معرفی بهترین رستوران های تفلیس

معرفی بهترین رستوران های تفلیس

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

گرجستان و به ویژه پایتخت زیبای آن شهر تفلیس از جمله مقاصد محبوب برای گردشگران ایرانی می باشد و هزینه سفر نسبتا ارزان و اقتصادی و نزدیکی مسافتی دو کشور سبب شده تا بسیاری از افراد این کشور را برای سفر انتخاب نمایند. گرجستان غذاهای بسیار خوش طعمی دارد که ریشه در فرهنگ های مختلف روس ها، ترک ها، گرجی ها و … می باشد و بدون امتحان کردن این غذا ها نباید تفلیس را ترک نمایید. اگر قصد سفر به گرجستان و تفلیس با تور تفلیس را دارید می توانید در این رستوران ها خوشمزه ترین غذاهای گرجی متنوع و با طعمی لذیذ و به یاد ماندنی را تجربه نمایید. بهترین رستوران های تفلیس در گوشه‌و‌کنار این شهر خودنمایی می‌کنند. در رستوران‌ های درجه‌یک تفلیس در کنار غذاهای خوشمزه محلی، خوراکی‌های بین‌المللی نیز با طعم اصیل و کیفیت عالی طبخ می‌شوند. اگر حساسیت زیادی درباره ی غذای خود دارید، خوب است بدانید در این رستوران ها غذای حلال نیز سرو می شود.
خینکالی، چاخاپوری‌، کباب گرجی و شیشلیک از غذاهای معروف گرجی است که در منوی بهترین رستوران های تفلیس پیدا می‌شود.

در ادامه با بیست گشت همراه باشید تا با اطلاع از انواع رستوران ها در تفلیس رستوران مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی رستوران های منتخب گردشگران و محلی های گرجستان می پردازیم.

رستوران اِزو تفلیس (Ezo)

کلمه اِزو به زبان گرجی به معنی حیاط می باشد. این رستوران در حیاطی زیبا و در واقع باغی سرسبز که میز و صندلی‌های زیبایش در بین درختان این باغ چشم انداز زیبایی ایجاد می‌کند. این رستوران در کنار طبیعتی دلپذیر، غذاهایی ارگانیک نیز دارد و مواد اولیه از کشاورزان و مزرعه داران محلی تهیه می شود. در کنار غذاهای گیاهی، خوراکی‌های گوشتی نیز در این رستوران طبخ می‌شوند. این شرایط سبب شده تا رستوران ازو به لحاظ تنوع غذا نیز طیف رنگارنگی از غذاها را به مشتریان خود ارائه کند.

ساعت کاری رستوران: سه شنبه تا یکشنبه از ساعت ۱ ظهر الی ۱۲ نیمه شب

منو رستوران: غذاهای گرجی، اروپایی

آدرس رستوران: ۱۶ Geronti Kikodze St, Tbilisi, Georgia

تلفن رستوران: ۰۰۹۹۵۳۲۲۹۹۹۸۷۶

رستوران ازو تفلیس

رستوران سیسکویلی تفلیس  (Tsiskvili)

یکی از بهترین رستوران های شهر تفلیس از دید مردم محلی و گردشگران رستوران سیسکویلی می باشد. این رستوران دکوراسیونی سنتی و بسیار شیکی دارد و انواع غذاهای سنتی و اصیل گرجی را در فضای بسیار پر جنب و جوش به مشتریان خود ارائه می نماید. یکی از نکات جالب در مورد این رستوران اجرای نمایش زنده رقص و موسیقی زنده می باشد که بسیار پرطرفدار و محبوب است. اگر دوست دارید در حین غذا خوردن شاهد رقص و موسیقی سنتی گرجی باشید بدون شک این رستوران بهترین انتخاب برای شماست. رستوران سیسکویلی با فاصله کمی که از مرکز شهر دارد ارائه دهنده بهترین غذا ها به گردشگران می باشد. همچنین رستوران سیسکویلی به بهترین مراکز خرید تفلیس بسیار نزدیک می باشد.

ساعت کاری رستوران: دوشنبه تا یکشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۳ بعدازظهر

آدرس رستوران: Akaki Beliashvili St, Tbilisi, Georgia
تلفن رستوران: ۰۰۹۹۵۳۲۲۰۰۵۵۵۵

رستوران سیسکویلی تفلیس

رستوران آذرپاشا تفلیس (Azarphesha )

اگر دوست دارید غذاها و نوشیدنی های اصیل و سنتی گرجی را در محیطی دلنشین و صمیمانه امتحان کنید رستوران آذرپاشا انتخاب مناسبی برای شما می باشد. منوی رستوران طیف متنوعی از غذاهای اصیل و سنتی گرجی را با الهام از غذا های ایرانی و یونانی ارائه می دهد. بنابراین اگر در تور تفلیس به این رستوران بروید می توانید مطمئن باشید که غذاهای رستوران با ذائقه و طبع ما ایرانی ها کاملا سازگار می باشد. همچنین رستوران آذر پاشا نزدیک به جاذبه های گردشگری تفلیس می باشد.

ساعت کاری رستوران: دوشنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب

آدرس رستوران: ۲ Pavle Ingorokva St, Tbilisi, Georgia

تلفن رستوران: ۰۰۹۹۵۳۲۲۹۸۲۳۴۶

رستوران آذرپاشا تفلیس

رستوران لولیتا تفلیس (Lolita)

اگر به دنبال رستورانی مدرن و شیک هستید به رستوران لولیتا حتما سر بزنید. لولیتا یکی از بهترین رستوران های تفلیس است و با دکوراسیون مدرن و موسیقی زنده عالی و آشپزخانه اوپن فضایی دل انگیز را ایجاد نموده است. بسیاری از مردم محلی تفلیس نیز این رستوران را انتخاب می نمایند و برای غذاخوردن و وقت گذرانی به این رستوران می آیند. در این رستوران می توانید در حالی که نوشیدنی بی نظیرتان را می خورید سرآشپز را تماشا نمایید که در آشپزخانه اوپن در حال تهیه غذایتان است.

ساعت کاری رستوران: یکشنبه تا دوشنبه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲ بامداد و روزهای جمعه و شنبه تا ۳ بامداد

منو رستوران: کافه بار، اروپایی

آدرس رستوران: Tamar Chovelidze St, Tbilisi, Georgia

تلفن رستوران: ۰۰۹۹۵۳۲۲۰۲۰۲۹۹

رستوران ساخاچاپور تفلیس (Sakhachapure)

یکی از بهترین رستوران های تفلیس برای امتحان کردن خاچاپوری ( غذای معروف گرجی)، رستوران ساخاچاپور می باشد و مردم محلی گرجی هم برای خوردن خاچاپوری به این رستوران می آیند. در این رستوران انواع مختلف خاچاپوری با طعم ها و شکل های متنوع با قیمتی به صرفه به مشتریان ارائه می شود. علاوه بر خاچاپوری های خوش طعم این رستوران می توانید، انواع پیتزا، سوپ، سالاد و دسرهای مختلف به دلخواه انتخاب نمایید و نوش جان نمایید.

ساعت کاری رستوران ساخاچاپور: روزهای یکشنبه تا دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۱ شب

آدرس رستوران ساخاچاپور: Rustaveli Ave, Tbilisi, Georgia

تلفن رستوران: ۰۰۹۹۵۳۲۲۶۰۱۵۰۰

رستوران زاخار زاخاریچ تفلیس (Zakhar Zakharich)

رستوران زاخار زاخاریچ یکی از بهترین رستوران های تفلیس می باشد و غذاهای خوش طعم گرجی را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می نماید. اگر می خواهید خینکالی، دامپلینگ معروف گرجی را امتحان نمایید، این رستوران این غذا ها را با بهترین کیفیت ارائه می کند. این رستوران یکی از معدود رستوران های گرجی می باشد که هنوز خمیر را به صورت دستی و سنتی آماده می کند و آن را مثل زمان های قدیم با گوشت بره سرو می نماید و پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

ساعت کاری رستوران زاخار زاخاریچ: روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ شب

آدرس رستوران: Right Bank, Dry Bridge, Tbilisi, Georgia

تلفن رستوران: ۰۰۹۹۵۳۲۲۱۴۴۲۰۰

رستوران ماپشالیا تفلیس (Mapshalia)

اگر به دنبال رستورانی ارزان و با کیفیت غذایی بالا در تفلیس هستید و خیلی اهل رستوران های لوکس و لاکچری نیستید، رستوران ماپشالیا را به شما پیشنهاد می کنیم. این رستوران ساده و کوچک در بین محلی های گرجی بسیار پر طرفدار است و گردشگران کمتر از وجود آن باخبرند. در این رستوران می توانید غذاهای گرجی بی نظیری را با قیمتی بسیار ارزان تهیه نمایید. این رستوران در یک سینمای قدیمی واقع شده و می توان از نقاشی های دیواری به جا مانده از آن دوران بازدید نمود. سرآشپز رستوران ماپشالیا تخصص ویژه‌ای در پخت غذاهای محلی مانند خورشت گوشت،‌ ایلارجی و سوسیس گرجی دارد. این رستوران به لحاظ طراحی داخلی نیز فضایی آرام و دلنشین را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد.

ساعت کاری رستوران ماپشالیا: روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ شب

منوی رستوران: غذاهای گرجی و نوشیدنی

آدرس رستوران: Davit Aghmashenebeli Ave, Tbilisi, Georgia

تلفن رستوران: ۰۰۹۹۵۵۵۵۶۳۴۴۱۱

رستوران شاوی لومی (Shavi Lomi)

در رستوران شاوی لومی با غذاهای گیاهی، تنقلات سالم و غذاهای بدون گلوتن، شام یا ناهاری سالم و گیاهی را می توانید نوش جان نمایید. این رستوران در کنار غذاهای خوشمزه، فضایی دل‌انگیز و سرسبز نیز دارد. اگر دنبال ارزان ترین رستوران در تفلیس هستید، رستوران شاوی لومی با غذاهایی خوش طعم و ارزان انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

رستوران شاوی لومی گرجستان

کافه لیترا (Cafe Littera)

کافه لیترا دارای نوشیدنی‌ها و غذاهای بی نظیر است که حتی از بهترین رستوران های تفلیس هم خوشمزه‌تر هستند. کافه لیترا، کافه‌ای با طراحی مدرن و شیک است. این کافه از پر طرفدار ترین کافه های تفلیس می باشد و پیشنهاد می کنیم حتما سری به آن بزنید.

کافه لیترا تفلیس

رستوران پور پور (Pur Pur)

رستوران پور پور در کنار غذاهای خوش طعم،‌ ساختمانی زیبا و خاطره‌انگیز را نیز دارا می باشد. ساختمان رستوران پور پور در قرن ۱۹ میلادی بنا شده می باشد. در داخل رستوران نیز سفره‌ای رنگارنگ از خوشمزه‌ ترین غذاهای محلی تفلیس پیش روی گردشگران پهن شده است. اجرای موسیقی زنده، دسرهای وسوسه‌برانگیز و پرسنل خوش‌برخورد از امکانات ویژه رستوران پور پور به شمار می‌آید.

رستوران موخاتساکاتوخا (Mukhatsakatukha)

این رستوران دارای فضایی کوچک و خودمانی می باشد و محیط گرم‌ و برخورد صمیمانه ی پرسنل رستوران سبب می‌شود تا احساس خوبی در این رستوران را تجربه نمایید. سرآشپز رستوران موخاتساکاتوخا در پخت سوپ‌های بسیار لذیذ شهرت دارد. نوشیدنی‌های موخاتساکاتوخا نیز نام این رستوران را به سر زبان اهالی تفلیس انداخته است.

رستوران دزرتیربیس بازاری (Desertirebis Bazari)

همان‌طور که از نام رستوران دزرتیربیس بازاری نمایان است، این رستوران در بازار مرکزی تفلیس واقع شده است. بنابرین می توانید بعد از گشت و گذار در بازار به این رستوران بیایید تا غذایی خوش طعم نوش جان نمایید. غذای این رستوران به لحاظ قیمت نیز نسبت به جدیدترین رستوران های تفلیس، ارزان‌تر می باشد. با این حال کیفیت غذای رستوران دزرتیربیس بازرای چیزی کمتر از بهترین رستوران های تفلیس ندارد.

رستوران راچا دوخان (Racha Dukhan)

رستوران راچا دوخان یکی از جدیدترین رستوران‌های تفلیس می باشد که غذایی خوش طعم و ارزان دارد. این رستوران با قیمت به صرفه ی غذاهای خود توانسته گردشگران بین‌المللی را به سوی خود جذب نماید. رستوران راچا دوخان به لحاظ مسافت نیز یکی از خوش‌مسیرترین رستوران‌ های تفلیس به شمار می‌آید. از این رستوران فقط چند قدم تا میدان آزادی تفلیس فاصله دارد. پیشنهاد می‌کنیم در کنار خوردن غذا در رستوران های گران قیمت تفلیس، غذای رستوران راچا دوخان را نیز امتحان نمایید که طعم بی نظیر و به یاد ماندنی دارد.

رستوران چلا (Chela)

اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران ها که غذای ایرانی شیشلیک را ارائه می دهند هستید. رستوران چلا، بهترین مکان برای علاقه‌مندان غذاهای کبابی است. این رستوران در کنار غذاهای خوشمزه، منظره‌ای چش نواز و دل انگیز دارد. رستوران چلا در ساختمانی دو طبقه واقع شده می باشد. طبقه اول این رستوران مخصوص صرف شام و ناهار می باشد و در طبقه دوم نوشیدنی های ویژه سرو می‌شود. رستوران چلا، یکی از بهترین رستوران های تفلیس است که نه‌تنها غذایی بسیار خوش طع دارد، بلکه نوشیدنی‌های این رستوران نیز بسیار معروف می باشد.

کافه آلانی (Cafe Alani)

این کافه محیطی کوچک و دنج دارد و غذاهای متنوع و خاصی را در این کافه کوچک می توانید امتحان نمایید. در کافه آلانی خوراکی محلی طبخ می‌شود که مخصوص کوه‌های قفقاز است. این غذا در کنار طعم خوبی که دارد، بسیار مقوی و سالم می باشد. چاخاپوری و شخمرولی از دیگر غذاهای خوشمزه‌ای است که سرآشپز کافه آلانی که در کافه آلانی آن ها را باید امتحان نمایید.

رستوران پاسانوری (Pasanauri)

رستوران کوچک پاسانوری یکی دیگر از بهترین رستوران های تفلیس است که خینکالی‌های بی نظیری دارد. بهتر است قبل از اینکه به رستوران بروید، میز خود را رزرو نمایید. در کنار خینکالی، رستوران پاسانوری منوی کاملی از بهترین غذاهای تفلیس را دارا می باشد. رستوران پاسانوری نیز در گروه رستوران های ارزان قیمت تفلیس قرار دارد.

رستوران سامیکیتنو (Samikitno)

این رستوران طراحی بسیار شیک و مدرنی دارد و غذاهای آن هم کیفیت بالایی برخوردارند. سرآشپز رستوران سامیکیتنو به پخت خاچاپوری و متسوادی مشهور است. در این رستوران می توانید همزمان  که غذای خود را نوش جان می نمایید از تماشای چشم انداز خیابان لذت ببرید.

رستوران کالیناریوم (Culinarium)

رستوران کالیناریوم با دکوراسیونی همانند آشپزخانه بانوان می باشد که احساس صمیمیت بیشتری را در این رستوران تجربه خواهید نمود و حس و حال بودن در خانه را به شما می دهد. به لحاظ طعم و بو هم خوراکی‌های رستوران کالیناریوم در حد غذاهای خوشمزه بهترین رستوران های تفلیس می باشد. در این رستوران در کنار غذاهای گرجی، سفره‌ای از خوراکی‌های خوشمزه آسیایی و اروپایی نیز پیش روی گردشگران قرار دارد.

رستوران کالیناریوم تفلیس

رستوران ارگانیک جاسپر بار (Josper Bar)

غذاهای این رستوران کاملا ارگانیک و سالم هستند. جالب است بدانید، مدیر رستوران ارگانیک جاسپر بار مواد لازم غذاهای این رستوران را از روستاهای اطراف آن تهیه می نماید. به لطف این شرایط،‌ غذاهای رستوران ارگانیک جاسپر بار، طعم و عطری وسوسه‌برانگیز دارند و با خیالی راحت می توانید غذایی سالم نوش جان نمایید.

رستوران کاخِلِبی (Kakhelebi)

در اولین نگاه به این رستوران، چشم شما به ساختمانی با نمایی قرون‌ وسطایی می خورد. در رستوران کاخلبی غذاهای گرجی و خوراکی‌های ترکی معروف طبخ می‌شوند. نوشیدنی های این رستوران نیز در بین بهترین ها در تفلیس قرار دارد و سرآشپز رستوران کاخلبی به طبخ کباب‌ ترکی و گرجی مشهور می باشد.

رستوران نایب حلال(Nayeb Helal)

ارزان‌ترین رستوران از میان رستوران های ایرانی در تفلیس، رستوران نایب حلال می باشد. رستورانی که در محیطی آرام و دل‌نشین واقع شده و در مقایسه با رقیبان خود، هزینه غذای مناسب‌تری ارائه می دهد. اگر به‌دنبال این هستید که سفری اقتصادی و به‌صرفه را تجربه نمایید، پیشنهاد می‌کنیم وعده‌های غذایی‌تان را از این رستوران سفارش دهید. این رستوران در نزدیکی مهمترین هتل های تفلیس قرار دارد؛ بنابراین دیگر هزینه رفت‌وآمد چندانی هم پرداخت نخواهید کرد. رستوران نایب حلال در میدان آزادی تفلیس، یکی از پرگردشگرترین جاهای دیدنی این شهر، تاسیس شده است.

رستوران کباب هاوس(Kebab House)

عاشقان کباب های متنوع و طرف‌داران دیزی و آبگوشت هم این رستوران را به‌عنوان رستورانی دنج برای دورهمی‌های دوستانه خود انتخاب نموده اند. هزینه غذاهای سنتی این رستوران در مقایسه با خدمات و کیفیت غذاها، چندان بالا نیست. دکوراسیون رستوران کباب هاوس، ساده و دل نشین می باشد؛ به صورتی که دلتان می‌خواهد ساعت‌ها در محیط گرم و مطبوع آن بنشینید و خیابان‌ و مسافران را تماشا نمایید. در سفر به تفلیس، سرزدن به این رستوران محبوب ایرانی را باید در اولویت قرار دهید.

کافه تئاتر گابریادزه (Gabriadze Theatre Cafe)

اگر عاشق هنر هستید و  رستورانی با دکوراسیون و محیطی هنرمندانه حس و حال خوبی به شما می دهد، کافه تئاتر گابریادزه، بهترین انتخاب شماست. در این کافه تئاتر در کنار غذاهای خوشمزه، نمایش‌های تئاتر هم برایتان اجرا می‌شود. کافه تئاتر گابریادزه به لحاظ موقعیت مکانی نیز فاصله کمی با بهترین هتل های تفلیس دارد.

در پایان با اطلاع از رستوران ها و منو های غذایی و موقعیت این رستوران ها می توانید در سفر خود سری به این رستوران ها بزنید و غذا های خوش طعم این رستوران ها را امتحان نمایید. همچنین لازم به ذکر است برای هر وعده غذا در تفلیس باید دست‌کم ۱۷ لاری هزینه نمایید.

کافه تاتر گبریازده تفلیس

نظرات در مورد معرفی بهترین رستوران های تفلیس

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *