سوغاتی های دبی رو از کجا بخریم؟

سوغاتی های دبی رو از کجا بخریم؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

سوغاتی خریدن و به یاد عزیزان بودن در سفر از مهم ترین بخش ها در سفر می باشد. با خرید سوغاتی بخشی از سفر خود را به عزیزانتان هدیه می دهید تا آن ها نیز شریک بخشی از سفرتان باشند و آن را به یادگاری با ارزش داشته باشند. همچنین می توانید این سوغاتی های با ارزش و نفیس را نزد خود نگه دارید تا یادآوری لذت بخش از سفرتان باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با سوغاتی ها و مراکز خریدی که می توانید انواع سوغاتی با هر بودجه ای را خریداری نمایید آشنا شوید.

معروف ترین سوغات و هدایای دبی

در دبی مجموعه‌ای از فروشگاه‌های خرید سوغات و هدیه وجود دارد، اما ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که فرصت گشت و گذار در مراکز خرید و خیابان های پر و پبچ و خم بازار ها را از دست ندهید تا سوغاتی های متنوع و بهتری را برای خود خریداری نمایید و همچنین یکی از جاذبه هایی که گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به سوی دبی می کشاند خرید کردن در مراکز خرید بزرگ و متنوع آن می باشد.

سوغات مشهور دبی

  • عود و بخورات
  • شال‌های پشمینه
  • عبای عربی
  • قهوه‌ عربی و قهوه جوش های سنتی
  • عطر‌ و جای عطری عربی
  • شکلات‌های حاوی شیر شتر
  • خرما
  • قلیان عربی

پوشاک با کیفیت و ارزان تا برند های جهانی در دبی

آن قدر تنوع لباس و پوشاک در دبی زیاد است که به تعداد کمی قانع نمی شوید و با دستانی پر از فروشگاه ها خارج می شوید. در دبی می توانید لباس های با کیفیت و متنوع را با قیمت مناسبی خریداری نمایید و همچنین اگر به کالا های برند علاقه دارید مراکز خرید لوکس دبی را نباید از دست بدهید.

 طلا و زیورآلات

آن قدر طلا و زیور آلات با متنوع ترین اشکال و اندازه ها در این بازار خواهید دید که شگفت زده خواهید شد. همچنین پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید طلا را ندارید بازدید و گشت و گذار در این بازار را ار دست ندهید. اگر قصد خرید طلا در این بازار را داشتید تا جایی که می توانید تخفیف بگیرید و همان لحظه اقدام به خرید نکنید.

 فرش

اگر از علاقه مندان به این کالای زینتی هستید می توانید این هنر اصیل ایرانی را در دبی نیز تماشا کنید و لذت ببرید. انواعی از بهترین فرش های ابریشمی و فرش های شرقی را در این بازار ها می توانید ببینید.

شال های عربی

شال های رنگارنگ عربی با طرح ها و جنس های گوناگون از جمله اجناسی هستند که چه برای خود و چه برای عزیزانتان باید خریداری نمایید.

مبلمان

مبلمان عجیب و غریب با طرح های متنوع و جذاب از جمله بازار هایی است که بازدید از آن را نباید از دست بدهید.

بهترین مراکز خرید برای خرید سوغاتی

 دبی مال

بزرگترین مرکز خرید جهان اولین جایی است که باید با کلی انرژی به آنجا بروید و البته آن قدر تعداد مغازه های این مرکز خرید زیاد است که از همه آن ها نمی توانید بازدید نمایید ولی مطمئنا تا جایی که کیف پولتان را خالی کنید خرید می کنید.

همچنین گالری لافایت و فروشگاه‌هایی همچون Bloomingdales نیز در این مجموعه وجود دارند. همچنین می‌توانید در یکی از بی نظیر ترین آکواریوم‌های جهان، استراحت نمایید و در یک پیست یخ، اسکیت سواری کنید.

برای آشنایی بیشتر با مرکز خرید دبی مال کلیک کنید.

 

آبشار مصنوعی دبی مال

مدینه جمیرا

اگر به مراکز خرید مدرن و لوکس علاقه دارید  city walk رو از دست ندید این مرکز خرید پر از بوتیک‌های لوکس و پرجنب‌وجوش در مسیر پیاده‌روی می باشد و خرید جذابی را در مرکز خرید تجربه خواهید کرد.

برای آشنایی بیشتر با مرکزخرید مدینه جمیرا  کلیک کنید.

کافه بازار مدینه جمیرا دبی

 دهکده اوتلت – جبل علی

دهکده اوتلت دهکده ای بزرگ با مساحتی بیش از ۵/1 میلیون متر مربع از پر جنب و جوش ترین مراکزی است که می توانید ساعت ها در آن به گشت و گذار و خرید بپردازید. اگر برای خرید سوغاتی این دهکده را انتخاب کرده اید می توانیدسوغاتی های متنوع و رنگارنگ بی نظیری را به یادگار خریداری نمایید.

 مرکز خرید امارات

این مرکز خرید که در اسکله تفریحی دبی واقع شده هم جز بزرگترین مراکز خرید جهان هست و می تونید همزمان با خرید به تفریح و گشت و گذار هم بپردازید.

 مرکز شهر میردیف

این مرکز شهر با بیش از ۴۳۰ فروشگاه، همه اجناسی که نیاز داشته باشید را ارائه می دهد. بعد از خرید می توانید در یک پارک محلی یا در ساحل ریلکس کنید و از گشت و گذار لذت ببرید.

نظرات در مورد سوغاتی های دبی رو از کجا بخریم؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *