هتل بزرگ شیراز بریم یا هتل چمران؟

هتل بزرگ شیراز بریم یا هتل چمران؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

مقایسه هتل چمران با هتل بزرگ شیراز

شیراز شهری با اصالت می باشد که هر جای آن پر از جاذبه و دیدنی می باشد؛ از زیبایی باغ‌های بهشتی آن گرفته تا زادگاه شعر و ادب فارس و بزرگانی همچون حافظ و سعدی شیرازی.

در ادامه دو اقامتگاه 5 ستاره این شهر را برایتان معرفی خواهیم کرد تا انتخاب مناسبی داشته باشید و اقامتی راحت و مورد پسندتان را تجربه نمایید.
هر دو هتل را می‌توان جزء هتل های شیراز دانست که  امکانات و خدمات بسیار خوبی به میهمانشان ارائه‌ می دهند. هتل بزرگ را می توان یکی از بهترین هتل‌ های شهر شیراز معرفی نمود؛ زیرا از بهترین‌ها و همچنین درجه یک‌ترین هتل‌های ایران به شمار می‌آید. هتل چمران هم جزء هتل‌های ۵ ستاره‌ای می باشد که با رعایت کامل استانداردهای بین المللی در صنعت هتلداری در سی طبقه بنا‌شده می باشد.

نمای هتل چمران شیراز

معرفی هتل بزرگ شیراز

در نزدیکی دروازه قرآن این هتل پنج ستاره واقع شده می باشد که جزء بهترین گزینه‌ها برای اقامت در هنگام سفر به شهر شیراز محسوب می‌شود. هتل بزرگ شیراز فعالیت خودش را از سال ۱۳۹۲ با رعایت کامل استانداردهای بین المللی آغاز نمود. اقامتی راحت و لذت بخش را تجربه خواهید نمود.
در حال حاضر بعد از گذشت یک دهه هتل توانسته با ارائه خدمات باکیفیت در سطح بین‌المللی به یک گزینه‌ ایده آل اقامتی برای گردشگران خارجی تبدیل شود. هتل بزرگ شیراز متشکل از ۱۳ طبقه و ۱۵۸ اتاق می باشد که به‌طور هم‌زمان قابلیت پذیرش ۳۵۰ مهمان را دارا می باشد. لازم به ذکر است، هرساله علاوه بر مسافران داخلی، از دیگر نقاط جهان نیز افراد برای اقامتشان این هتل را برمی‌گزینند.

رستوران و کافه هتل بزرگ شیراز

امکانات عمومی هتل بزرگ

با اقامت در هتل احساس راحتی خانه خودتان را خواهید داشت؛ بدون کم و کاستی و با مجهز ترین امکانات یکی از شیرین‌ترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید نمود. پرسنل هتل بزرگ شیراز مجرب و بسیار مهمان نواز هستند و با مسئولیت‌پذیری کامل در حال خدمت‌رسانی به میهمانان می‌باشند.
از جمله امکانات عمومی هتل بزرگ شیراز می‌توان به سالن همایش، سالن زیبایی بانوان، آرایشگاه آقایان، کافی‌شاپ، مجموعه‌های تجاری و پارکینگ سرپوشیده آن اشاره نمود.
موقعیت مکانی عالی و نزدیک بودن به باغ‌های شیراز، اماکن تاریخی همچون تخت جمشید، حافظیه و آرامگاه سعدی هم سبب شده است تا گردشگران به آسانی به این جاذبه‌های دیدنی دسترسی مناسبی داشته باشند. خوب است بدانید این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی هم می‌باشد که رفت‌وبرگشت به فرودگاه را برای مسافران خود بسیار آسان نموده است.
به علاوه مسافرانی که با خودروی شخصی خود به شیراز سفر می کنند، می توانند خودرو خود را در پارکینگ بزرگ این مجموعه بدون نگرانی و بدون هزینه اضافه پارک نمایند.

امکانات تفریحی هتل بزرگ شیراز

یکی از بهترین مکان‌ها برای سپری کردن اوقات فراغت در سفر مجموعه ورزشی این هتل می باشد. مجموعه ورزشی آقایان این مجموعه از امکاناتی همچون اتاق‌های مخصوص ماساژ، باشگاه بدن‌سازی، سونای خشک و بخار، استخر، صخره‌نوردی و حوضچه آب سرد برخوردار می باشد. به علاوه مجموعه ورزشی بانوان نیز دارای باشگاه ورزشی، استخر و اتاق‌های مخصوص ماساژ می‌باشد.

هتل شیراز بزرگ

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز

واحدهای اقامتی هتل بزرگ شیراز شامل:

  • اتاق‌ دبل
  • اتاق دوتخته توئین
  • سوئیت

اتاق دبل شامل یک تخت دونفره، اتاق دوتخته توئین شامل دو تخت تک نفره و سوئیت شامل دو اتاق‌خواب می‌شود که با یک در به هم متصل هستند. سوئیت‌ها برای سفرهای خانوادگی نیز مناسب می باشند.
از امکانات موجود در اتاق ها می توان به لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی مجهز به توالت فرنگی و ایرانی، حوله سشوار و دمپایی اشاره نمود. سایر امکاناتی که در داخل اتاق‌ها ارائه‌شده است شامل مواردی چون چای‌ساز، صندوق امانات، تلویزیون ال‌ای‌دی و اینترنت رایگان می باشد.

تور شیراز هتل بزرگ شیراز

معرفی هتل بزرگ چمران شیراز

هتل چمران شیراز واقع شده در منطقه ی زیبای قصر دشت شهر شیراز می باشد. این منطقه جزء مناطق زیبا و مرتفع شیراز می باشد و دارای باغ‌های باشکوه و خیره‌کننده‌ ای می باشد که چشم انداز بسیار گیرا و سرسبزی و منظره بسیار تماشایی ایجاد نموده است و از پنجره های هتل می توان آن را تماشا کرد.

امکانات عمومی هتل چمران شیراز

در هتل چمران شیراز خدمات و امکاناتی همچون خدمات گردشگری، خدمات بانکی، اینترنت پرسرعت، سالن‌های پذیرایی چند منظوره و آتلیه عکاسی وجود دارد. انواع واحدهای تجاری نظیر بانک، شرکت مسافرتی و گردشگری، سالن زیبایی بانوان، آرایشگاه آقایان، فروشگاه در طبقات اول و دوم هتل وجود دارند.
همچنین در طبقات ۲۱ و ۲۲ سالن‌های پذیرایی هتل چمران وجود دارند که آماده برگزاری مراسمات، جشن‌ها و مجالس گوناگون می باشند. از دیگر خدماتی که در هتل چمران شیراز ارائه ‌شده می باشد می‌توان به کافی‌نت، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، مرکز بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی اشاره نمود.
پارکینگ هتل چمران شیراز دارای گنجایش ۴۰ خودرو می باشد که بدون هزینه اضافه در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. لابی هتل بزرگ چمران را می توان به عنوان مکانی معرفی نمود که برای ارتباطات تجاری و همچنین نشست‌های رسمی مربوط به کار و تجارت مناسب می باشد.

هتل چمران شیراز

امکانات تفریحی هتل بزرگ چمران شیراز

لابی هتل چمران دارای سالن‌ زیبایی و باشگاه ورزشی با تجهیزات کامل، استخر، سونا و جکوزی و ماساژ می باشد و مهمانان در هنگام اقامت می توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. به علاوه هتل چمران از مرکز سلامتی و تندرستی برخوردار می باشد که خدمات ویژه طب سنتی و درمان گیاهی را ارائه می‌دهد.

استخر هتل چمران شیراز

اتاق‌ ها و امکانات اتاق‌های هتل چمران

انواع اتاق ها در هتل چمران عبارت‌اند از:

  • سوئیت یک‌خوابه دو نفره
  • اتاق یک تخته
  • اتاق دو تخته

وعده صبحانه با اقامت در این هتل به صورت سلف‌سرویس و رایگان می باشد. لازم به ذکر است برای سایر وعده‌ها لازم است هزینه اضافه پرداخت نمایید.
امکانات اتاق های هتل چمران: روم سرویس، یخچال، رخت‌آویز، تلویزیون و تلفن، میز تحریر، آب رایگان، مبلمان، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای‌ساز، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، حوله و دمپایی

تور شیراز هتل چمران بزرگ شیراز

تفاوت ظاهری هتل چمران با هتل بزرگ چیست؟

هتل چمران شیراز مرتفع‌ترین هتل شهر شیراز می باشد؛‌ اما ساختمان هتل بزرگ شیراز یک ساختمان 13 طبقه می باشد که در دامنه کوه واقع شده است. تعداد اتاق‌ها و تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیز در این هتل‌ها با یکدیگر متفاوت می باشد.

نظرات در مورد هتل بزرگ شیراز بریم یا هتل چمران؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *