بهترین مناطق دبی برای رزرو هتل

بهترین مناطق دبی برای رزرو هتل

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

اگر قصد سفر به دبی را دارید و به دنبال هتلی مناسب برای خود هستید تا تور دبی خود را رزرو نمایید، با ما همراه باشید تا در انتخاب منطقه اقامتتان شما را راهنمایی نماییم تا اقامتی به یاد ماندنی را در این شهر زیبا تجربه نمایید. با توجه به اینکه برای سفر کاری تصمیم دارید به دبی سفر کنید یا برای خرید قصد سفر به دبی را دارید و یا حتی اگر تنها با هدف گشت و گذار به دبی می روید، انتخاب منطقه ای که اقامت در آن برای سفر شما مناسب باشد و نیازهای شما را برآورده نماید، تاثیر زیادی بر روی کیفیت سفر شما خواهد داشت.

همچنین می توانید برای مشاوره و رزرو تور مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

تماس با ما: 02188921447

بهترین مناطق شهر دبی برای رزرو هتل

به طور کلی مرکز شهر دبی، بر دبی یا دبی قدیم، ساحل دبی، منطقه ی دیره، منطقه ی جمیرا و منطقه ی مرکز تجارت جزء بهترین مناطق در دبی می باشند که تور های دبی نیز در این مناطق برگزار می شوند. این مناطق در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه های دیدنی دبی واقع شده اند. با وجود اینکه در سراسر دبی جاذبه ها و دیدنی های متعددی وجود دارد، با این حال شما باید در مناطقی هتل خود را رزرو نمایید که به جاذبه های این شهر مدرن نزدیک تر باشید و دسترسی راحت تری داشته باشید.

1) مرکز شهر دبی | CITY CENTER

مرکز شهر دبی در گذشته یک دهکده ماهیگیری کوچک بوده است، اما امروزه با تغییرات باورنکردنی به یکی از مطرح ترین مناطق جهان تبدیل شده می باشد و یکی از مناطق پیشنهادی ما برای رزرو هتل در تور دبی می باشد.
سیتی سنتر دبی دارای آب و هوایی گرم و آفتابی در تمام طول سال می باشد و مرتفع ترین برج جهان یعنی برج خلیفه در این منطقه قرار دارد و می توانید همراه با خانواده خود از ویو بی نظیر این برج و چشم انداز زیبای فواره دبی لذت ببرید. این برج دارای 163 طبقه با ارتفاع بیش از 1800 فوت بلندترین برج در کل جهان می باشد.
بلوار شیخ محمد بن راشد نیز در مرکز شهر دبی به ‌عنوان شلوغ ترین مکان دبی، میزبان چندین رستوران جدید و شیک دبی می باشد.
مرکز شهر دبی دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید دبی و دیگر جاذبه ها نیز دارد. سیتی سنتر دبی منطقه عالی برای تفریحات شبانه و گشت و گذار در شب می باشد. البته لازم به ذکر است که هتل ‌های این منطقه جزو گران ‌ترین هتل‌ های جدید دبی می باشند.

بهترین هتل های مرکز شهر دبی :

  • هتل تمایز مزون DAMAC
  • هتل منزیل سیتی سنتر
  • هتل روو داون تاون
  • هتل مرکز تجارت جهانی ibis

منطقه سیتی سنتر دبی

2) منطقه بر دبی | BUR

بر دبی که در بخش غربی نهر دبی واقع شده می باشد و به عنوان شهر قدیمی شناخته می شود، منطقه ای با بافت تاریخی در دبی می باشد.
منطقه بر دبی علاوه بر داشتن جاذبه های متعدد دیدنی، مکانی عالی و نسبتا ارزان برای اقامت در دبی می باشد. منطقه بر دبی کمی خلوت تر از مرکز شهر دبی می باشد و تعدد هتل های این منطقه نیز کمتر است.
در منطقه بور می توانید از محله تاریخی الفهیدی که در گذشته محله بستکیه نامیده می شد، بازدید نمایید. منطقه بور در گذشته محله بازرگانان عرب بوده که در حال حاضر به یک مرکز میراث تاریخی بازسازی شده است. همچنین می توانید از مغازه‌ ها، صنایع ‌دستی فروشی ها، بازارها و کافه‌ های متنوع قدیمی بازدید نمایید و به گشت و گذار بپردازید.
دبی در گذشته معروف به مکانی بسیار عالی برای غواصی و استخراج مروارید بوده است و در موزه ها و دهکده هریتیج و دهکده سنتی حفاظت شده در دهانه خور دبی می توانید از آثار به جا مانده بازدید نمایید.

در بازار قدیمی سوق پارچه‌ های رنگارنگ، کفش، لباس و سایر زیورآلات را می توانید به عنوان سوغاتی خریداری نمایید. اگر می خواهید در مدت زمان اقامتی خود هم دسترسی راحتی به تفریحات و هم به مراکز خرید و تجاری داشته باشید، می توانید هتل های این منطقه را برای اقامت خود انتخاب نمایید.

بهترین هتل های بر دبی یا دبی قدیم :

  •  هتل ال سیف هریتیج دبی
  • هتل لو وانا

منطقه بر دبی

3) ساحل دبی | DUBAI BEACH

ساحل دبی نیز یکی از مناطق پر طرفدار برای اقامت در دبی می باشد، زیرا هتل های مجلل، زندگی شبانه هیجان انگیز سواحل عمومی و خصوصی مراکز خرید مجلل عالی برای مسافران در این منطقه ی تفریحی واقع شده اند. البته لازم به ذکر است ریزورت های این منطقه بیشتر مناسب سفر تفریحی هستند و برای سفر کاری پیشنهاد می شوند.
هتل های ساحلی دبی لوکس هستند و دارای سواحل خصوصی هستند و خدمات بار و رستوران را در ساحل نیز ارائه می دهند.

بهترین هتل های ساحل دبی :

  • هتل ماندارین اورینتال جمیرا
  • هتل زبیل هاوس بای جمیرا
  • هتل مارینا روو دبی

4) منطقه دیره | DEIRA

منطقه ی دیره، یکی از مشهور ترین مناطق دبی است که سنت و تاریخ این کشور را هنوز می توانید در شهر ببینید. در سال های گذشته دیره از یک منطقه تجاری تاریخی به یک نقطه پررونق گردشگری و اقتصادی تبدیل شده می باشد و همچنین می توانید در هتل های این منطقه اقامت نمایید و از گشت و گذار در این منطقه لذت ببرید.
بازارهای سرپوشیده قدیمی، ادویه فروشی های رنگارنگ که معروف ترین هایشان زعفران، زردچوبه و هل های مرغوب می باشد. همچنین می توانید از بازار های طلای دیره دیدن نمایید.
گشت و گذار در کنار نهر دیره و تماشای چشم انداز بی نظیر قایق ها و همچنین بازدید از موزه خانه هریتیج که حیاطی قدیمی با قدمت 1800 ساله دارد. این خانه زمانی متعلق به یک شیخ ثروتمند بوده است و در حال حاضر شما می توانید از آن بازدید نمایید.

بهترین هتل های دبی در منطقه دیره :

  •  هتل Le Meridien
  • هتل Hyatt Palace Dubai Al Rigga
  •  هتل ibis Al Rigga

منطقه دیره دبی

5) نخل جمیرا | PALM JUMEIRAH

منطقه ی نخل جمیرا یا پالم جمیرا یکی از چشم نواز ترین و جذاب ترین منطقه های دبی می باشد.
نخل جمیرا به شکل درخت خرمایی شناور روی آب است، این جزیره به دلیل تجمل و زیبایی با شکوهش معروف می باشد. نخل جمیرا از چندین مجمع الجزایر مصنوعی ساخته شده می باشد.
لوکس ترین اقامتگاه ها و جاده های کاربردی و حمل و نقل عمومی را در این جزیره بی مانند خواهید دید. اگر عکس های هتل لوکس آتلانتیس که در منطقه ی نخل جمیرا قرار دارند را دیده باشید دلیل جذابیت این منطقه برای گردشگران را می توانید ببینید.

بهترین هتل های منطقه جمیرا :

  •  هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت
  • هتل های دلتا
  • هتل پارک رجیس بوتیک جمیرا

منطقه نخل جمیرا دبی

6) دبی مارینا | DUBAI MARINA

منطقه دبی مارینا همانند دیگر مناطق دبی بسیار پر زرق و برق، آرام و مجلل می باشد. دبی مارینا که در واقع خانه برخی از ثروتمندترین شهروندان دبی است، یک شهر مصنوعی می باشد، که در امتداد خط ساحلی خلیج فارس واقع شده است.
در واقع، مارینا دبی به دلیل ارتفاعاتی که دارد، به عنوان (بلندترین منطقه ی دنیا) شناخته می شود. می توانید در گذرگاه دبی مارینا قدم بزنید و در غذاخوری‌ ها و کافه‌ های مجلل و همچنین بازارهای صنایع دستی پاپ آپ بروید و بعد از آن با رفتن به سینمای قدیمی، فروشگاه ‌های لوکس، فروشگاه‌ های خرده ‌فروشی، غذاخوری ‌های متنوع و زنجیره‌های غذایی بین ‌المللی، جشنواره‌ ها و فستیوال ها به گشت و گذار بپردازید.
همچنین در دبی مارینا می توانید چتربازی با سرعت بیش از 120 مایل در ساعت بر فراز منطقه نخل جمیرا و سقوط را تجربه نمایید و همچنین مناظر هوایی از تمام نقاط دیدنی دبی را از بالا تماشا نمایید.

7) اقامتگاه ساحلی جمیرا |Jumeirah Beach Hotel

ساحل جمیرا که در کنار مارینا دبی واقع شده می باشد، دارای چندین هتل و اقامتگاه بزرگ در امتداد اسکله و همچنین مجموعه ای کامل از رستوران ها و مراکز خرید را دارا می باشد.
منطقه جمیرا بیچ رزیدانس یا اقامتگاه ساحلی جمیرا یک محله لوکس با اقامتگاه ‌های متنوع می باشد. ورودی ساحل جمیرا از صبح زود تا غروب در دسترس قرار دارد.
برج العرب هتل 7 ستاره دبی که بر فراز ابرها در ارتفاع حدودا 700 فوتی از سطح زمین واقع شده است. به علاوه اگر به ورزش های آبی علاقه مند هستید، ساحل جمیرا امکان انجام انواع ورزش های آبی را خواهید داشت. در اینجا هم می توانید جت اسکی کرایه نمایید و قایق سواری کنید یا یک قایق تفریحی برای یک روز اجاره نمایید.
بسیاری از هتل ‌های مجلل این منطقه دارای دسترسی به ساحل خصوصی و استخرها می باشند، از آنجایی که هتل های این منطقه روی آب ساخته شده اند، قیمت‌ هتل ها حتی ب ازای یک شب اقامت هم بسیار بالا می باشد.

8) منطقه ی البرشا | AL BARSHA

البرشا یا برشا، منطقه ای بسیار آرام و مسکونی می باشد و البته برای سفر تجاری مناسب نمی باشد. در منطقه البرشا شما دسترسی راحتی به حمل و نقل عمومی و مراکز خرید و بازار ها خواهید داشت و همچنین خوب است بدانید در این منطقه هم هتل های اقتصادی و هم هتل های لوکس را می توانید برای اقامت خود رزرو نمایید.
البرشا به دلیل موقعیت مکانی مناسب و وجود مرکز خرید امارات و مجتمع خرید بزرگی با 630 فروشگاه و بیشتر از 100 غذاخوری می باشد. همچنین مرکز خرید مجیک پلنت، بزرگترین مرکز فعالیت های سرپوشیده در دبی را نیز به خود اختصاص داده می باشد و باغ معجزه دبی با مسیر دوچرخه سواری، مسیر دویدن و فضای سبز برای پیک نیک نیز در البرشا واقع شده می باشد.

منطقه البرشا دبی

 

9) منطقه ی مرکز تجارت | TRADE CENTER

در بخش شمالی مرکز تجارت یا ترید سنتر شهر دبی مرکز تجاری دبی مال واقع شده می باشد، ترید سنتر در امتداد جاده شیخ زاهد واقع شده می باشد. بسیاری از معروف ترین آسمان خراش ها و معماری های بی نظیر دبی در شیخ زاهد واقع شده می باشند.
یکی از مشهور ترین این معماری ها، آسمان خراش مرکز تجارت جهانی دبی می باشد. مرکز تجارت جهانی دارای یک مرکز کنفرانس پر رفت و آمد می باشد. همچنین ترید سنتر یکی از بهترین مناطق دبی برای تفریحات شبانه است و کافه ها و رستوران و بار های محبوب دبی را در این منطقه خواهید یافت. به علاوه اینکه با وجود تردد تاجران ثروتمند که همیشه از این منطقه عبور می نمایند، بازار بزرگی برای سرگرمی و خرید را در ترید سنتر خواهید یافت.
همچنین با وجود مراکز تفریحی متعدد و جاهای دیدنی مهم دبی مثل موزه آینده و در بخش شمالی مرکز تجارت، پارک زبیل و جاذبه ‌های دیدنی این پارک از جمله پارک دایناسورها، نورپردازی ‌های باغ دبی، دروازه ستارگان و فریم این منطقه جذاب را نیز برای اقامت به شما پیشنهاد می نماییم.

ترید سنتر دبی

برای مشاوره بیشتر و رزرو تور های دبی و اطلاع از تخفیفات و هتل ها و قیمت های تور دبی با ما در ارتباط باشید.

نظرات در مورد بهترین مناطق دبی برای رزرو هتل

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *