هتل های محبوب استانبول در 2022

هتل های محبوب استانبول در 2022

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

اگر خواهان سفر به استانبول، شهر توریستی و محبوب ترکیه که در هر زمانی گردشگران از سراسر جهان به آن سفر می نمایند، هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با پر طرفدارترین و محبوب ترین هتل های استانبول از نگاه گردشگران آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید و با نوجه به سلایق خود محل اقامت خود را انتخاب نمایید.

انتخاب هتل مناسب در کیفیت سفر شما با تور استانبول بسیار تاثیرگذار خواهد بود. هتل‌های لوکس و شیک بهترین اقامت را برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت. هتل های لوکس استانبول با معماری، دکوراسیون و خدمات ویژه خود اقامتی باشکوه و با خدمات مناسب را به شما عزیزان ارائه می دهند.

 هتل بی نظیر سوئیس اوتل د بسفروس (Swissotel The Bosphorus)

هتل سوئیس اتل د بسفروس جزو برترین هتل های استانبول است که به دلیل طراحی دکوراسیون شیک، امکانات و خدمات حرفه‌ای که دارد توانسته است جایزه‌های زیادی را از آن خود نماید. موقعیت مکانی عالی این هتل لوکس با دسترسی بسیار راحتی که دارد انجام هر کاری را در شهر آسان و راحت می نماید. کاخ دولما باغچه و میدان تکسیم جاذبه‌های بسیار دیدنی هستند که با پیاده‌روی در عرض چند دقیقه می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. اتاق‌های این هتل مدرن و جادار هستند و چشم انداز بی نظیری از مناظر فوق العاده‌ای از استانبول را می توان از طریق پنجره های بزرگ سراسری آنها تماشا نمایید. همچنین می توانید از مرکز اسپا و خدمات آن که امکانات بسیار با کیفیتی را در اختیارتان قرار می‌دهد، استفاده نمایید و ریلکس کنید و خستگی را از خود دور نمایید.

از امکانات ویژه و محبوب هتل می توان به مرکز تناسب اندام، استخر شنا، بار، اسپا، رستوران‌ها، سولاریوم، زمین تنیس، سونا، باشگاه بدنسازی،زمین بازی کودکان، امکانات تبدیل ارز و…اشاره نمود.

از دیگر جاذبه های نزدیک هتل می توان به کاخ دولما باغچه، برج ساعت دلمه باغچه، مسجد دولما باغچه، بشیکتاش، موزه نیروی دریایی و میدان تقسیم اشاره نمود.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی (Ciragan Palace Kempinski)

هتل چراغان پالاس کمپینسکی در یکی از چشمگیرترین مناطق استانبول در سواحل تنگه بسفروس واقع شده می باشد؛ این هتل با معماری کلاسیک که مدرن به نظر می‌رسد، تلفیقی زیبا از سنت و مدرنیته را به نمایش می گذارد. اتاق‌های بزرگ و سوئیت‌های لوکس با تجهیزات کامل و چشم‌اندازهای‌دیدنی این هتل را میان برترین هتل های سال قرار داده است و شما اقامتی راحت و با شکوه با دسترسی به باغ و دریا خواهید داشت. به علاوه، وجود امکانات کامل، خدمه حرفه‌ای و انواع رستوران‌ها که مجموعه‌ای از غذاهای اروپایی و محلی ترکی را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می نماید، هتل چراغان پالاس کمپینسکی را هتلی خاص، محبوب و لوکس کرده است.

از امکانات ویژه این هتل پر طرفدار می توان به مرکز تناسب اندام، استخر شنا، رستوران ها، باغ، آبگرم، ماساژ، استخرهای سر پوشیده، آرایشگاه، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و… اشاره نمود.

همیچنین می توانید با اقامت در این هتل از جاذبه‌های اورتاکوی، پارک یلدیز، بشیکتاش، موزه نیروی دریایی در نزدیکی هتل چراغان پالاس کمپینسکی واقع شده اند، دیدن نمایید.

هتل چراغان پالاس کمپینیسکی

هتل ریتز کارلتون استانبول (The Ritz Carlton Istanbul)

هتل ریتز کارلتون استانبول واقع در شیشلی در یکی از محبوب‌ترین مناطق شهر قرار گرفته شده است و برای سفرهای کاری و تفریحی انتخابی ایده آل می باشد. این هتل لوکس نزدیک مرکز شهر و در 15 مایلی از فرودگاه جدید استانبول واقع شده است و سالانه مسافران زیادی را به سوی خود جذب می نماید، موقعیت مکانی مناسب هتل ، دسترسی راحتی به مناطق تفریحی دارد، همچنین هتل اتاق های بسیار متنوعی دارد که متناسب با بودجه و علاقه خود می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از امکانات ویژه هتل ریتز کارلتون می توان به باشگاه بدنسازی، استخرهای شنا، رستوران‌ها، سونا، اسپا، کلاس‌های یوگا، تورهای پیاده‌روی، باشگاه بیلیارد، آرایشگاه، صرافی، امکان کرایه خودرو، صندوق امانات، فروشگاه و… اشاره نمود.

جاذبه‌های نزدیک هتل می توان به جاذبه های میدان تکسیم، خیابان استقلال، جاذبه های منطقه شیشلی، کاخ دولما باغچه، پارک ودافون اشاره نمود.

هتل ریتز کارلتون

هتل تورکوز سوئیت بسفروس (Turkuaz Suites Bosphorus Hotel)

هتل تورکوز سوئیت بسفروس هتلی بسیار جذاب است که در منطقه آکارتلر بشیکتاش، در فاصله چند قدمی از بنادر کشتی در ساحل زیبای بسفروس واقع شده است. در این هتل اقامتی بسیار راحت و با امکانات رفاهی مناسب را تجربه خواهید نمود. به علاوه، این هتل دارای مجموعه‌ای از امکانات درجه یک و امکانات رفاهی عالی می باشد که به شما این اطمینان را خواهد داد تا اقامتی پر برنامه و مفرح داشته باشید. امکانات ویژه هتل شامل صرافی، اجاره خودرو، صندوق امانات، باشگاه ورزشی، مکان مخصوص بازی کودکان، انواع رستوران و کافه و… می باشد که با اقامت در هتل از آن ها می توانید بهره مند شوید.

موقعیت مکانی فوق العاده هتل دسترسی شما به کاخ دولما باغچه، برج ساعت دلمه باغچه، مسجد دولما باغچه، بازار بشیکتاش، موزه نیروی دریایی، ورزشگاه وودافون بسیکاش، میدان تکسیم، ساحل بسفر، اورتاکوی را به راحتی فراهم نموده است.

هتل تورکئوز سوییت بسفروس

 هتل آجوا سلطان احمد (Ajwa Hotel Sultanahmet)

هتل آجوا یک هتل نوساز و لوکس است که در قلب تاریخی استانبول ساخته شده است. این هتل با امکانات کامل و فضایی آرامش بخش با پرسنلی مجرب اقامتی بسیار راحت را به شما عزیزان ارائه می دهد. این هتل با دکوراسیون دل نشین همراه با مبلمان نفیس مرواریدی، فرش‌های ابریشمی تبریز، آثاراصیل هنری ، سنگ مرمر کاری چشم نواز، سقف‌های نقاشی شده با دست و کاشی‌های سفارشی ویژه آراسته شده می باشد. این هتل دارای 61 اتاق، سوئیت و فضاهای عمومی می باشد که تمامی جنبه‌های مهمان نوازی با شکوه را به ویژه برای هنرمندان و کسانی که به هنر علاقه دارند، فراهم می نماید. از امکانات ویژه هتل می توان به اینترنت رایگان، ماساژ، حمام ترکی، امکانات کامل ورزشی، صرافی و… اشاره نمود و همچنین لازم به ذکر است هتل نوشیدنی الکل دار سرو نمی کند و از این نظر توجه بسیاری از مسافران را جلب نموده است.

از جاذبه‌های اطراف هتل می توان به کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه و آب انبار باسیلیکا، بازار بزرگ اشاره نمود.

هتل آجوا سلطان احمد

هتل اینتر کانتیننتال (Inter Continental Istanbul Hotel)

هتل اینتر کانتیننتال در مرکز شهر در منطقه بی اوغلو، نزدیک به میدان تکسیم واقع شده است و تنها با یک ربع پیاده‌روی می‌توانید به منطقه معروف خرید و سرگرمی نیشانتاشی و میدان تکسیم دسترسی داشته باشید. چشم‌اندازهای دل نشین از اتاق‌های هتل، پرسنل مجرب و مودب، مهمان نواز و تجهیزات رفاهی بی نقص هتل سبب شده است تا در بین برترین هتل های استانبول قرار گیرد. همچنین خوب است بدانید که رستوران هتل اینتر کانتیننتال با ارائه غذاهای لذیذ عثمانی و غذاهای سنتی ترکی همراه با موسیقی زنده و چشم‌اندازهای پانوراما از تنگه بسفر، جوایز زیادی را از آن خود کرده است.

هتل اکانات ویژه مجموعه تناسب اندام، استخر شنا، رستوران، ماساژ، کلاس‌های یوگا و ایروبیک، آرایشگاه و…را ارائه می دهد. هتل در نزدیکی منطقه محبوب تکسیم واقع شده است، خیابان استقلال، کاخ دولما باغچه، بازار ادویه و برج گالاتا از جمله مناطق نزدیک به هتل می باشد.

هتل اینتر کانتیننتال استانبول

هتل کنراد استانبول بسفروس (Conrad Istanbul Bosphorus Hotel)

هتل کنراد بسفر از بهترین هتل های استانبول می باشد که با تراس‌های زیبای منحصر به فردی که دارد، مشهور شده است و منظره‌های تماشایی بی نظیری را به وجود آورده است. موقعیت مکانی بسیار عالی هتل در کنار دریا، انواع رستوران‌ها و مغازه‌ها و بوتیک‌ها و همچنین دسترسی به مناطق تفریحی و گردشگری که دارد، هتل لوکس کنراد را در میان مسافرین بسیار پر طرفدار کرده است. همچنین از امکانات ویژه هتل لوکس کنراد می توان به مرکز تناسب اندام، استخر شنا، بار، سونا، رستوران‌ها، اسپا، 3 زمین تنیس خاکی اشاره نمود.

از جاذبه های نزدیک هتل کنراد می توان به پارک ییلدیز، میدان بشیکتاش، موزه نیروی دریایی و کاخ ییلدیز اشاره نمود.

هتل کنراد استانبول

 هتل فور سیزن سلطان احمد (Four Seasons Sultanahmet Hotel)

هتل فور سیزن یا چهار فصل سلطان احمد جز برترین هتل‌های استانبول می باشد که در این لیست برای شما عزیزان آورده ایم که در مرکز تاریخی شهر واقع شده است و یک انتخاب محبوب برای مسافران تجاری و تفریحی می باشد. این هتل در محیطی لوکس، آراسته و در نزدیکی به گالری هنر کنستانتین، گالری هنر رز، فروشگاه فرش اهتامارا واقع شده است. این هتل اقامتی بسیار راحت و آرامش بخش را برای مهمانان خود بوجود آورده و سبب شده تا مسافرین آن احساس بی‌نظیری از اقامت در این هتل داشته باشند.

از امکانات محبوب هتل فور سیزن سلطان احمد می توان به باغ، مرکز تناسب اندام، سونا، رستوران‌ها، ماساژ، مناطق بازی باری کودکان و… اشاره نمود. خوب است بدانید تمام مناظر و موزه‌های تاریخی برتر شهر، کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه و آب انبار باسیلیکا، بازار بزرگ در نزدیکی این هتل واقع شده اند.

هتل فور سیزن سلطان احمد

هتل شانگری لا بسفروس (Shangri-La Bosphorus Hotel)

هتل شانگری لا بسفروس را هم در این سایت مشاهده خواهید کرد و همچنین در لیست برترین هتل های جهان  این هتل منحصر به فرد را خواهید دید، این هتل با دریافت چندین جایزه بین‌المللی، همانطور که گفتیم جزء برترین هتل‌های جهان نیز می‌باشد. هتل Shangri-La Bosphorus دقیقا در کنار ساحل بسفروس در بشیکتاش واقع شده است. هتل دارای 186 اتاق که در 4 طبقه بنا شده‌اند، خانه‌ای گرم و دلپذیر را بوجود آورده است تا اقامتی راحت و دل پذیر را تجربه نمایید. همچنین هتل دارای باشگاه بدنسازی، استخر شنا، بار، رستوران ها، اسپا، جکوزی، سونا و… می باشد، تا در اقامت خود مشکلی نداشته باشید. از جمله جاذبه های نزدیک هتل می توان به پارک یلدیز، بشیکتاش، موزه نیروی دریایی، اورتاکوی و کاخ دولما باغچه اشاره نمود.

هتل شانگری لا بسفروس

هتل هیلتون بسفروس (Hilton Istanbul Bosphorus)

هتلی بسیار دنج و لوکس که در مرکز استانبول، با چشم انداز زیبای بسفروس و در مرکز بهترین مناطق خرید شهر واقع شده می باشد. هتل هیلتون استانبول بسفروس به طور جذابی به برخی از معروف‌ترین مناطق تفریحی شهر و کافه‌های مد روز نزدیک بوده و در بین مسافران بین المللی بسیار محبوب می باشد. این هتل به لطف رستورانش، مجموعه‌ای عالی از غذاهای محلی را سرو می‌کند که مهمانان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها و تنقلات لذت ببرند. امکانات محبوب هتل شامل:  مرکز تناسب اندام، استخر شنا، باغ، بار، رستوران‌ها می باشد.

از جاذبه های نزدیک هتل هیلتون بسفروس می توان به میدان تقسیم، خیابان استقلال، سیتیز نیشان تاشی شاپینگ سنتر، پارک تکسیم گزییکی اشاره نمود.

هتل هیلتون بسفروس

نظرات در مورد هتل های محبوب استانبول در 2022

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *