به کدام شهر تایلند سفر کنیم؟

به کدام شهر تایلند سفر کنیم؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در آسیا، کشور تایلند است که با داشتن شهرهای ساحلی بی نظیر به یکی از مهمترین قطب های گردشگری جهان تبدیل شده می باشد. از پرطرفدارترین شهرهای توریستی می توان به شهرهای بانکوک، پوکت، پاتایا و کرابی اشاره نمود.

سفر به این کشور رنگارنگ با سواحل چشم نواز و مردم بسیار خونگرم و صمیمی می‌تواند برای شما زمینه یک مسافرت دلپذیر و منحصر به فرد را فراهم نماید و آنقدر برایتان لذت بخش خواهد بود که دوست ندارید از سفر بازگردید.

تایلند کشوری واقع شده در آسیای شرقی است که به سبب داشتن امکاناتی همچون آب و هوای مطبوع، قیمت مناسب هتل و اقامتگاه‌ها، مراکز خرید متعدد و لوکس و با داشتن تفریحات آبی متنوع و جاذبه‌های دیدنی بی شمار به یکی از برترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شده می باشد. تور های تایلند به صورت ترکیبی یا جداگانه در شهر های توریستی این کشور برگزار می شوند. همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاوره و رزرو تور تایلند با کارشناسان بیست گشت آریا همراه باشید.

تماس با ما : 02188921447

اگر نمی‌دانید که کدام شهر تایلند را برای سفر انتخاب کنید، می‌توانید با ویژگی‌ها هر کدام از این شهرها آشنا شوید تا بهتر بتوانید شهر مورد نظر خود را برای سفرتان انتخاب نمایید.

جزیره پوکت | Phucket

برای سفر به تایلند یکی از اولین مکان هایی که شاید به ذهنتان برسد و نظرتان را جلب کرده باشد، جزیره زیبای پوکت با سواحل و جزایر کوچک و رویایی اطراف آن می باشد. همچنین این جزیره بی نظیر بزرگترین جزیره تایلند نیز می باشد. دلیل ثروت و معروفیت این شهر از گذشته به دلیل داشتن معادن قلع و امروزه به دلیل تفریحات متعدد دریایی و رشد درآمد حاصل از گردشگری و تعدد هتل ها و جاذبه های گردشگری می باشد. با توجه به هزینه مناسب تور پوکت تایلند در کنار جاذبه‌های متعدد آن؛ می‌توان این شهر را به عنوان انتخاب مناسب برای گذراندن یک سفر عالی برای استراحت و تفریح دانست.

جزیره پوکت

جزایر فی فی | Phi Phi

جزایز شش گانه فی فی در ۴۸ کیلومتری جزیره زیبای پوکت واقع شده اند و جزء جذاب ترین جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می شوند. این جزیره با صخره هایی از جنس آهک پوشیده شده و دارای ساحل های شنی و غار های پنهانی به نام Viking cave است که جزو جاذبه های اصلی این جزایر محسوب می شوند؛ بنابراین کشف و بازدید این مکان ها برای کسانی که بلیط هواپیما پوکت را خزیداری کرده اند، بسیار جذاب و لذت بخش خواهند بود. جزایر شش گانه فی فی دو جزیره اصلی دارد که یکی از آن ها خالی از سکنه با نام phi phi leh است و دیگری مخصوص مسلمانان جنوب تایلند می باشد و با نام phi phi Don شناخته می شود و شاید برایتان جالب باشد برایتان که وسایل نقلیه موتوری در این جزیره وجود ندارد.

شهر بانکوک | Bangkok

پرجمعیت ترین شهر تایلند، همان پایتخت تایلند یعنی شهر بانکوک می باشد که شهر پر جنب و جوشی با ده میلیون جمعیت و با امکانات مناسب با خانه‌های مسکونی، هتل‌ها، کافه و رستوران، مراکز تفریحی، تفریحات دریایی، سواحل تمیز و… فضای مناسبی را برای حضور افراد بومی و مسافران فراهم می نماید.

شهر ساحلی پاتایا |Pattaya

مطمئنا نام پاتایا و تفریحات بی نظیر آن را شنیده اید. این مقصد گردشگری بعد از پوکت پر گردشگرترین شهر ساحلی تایلند در چندین سال اخیر بوده است. در این شهر ساحلی می توانید در اطراف ساحل تخت اجاره نمایید. شهر ساحلی پاتایا مقصدی مناسب برای خانواده‌ها می باشد و خانواده ها می‌توانند با خرید بلیط و رزرو اقامتگاه، مدتی را در این شهر ساحلی یا مناطق اطراف آن سپری نمایند.

شهر کرابی | Krabi

اگر بدون بازدید از کرابی تایلند را ترک کنید، دیدن یکی از زیباترین و رویایی ترین جزایر این کشور را از دست داده اید. کرابی یکی از شناخته شده‌ترین مناطق تایلند است که شما می‌توانید با حضور در آن علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری بی شمار تایلند از شهر‌های اطراف این منطقه همچون Railay Beach، Ban Nong Thale و Ban Ao Nam Mao نیز بازدید نمایید.

کرابی تایلند

جزیره سامویی | Samui

اگر به دنبال سفری طولانی برای ریلکس کردن و لذت بردن از طبیعت زیبا هستید، سفر به شهر سامویی را نباید از دست دهید. سامویی به معنی بهشت امن است و این جزیره در سواحل شرقی کشور تایلند قرار دارد و می‌تواند لقب یکی از بزرگ‌ترین جزیره‌های تایلند را از آن خود نماید. سامویی منطقع ای ماسه ای با درختان نارگیل و صخره های مرجانی می باشد.

هواهین و چاآم | Hua Hin – Cha-am

انتخاب شهر های کم تر شنیده شده و کم گردشگرتر می تواند شما را به مکانی دنج و خاص و بدون هیاهو برساند. انتخاب دو شهر ساحلی شهر هواهین و چاآم تایلند با امکانات و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد خود اوقات بسیار خوشی را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

خوب است بدانید جمعیت این شهر‌ها نسبتاً کم می باشد و حدوداً به ۶۳۰۹۱ نفر می‌رسد. در این شهر‌های ساحلی، شما می‌توانید بهترین امکانات دریایی از جمله تفریحات آبی و کافه رستوران‌های ساحلی را با بهترین کیفیت تجربه نمایید و همچنین خوب است بدانید این دو شهر مناطق بسیار مناسبی برای سفر خانوادگی می باشند.

شهر بان کئو | Ban kao

یکی دیگر از شهر‌های توریستی کشور تایلند که شاید نام آن را کمتر شنیده باشیم شهر ‌بان کئو یا Ban Kao می باشد که حدوداً ۱۲۰۰۰ نفر در این شهر ساکن هستند. این شهر آب و هوای نسبتاً مرطوبی دارد و در فضایی آرام و مطلوب می توانید از زیبایی های این منطقه دیدن نمایید. خوب است بدانید شما با حضور در این شهر می‌توانید از مناطق مجاور از جمله Ban Klondo، Kanchanaburi و Ban Ko Samrong نیز بازدید نمایید.

شهر بان کئو
برای رزرو تور تایلند در هر یک از این شهر ها و یا رزرو تور ترکیبی و مشاوره بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس: 02188921447

نظرات در مورد به کدام شهر تایلند سفر کنیم؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *