فصل حراجی در دبی و فستیوال های خرید

فصل حراجی در دبی و فستیوال های خرید

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

یکی از بهترین کشور هایی که برای خرید کردن می توانید به آن سفر نمایید، کشور امارات و شهر لوکس و زیبای دبی است. امارات و به ویژه دبی، بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا را به خود اختصاص داده است. مراکز خرید بزرگ، جشنواره‌های خرید، بازارهای محبوب پر ازدحام و شلوغ و … از فرصت‌های خرید بی‌پایان در دبی می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این جشنواره ها آشنا شوید و همچنین با سفر در تایم حراجی ها از آن بهره مند شوید. برای رزرو تور دبی و اطلاع از هتل ها و خدمات تور کلیک نمایید.

بهترین فصل برای سفر به دبی

آب و هوای دبی در ابتدای سال گرم و سپس خیلی گرم و بسیار گرم می شود. برخی اواخر بهار را که شرایط برای استراحت در ساحل مناسب می باشد، ترجیح می‌دهند. در حالی که برخی دیگر خنک‌ترین ماه‌های زمستانی یعنی از آذر تا اسفند را ترجیح می‌دهند، با اینکه ساحل در این زمان سرد است اما می توان دیگر فعالیت ها را به راحتی انجام داد.
دبی در زمستان پر از رویدادهای فصلی در فضای باز می باشد و حتی کمی بارندگی نیز دارد. خنک‌ترین ماه‌ها، دی تا بهمن است که دمای حداکثر روزانه معمولاً به ۲۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کم‌ترین دمای شبانه به ۱۵ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد. دمای دریا در زمستان به طور متوسط به ۲۳ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد که برای برخی می‌تواند کمی سرد باشد. جشن‌های نیمه زمستان از روز ملی در اوایل آذر آغاز می‌شوند، در این بازه زمانی  می توان از مسابقات راگبی ۷ نفره و کریسمس نیز بهره مند شد. آب و هوای معتدل تا فروردین ادامه دارد، سپس تا پایان ماه اردیبهشت آب و هوا به سرعت گرم می‌شود.

به طور کلی بهترین زمان برای سفر به دبی از آبان ماه تا فروردین می باشد. در این زمان هوا قابل تحمل است و شهر پر از جنب و جوش است که به خاطر جشنواره خرید دبی در ماه های دی و بهمن برگزار می‌شود.

خرید در دبی

فصل حراجی در دبی

اگر برای خرید به دبی سفر می کنید پیشنهاد می کنیم در این فصل به دبی سفر نمایید. جشنواره‌های خرید دبی، بهترین زمان برای خرید در دبی هستند. جشنواره خرید دبی معمولا از ۲۶ دسامبر تا ۲۸ ژانویه ادامه دارد. این جشنواره یکی از مطرح ترین فستیوال‌های خرید در سراسر جهان می باشد که در آن کل شهر دبی و هزاران فروشگاه در دبی با ارائه تخفیف‌های جذاب و بی نظیر، گردشگران زیادی را به این شهر لوکس می کشانند.
انواع کالا ها و تخفیف‌هایی که از ۲۰ درصد شروع می‌شوند و حتی به بالاترین حد ممکن یعنی ۹۵ درصد هم می‌رسند، همراه با جوایز باور نکردنی(ماشین‌های مرسدس بنز) و مجموعه‌ای از مغازه‌ها، جشنواره‌ها و رویدادها، باعث می‌شوند که هرگز نخواهید دبی را ترک کنید.

جشنواره های تابستانی دبی

شاید سفر در فصل تابستان به دبی برای بسیاری از افراد راحت نباشد، اما با توجه به تجهیزات و امکانات آن همه جا تهویه مطبوع دارد. اگر در تابستان به این شهر سفر می‌کنید، پیشنهاد می کنیم حتماً از فروش تابستانی در ماه تیر بازدید نمایید. علاوه بر خرید مجموعه‌ای از کارناوال‌ها، فعالیت‌ها، رژه‌های پرشور، نمایش‌های مجلل، جشنواره‌ها، مسابقات و … را به همراه خواهید داشت.

جشنواره‌های خرید زمستانی در دبی

سفر بین ماه های آبان تا دی، فصل مناسبی برای بازدید از این شهر لوکس می باشد. با اینکه در این فصل قیمت تور ها کمی گران تر است ولی تخفیفات و حراجی های خرید برای مردم یک امر بسیار جذاب است و به همین خاطر، آن‌ها تمایل دارند به دبی سفر نمایند. آب و هوای مطبوع و ازدحام کمتر از دیگر مزیت های سفر در این بازه زمانی می باشد.

بهترین زمان خرید در دبی، فصل زمستان است. ماه‌های زمستانی در دبی از آبان شروع می‌شوند و تا فروردین ادامه دارند.
شرایط آب و هوایی در ماه‌های آبان تا فروردین در دبی در بهترین حالت می باشد، به ویژه زمانی که به قصد خرید سفر می کنید. در این بازه زمانی آرامش در روز و خنکی شب‌ها دبی را به مکانی عالی تبدیل می نماید.

علاوه بر این شرایط عالی، دیگر عواملی نیز وجود دارد که سفر در فصل زمستان را بی نظیر جلوه می دهد.

• کنسرت‌های متنوع و نمایش های بی نظیر

خواننده های مطرح و معروف جهانی از سراسر جهان برای برگزاری کنسرت‌های بزرگ و جهانی به دبی می آیند که اگر خواننده مورد علاقه تان در این شهر کنسرت داشت، این فرصت را از دست ندهید.

• سرگرمی های خانوادگی در بازارهای جشنواره خرید دبی

همراه با خانواده خود می توانید از تفریح در کنار نهر هنگام جشنواره در ال سیف گرفته تا گشت و گذار در مرکز شهر دبی که میزبان سالانه فستیوال خرید است تا بازار بازگشتی Rigga Hatta و کامیون‌های حمل مواد غذایی که برای هر گردشگری غذاهای خوش‌مزه سرو می نمایند، لذت ببرید.

• یک شب سال نو به یاد ماندنی

یکی دیگر از بهترین زمان هایی که می توانید به دبی سفر کنید، در کریسمس می باشد. شور و هیجان  در شهر و دی جی راک، رابی ویلیامز از مهمانان در آتلانتیس پذیرایی می نمایند و دی جی بین المللی راجر سانچز، ساحل بارستی در مارینا دبی بهترین لحظات را برایتان رقم خواهد زد. شام‌‌های لذیذ، جشن بالماسکه یک شب مفرح و به یاد ماندنی را برایتان به همراه خواهد داشت. همچنین نمایش‌های آتش‌بازی، از برج خلیفه تا دهکده جهانی را روشن می‌کند.

• حراج‌های شگفت‌انگیز

از خرده فروشان تا برندهای پیشرو به مدت شش هفته تخفیفات و حراجی های فوق العاده ای را ارائه می دهند. در این بازه زمانی یک برند در مکان‌های انتخابی تخفیف ویژه‌ای را برای مدت زمان محدود ارائه می نماید. اعضای VIP از مزایای انحصاری همچون تخفیف‌های اضافی نیز برخوردارند.
اگر خوش شانس باشید میان برندگان قرعه کشی، هر هفته یک INFINITI QX۸۰ کاملاً جدید یا یکی از شش مدل نیسان را برنده خواهند شد. آپارتمان مجلل، ساعت‌های طراحان منحصر به فرد و طلا از دیگر جوایز جذاب این قرعه کشی ها می باشد.

دیگر جشنواره های همزمان با جشنواره خرید در دبی

وقتی خریدتان را برای آن روز تمام کردید، با برخی فعالیت‌های سرگرم‌کننده و جذاب که در طول جشنواره برگزار می‌شود، دوباره انرژی خود را شارژ کنید. هر آخر هفته و در مناسبت‌های خاص، شاهد نمایش‌های آتش بازی باورنکردنی در مکان‌هایی مانند دهکده جهانی، نهر دبی و ال سیف باشید. از پنجشنبه تا شنبه می‌توانید از کارناوال فستیوال خرید دبی با تعدادی بازیگر شگفت انگیز دیدن نمایید. به غیر از رویدادهای بزرگ، در حالی که کارگاه‌ها و نمایشگاه‌هایی در سراسر شهر برگزار می‌شود، مراکز خرید فعالیتهای روزانه خود را برنامه ریزی کرده‌اند. با بازدید از جشنواره خرید دبی، کل شهر به یک زمین بازی تبدیل می‌شود.

نکات مهم پیش از رفتن به جشنواره‌های خرید دبی

دانلود برنامه DSF : برای اطلاعیه از تخفیفات ومکان آن ها
خرید زودتر: با خرید زود هنگام وسیله مورد نیاز خود را می توانید خریداری نمایید قبل از آنکه تمام شود یا ویژگی هایی که شما می خواهید را نداشته باشد.

 

نظرات در مورد فصل حراجی در دبی و فستیوال های خرید

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *