هتل های آنتالیا با مجهز ترین پارک های آبی

هتل های آنتالیا با مجهز ترین پارک های آبی

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,25 از 5 ( 4 رای )
Loading...

پارک های آبی از مفرح ترین تفریحات به ویژه در آنتالیا می باشد که چه برای بزرگسالان و چه برای کودکان هیجان انگیز و لذت بخش است. هتل های آنتالیا معمولا دارای پارک آبی هستند. بعضی هتل ها دارای مجموعه ای کوچک از چند سرسره و وسیله بازی می باشند و بعضی هتل ها مجهز ترین وسیله ها و تفریحات مهیج تری را ارائه می دهند. در ادامه بهترین هتل ها که پارک آبی معروف تری دارند را برایتان معرفی می کنیم تا راحت تر هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد هتل های تور آنتالیا کلیک نمایید.

 هتل لند آف لجندز کینگدام (Land of Legends Kingdom)

هتل لند آف لجندز جز بهترین هتل های آنتالیا می باشد که با ورود به این اقامتگاه بی نظیر وارد دنیای افسانه‌ها می‌شوید. اتاق‌های مدرن و بسیار راحت آن با امکانات فوق العاده به زیبایی هر چه تمام تر دکوراسیون شده اند. این تزئیات بی‌نظیر و الهام گرفتن از افسانه‌ها در تمام نقاط هتل به کار گرفته شده است. مهمانان این هتل در زمان ورودشان یک بلیط رایگان ورود به شهربازی و پارک آبی لند آف لجندز دریافت می نمایند.

این پارک آبی بزرگ و شگفت‌انگیز در مجموع 55 سرسره آبی متنوع دارد که جز مهیج ترین پارک های آبی آنتالیا به شمار می آید. همچنین امکانات دیگری همچون یک استخر موج، Hyper Coaster و … در این هتل افسانه‌ای وجود دارد که آن را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی تبدیل نموده است. چندین رستوران در یک فضای بزرگ و مجهز انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و آمریکای جنوبی را برای مسافران سرو می نمایند. همچنین تعدادی مراکز خرید در نزدیکی هتل وجود دارند و می توانید در نزدیکی هتل خرید خود را انجام دهید.

موقعیت مکانی هتل لند آف لجندز کینگدام: آنتالیا، محله کادریه، خیابان آتاتورک

پارک آبی لند آو لجندز

 مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort)

هتل مکس رویال بلک هتلی بسیار لوکس در منطقه بلک آنتالیا می باشد و ساختمان اصلی هتل به صورت نیم دایره در اطراف استخر آن قرار گرفته شده است. استخرهای متعددی در این هتل وجود دارند و همچنین مکس رویال بلک یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی به شمار می‌آید که امکانات تفریحی متنوعی همچون سالن اسپا مجهز، یک پارک آبی با 10 سرسره آبی و یک زمین گلف 18 حفره‌ای در آن وجود دارد. همچنین این هتل یک مینی کلاب با زمین بازی و یک منطقه ساحلی سایه‌دار را برای تفریح کودکان عزیز شما ارائه می دهد. علاوه بر این امکانات، چندین رستوران در این هتل قرار دارند که غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، بین المللی و ژاپنی برای مسافران سرو می نمایند.

آدرس هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت: آنتالیا، منطقه بلک، خیابان اسکله، پلاک 21/14

پارک آبی هتل مکس رویال

 سلکتوم لاکچری ریزورت (Selectum Luxury Resort)

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت نیز جز هتل های لوکس آنتالیا با پارک آبی بزرگ و مجهز به 10 سرسره ی آبی می باشد که امکاناتش شامل استخرهای روباز متنوع، سالن اسپا، 12 زمین تنیس و یک زمین فوتبال کوچک می باشد. در ساحل این هتل که جایزه پرچم آبی ( نشان دهنده پاکیزگی و دارای استاندارد های لازم) را از آن خود کردهاست، همچنین اسکله‌ای با تراس آفتابگیر مستقیماً رو به دریا قرار دارد. در این هتل خانوادگی، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی هم برای کودکان برگزار می‌شود. همچنین غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و بین المللی در رستوران‌ها متنوع آن که شامل خانه استیک، سوشی‌بار و رستوران آلاکارته است را می توانید نوش جان نمایید. هتل سلکتوم یکی از بهترین هتل‌های لوکس آنتالیا به شمار می‌آید که از محبوبیت زیادی میان مسافران این شهر تفریحی برخوردار می باشد.

آدرس هتل سلکتوم لاکچری ریزورت: آنتالیا، منطقه بلک، خیابان تاشلیبورون

پارک آبی هتل سلکتوم لاکچری

هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا (Crystal Waterworld Resort & SPA)

هتل کریستال واتر ورد در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است و با پارک آبی معروفی که در منطقه مدیترانه دارد هتل بسیار پر طرفداری می باشد. ساحل اختصاصی شنی و سنگریزه‌ای هتل با پارک آبی هتل با دو قسمت متنوع به شما تجربه هیجان و آرامش توام را هدیه می‌دهد. کریستال واترورد ریزورت و اسپا بزرگترین هتل این منطقه می باشد و با گستردگی و تنوع خود بهشتی برای گذراندن تعطیلات تابستانی، به ویزه برای خانواده‌ها ایجاد نموده است. تمام اتاق‌های این هتل بالکن یا تراس دارند و همه آنها به زیبایی تزئین شده‌اند.

آدرس هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا: آنتالیا، بلک، محله بغازکنت، شماره 33

ارک آبی هتل کریستال واتر ورد

هتل ریکسوس پرمیوم تکیرووا (Rixos Premium Tekirova)

هتل ریکسوس پرمیوم تکیرووا یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی در منطقه کمر به شمار می آید. این هتل با ویو بی نظیر و چشمگیر کوه‌های توروس و در ساحل یک خلیج کوچک واقع شده می باشد. رکسوس پریمیوم تکیرووا چندین استخر سرپوشیده و روباز، پارک آبی با بیش از 10 سرسره آبی متنوع، سالن تناسب اندام و سلامتی با سونا و حمام و 3 زمین تنیس را در خود جای داده است. این هتل یک کلوپ کودکان با نام Rixy دارد در شعب خود دارد که سرگرمی و تفریح را برای فرزندان شما در طول سفر ایجاد می نماید. رستوران‌های آلاکارته این هتل غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، آمریکایی و همچنین غذاهای دریایی را سرو می نمایند.

آدرس هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا: آنتالیا، کمر، خیابان شهید حسن ییلماز

هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek)

هتل محبوب گرانادا لاکچری در منطقه بلک واقع شده این هتل در ژوئیه 2016 تاسیس شده است. با اینکه هتل گرانادا لاکچری به طور مستقیم در کنار ساحل قرار ندارد اما 10 استخر روباز که یکی از استخرها دارای طراحی ساحلی می باشد و در اطرافش شن و ماسه وجود دارد و شبیه سازی شده ساحل می باشد. این اقامتگاه همچنین 2 استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اسپا، سونا و حمام دارد. هتل گرانادا با داشتن پارک آبی مجهز و همچنین برنامه های فان ارائه دهنده اقامتی لذت بخش می باشد. غذاهای سرو شده در رستوران‌های این هتل شامل غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و بین المللی می باشند.

آدرس هتل گرانادا لاکچری بلک: آنتالیا، بلک، خیابان جمهوریت

پارک آبی هتل گرانادا لاکچری بلک

هتل رکسوس سان گیت (Rixos Sungate)

هتل رکسوس سان گیت 250000 متر مربعی با چشم انداز بی نظیری از کوه های توروس با جنگل‌های کاج احاطه شده می باشد. این هتل که مستقیماً در خلیجی زیبا در کنار دریا واقع شده، یک ساحل 750 متری، سالن تناسب اندام، زمین فوتبال، چندین زمین تنیس، یک سالن بولینگ، استخرهای سرپوشیده و روباز و پارک آبی با 10 سرسره متنوع می باشد. این شعبه هتل رکسوس نیز دارای مینی کلاب ریکسی برای کودکان می باشد. کنسرت‌ها، نمایش‌ها و اجرای موسیقی زنده برنامه عصر مسافران در این هتل می باشد. همچنین انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، مکزیکی و چینی در 9 رستوران برای مهمانان سرو می‌شود.

آدرس هتل رکسوس سان گیت: آنتالیا، کمر، خیابان آتاتورک

هتل لیبرتی لارا (Liberty Hotels Lara)

هتل لیبرتی لارا یکی از با شکوه ترین هتل های آنتالیا با پارک آبی می باشد. از امکانات این هتل می‌توان به صندلی‌های آفتابگیر، ساحل اختصاصی، استخر و سرسره‌های آبی شگفت‌انگیزش اشاره نمود. این اقامتگاه 310 اتاق زیبا با امکانات بسیار لوکس در اختیار مسافران خود قرار می دهد که آن را به یکی از بهترین هتل‌ های آنتالیا تبدیل نموده است. پارک ساحلی لارا تنها چند دقیقه با ماشین از این هتل زیبا فاصله دارد.

آدرس هتل لیبرتی لارا: آنتالیا، لارا، کمراگزی

پارک آبی هتل لیبرتی لارا

هتل رویال وینگز (Royal Wings Hotel)

هتل رویال وینگز هتلی عالی برای تعطیلات خانوادگی می باشد که در ساحل لارا آنتالیا قرار گرفته شده است. این هتل یک پارک آبی کامل را در خود جای داده است و به ساحل زیبای لارا بسیار نزدیک است. اتاق‌های مدرن و کارکنان صمیمی، اقامتی آرام و خاطره انگیز را برای شما رقم خواهند زد. استخرهای سرپوشیده و روباز، استخر کودکان، پارک آبی، زمین تنیس، مرکز اسپا با سونا، حمام ترکی، جکوزی، مرکز تناسب اندام، مرکز ورزش‌های آبی و مدرسه غواصی، والیبال، بسکتبال، تیراندازی با کمان، تنیس روی میز، مینی گلف و بولینگ از امکانات این هتل محبوب می باشند.

آدرس هتل رویال وینگز: آنتالیا، منطقه لارا، کمراگزی، خیابان لارا توریسم

پارک آبی هتل رویال وینگز

 هتل دلفین پالاس (Delphin Palace Hotel)

هتل دلفین پالاس با موقعیت مکانی بسیار عالی دسترسی بسیار خوبی به تمام جاهای دیدنی‌ آنتالیا و مراکز خرید آنتالیا دارد. هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا 0.7 کیلومتر از گرند بازار ای وی ام یورو فشن و 1.2 کیلومتر تا آکوآ پارک آنتالیا فاصله دارد. هتل 5 ستاره دلفین پالاس در ساحل دریای مدیترانه در منطقه لارا آنتالیا واقع شده می باشد. اتاق‌هایی با Wi-Fi رایگان، استخر بزرگ به سبک تالاب، فعالیت‌های روزانه و سرگرمی‌های شبانه در این هتل، آن را به یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های آنتالیا تبدیل نموده است. رستوران دلفینو غذاهای بین المللی از جمله غذاهای عثمانی، ایتالیایی، ژاپنی و غذاهای دریایی تازه را برای مسافران این هتل سرو می نماید.

در طول روز مهمانان می توانند از سرسره های آبی متنوع پارک آبی این هتل لذت ببرند یا در مسابقات ورزشی که به صورت روزانه برگزار می‌شوند، شرکت نمایند و اقامتی مفرح و پر هیجان را تجربه نمایند. مرکز سلامتی هتل دلفین شامل اسپا با خدمات کامل و یک مرکز تناسب اندام مجهز می باشد. سینما، کلوپ کودکان و صندلی‌های آفتاب‌گیر کنار دریا نیز از دیگر امکانات ویژه دلفین پالاس محسوب می‌شود. پارک آبی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.

آدرس هتل دلفین پالاس: آنتالیا، آکسو، کمراگزی، بلوار یاشار سوبوتای

هتل رامادا ریزورت لارا (Ramada Resort Lara)

هتل رامادا ریزورت لارا تنها 8 دقیقه پیاده تا ساحل دریای مدیترانه فاصله دارد. این هتل در 330 متری ساحل خصوصی 25000 متری خود در سواحل مدیترانه قرار دارد و تفریحات آبی آن شامل یک استخر بزرگ در فضای باز و 4 سرسره آبی، یک مدرسه غواصی، باشگاه ورزش‌های آبی و مرکز اسپا می باشد. 6 رستوران در هتل رامادا وجود دارد که انواع غذاهای بین المللی را سرو می‌کنند و دو رستوران غذاهای دریایی لذیذ و غذاهای ایتالیایی را ارائه می‌دهند.

آدرس هتل رامادا ریزورت: آنتالیا، لارا، بلوار یاشار سوبوتای

پارک آبی هتل رامادا ریزورت

 هتل و ریزورت سواندور توپکاپی پالاس (Swandor Hotels & Resorts  Topkapi Palace)

هتل مجلل توپکاپی پالاس تنها 6 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل در ساحل لارا در کندو واقع شده و استخرهای سرپوشیده و روباز متعددی در آن وجود دارد. هتل سواندور ریزورت توپکاپی پالاس که در آوریل 2019 به طور کامل بازسازی و مرمت شده دارای یکی از بهترین پارک های آبی آنتالیا می باشد. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به باشگاه ورزشی، زمین بسکتبال، مینی فوتبال و والیبال ساحلی و پارک آبی اشاره نمود.

آدرس هتل و ریزورت سواندور توپکاپی پالاس: آنتالیا، لارا، کندو، بلوار یاشار سوبوتای

 هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت (Limak Lara Deluxe Hotel & Resort)

هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس یکی از محبوب‌ترین هتل‌های 5 ستاره و با شکوه در منطقه لارا آنتالیا می باشد. لیماک لارا چهار رستوران، سالن اسپای مجهز و پارک آبی با وسایل متنوع دارد. اسپا در لیماک لارا شامل حمام ترکی و بخار، استخرهای سرپوشیده و جکوزی می باشد. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای بین المللی از جمله غذاهای هندی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و ترکی سرو می‌شوند.

آدرس هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت: آنتالیا، لارا، کمراگزی، بلوار یاشار سوبوتای

پارک آبی هتل لیماک لارا

 هتل شروود اکسکلوسیو لارا (Sherwood Exclusive Lara)

هتل شروود اکسکلوسیو لارا نیز یک هتل با پارک آبی در آنتالیا است و فقط 4 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این استراحتگاه مجلل در کنار دریا واقع شده است و یک ساحل شنی خصوصی دارد. از امکانات هتل شروود می‌توان به استخرهای روباز، پارک آبی با سرسره‌های متنوع، سونا، حمام ترکی، ۲ زمین تنیس در فضای باز و یک باشگاه ورزشی اشاره کرد. این هتل خدمات فوق العاده‌ای را برای مهمانانش در نظر گرفته است، این خدمات شامل سرو وعده‌های غذایی در 5 رستوران است. در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از غذاهای ترکی یا ایتالیایی در رستوران‌های متنوع لذت ببرید.

آدرس هتل شروود اکسکلوسیو لارا: آنتالیا، لارا، محله کمراگزی

پارک آبی هتل شروود اکسکلوسیو

هتل دلفین امپریال (Delphin Imperial Hotel)

هتل بسیار محبوب ساحلی دلفین امپریال در کناره دریای مدیترانه با معماری بی نظیر و فضای داخلی با شکوه و فوق العاده دارد و امکانات آن شامل استخرهای روباز، مرکز آبگرم و زمین تنیس است. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز در رستوران اصلی برای مهمانان سرو می‌شود. باشگاه ورزشی، حمام ترکی، سونا، مرکز اسپا، ماساژ و پارک آبی با سرسره‌های متنوع از دیگر امکانات موجود در هتل دلفین امپریال می باشد.

آدرس هتل دلفین امپریال: آنتالیا، لارا، کمراگزی، بلوار یاشار سوبوتای

هتل آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin Palace)

هتل آستریا کرملین پالاس با معماری الهام گرفته از کاخ کرملین در روسیه، یک هتل مجلل بی‌نظیر واقع در آنتالیا می باشد. کاخ آستریا کرملین با ساحل خصوصی و تعداد زیادی استخر، امکانات فوق العاده  را جهت تفریحات آبی مسافران در اختیار دارد. این هتل 6 رستوران آلاکارته و 7 کافه دارد. آستریا کرملین پالاس مساحتی به وسعت 75000 متر مربع دارد که شامل یک پارک آبی 3 سرسره برای کودکان و پارک آبی 6 سرسره برای بزرگسالان می باشد.

آدرس هتل آستریا کرملین پالاس: آنتالیا، لارا، خیابان تسیسلر

 هتل کنکورد دلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort)

هتل کنکورد دلوکس ریزورت تنها 4 دقیقه پیاده تا ساحل دریای مدیترانه فاصله دارد. این هتل لوکس واقع در ساحل لارا، محوطه پارک آبی فوق العاده در کنار درختان نخل و سرسره‌های متنوع می باشد. کنکورد دلوکس دارای هفت رستوران و کافه می باشد. در این هتل مهمانان می‌توانند در ساحل خصوصی استراحت کنند یا در زمین تنیس به تفریح بپردازند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به یک استخر سرپوشیده، یک اتاق بازی با سالن بولینگ و بیلیارد اشاره نمود.

آدرس هتل کنکورد دلوکس ریزورت: آنتالیا، لارا، خیابان تسیسلر

نظرات در مورد هتل های آنتالیا با مجهز ترین پارک های آبی

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *