هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول

هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,00 از 5 ( 4 رای )
Loading...

همان طور که می دانید، کشور کانادا در ایران خدمات کنسولی ارائه نمی‌کند، بنابرین متقاضیان ایرانی ویزای کانادا برای انجام پروسه انگشت نگاری باید به کشوری ثالث همچون ترکیه، امارات و یا ارمنستان سفر نمایند و از آنجایی که ممکن است فضای مقصد منتخب برای متقاضیان شناخته شده نباشد، پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان هتل محل اقامت خود را در نزدیکی سفارت رزرو نمایند.اگر برای دریافت ویزا کانادا می خواهید به ترکیه  و شهر استانبول سفر کنید، برای آشنایی بیشتر با جزئیات مربوط به هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول با ما همراه باشید. شهر استانبول از سیستم حمل و نقل عمومی منظم و قوی نیز برخوردار می باشد و گردشگران می‌توانند با استفاده از مترو در مدت زمان کوتاهی و با هزینه کمی خود را به مقصد مورد نظرشان برسانند با این حال بهتر است افرادی که برای انگشت نگاری در سفارت کانادا به این شهر سفر می نمایند؛ در هتلی اقامت داشته باشند که از نظر موقعیت مکانی نزدیک‌ترین فاصله را به سفارت کانادا در استانبول داشته باشند زیرا ممکن است به دلیل ازدحام و شلوغی در ترافیک بمانند و وقت خود را از دست بدهند.

از آنجایی که مهاجران زیادی از ایران قصد مهاجرت به کانادا را دارند، بسیاری از ایرانی‌ها برای انجام امور کنسولی به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر می نمایند، به همین خاطر اکثر مسافران ترجیح می‌دهند هتل محل اقامت خود را در این سفر مهم در نزدیکی سفارت کانادا رزرو نمایند تا هزینه کمتری بابت رفت و آمد بپردازند و دسترسی راحتی به سفارت کانادا داشته باشند.

از آنجا که وقت سفارت بسیار مهم و حائز اهمیت است، حضور به موقع در سفارت کانادا مهم‌ترین نکته‌ای است که متقاضیان وقت انگشت نگاری باید به آن توجه نمایند، رزرو هتل در نزدیکی سفارت کانادا باعث می شود بدون استرس و نگرانی بابت دیر رسیدن خود را به سفارت کانادا در استانبول برسانند.

سفارت کانادا در استانبول در محله لونت در خیابان بویوکدره ، واقع در برج تکفن می باشدکه از دوشنبه تا پنجشنبه از ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر فعالیت دارد. در ادامه تعدادی هتل با امکانات مناسب در نزدیکی سفارت را برایتان معرفی خواهیم کرد که با اقامت در آن ها به راحتی به امور خود رسیدگی خواهید کرد. سعی کردیم در این مطلب هتل های متنوعی را خدمتتان معرفی کنیم تا با هر بودجه ای بتوانید اقامت داشته باشید.

هتل ۵ ستاره شراتون | Sheraton

هتل شراتون، هتلی ۵ ستاره واقع شده‌ در مرکز استانبول و در نزدیکی سفارت کانادا است و این هتل در چند قدمی گالری هنری آرتر و در ۴ کیلومتری کلیسای ارتدوکس یونانی پانایا قرار دارد. هتل شراتون دارای ۲۵۴ اتاق مهمان با دکوراسیون دل نشین می باشد. این هتل دارای استخر سرپوشیده و سرویس رفت و برگشت رایگان است. به علاوه مهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندام با تجهیزات کامل و ماساژ حرفه ای هتل بهره مند شوند.

رستوران هتل نیز غذاهای بین المللی و ترکی سرو می نماید و پرسنل پذیرش به زبان انگلیسی و ترکی صحبت می نمایند.

هتل شراتون لونت استانبول

موقعیت مکانی هتل شراتون: استانبول، محله بی‌اوغلو، نزدیک سفارت کانادا

لازم به ذکر است با اقامت در این هتل 40 کیلومتر از فرودگاه استانبول فاصله خواهید داشت.

 

هتل ۵ ستاره ویندهام گرند استانبول لونت | Wyndham Grand Istanbul Levent

هتل ویندهام گرند با دکوراسیون داخلی بسیار لوکس در جاده بویکدره واقع شده می باشد. موقعیت مکانی عالی هتل، دسترسی مستقیم به ایستگاه متروی لونت و مراکز خرید متعدد از جمله پارک ازدیلک را ممکن می سازد. میهمانان می توانند انواع خدمات بهداشتی و زیبایی و خدمات ماساژ ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سونا و حمام ترکی را دریافت‌ نمایند. اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و دارای تلویزیون صفحه تخت ۴۷ اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای می باشند.

از دیگر امکانات هتل می توان به وای فای رایگان، اینترنت پرسرعت، یک کتری برقی با چای و قهوه، اتو و میز اتو و در اکثر اتاق‌ها اشاره نمود. هتل دارای هفت رستوران شامل بوفه و رستوران آلاکارته است و سالن استراحت نیز دردسترس می باشد. اگر می‌خواهید ترکیبی از غذاهای ترکی و بین‌المللی را همزمان داشته‌باشید باید رستوران‌های پلازا ۱۷۷ و کارِمه که غذاهای مختلف و ترکی را سرو می نمایند، امتحان‌کنید. مهمانان می‌توانند نوشیدنی در کافه و وِرتیک یا در تراس خوش آب‌وهوای رستوران کارِمه را نوش جان نمایند و لذت‌ببرند.

هتل ویندهام گرند استانبول

موقعیت مکانی هتل ویندهام گرند استانبول: استانبول، جاده بویکدره، محله شیشلی استانبول

هتل ویندهام گرند استانبول از سفارت کانادا حدودا ۹ دقیقه پیاده فاصله دارد. مراکز خرید متروسیتی و کانیون در چند قدمی این هتل قرار دارند و پارک ایستینه نیز در ۵ کیلومتری آن واقع شده است. هتل ویندها گرند استانبول 45.6 کیلومتر از فرودگاه استانبول فاصله دارد.

هتل ۵ ستاره گرند جواهر | Grand Cevahir

هتل گرند جواهر هتل 5 ستاره پر طرفدار در شیشلی استانبول می باشد. امکانات هتل شامل استخر سرپوشیده، فضای باز اطراف هتل و مرکز تناسب اندام با تردمیل است. هتل گرند جواهر در ۳.۸ کیلومتری میدان تقسیم و ۱.۱ کیلومتری مرکز خرید جواهر واقع شده است، امکانات اتاق ها شامل تلویزیون صفحه‌تخت و وای‌فای رایگان می باشد. به علاوه این هتل سرویس رایگان ساعتی به میدان تقسیم و مرکز خرید جواهر را دراختیار مشتریان خود قرارمی‌دهد.

دیگر امکانات اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و فضای استراحت با میز کار با روشنایی مناسب و صندلی‌های راحتی لوکس با دمپایی برای هر حمام اختصاصی ارائه شده‌ می باشد. همچنین می توانید در رستوران دلیز که یک بوفه و صبحانه با مواد غذایی متنوع را ارائه می‌دهد، نوشیدنی یا غذای خود را سرو نمایید.  مهمانان می‎توانند از غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی در فضای داخلی شیک رستوران سلطان لذت ببرند یا با نوشیدنی‌های خنک و با طراوت، در تراس آن استراحت نمایند.

هتل گرند جواهر

موقعیت مکانی هتل گرند جواهر: استانبول، محله شیشلی

فاصله هتل گرند جواهر تا سفارت کانادا در استانبول با خودرو حدودا ۹ دقیقه می باشد. همچنین هتل تا فرودگاه‌ آتاتورک 18کیلومتر فاصله دارد. مراکز خرید سیتی و پروفیلو به ترتیب در ۲.۲ کیلومتری و ۲.۶ کیلومتری هتل فاصله‌دارند. برج ترامپ نیز با 15 دقیقه پیاده روی در دسترس خواهد بود. هتل تا فرودگاه استانبول حدودا 47 کیلومتر فاصله دارد.

هتل ۵ ستاره مونپیک | Mövenpick

به آن دسته از گردشگرانی که همواره به پرکردن معده خود با لذیذترین غذاها می‌اندیشند، تنها هتل ۵ ستاره مونپیک در نزدیکی سفارت کانادا در استانبول پیشنهاد می‌شود. غذاهای انرژی‌زا مخلوط‌شده با آب یا ماست و میوه و سبزیجات تازه که در صبحانه به مهمانان ارائه می‌شود، حرکتی مهربانانه برای شروع روز در این هتل محسوب می‌شود. اگر هم یک تجربه خلاقانه شکلاتی شامل نمایش‌های زنده از چرخاندن ترافل گرفته تا کیک‌های شیرین را می‌خواهید باید هر روز بعدازظهر در لابی هتل مونپیک حاضرشوید. در هتل ۵ ستاره مونپیک در هر زمان با طیف وسوسه‌انگیزی از غذاها و نوشیدنی‌های مارک‌دار روبروهستید. لذت‌بردن از بستنی‌های لذیذ و خامه‌ای‌ترین ماست‌ها گرفته تا قهوه‌های معطر و شکلات سوئیسی، همگی یک امر روزمره در این هتل محسوب می‌شوند. علاوه بر این امکانات باید به اینترنت پرسرعت بی سیم و رایگان در سرتاسر هتل نیز اشاره‌کرد.

هتل مونپیک استانبول

موقعیت مکانی هتل مونپیک: استانبول، محله بشیکتاش، خیابان بویکدره

فاصله هتل مونپیک تا سفارت کانادا در استانبول با اتومبیل تنها ۶ دقیقه است. فاصله فرودگاه استانبول تا هتل مونپیک نیز ۴۰.۵ کیلومتر است.

هتل ۴ ستاره کارتون | Cartoon

هتل کارتون با تزئینات خاص خود اقامتی بی‌نظیر را در قلب منطقه سنتی بی اوغلو استانبول ارائه می‌دهد. این هتل چشم‌انداز میدان تقسیم را ارائه می‌دهد و مجهز به رستورانی با نمای شیشه است. اتاق‌های هتل کارتون شامل وای فای رایگان و تلویزیون ماهواره‌ای، دارای تهویه مطبوع و حمام مدرن با دوش هستند. مهمانان می‌توانند شام را در رستوران عایشه که دیوارهای شیشه‌ای، سقف شیشه‌ای و حتی آسانسور شیشه‌ای دارد، میل‌کنند. همچنین می‌توانند از نوشیدنی با افق استانبول در پس‌زمینه خاطره‌ای خاص برای خود بسازند.

هتل کارتون استانبول

موقعیت مکانی هتل کارتون: استانبول، بلوار تارلابیس

فاصله هتل کارتون با سفارت کانادا در استانبول با ماشین تنها ۱۲ دقیقه است. همچنین هتل کارتون تنها ۲ دقیقه پیاده روی از میدان تقسیم و ایستگاه متروی مجاور آن فاصله‌دارد و با مرکز فرهنگی آتاتورک فقط ۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد. مسافت هتل کارتون تا فرودگاه استانبول ۵۰ کیلومتر است.

هتل ۴ ستاره دورا | Dora hotel

هتل دورا در مرکز استانبول تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا میدان پر جنب‌وجوش تقسیم استانبول فاصله‌دارد و مطابق معمول اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با امکانات مدرن و وای‌فای رایگان در سرتاسر محل اقامت ارائه می‌کند. اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای و چای‌ساز و قهوه‌ساز رایگان و همچنین سبد میوه است. صبحانه مفصل روزانه در بوفه ارائه می‌شود و رستوران آلاکارته غذاهای ترکی و بین المللی را سرومی‌کند. با گوش‌دادن به موسیقی زنده آرام‌بخش، می‌توانید از یک نوشیدنی با طراوت در لابی لذت ببرید. مهمانان در هتل دورا ارج و قرب فراوانی دارند و می‌توانند از میز تور و خدمات دربان در محل بهره‌مند شوند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ترتیب می‌دهد اما در طول روز خدمات رایگان جهت حمل‌و‌نقل به میدان تقسیم وجود‌‌ دارد.

هتل دورا استانبول

موقعیت مکانی هتل دورا: استانبول، محله شیشلی

فاصله هتل چهار ستاره دورا با سفارت کانادا در استانبول با اتومبیل تنها ۱۲ دقیقه است. مرکز خرید دوست‌داشتنی نیسانتاسی ۱.۲ کیلومتر و ایستگاه مترو عثمانبی ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل مسافت‌دارند. فاصله این هتل از فرودگاه استانبول ۵۰ کیلومتر است.

هتل ۴ ستاره پارک ددمان لونت | Hotel Dedeman Park Levent

این هتل در منطقه تجاری استانبول و در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از مرکز نمایشگاه و کنوانسیون استانبول واقع شده‌است. این هتل با موقعیت مکانی واقع در کنار مرکز خرید کانیون، ۲۳۲ اتاق به همراه محلی برای سرو نوشیدنی در باغ ارائه می‌دهد. هتل ۴ ستاره پارک ددمان لونت اتاق‌های راحت با امکانات استاندارد مثل تهویه مناسب و تلویزیون و دکوراسیون مدرن ارائه می‌دهند. از دیگر امکانات این هتل که برای گردشگران ورزشکار و افراد عاشق سفر خانوادگی مناسب می باشد، می‌توان به تختخواب و منوی کودکان و یک باشگاه حرفه ای بدن‌سازی اشاره نمود.

هتل ددمان پارک لونت

موقعیت مکانی هتل پارک ددمان لونت: استانبول، محله شیشلی

این اقامتگاه ۴۰۰ متر از ایستگاه متروی لونت فاصله‌دارد. استادیوم ترک تلکام با ۱۰ دقیقه رانندگی قابل دسترسی است. فاصله این هتل با کنسولگری کانادا در استانبول با اتومبیل شخصی تنها ۶ دقیقه است و مسافت آن از فرودگاه استانبول نیز ۳۰.۸ کیلومتر است.

هتل ۴ ستاره کناک تکسیم | Konak Taksim Hotel

این هتل ۴ ستاره مدرن در استانبول در چند قدمی مرکز کنگره و نمایشگاه استانبول (ICEC) واقع شده و تنها ۸ دقیقه پیاده تا میدان تقسیم مسافت دارد و دارای ۲ رستوران و یک تراس می باشد. اتاق‌های رنگارنگ هتل کوناک ترکیبی از دکوراسیون سنتی با امکانات مدرن از جمله وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی و چای و قهوه‌ساز می باشد. اگر به غذاهای فصلی علاقه مند هستید، خبر خوبی برای شما دارم زیرا رستوران این هتل یک صبحانه به صورت بوفه شامل غذاهای شیرین و خوش‎طعم تهیه‌شده با مواد فصلی را سرو می‌ نماید. هتل کناک خدمات پذیرش شبانه روزی ارائه می‌دهد و کارکنان میز پذیرش می‌توانند تورهای گشت‌وگذار، کرایه ماشین و سرویس جهت بازدید از جاذبه‌های محلی ترتیب‌دهند.

هتل کناک

موقعیت مکانی هتل کناک: استانبول، محله بی‌اوغلو، میدان تکسیم

فاصله هتل کناک تکسیم با سفارت کانادا در استانبول ۱۲ دقیقه می باشد و از فرودگاه استانبول نیز ۳۱ کیلومتر فاصله دارد.

هتل ۳ ستاره لونت | Levent

هتل ۳ ستاره لونت در استانبول نزدیک به مترو و در ۲۰۰ متری مراکز خرید کانیون و متروسیتی واقع شده می باشد. هتل لونت دارای پارکینگ خصوصی رایگان است و اتاق‌های این هتل دارای وای فای رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، مجهز به تهویه مطبوع و کف چوبی می باشند.

هتل لونت استانبول

موقعیت مکانی هتل لونت: استانبول، منطقه شیشلی، محله زنکرایکولو

فاصله این هتل تا کنسولگری کانادا در استانبول با ماشین تنها ۲ دقیقه و پای پیاده فقط ۸ دقیقه می باشد. همچنین مسافت هتل لونت از فرودگاه استانبول ۴۵ کیلومتر است.

هتل ۳ ستاره نوا فلتس | Neva Flats

هتل نوا فلتس در یک ساختمان تاریخی بازسازی‌شده، اقامتگاهی بدون رستوران در بی اوغلو می باشد. هتل نوا فلتس هتلی به صرفه و اقتصادی دارای آپارتمان با دکوراسیون مدرن، تلویزیون ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، حمام خصوصی دارای دوش، سشوار، اتاق با نمای شهری و پارکینگ رایگان می باشد.

هتل نوا فلتز استانبول

موقعیت مکانی هتل نوا فلتس: استانبول، محله بی‌اغلو

فاصله هتل با ماشین تا سفارت کانادا در استانبول تنها ۱۱ دقیقه می باشد و مسافت آن از فرودگاه استانبول نیز ۳۰.۱ کیلومتراست. همچنین این هتل ۷۵۰ متر تا کلیسای سنت آنتوان مسیح، ۴۵۰ متر تا خیابان استقلال و ۹۵۰ متر از میدان تقسیم فاصله‌دارد.

نظرات در مورد هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *