سفر ریلی با قطار به کربلا امکانپذیر شد

سفر ریلی با قطار به کربلا امکانپذیر شد

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

امروز در 29 آبان سال 1402 قطار مسیر تهران-کربلا راه اندازی شد و از آذر ماه فروش تیکت های قطار کربلا آغاز می شود. پیش از این سفر به کربلا به صورت زمینی با اتوبوس و هوایی به مقصد بغداد و نجف امکان پذیر بوده است. از این پس می توانید به صورت ریلی نیز به کشور عراق و شهر کربلا سفر نمایید.

داخل واگن های تهران کربلا

سید میعاد صالحی از آغاز مرحله جدید فروش بلیت قطار ترکیبی تهران کربلا از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان برای قطارهای بازه زمانی آذر ماه خبر داد.

البته لازم به ذکر است قطار تهران-کربلا به صورت مستقیم نمی باشد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قطار ترکیبی تهران کربلا روزهای شنبه از ایستگاه تهران حرکت می‌کند و مسافران پس از عبور از مرز شلمچه، با اتوبوس از شلمچه تا بصره را طی می نمایند و از آنجا دوباره با قطار تا کربلا خواهند رفت.

بنا بر اعلام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، قطار برگشت کربلا-تهران نیز از شهر کربلا صبح روزهای شنبه هر هفته به سمت بصره و از آنجا با اتوبوس به مرز شلمچه و از شلمچه تا ایستگاه نهایی تهران به‌وسیله قطار حرکت می نماید.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص نوع قطارهای راه اندازی شده، قطار داخل ایران برای کلیه مسافرین چهار تخته چهار ستاره معرفی نموده اند و از مرز عراق تا بصره انواع اتوبوسی درجه ۱، اتوبوسی وی‌آی‌پی و کوپه‌ای قرار داده شده است.

هموطنان می‌توانند از زمان تعیین‌شده با توجه‌ به نکات مربوطه از جمله دارا بودن پاسپورت با شش ماه اعتبار به‌صورت اینترنتی و یا به طور از طریق دفاتر فروش حضوری بلیت قطار به خرید بلیت اقدام نمایند.

همچنین برای رزرو تور های زمینی و هوایی کربلا با ما در ارتباط باشید.

02188921447

برای مشاهده قیمت تورهای کربلا اینجا کلیک کنید.

نظرات در مورد سفر ریلی با قطار به کربلا امکانپذیر شد

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *