سفر از ترکیه به یونان

سفر از ترکیه به یونان

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

اگر خواهان سفر به جزایر رویایی یونان هستید باید بدانید که ورود به این کشور نیازمند ویزای شینگن است. برای اینکه بدون ویزا به جزایر یونان سفر کنید با ما همراه باشید تا به شما عزیزان نحوه سفر به یونان را شرح دهیم.

برای اطلاع از قیمت تور های ترکیه و تخفیفات آن کلیک نمایید.

جزیره میکونوس یونان

یونان دارای جاذبه های بسیار گردشگری و بی نظیر می باشد و همچنین اتحادیه اروپا معتقد است ویزای شینگن مانع از ورود گردشگران به این کشور می باشد.

خوب است بدانید ورود به 5 جزیره یونان (خیوس ، ساموس ، رودس ، لسوس و کوس) بسیار آسان شده است. برای بازدید از این مکانهای هلاس باستان نیازی به ویزای شینگن ندارید.

گردشگران از سراسر جهان که به طور قانونی در ترکیه اقامت دارند، این فرصت جذاب را دارند که بدون ویزای شینگن به یونان سفر نمایند. برای این سفر تنها خرید بلیط کشتی از ترکیه به یونان و یا رزرو اتاق هتل در یکی از جزایر یونانی کافی می باشد.

اگر قصد سفر به این جزایر از ترکیه را دارید ، باید یک عکس ساخته شده طبق مدل شینگن ، پاسپورت و تکمیل فرم درخواست ویزا و همچنین هزینه 35 یورو را باید پرداخت نمایید.

به این ترتیب به مدت 15 روز از بناهای باستانی و طبیعت بکر و زیبای هلاس می توانید لذت ببرید. به علاوه ، مسافران از روسیه می توانند برای یک روز با ویزای رایگان به یونان سفر نمایند.

لازم به ذکر است که سفر با کشتی بسیار گران است. به عنوان مثال ، بلیط از مارماریس به جزیره رودس از 40 دلار در یک مسیر و از چسمه به کیوس – 35 دلار هزینه دارد. البته با خرید بلیط رفت و برگشت تخفیفاتی در نظر گرفته می شود.

بین ترکیه و یونان ، هر روز دو کشتی ترکی و یونانی پروازهای موازی انجام می دهند. اما بلیط ها به طور معمول در هر کشور فقط برای کشتی مخصوص خود به فروش می رسد. به عنوان نمونه، در جزیره لسوس ، بلیط های کشتی یونانی که صبح به ترکیه می رود فروخته می شود ، اما خرید بلیط برای یک کشتی ترک بعد از ظهر غیرممکن است.

همچنین می توانید با قطار از ترکیه به یونان بروید. برای سفر با قطار به یونان از ترکیه قطار باید بلیط قطار روزانه از استانبول به سمت تسالونیکی را رزرو نمایید هزینه یک بلیط حدود 55 یورو است. اما برای عبور از مرز با قطار ،نیاز به ویزای شینگن خواهید داشت.

نظرات در مورد سفر از ترکیه به یونان

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *