تفریحات خانوادگی در دبی

تفریحات خانوادگی در دبی

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

دبی یکی از بهترین کشور ها برای سفر خانوادگی و گشت و گذار و تفریحات متنوع و جذاب خانوادگی می باشد. اگر شما نیز قصد سفر به دبی به همراه خانواده خود را دارید، لیستی از متنوع ترین و بهترین تفریحاتی که در دبی می توانید انجام دهید را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم تا لحظات جذاب و پر شور و نشاطی را در کنار عزیزانتان در سفر با تور دبی تجربه نمایید.

اسنو پارک امارات مال ( snow park in uae mall )

اسنو پارک پیست اسکی بزرگی در دبی است که در مرکز خرید بزرگ امارات متحده عربی، دبی مال واقع شده است، اسنو پارک سومین پیست اسکی سرپوشیده جهان و اولین پیست اسکی داخل سالن در خاورمیانه می باشد. پیست دبی مجهز به تله‌کابین و تی بار می باشد که با شش هزار تن برف، سراسر این سالن پوشیده شده می باشد.

بلیط ورود به اسنو پارک امارات با توجه به اینکه چه فعالیت هایی را می خواهید انجام بدهید متغیر است و از 180 درهم الی 500 درهم متغیر می باشد.
قوانین پیست اسکی دبی:

۱) ورود کودکان زیر دو سال ممنوع است.

۲) کودکان ۲ تا ۸ ساله تنها با نظارت بزرگ‌سالان می‌توانند وارد پیست شوند.

۳) تنها در‌صورت حضور سرپرست در محل مرکز خرید بزرگ امارات، کودکان ۹ تا ۱۲ ساله می‌توانند وارد شوند.

۴) بازدیدکنندگان زیر ۲۱ سال، قبل از ورود به پیست اسکی باید فرم رضایت والدین یا سرپرست خود را پر نمایند.

قیمت بلیط پیست اسکی دبی برای شیب یک روز کامل در حدود ۳۱۰ درهم امارات، شیب دو ساعته تقریبا ۲۱۰ درهم و برای شیب ویژه بانوان حدودا ۱۸۰ درهم می باشد.

اسنو پارک امارات مال

پارک های آبی دبی ( dubai aquaparks )

همان‌طور که میدانید آب و هوای دبی بسیار گرم و شرجی می باشد. به همین خاطر ایده رفتن به پارک آبی دبی در فصل‌های گرم سال چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

پارک آبی دبی در زمستان آب و هوای مناسبی دارد. در کل بهترین زمان برای رفتن به این پارک پرهیجان را می‌توان از ماه نوامبر تا ماه مارس در نظر گرفت.

پارک آبی اتلنتیس آکوا ونچر ( Atlantis Aquaventure )

پارک آبی بسیار شلوغ و پر طرفدار آکوا ونچر جزء بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه می باشد و هزینه بلیط بالایی دارد ولی برخلاف هزینه بالای آن، طرفداران زیادی دارد و برای استفاده از اکثر تفریحات در صف خواهید ماند.

پارک آبی آکوا ونچر متعلق به هتل آتلانتیس د پالم دبی می باشد. به پارک آبی آکوا ونچر، پارک آبی آتلانتیس می گویند. آکواونچر به پنج بخش اصلی سرزمین دلفین ها، سرزمین شیرهای دریایی، آکواریوم، بخش وسیله های بازی و بخش غواصی تقسیم شده است.

برای استفاده از سرسره های آکواونچر، قد بازدید کنندگان باید بیشتر از ۱.۲ متر باشد. به این دلیل که طول قد کوتاه تر از این میزان برای استفاده از وسیله های پارک آبی امن نبوده و خطر غرق شدن را در پی خواهد داشت.

بلیط ورود به پارک آبی اتلنتیس آکواونچر:

قوانین ورود به پارک آبی آکواونچر:

  • افراد با قد ۱.۲ و بالاتر از آن بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، فرد بزرگسال محسوب می شوند و افراد زیر ۱.۲ متر کودک به شمار می روند.
  • کارت عکس دار بازدید کننده در همه حال باید همراه او باشد.
  • افرادی که مجاز به همراه داشتن مهمان اند، بیش از ۳ مهمان نمی توانند همراه داشته باشند.
  • بلیط آنلاین و غیر قابل استرداد است.
  • مهمانان هتل آتلانتیس شامل تخفیفات ویژه هستند.
  • پس از خرید آنلاین کارت ورودی پارک، تنها تا ۳۰ روز مهلت دارید که با هتل آتلانتیس تماس گرفته و ورود خود را رزرو نمایید، در غیر این صورت اجازه ورود به پارک را نخواهید داشت.

پارک آبی وایلد وادی ( aqua park wild wadi )

پارک آبی وایلد وادی دبی دقیقا روبه‌روی برج العرب واقع شده می باشد، هر تفریح آبی که فکرش را بکنید می‌توانید در این پارک تجربه نمایید. از سرسره‌ای که ۳۲ متر ارتفاع دارد و به‌صورت عمودی در آن شناوری می‌شوید تا ترن سواری در آب را در این پارک خواهید دید.

خوب است بدانید که در پارک آبی وایلد وادی دبی، بهای بلیط بر اساس قد افراد محاسبه می‌شود. اگر قدتان از یک متر و ده سانتی‌متر بلندتر است، باید ۳۱۰ درهم برای بلیط پرداخت نمایید؛ اما اگر قدتان از یک متر و ده سانتی‌متر کوتاه‌تر است، با پرداختن ۲۶۰ درهم می‌توانید بلیط پارک آبی دبی را خریداری نمایید.

همچنین برای اینکه ۴۰ درهم کمتر بپردازید، کافی است از طریق سایت اصلی پارک بلیط را به‌صورت آنلاین خریداری نمایید.

همچنین اگر کمد لازم دارید تا وسایلتان را درون آن بگذارید، باید ۴۵ تا ۸۵ درهم با توجه به سایز آن بپردازید.

پس از قراردادن وسایل، درب کمدها قفل می شوند و دستبند مغناطیسی که حکم کلید کمد را دارد به مراجعه‌­کنندگان داده می‌­شود. با این دستبند می­‌توانید با استفاده از آن خوراکی و نوشیدنی بخرید و بعدا حساب کنید.

هزینه اجاره حوله نیز ۴۰ درهم می باشد بنبرین بهتر است با خود از قبل حوله بیاورید.

ورود کودکان زیر دو سال، رایگان است. همچنین کسانی که مهمان هتل‌های جمیرا هستند هم می‌توانند به‌صورت رایگان از این پارک آبی استفاده نمایند.

قوانین پارک آبی وایلد وادی:

  • شما نمی‌توانید هر لباسی را برای شنا در پارک آبی وایلد وادی دبی بپوشید. لباس شنا نباید بدن‌نما باشد. همچنین حق ندارید با لباس‌زیر از تفریحات آبی استفاده نمایید.
  • استفاده از مایو اسلامی مجاز است و می‌توانید آن را از فروشگاه‌های موجود در پارک تهیه نمایید؛ اما در صورت نداشتن این مایو، نمی‌توانید از لباس‌های بلند مانند پیراهن و سایر لباس‌های معمولی استفاده کنید.
  •  لباس شنایتان نباید دکمه، قفل، زیپ و… داشته باشد. زیرا این وسایل می‌تواند به خودتان یا دیگران موقع انجام تفریحات آبی آسیب بزند.
  • نباید از جواهرات سنگین و بلند مانند گردنبند یا سرویس طلا استفاده نمایید.
  • استفاده از عینک طبی یا آفتابی موقع شنا ممنوع است. اگر عینک دارید، عینک خود را به دوستانتان بسپارید.
  • اگر نوزادی همراهتان است، باید پوشک ضد آب مخصوص بپوشد. این پوشک را می‌­توانید از فروشگاه­‌های موجود در پارک آبی تهیه نمایید.

پارک موضوعی و ابی لگولند ( lego land theme and waterpark )

لگولند دبی، یکی از بهترین مکان های تفریحی دبی است که با لگو های رنگی ساخته شده می باشد و در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده است. لگولند دبی از جزء محبوب ترین پارک های تفریحی دبی به شمار می آید. این پارک دارای ۱۵۰۰۰ سازه متشکل از بیش از ۶۰ میلیون لگو، دارای بیش از ]چهل بازی تعاملی، نمایش و دیگر جاذبه های گردشگری می باشد. این پارک، اولین و بزرگترین لگو لند در خاورمیانه و هفتمین لگو لند در جهان می باشد. این پارک، مناسب خانواده هایی با فرزندان بین ۲ تا ۱۲ سال می باشد.

در این پارک سرگرمی ها و بخش های متفاوتی مثل پارک آبی، سینما ۴ بعدی، ماشین های پدالی و … وجود دارند، که می توانند به خوبی کودکان و بزرگسالان را سرگرم نمایند. یکی از قسمت های جذاب لگو لند دبی، قسمت مینی لند آن است که در این قسمت، اماکن معروف دنیا مانند برج خلیفه، با دقت و ظرافت بسیاری توسط لگو های کوچک ساخته شده اند. این مینی لند، اولین مینی لند سرپوشیده ی دنیا است.

در حال حاضر در 24 مرداد سال 1402 قیمت بلیط لگو لند معادل ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان الی ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

پارک آبی دبی

پارک های موضوعی دبی ( dubai theme park )

پارک موضوعی موشن گیت ( motiongate theme park )

یکی از جذاب ترین پارک های موضوعی با برنامه هایی منحصر به فرد که از الهام گرفته از انیمیشن ها می باشد موشن گیت دبی است که با الهام از دنیای فیلم و انیمیشن‌های هالیوودی ساخته شده می باشد. این پارک با الهام از 13 افسانه‌ای هالیوودی از سه استودیوی بزرگ و موفق مانند پیکچرز، لیونزگیت و دریم‌ ورکس طراحی شده می باشد.

موشن گیت دارای پنج محدوده مختلف است که حدود 27 وسیله تفریحی مهیج،15 نمایش زنده، 15 فروشگاه و 9 رستوران را در خودش جای داده است. جذاب‌ترین وسیله‌ی تفریحی موشن گیت، ترن هوایی ماداگاسکار Madagascar Mad Pursuit می باشد.

پارک موشن گیت موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و به راحتی با مترو به آن دسترسی خواهید داشت.

اگر در تور دبی برای تفریح به شهربازی موشن گیت دبی می‌روید، باید 275 درهم امارات را برای ورود به این پارک یپردازید.

پارک موضوعی آی ام جی ورلدز آف ادونچر ( IMG worlds of adventure )

پارک آی اِم جی ورلدز آف اَدوِنچِر در جاده شیخ زاید و در کنار گلوبال ویلِیج قرار گرفته شده است و از مرکز شهر با خودرو، حدودا 15 دقیقه فاصله دارد.

آی ام جی ورلدز آو اَدوِنچِر در فضایی به وسعت 139 هزار متر مربع، چیزی در حدود 28 زمین فوتبال گسترده شده است و بزرگترین شهربازی سرپوشیده با گنجایش 20 هزار بازدیدکننده در جهان می باشد. این پارک موضوعی در جاده شیخ زاید قرار دارد و از هر یک از فرودگاه های بین المللی در دبی چیزی در حدود 20 دقیقه فاصله دارد. در این پارک ماروِل، لاست وَلی، کارتون نت ورک، آی ام جی بولوارد و نووُ سینِماز را خواهید دید.
سوپر قهرمانان شگفت انگیز پر طرفدار شما یعنی مرد عنکبوتی، هالک، مرد آهنی، ثور و اَوِنجِرز همگی آماده اجرای هیجان انگیزترین نمایش خود در بخش ماروِل این پارک می باشند. لاست وَلی نیز محوطه ای ویژه برای دایناسورهایی است که میلیون ها سال قبل بر روی این کره خاکی می زیستند. در بخش کارتون نِت وُرک برنامه های ویژه برای کسانی که به کارتون علاقه دارند وجود دارد. تمامی جاذبه های این قسمت بر اساس شخصیت های مشهور کارتون های این شبکه از جمله بن تن، لیزی تان، دختران پاور پاف و دنیایی شگفت انگیز گامبال ساخته شده است. آی ام جی بولوارد هم منطقه برای خوش آمدگویی در این پارک می باشد که به جستجوگران ماجراجویی در تمام سنین تجربه ای از ترکیب وسوسه انگیز هیجان و تفریح را هدیه می دهد. در بخش نووُ سینِماز هم یک سینما با 12 سالن نمایش جدیدترین و پرفروش ترین فیلم ها را برای دوستداران فیلم و سینما به نمایش می گذارد. همچنین این قسمت مجهز به اولین سینمای 5 بعدی از کارتون بِن تِن در جهان است که در هر ساعت ظرفیت پذیرش 1200 بازدید کننده را دارد و در طول برنامه خود، یک ویدیوی ده دقیقه ای منحصر به فرد را برای میهمانان به نمایش می گذارد.
امکانات و خدماتی که در این پارک در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد، شامل دو پیشخوان گِست ریلِشِن می باشد که در آی اِم جی بولوارد و لاست وَلی واقع شده اند و آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. همچنین دستگاه های خود پرداز در کنار ورودی اصلی، کنار کمدهای قفلدار در آی اِم جی بولوارد و در ورودی لابی پارک وجود دارند تا از آن ها استفاده نمایید. اجاره ویلچر و کالسکه نیز در صورت نیاز امکان پذیر می باشد.

هزینه ورودی این پارک برای بزرگسالان 300 درهم، کودکان زیر 1.2 متر 250 درهم، کودکان زیر 1.05 متر رایگان، افراد بالای 60 سال 150 درهم، افراد معلول زیر بالای 1.2 متر 150 درهم و افراد معلول زیر 1.2 متر 100 درهم می باشد.

بزرگترین پارک موضوعی دبی

بازدید از آکواریوم های دبی( aquariums of Dubai )

آکواریوم دبی ( dubai aquarium )

لاست چمبرز آکواریوم ( lost chambers aquarium )

اشتباه نکنید! این دو یک آکواریوم ساده نیستند. پیشنهاد می کنیم در سفر به دبی حتما از این آکواریوم ها بازدید نمایید و از انواع موجودات دریایی عجیب دیدن نمایید.

آکواریوم دبی

سیاره سبز دبی ( Dubai green planet )

سیاره سبز دبی یک جنگل بارانی سرپوشیده با چشم اندازی بسیار زیبا می باشد که در سیتی واک دبی واقع شده است. این مکان یک گنبد زیستی است که از طریق اکوسیستم یک جنگل استوایی، گیاهان و جانوران نادر را به نمایش می‌گذارد.

این جاذبه شگفت‌انگیز دنیای جنگل‌های بارانی استوایی را زنده می‌کند و بازدیدکنندگان می‌ توانند زیبایی ها و شگفتی‌های طبیعت را از نزدیک مشاهده نمایند. از پرندگان و میمون‌های عجیب و غریب گرفته تاگونه های گیاهان و حشرات کم یاب، سیاره سبز، خانه مجموعه متنوعی از گیاهان و جانوران است که نظیر آن را تا به حال ندیده اید.

گنبد زیستی آن بیش از 3000 گیاه و حیوان از گونه‌های متوع را در خود جای داده است و همه آن‌ها با دقت طراحی شده‌اند تا تجربه‌ای همانند جنگل‌های استوایی را برایتان به وجود آورند.

سیاره سبز به گردشگران فرصتی بی‌نظیر برای کشف اکوسیستم جنگل‌های بارانی استوایی و آگاهی از اهمیت حفظ منابع طبیعی سیاره می‌دهد و همچنین یک تجربه آموزشی است که بازدیدکنندگان می‌توانند در مورد اهمیت حفظ منابع طبیعی سیاره و حفظ اکوسیستم‌های ظریف موجود در آن اطلاعات کسب نمایند.

با نمایشگاه‌های تعاملی، برنامه‌های آموزشی، برخورد با حیوانات و شیوه‌های پایدار، این مکان یک مقصد عالی برای هر کسی که به طبیعت و پایداری علاقه دارد، می باشد تا در مورد علایقش بیشتر اطلاعات کسب نماید.

سیاره سبز دبی

موزه آینده دبی ( museum of future )

موزه ای که به جای گذشته، آینده را به نمایش می گذارد. این بنای شگفت انگیز با هدف نمایش توسعه فناوری و هوش مصنوعی ایجاد شده است و با دسترسی راحتی که دارد به راحتی می توانید خود را به آن برسانید و از این بنای خارق العاده دیدن نمایید.

نظرات در مورد تفریحات خانوادگی در دبی

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *