به کدام کشور آسیایی سفر کنیم؟

به کدام کشور آسیایی سفر کنیم؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

سفردوستان عزیز تا به حال برای شما هم سوال شده که به کدام کشور آسیایی سفر کنیم و یا در چه زمانی،در چه فصلی،به کدام کشور آسیایی سفر کنیم؟

با بیست گشت آریا همراه باشید تا با مقایسه کشور های پرگردشگر آسیایی، شما عزیزان را در انتخاب مقصد بعدی سفرتان راهنمایی نماییم.

برای مشاوره و رزرو تور تمامی مقاصد آسیایی با کارشناسان ما در آزآنس هواپیمایی بیست گشت آریا تماس بگیرید.

تماس با ما : 02188921447

 ترکیه پر گردشگرترین مقصد آسیایی

اگر شما نیز علاقه مند به فرهنگ ترکی هستید و مسافت طولانی بعضی کشورهای آسیایی و یا مراحل سخت دریافت ویزا شما را از سفر به این مقاصد باز داشته است؛ ترکیه یکی از بهترین مقاصدی است که می توانید به آن سفر نمایید. با اینکه بهار بهترین فصل سفر به ترکیه معرفی شده است اما در هر فصلی سفر به این کشور و شهرهای متنوع آن جذابیت خود را دارد.

اگر بیشتر به گشت و گزار علاقه دارید بهتر است به استانبول، آنکارا و ازمیر سفر نمایید و اگر به دنبال ریلکس کردن و لذت بردن از خدمات هتل های لوکس و طبیعتی بکر هستید؛ آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی، مارماریس و بدروم را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

برای مشاهده اطلاعات تورهای ترکیه کلیک نمایید.

سفر به تایلند سرزمین لبخند

بهترین فصل سفر به تایلند و رزرو تور بانکوک و تور پاتایا ماه های نوامبر و آوریل (یعنی آبان تا فروردین) می باشد. خوب است بدانید در تمامی ماه های سال در تایلند فستیوال‌های هیجان انگیزی برپا می شود که بهانه خوبی برای سفر گردشگران می باشد. در باقی ماه های سال به ویژه در ماه نوامبر به دلیل اختلاف دما در قسمت های مختلف تایلند و بارندگی شدید، گردشگران کمتری به تایلند سفر می نمایند. در ماه‌هایی که بارش باران در تایلند شدید است، بهترین زمان برای مسافرانی می‌باشد که علاقه مند به رزرو تورهای ارزان قیمت تایلند هستند.

تور سنگاپور را می‌توانید همراه یک یا دو مقصد دیگر مورد نظرتان از بین کشورهای شرق آسیا رزرو کنید. اما پکیج‌های مسافرتی این کشور معمولا به همراه اندونزی، مالزی و تایلند بسته می‌شود.

سفر به مالزی و کوالالامپور سفر به سواحل مرجانی و ماسه‌ای

اگر می خواهید به کشوری بدون ویزا و لوکس و در عین حال ارزان با طبیعتی بی نظیر سفر کنید؛ تورهای جذاب مالزی رو نباید از دست بدهید. با انتخاب تور مالزی به یکی از پرباران ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا سفر خواهید کرد و بر خلاف آب و هوای متغیر تایلند، کشور مالزی در تمام سال آب و هوای ثابتی دارد. اوج بارش باران های موسمی مالزی در ماه های اکتبر و نوامبر (یعنی آبان و آذر) می باشد. اگر می خواهد به شرق مالزی (ایالات سباح و سارواک) سفر نمایید؛ بهترین زمان بین ماه های ژوئن تا جولای (یعنی خرداد تا اوایل شهریور) می باشد. اگر هم به سواحل غربی مالزی ( لنکاوی، پنانگ و…) سفر می‌کنید بهتر است در ماه های دسامبر تا فوریه (یعنی آذر ماه تا بهمن) سفر نمایید.

سفر به هند مقصدی شاد و پر هیجان

هند سرزمین رقص و یکی از شادترین کشورهای جهان است که برای یک بار هم که شده باید به آن سفر نمایید و از جاذبه های بی نظیر آن لذت ببرید. بهترین فصل سفر به هند را با توجه به سه فصل آب و هوایی هند به شما معرفی خواهیم کرد. در فصل تابستان بهتر است به نواحی کوهستانی و ایالت‌های شمالی هند مثل کشمیر، اوتاراخند، هیماچال پرادش، خلیج بنگال و جزایر لاکشادویپ سفر نمایید و در فصل زمستان نواحی نیمه گرمسیری مانند پنجاب، راجستان، بمبئی و گوا می توانند گزینه‌های مناسبی برای سفر به این کشور پهناور باشند. از ماه اکتبر تا ژانویه (یعنی مهر تا دی) فستیوال های مهمی در سراسر هند برگزار می شوند بنابراین زمان مناسبی برای خرید تور هند می باشد.

سفر به چین و آشنایی با تاریخ کهن جذاب چین

چین اولین کشور پر جمعیت جهان و کشوری پر قدمت با تاریخی غنی می باشد. در سراسر این کشور تجربه های جالب و متفاوتی را کسب خواهید نمود و با فرهنگ متفاوت مردم این کشور آشنا خواهید شد. مکان های زیبا و دیدنی و باستانی چین گردشگران زیادی را به خود جذب نموده است و شما نیز می توانید با انتخاب پکیج اقتصادی تور چین نمایشگاه اتوماتیک و یا تور چین در این کشور خاطرات فراموش نشدنی را برای خود بسازید. سه هفته طلایی سفر به چین یعنی زمان تعطیلات روز ملی چین و تعطیلات جشنواره بهاره چین می باشد. اگر قصد تجارت و حضور در نمایشگاه را دارید، می توانید در ماه اکتبر در نمایشگاه تجارت جهانی در گوانجو شرکت نمایید. بنابراین بهترین زمان سفر به چین در ماه های می (یعنی اردیبهشت) و اکتبر ( یعنی مهر تا آبان) می باشد.

ماه عسلی رویایی به مالدیو

اگر عاشق سفر به مقاصد لوکس و رویایی هستید، سفر به مالدیو را به هیچ عنوان نباید از دست بدهید با سفر به جزایر زیبا و شگفت انگیز این کشور فوق العاده ماه عسل رویایی خود را می توانید تجربه نمایید. کشور مالدیو بهترین هتل‌ها و تفرجگاه های دنیا را دارد و شما در همه فصول می توانید به مالدیو سفر نمایید؛ اما بهترین زمان سفر به مالدیو در ماه های نوامبر تا آوریل (یعنی آبان تا فروردین) می باشد.

برای مشاهده هتل ها و اطلاعات تور مالدیو کلیک نمایید.

زیبایی های مالدیو

سفر به آذربایجان مقصدی نزدیک و جذاب

پایتخت آذربایجان، باکو یک شهر قدیمی قرون وسطایی در دریای خزر را با کاخ های اروپایی قرن نوزدهم و خط افق فوق العاده مدرن ترکیب می نماید. باکو پایتخت آذربایجان و شهری تاریخی است و آب و هوای باکو در بیشتر سال خشک و نیمه خشک می باشد. بهترین زمان سفر به باکو آذربایجان در ماه های اکتبر و نوامبر (مهر تا اوایل آذر) می باشد و از ماه ژوئن تا سپتامبر فصل گرما در باکو آغاز می شود.

سفر به دل طبیعتی بی نظیر با سفر به سریلانکا

در تور سریلانکا بیست گشت آریا به شهرهای کلمبو، کندی و بنتوتا سفر خواهید کرد. در یکی از تورهای خاص سریلانکا که جزو تورهای ترکیبی سریلانکا محسوب می‌شود، در 8 شب به شهرهای کلمبو، کندی و نگومبو می‌روید و تور لوکس تری بشمار می آید ولی همچنان لازم به ذکر است که بنتوتا نیز جاذبه های منحصر به فرد بی نظیر خود را دارد و سفر به این شهر را نیز نباید از دست بدهید. البته هرکدام از این شهرها جاذبه‌های گردشگری خاص خودشان را دارند و با توجه به زمان محدود، ما فقط به برخی از جاهای دیدنی این شهرها می‌پردازیم.

آب و هوای سریلانکا به دو فصل بارانی و بدون بارش تقسیم می شود. اگر قصد سفر به سواحل غربی و مناطق کوهستانی در تور سریلانکا را دارید، می توانید در ماه‌های دسامبر تا مارس (یعنی آذر ماه تا اسفند) به سریلانکا سفر نمایید. ماه های آوریل تا سپتامبر (یعنی فروردین تا شهریور) مناطق شمال، مرکز و شرق سریلانکا گزینه مناسبی برای سفر هستند. بهترین سوغاتی که از این کشور می توانید خریداری کنید؛ پای معروف سریلانکا است که طعم بی نظیری دارد.

برای مشاوره و دریافت اطلاعات تور سریلانکا کلیک نمایید.

 

هتل های بنتوتا

سفر اقتصادی و ارزان خارجی با سفر به ارمنستان

ارمنستان یکی از مقاصد گردشگری جذاب برای ما ایرانی ها از لحاظ نزدیکی به ایران، هزینه کم سفر و صمیمیت بین مردم ارمنستان و ایرانی ها می باشد. ارمنستان زمستان هایی بسیار سرد و تابستان های گرمی دارد اما بهترین زمان سفر به ارمنستان بستگی به هدف سفر شما دارد اما ماه می تا اکتبر (یعنی اردیبهشت تا آبان) زمان مناسبی برای سفر است. اگر برای ورزش های زمستانی و اسکی روی دریاچه سوان تور ارمنستان را انتخاب می کنید، فصل زمستان مناسب است اما اگر به دنبال هوای مناسب و لذت از طبیعت هستید در فصل بهار به ارمنستان سفر نمایید.

سفر به سنگاپور  لوکس ترین کشور آسیایی

با رزرو تور سنگاپور به یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین شهرهای شرق آسیا می توانید سفر کنید. ماه های جولای تا سپتامبر (تیر تا شهریور) معروف به فصل فستیوال های سنگاپور می باشد. از ماه فوریه تا آوریل (یعنی بهمن تا اسفند) آب و هوای سنگاپور برای تفریحات آبی بسیار مناسب است. از نوامبر تا ژانویه (یعنی آبان تا بهمن) هوای سنگاپور بسیار گرم می‌شود و طبیعتا تور ارزان قیمت سنگاپور را می توانید در این ماه ها رزرو نمایید.

تور سنگاپور را می‌توانید همراه یک یا دو مقصد دیگر مورد نظرتان از بین کشورهای شرق آسیا رزرو کنید. اما پکیج‌های مسافرتی این کشور معمولا به همراه اندونزی، مالزی و تایلند بسته می‌شود.

نظرات در مورد به کدام کشور آسیایی سفر کنیم؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *