عید امسال کدوم هتل آنتالیا بریم؟

عید امسال کدوم هتل آنتالیا بریم؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

اگر با تصور این موضوع که آنتالیا در ایام نوروز آب و هوای سردی دارد و از بیشتر تفریحات آن نمی توان استفاده کرد، نمی خواهید به این شهر زیبا بروید؛ تا پایان این مطلب با بیست گشت همراه باشید تا در تصمیم خود برای سفر نوروزیتان تجدید نظر کنید:)

با اینکه آنتالیا درایام نوروز آب و هوای سردی دارد و نمی توانید از آفتاب گرفتن در سواحل مدیترانه و شنا در سواحل زیبای آن همانند تابستان لذت ببرید، اما با این حال هنوز این مقصد را می توان جزء بهترین مقاصد نوروزی معرفی نمود.

اقامت در لوکس ترین هتل ها با خدمات ALL و UALL و امکان استفاده از حمام ترکی، استخرهای آبگرم سر پوشیده و رو باز و پارک آبی آب گرم در هتل های تاپ آنتالیا از جمله دلایلی است که سفر به این شهر ساحلی را حتی در فصل سرد دوست داشتنی می کند.

برای مشاهده همه هتل های تور آنتالیا در سایت کلیک نمایید.

در ایام عید هتل های آنتالیا برنامه های شبانه متنوع و متعدی را برگزار می کنند و دی جی های ایرانی هر شب را برایتان هیجان انگیز و پر شور و حال خواهند کرد. در تعدادی از هتل ها نیز کنسرت های محبوبترین خواننده ها به صورت لایو برگزار می شود و میهمانانی که در این هتل ها اقامت دارند می توانند به صورت رایگان در این کنسرت ها حضور داشته باشند.

در ادامه تعدادی از برترین هتل های آنتالیا که پر برنامه تر هستند و در سال های گذشته نیز مورد توجه مسافران آنتالیا قرار گرفته اند و رضایت مسافران را کسب کرده اند را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا بهتر بتوانید برای سفر خود برنامه ریزی نمایید.

همانطور که می دانید آنتالیا جزء شهرهایی است که انتخاب هتل در آن بسیار حائز اهمیت می باشد و تمام کیفیت سفر شما به آن مربوط می شود.

هتل هایی که در ادامه برایتان معرفی خواهیم کرد، جزء برترین هتل های آنتالیا از نگاه مسافران بوده اند و نوروز امسال نیز برنامه های متعددی در این هتل ها برگزار می شوند:

هتل ADALYA ELITE LARA :

هتل 5 ستاره آدلیا الیت در منطقه زیبای ساحلی لارا از جمله پر مخاطب ترین و پر فروش ترین هتل های آنتالیا بشمار می آید. با رزرو تور آنتالیا هتل آدلیا الیت شما ورودی رایگان شهربازی نیز دریافت خواهید کرد. هتل آدلیا الیت دارای استخر رو باز آبگرم و برنامه ویژه  نوروزی می باشد. همچنین لازم به ذکر است، تیکت رایگان کنسرت زنده نیز با اقامت در این هتل دریافت خواهید کرد.

از جمله امکانات محبوب هتل آدلیا الیت لارا می توان به فضای سبز، استخرهای متعدد، مرکز اسپای مجهز، ساحل اختصاصی و بارهای متعدد هتل می توان اشاره نمود.

هتل آدلیا الیت

هتل KAYA PALAZZO GOLF RESORT  و KAYA BELEK :

هتل کایا پالازو و هتل کایا بلک دو هتل فوق العاده لوکس و محبوب در آنتالیا هستند، این دو هتل در منطقه ساحلی بلک قرار دارند، اگر به دنبال هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی و دو نفره هستید، این هتل مناسب شما عزیزان می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به کلاب شبانه، کلاب کودکان، زمین گلف، استخر های سر پوشیده و رو باز، بارهای متعدد، سونا، حمام ترکی و … اشاره نمود. این دو هتل از جمله هتل هایی هستند که برنامه شبانه ویژه عید و تیکت رایگان کنسرت نیز دارند. هتل کایا پلازو در این ایام علاوه بر استخر سرپوشیده دارای استخر رو باز آبگرم نیز می باشد.

کایا پالازو گلف ریزورت

هتل های SUENO DELUXE & SUENO GOLF RESORT :

در مجموعه هتل های زنجیره ای سوئنو هر آنچه که در اقامت خود به آن نیاز داشته باشید را خواهید یافت. از مرکز سلامتی تا اسپا با بارهای متعدد و استخر سرپوشیده و رو باز آبگرم همراه با برنامه های ویژه نوروزی شبانه می باشد. هتل سوئنو دارای فضای سبز وسیع، زمین بازی گلف، فوتبال و … می باشد. اتاق های لوکس هتل سوئنو دارای بالکن و تراس با ویوهای متنوع از باغ، محوطه هتل، دریا و … می باشد. با اقامت در هر یک از هتل های سوئنو دلوکس شما می توانید از تیکت رایگان کنسرت های نوروزی بهره مند شوید.

هتل سوئنو دلوکس بلک

هتل LIMAK ATLANTIS & LIMAK LARA :

هتل های زنجیره ای لیماک لارا و لیماک اتلنتیس در بلک جزء بهترین هتل های آنتالیا هستند که با قیمتی مناسب از خدمات با کیفیت و ویزه این هتل ها بهره مند شوید. از امکانات محبوب هتل های لیماک می توان به استخر آبگرم، سونا، جکوزی، حمام ترکی و اسپا اشاره نمود. این دو هتل از جمله هتل های محبوب در آنتالیا هستند که رضایت مسافران را تا الان کسب نموده اند. برنامه ویژه شبانه روزی در هتل به همراه امکان دریافت تیکت رایگان برای کنسرت از دیگر مزایای اقامت در این دو هتل لیماک می باشد.

هتل لیماک لارا آنتالیا

هتل VOYAGE BELEK :

هتل ویاژ بلک دارای چند استخر شامل استخر کودک، سرپوشیده، استخر روباز آبگرم و … می باشد. خدمات اسپا هتل نیز کاملا متنوع و دارای انواع حدمات ماساژ و زیبایی می باشد. نوروز امسال با اقامت در این هتل می توانید در کنسرتهای احلام، کامران و هومن، ایکس باند و سپهر خلسه به صورت رایگان حضور داشته باشید.

هتل ویاژ بلک

 

نظرات در مورد عید امسال کدوم هتل آنتالیا بریم؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *