تجربه گردشگری با خودروی اجاره‌ای در دبی

تجربه گردشگری با خودروی اجاره‌ای در دبی

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

دبی یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا است(منبع) که سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا برای بازدید و بهره‌مندی از تفریحات به آن سفر می‌کنند. شهر دبی معروف به این موضوع است که بلندترین ساختمان‌های دنیا را دارد. با توجه به امکانات و خدماتی که این شهر در اختیار مسافران قرار می‌دهد، سفر به این شهر دبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد مسافرتی افراد در سراسر جهان به‌شمار می‌رود. حاکمان دبی برای راحتی و آرامش گردشگران، امکانات و خدمات بسیاری را در نظر گرفته است تا تجربه‌ی هیجان انگیزی را برای آنها ایجاد کند.

یکی از موارد پر هزینه در سفر به دبی هزینه‌‌های حمل و نقل است. استفاده از تاکسی شامل هزینه‌ی بالایی شده و اتوبوس‌های شهری، مترو، تراموا و منوریل میزان زیادی از زمان شما را تلف می‌کنند. در نتیجه استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی شما را از استفاده از سیستم‌های حمل و نقل بی‌نیاز می‌کند از مهمترین مزایای این سرویس کاهش هزینه‌ها به میزان قابل توجه و عدم اتلاف وقت خواهد بود. گردشگری با خودروی اجاره‌ای در دبی برای هر فردی که از این سرویس استفاده می‌کند، می‌تواند تجربه‌ی هیجان انگیزی باشد و برای اجاره خودرو در دبی با داشتن یک نقشه‌ی کامل می‌توانید به تمام مکان‌های گردشگری بروید و لذت سفر خود را چند برابر کنید. (اجاره خودرو در دبی چگونه است؟)

اجاره خودرو در دبی

گردشگری با خودرو اجاره‌ای در دبی می‌توان تجربه‌ی هیجان انگیزی برای هر فردی باشد که از این سرویس استفاده می‌کند. افرادی که علاقه‌مند به رانندگی با خودرو‌های لوکس و لاکچری هستند، می‌توانند به‌راحتی در شهر دبی ماشین‌های مورد علاقه‌ی خود را در رنگ‌ و مدل‌های مختلف از شرکت‌های اجاره خودرو، کرایه کنند. خدمات کرایه ماشین در دبی شامل ماشین خارجی و لوکس می‌باشد. برای اجاره ماشین می‌توانید از داخل ایران اقدام به رزرو نمایید و مبلغ کرایه را به صورت ریالی پرداخت کنید.

اجاره خودرو

مراحل اجاره ماشین در دبی

شما در مدت زمانی که در دبی اقامت دارید با اجاره یک ماشین لوکس و زیبا در دبی می‌توانید در تمام مناطق بگردید و خوش بگذرانید. خدمات اجاره خودرو به دو صورت به شما ارائه می‌شود:

  • اجاره خودرو با راننده
  • اجاره خودرو بدون راننده

در هردو سرویس انتخاب مدل خودرو، مدت زمان کرایه و محل تحویل و عودت ماشین برعهده شما است که در زمان رزرو به شرکت ارائه خواهید داد. تفاوت این دو سرویس در حضور راننده است.

اجاره خودرو در دبی به صورت با راننده

در صورتی که اجاره خودرو با راننده را انتخاب کنید دیگر هیچ مسئولیتی برعهده‌ی شما به عنوان سرنشین نخواهد بود. تمام مسئولیت‌ها در زمان خسارات احتمالی همچون دزدی، تصادف، جریمه برعهده راننده و شرکت خواهد بود. مدت زمان استفاده از این خدمات حداقل 10 ساعت است که امکان افزایش ساعت را نیز خواهید داشت.

اجاره خودرو در دبی به صورت بدون راننده

در اجاره خودرو بدون راننده شما می‌توانید تجربه رانندگی با ماشین لوکس و لاکچری را در خیابان‌های استاندارد دبی داشته باشید. حداقل مدت زمان کرایه 2 روز و حداقل سن 20 سال است. در این سرویس نیاز است که مدارکی که در ادامه نام می‌بریم را به شرکت ارائه دهید.

  • گواهی‌نامه بین المللی
  • گذرنامه
  • ویزا
  • پرداخت مبلغ دیپوزیت (مبلغی که برای ضمانت به شرکت پرداخت می‌کنید. این مبلغ براساس نوع ماشین متفاوت است و پس از 25 روز کاری با بررسی عدم خلافی به حساب شما بازگردانده خواهد شد.)
  • پیش پرداخت

در زمان تحویل خودرو بهتر است خودرو را با دقت بررسی کنید که مشکلی فنی و ظاهری نداشته باشد. در زمان تحویل ماشین شرکت‌های معتبر قراردادی را در دو نسخه تهیه می‌کنند تا ابهامی برای شما وجود نداشته باشد. در این قرارداد اطلاعات راننده، ماشین، نوع بیمه، مبلغ کرایه، مدت زمان کرایه مشخص شده است که پس از امضا می‎‌بایست این نسخه را تا پایان مدت زمان کرایه نزد خود نگهداری کنید.

چرا در دبی خودرو اجاره کنیم؟

ماشین‌های مدرن و لاکچری که در دبی موجود است، هر فردی را وسوسه می‌کند تا تجربه سفر به دبی خود را هیجان انگیزتر کند. در واقع شما با پرداخت هزینه‌ی جزئی می‌توانید یک ماشین مجلل مانند لامبورگینی، بوگاتی یا فراری را کرایه کنید و تجربه سفر به دبی خود را خاص‌تر کنید.

دبی دارای شبکه پیچیده و خارق العاده جاده‌ای است که بسیار با کیفیت ساخته شده‌ و بهترین مکان برای رانندگی با خودروی لوکس را فراهم کرده است. شما با اجاره خودرو در دبی هر ساعت از شبانه‌روز این فرصت را دارید تا از خیابان‌های نورانی و فوق العاده‌ی دبی دیدن کنید و پس از کسب تجربه‌های حیرت انگیز، شلوغی‌های شهر را پشت سر گذاشته و به بخش‌های کویری و دیدنی اطراف شهر دبی هم سر بزنید.

برای این که در سفر به دبی در زمینه‌ی حمل و نقل آزادی عمل بیشتری داشته باشید، بهتر است به جای استفاده از وسایل نقلیه‌ی عمومی همچون تاکسی، مترو و اتوبوس، از اجاره خودرو در این شهر استفاده نمایید؛ زیرا با این کار از خستگی ایستادن در صف و شلوغی آن نیز می‌کاهید.

اجاره خودرو در دبی

جمع بندی

برای اینکه سفر خود را جذاب‌تر، کم هزینه‌تر و از زمان کوتاهی که دارید نهایت استفاده را ببرید، می‌توانید از سرویس اجاره خودرو در دبی شرکت بین المللی سعادت رنت استفاده کنید. این شرکت 11 سال سابقه‌ی فعالیت در این صنعت را دارد و توانسته بین رقبای خود بالاترین رضایتمندی مشتری را کسب کند. سعادت رنت نمایندگی رسمی و فعالی را در شهر دبی دارد و تمام پشتیبانانی که مشتریان را همراهی می‌کنند فارسی زبان هستند تا شما نیاز به مسلط بودن بر زبان دیگری نباشید. ماشین‌های این مجموعه از لوکس‌ترین خودروهای بروز دنیا می‌باشد که از طریق وب‌سایت سعادت رنت می‌توانید قیمت‌ها را مشاهده کنید. رزرو خودرو نیز به صورت آنلاین، بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای انجام می‌شود.

نظرات در مورد تجربه گردشگری با خودروی اجاره‌ای در دبی

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *