تفریحات جذاب تابستانی در بدروم

تفریحات جذاب تابستانی در بدروم

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

بدروم جزء بهترین شهر های ترکیه برای گذراندن تفریحات لوکس تابستانی می باشد. اگر می خواهید به مدت یک هفته از تابستان را رویایی و به یاد ماندنی تجربه نمایید به بدروم ترکیه سفر کنید. در ادامه بهترین تفریحات تابستانی بدروم را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، پس با بیست گشت همراه باشید.

همچنین برای اطلاع از قیمت تور های بدروم و هتل های آن کلیک نمایید.

تفریح در سواحل، خلیج ها و کلاب های ساحلی بدروم

شهر بدروم یک شبه جزیره است، با این حال تفاوت زیادی از نظر تنوع سواحل و خلیج های زیبا با دیگر شهر های ترکیه ندارد. هم می توانید با آفتاب گرفتن در سواحل زیبای آن ریلکس نمایید و هم می توانید به سراغ تفریحات پر هیجان کلاب های ساحلی آن بروید.

تفریح ساحلی بدروم

تفریح در کروز های اطراف بدروم

از گذشته در بدروم کشتی های کروز متعددی وجود دارند که با برنامه های 3 تا 4 شبه از ساحل بدروم فاصله می گیرند و در مسیر حرکتشان از چند جزیره بی نظیر یونانی نیز بازدید می کنند.  در این کشتی های کروز می توانید از برنامه های تفریحی جذاب آن بهره مند شوید، غذای دریایی نوش جان نمایید و شب ها در کابین های زیبایی که به عنوان اتاق خواب مسافران در نظر گرفته شده اند و یا بر روی عرشه کشتی و زیر نور ستارگان به خواب بروید. بنابرین پیشنهاد می کنیم حتما برای تجربه کروز سواری هم که شده به بدروم سفر نمایید.

تور کشتی کروز بدروم ترکیه

تجربه ورزش های آبی هیجان انگیز در بدروم

امکانات تفریحی متنوع و ورزش های آبی که در بدروم وجود دارند، برای همه گردشگران چه اهل هیجان و تفریحات مهیج باشند و چه به دنبال آرامش و ریلکس کردن باشند، مناسب می باشد. چه شما بخواهید غواصی را در یک روز تابستانی تجربه کنید و چه اهل تجربه ورزش هایی مثل اسکی روی آب، بنانا سواری یا حتی موج سواری باشید، در هر صورت سفر به بدروم می تواند شما را به خواسته تان برساند و فرصت لازم برای تجربه بهترین تفریحات تابستانی را برای شما فراهم نماید.

 

سافاری با جیپ و روستا گردی در بدروم

شاید بتوان گفت مهیج ترین تفریح بدروم جیپ سواری و سافاری با جیپ است. نشستن پشت یک جیپ بدون سقف در حالی که باد موهایتان و آفتاب صورتتان را نوازش می کند، از طریق جاده هایی با چشم انداز های بی نظیر، به روستاهایی برسید که هر کدامشان نوعی شگفتی هستند. در این میان می توانید در رستوران های محلی غذاهای خوشمزه و اصیل بدروم را نوش جان نمایید و لذت ببرید.

بدروم جیپ سافاری

تفریحات خانوادگی در پارک های آبی بدروم

پارک های آبی بهترین تفریحات تابستانی هستند که همه اعضای خانواده و یا همه همراهانتان در سفر از تجربه آن احساس رضایت می کنند، ما به شما تفریح در پارک آبی بدروم را پیشنهاد می نماییم. در این پارک ها انواع تفریحات آبی هم برای کودکان و هم بزرگسالان وجود دارد که نباید آن ها را از دست بدهید.

پارک آبی آدالند

تفریحات شبانه جذاب در کافه ها و کلاب های شبانه بدروم

جذابیت سفر تابستانی به بدروم اینجاست که امکان تفریح در طول این سفر در هر زمانی از شبانه روز امکان پذیر است. شما می توانید به راحتی هر کدام از تفریحات این لیست را در طول روز تجربه نمایید و در شب هنگام، با مراجعه به یکی از کافه ها و کلاب های شبانه بدروم، شب را با شور و هبجان به صبح برسانید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. نکته جذاب تری که وجود دارد، این شهر یک سری کلاب های شناور هم دارد که در واقع داخل کشتی های مجهز برپا شده اند و امکان تفریحات شبانه در آن ها به بهترین شکل ممکن مهیا شده است.

تفریحات شبانه استانبول

نظرات در مورد تفریحات جذاب تابستانی در بدروم

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *