راهکار هایی برای سفر ارزان و کم هزینه به قشم

راهکار هایی برای سفر ارزان و کم هزینه به قشم

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

قشم یکی از دل نشین ترین جزایر ایران می باشد که با وسعت زیادی که دارد و مناظر و جاذبه های بی نظیر و منحصر به فردش گردشگران را از سراسر جهان به این جزیره ی زیبا می کشاند. در ادامه با ما همراه باشید تا راهکار هایی که با در نظر گرفتن آن ها می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید، به صورتی که با کم ترین هزینه ها سفری ارزان و اقتصادی به قشم را تجربه خواهید کرد. با کاهش هزینه های سفر خود می توانید خرید بیشتری را نیز در این جزیره انجام دهید.

1)در فصل گرم سال به قشم سفر کنید

سفر در فصل های گرم سال به ویژه در تابستان به قشم، هزینه های سفرتان را تا حد زیادی کاهش می دهد، با اینکه قشم آب و هوای خیلی گرمی دارد ولی این فصل بهترین تایم برای تفریحات آبی نیز می باشد و می توانید با آفتاب گرفتن در ساحل همراه با نوشیدن نوشیدنی خوش طعم و خنک از سفر تابستانی خود لذت ببرید. ضد آفتاب را هم فراموش نکنید.

تفریحات تابستانی

2) در هتل آپارتمان و هتل های دو ستاره اقامت نمایید

به طور کلی هتل های قشم از کیفیت پایینی برخوردارند و هزینه اقامت کمی را باید بپردازید با این حال شما می توانید با اقامت در هتل آپارتمان ها و هتل های دو ستاره در هزینه های سفر خود صرفه جویی نمایید.

3) به سراغ تفریحات ارزان تر مثل پلاژ و قایق رانی بروید

به سراغ تفریحات ارزان قیمت تر و گشت و گذار های کم هزینه باشید، پلاژ و قایق رانی را به عنوان تفریحات کم هزینه به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم. همچنین پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان این است که با رزرو تور های قشم ما علاوه بر امکانات و خدمات مناسب از تخفیفات گردشگری متنوع بهره مند شوید.

قایق سواری هتل داریوش کیش
قایق سواری

4)به جای سفر شخصی با تور سفر کنید

سفر با توری که امکانات مناسبی ارائه می دهد می تواند تا حد زیادی از هزینه هایی که در سفر شخصی خواهید داشت، جلوگیری به عمل آورد. به علاوه نگرانی و استرسی هم بابت سفر خود و برنامه های آن نخواهید داشت. برای رزرو تور های قشم بیست گشت با کلی خدمات و امکانات ویژه کلیک نمایید، همچنین می توانید با تماس با مشاوران بیست گشت برای رزرو تور مناسب خود مشاوره رایگان بگیرید.

5)به جای سفر هوایی، زمینی سفر کنید.

سفر زمینی زمان بیشتری طول می کشد ولی به صرفه تر از سفر هوایی است و همچنین می توانید در طول راه از زیبایی های مسیر خود لذت ببرید و با همراهان خود در مسیر به تفریح بپردازید. برای رزرو تور زمینی قشم با قطار کلیک نمایید.

6)به همراه بردن مواد غذایی و یا رفتن به رستوران های ارزان قیمت

در سفر خود با قشم می توانید با خود مواد عذایی ببرید و خودتان آشپزی کنید و یا از غذا های آماده استفاده نمایید و همچنین می توانید در رستوران های ارزان قیمت این جزیره غذا نوش جان نمایید.

نظرات در مورد راهکار هایی برای سفر ارزان و کم هزینه به قشم

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *