بدروم برای سفر

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

برای اقامت در بدروم مناطق مختلفی وجود دارد که با توجه به علایق خود می توانید منطقه مورد نظر خود را برای اقامتتان در بدروم انتخاب نمایید، در ادامه با بیست گشت همراه باشید تا با معرفی این مناطق انتخاب راحت تری داشته باشید.

همچنین برای رزرو تور بدروم و اطلاع از قیمت های آن کلیک نمایید.

معرفی شهر بدروم

شهر بدروم یا همان مرکز شبه جزیره بدروم، یکی از بهترین جاهای ترکیه برای تجربه آرامش توام با شور و هیجان تفریحات شبانه می باشد. هچنین با گشت و گذار در بدروم و مشاهده خیابان های شهر بدروم متوجه می شوید که فرهنگ مردم بدروم چقدر جالب و پیچیده است. بدروم سکونتگاه مردم بومی با عقاید و فرهنگ سنتی است به علاوه اینکه تفکر مدرن و فرهنگ غربی در حال و هوای این شهر تاثیر گذاشته است. به همین خاطر هر کسی با هر تفکری می تواند در بدروم اقامت دلپذیر و دلنشینی را تجربه نماید. همچنین جالب است بدانید بسیاری از زوجین بدروم را برای بهترین سفر زندگی شان یعنی ماه عسل خود انتخاب می نمایند.

هتل های متنوعی در شهر بدروم ساخته شده اند که بعضی از آن ها هتل های لوکس و مجلل 5 ستاره  هستند و بعضی هایشان جزء ارزان ترین هتل های بدروم به شمار می آیند و با هر بودجه ای می توان در این شهر اقامت داشت. خوبی اقامت در مرکز شهر بدروم این است که دسترسی به خیلی از جاهای دیدنی بدروم از هتل های این منطقه آسان می باشد. پس اگر می خواهید در تور بدروم از اماکن تاریخی بدروم و جاذبه های گردشگری بدروم بازدید نمایید، بهتر است که مرکز شهر بدروم را برای اقامت خود انتخاب نمایید. همچنین اگر به دنبال یک سفر خوب و رویایی به بدروم هستید، یکی از هتل های ساحلی بدروم را برای اقامتتان انتخاب نمایید و سفری پر از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی بسازید.

منطقه یالیچیفتلیک بدروم ( YALICIFTIK )

منطقه یالیچیفتلیک یا یالیسیفتلیک بدروم در فاصله سی کیلومتری مرکز شهر بدروم واقع شده است و جزء بکرترین مناطق شبه جزیره بدروم محسوب می شود. این منطقه از بدروم با خلیج های بسیار با شکوه احاطه شده می باشد و دریای بسیار شفاف شیشه ای و جنگل های کاج بسیار سر سبز و دل انگیزی دارد. در این منطقه هتل های بسیار لوکسی ساخته شده است که به نسبت هتل های مرکز شهر بدروم بزرگ تر و مجلل تر هستند. همچنین خیلی از رستوران های خوب و ارزان بدروم در این منطقه قرار دارند.

منطقه یالیچیفتلیک بدروم

منطقه بیتز بدروم ( BITEZ )

منطقه ی بیتز در 4 کیلومتری بخش شرقی مرکز شهر بدروم واقع شده است و منطقه فوق العاده ای برای کسب آرامش و ریلکس کردن می باشد. اگر برای ریلکس کردن و گذراندن یک تعطیلات ساحلی آرام و بی دغدغه به بدروم می روید، پیشنهاد می کنیم یکی از هتل های بیتز بدروم را برای اقامت خود رزرو نمایید. همچنین این منطقه یک ساحل هلالی دارد که با رستوران ها، کافه ها و فروشگاه ها احاطه شده می باشد و انواع و اقسام هتل های لوکس بدروم و هتل آپارتمان های ارزان را آنجا خواهید یافت و شما با هر بودجه ای می توانید در هتل های منطقه بیتز بدروم اقامت داشته باشید. در این منطقه سفری پر از آرامش و اقتصادی تری را تجربه خواهید نمود.

BITEZ BODRUM

منطقه گوموشلوک بدروم  ( GUMUSLUK )

منطقه گوموشلوک نیز یکی دیگر از آرام ترین مناطق بدروم می باشد. منطقه گوموشلوک در یکی از دنج ترین بخش های شبه جزیره بدروم واقع شده است و دقیقا در قسمت جنوب غربی کشور ترکیه واقع شده است. جالب است بدانید، یک جزیره زیبا به نام جزیره خرگوش نیز در نزدیکی این منطقه وجود دارد که با جاذبه های منحصر به فردی که دارد گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می نماید. جالب است که بدانید منطقه گوموشلوک بر روی زمین های یک شهر باستانی ساخته شده است که تغییرات زیادی روی آن انجام نشده است و اگر به دنبال اقامتی لوکس هستید این منطقه مناسب شما نیست. همین موضوع سبب شده که منطقه گوموشلوک بدروم ظاهر ساده تری به نسبت دیگر مناطق بدروم داشته باشد. به علاوه هیچ کافه و رستورانی در منطقه گوموشلوک بدروم حق بلند کردن بیش از حد صدای موزیک را ندارد و می توان گفت که اقامت در منطقه گوموشلوک بدروم مناسب گردشگرانی می باشد که ترجیح می دهند اقامتی سرشار از آرامش و به دور از سر و صدا و شلوغی های روزمره را تجربه نمایند. برای تصور بهتر این منطقه می توان گفت که منطقه گوموشلوک همانند یک روستای ماهیگیری دنج و جذاب است که هتل های ساده و به نسبت ارزانی دارد.

منطقه گوموشلوگ بدروم

منطقه گومبت بدروم ( GUMBET )

گومبت محبوب ترین شهر بعد از بدروم، دومین منطقه محبوب شبه جزیره بدروم به شمار می آید. این منطقه در اطراف یک تپه واقع شده است و خیابان های دنج و بسیار جذابی نیز دارد که به یک خلیج بسیار دل نشین منتهی می شوند. این خلیج سواحل متنوعی دارد که بعضی از آن ها شنی و بعضی دیگر سنگ ریزه ای هستند. انواع تجهیزات تفریحی برای تجربه ورزش های آبی در منطقه گومبت بدروم وجود دارد و اگر به دنبال تفریحات آبی هستید، منطقه گومبت بدروم را نباید از دست بدهید. لازم به ذکر است که این منطقه از نظر مساحت کوچک است، اما هتل های متعددی در آن ساخته شده است که کیفیت خوبی دارند و کافه ها و رستوران های متعددی هم در آن دیده می شوند.

منطقه گومبت بدروم

نظرات در مورد بهترین مناطق بدروم برای سفر

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *