شب های سفید روسیه چیست؟

شب های سفید روسیه چیست؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

شب های سفید روسیه پدیده ای بسیار زیباست که در روسیه می توانید آن را تماشا نمایید. این پدیده بی نظیر از ماه می آغاز می شود و تا ماه ژوئیه ادامه دارد. در این شب ها، خورشید به مدت ۱۹ ساعت در آسمان به زیبایی می درخشد و گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای تماشای این پدیده جذاب در این ماه ها به روسیه سفر می نمایند.

اگر می خواهید به روسیه سفر کنید، پیشنهاد ما به شما عزیزان سفر در این ماه ها به شهر زیبای سن پترزبورگ می باشد تا جشنواره ها و گشت و گذار در شب های این ماه ها را از دست ندهید و سفری به یادماندنی را تجربه نمایید.

برای رزرو تور ترکیبی روسیه ( سه شب مسکو + چهار شب سن پترزبورگ ) کلیک کنید.

مشاهده قیمت تور روسیه در سایت 20 گشت + تخفیفات ویژه

شب های سفید یا روشن پدیده‌ ا ی رایج در کشور روسیه می‌باشد که می‌توانید آن را در دیگر شهرهای روسیه به جز سن پترزبورگ همچون مسکو نیز تماشا نمایید.

کاخ کرملین مسکو

معرفی شب های سفید سن پترزبورگ

این پدیده بی مانند از اواخر ماه می آغاز می شود و تا نیمه های دوم ماه ژوئیه ادامه خواهد داشت. اما روشن ترین شب ها و تماشایی ترین تایم این پدیده، از ۱۱ ژوئن تا ۲ ژوئیه ( 21 خرداد تا 11 تیر ) می باشد. با وجود این که طولانی ترین تایم شب های سفید در سن پترزبورگ می باشد، اما همان طور که گفتیم تنها از این شهر روسیه شب های سفید را تجربه نخواهید کرد. تمامی شهرهایی که موقعیت جغرافیایی آن ها ۵۹ درجه بالای عرض جغرافیایی باشد، می توانند شب های سفید را مشاهده کنند. از این شهرها می توان شهرهای مورمانسک، نوریلسک، ولوگدا، چرپووت، ماگادان، سورودوینسک و خانتی مانسیسک را نام برد.

در شهر سن پترزبورگ در کنار شب های سفید، بسیاری از جشنواره ها و مراسم های منحصر به فرد جهانی هم در این شهر برگزار خواهند شد. به علاوه تخفیفات جذاب موزه ها و تاترها در روسیه هم در این ماه ها، شب های سفید را به بهترین تایم سفر به روسیه تبدیل می کند.

روسیه از جمله کشور هایی است که می توانید برای سفر به یاد ماندنی ماه عسل خود انتخاب نمایید. شب های سفید سن پترزبورگ بهترین زمان سفر به روسیه برای زوج هایی است که قصد رفتن به ماه عسل را دارند. در این تایم از سال بسیاری از رستوران ها و هتل هایی که فضا، ویو و نمایی رمانتیک دارند تخفیف دارند و افراد می توانند با همسر خود به این مکان ها مراجعه نمایند. سن پترزبورگ در شب های سفید، بهترین مکان برای عکاسی خواهد بود و می توانید در میان گل های زیبا و رنگارنگ این فصل زیبا ترین تصاویر سفر خود را به ثبت برسانید.

مکان های دیدنی در شب های سفید روسیه

یکی از جذاب ترین تفریحات در شب های سفید شرکت در جشنواره های متنوع شب های سفید می باشد که در ادامه به معزفی آن ها می پردازیم.

  • فستیوال صداها و رنگ ها
  • فستیوال ستاره
  • فستیوال بادبان های قرمز
  • کارناوال نمایش های تاریخی روسیه
  • فستیوال موسیقی

نظرات در مورد شب های سفید روسیه چیست؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *