هتل های کوش آداسی دارای پارک آبی

هتل های کوش آداسی دارای پارک آبی

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

پارک های آبی جز مفرح ترین و مهیج ترین تفریحات تابستانی هستند و خبر خوب اینجاست که خیلی از هتل های کوش آداسی شهر زیبا و محبوب ترکیه دارای پارک آبی با تجهیزات و تفریحات متنوع می باشد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای انجام این تفریحات در پارک های آبی عمومی شهر کوش آداسی ندارید و بدون دغدغه رفت و آمد با خروج از هتل به پارک آبی خواهید رسید.

در سال های اخیر کوش آداسی با ساخت هتل‌های لوکس، پارک‌های آبی و تفریحات متنوع برای گردشگران به یکی از مقاصد جذاب گردشگری کشور ترکیه تبدیل شده است. هتل‌ها و پارک‌های آبی لوکس و مهیج این شهر، کوش آداسی را به محلی دیدنی برای تماشاگران تبدیل نموده است و این شهر به مقصدی پر طرفدار و پر گردشگر تبدیل شده است.

همچنین برای اطلاع از شرایط تور کوش آداسی و اطلاع از قیمت هتل ها کلیک نمایید.

 هتل آکوا فانتزی | Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی یکی از زیباترین و مشهور ترین هتل‌ های دارای پارک آبی در این شهر می باشد که بیشتر تفریحات آبی آن حالت فانتزی دارند و همین موضوع این هتل را بسیار پرطرفدار و محبوب جلوه داده است. پارک آبی اختصاصی هتل آکوا فانتزی دارای سرسره‌های آبی مرتفع، استخرها، سونا، جکوزی و تفریحات متنوع دیگری است که اقامت به یاد ماندنی برای شما و خانواده عزیزتان به همراه خواهد داشت.  این هتل ۵ ستاره در شهر کوش آداسی در نزدیکی ساحل pamucak واقع شده است و با وجود جنگلی زیبا از درختان کاج در اطراف آن، منظره‌ای چشم نواز را تماشا خواهید کرد.

همچنین هتل آکوا فانتزی دارای رستوران‌های متنوع با انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ می‌باشد. در این هتل همچنین انواع سالن‌های ماساژ، حمام ترکی، سونا و… نیز برای ریلکس شدن و لذت هر چه بیشتر شما عزیزان وجود دارد.

آکواپارک و مرکز اسپا هتل در فاصله کوتاهی از کوش آداسی مارینا با امکاناتی همچون پارک آبی، سرسره های آبی و صندلی های آفتابگیر به مسافران ارائه می شود.

پارک آبی آکوا فانتزی

هتل سی ال سی گلف اند اسپا | Hotel CLC Kusadasi Golf And Spa Resort

هتل 5 ستاره سی ال سی گلف اند اسپا هتلی با پارک آبی بی نظیر و تفریحات آبی متنوع می باشد. همچنین هتل دارای ۱۱ استخر روباز ویژه بزرگسالان و کودکان می باشد.

هتل علاوه‌بر پارک و تفریحات آبی دارای یک زمین گلف و سالن مخصوص اسپا می باشد. در این هتل انواع زمین‌های گلف، مینی‌گلف و تنیس با امکانات ویژه برای مسافران فراهم شده‌اند تا در کنار تفریحات آبی، تفریحات ورزشی را هم امتحان کنند. استودیو تناسب اندام، دارت، میزهای بیلیارد و تیراندازی با کمان نیز از دیگر تفریحاتی است که می توانید در این هتل انجام دهید.

هتل رامادا ریزورت گلف کوش آداسی | Ramada resort kusadasi & Golf

اگر در سفر خود به دنبال اقامتی لوکس توام با تفریح و آرامش هستید، هتل رامادا در کوش آداسی انتخاب مناسبی برای شما عزیزان می باشد. پارک آبی این هتل اختصاصی و تنها برای مسافرانی که در آن اقامت دارند قابل استفاده می‌باشد. هتل رامادا دارای ۵ استخر روباز، استخر سرپوشیده و سرسره آبی برای لذت بردن از تفریحات آبی را در داخل هتل فراهم نموده است.

از امکانات ویژه هتل رامادا می‌توان به حمام بخار، سالن ماساژ، سونا، زمین تنیس و گلف برای افرادی که به این دو ورزش علاقه دارند، اشاره نمود. در ساحل خصوصی هتل می توانید روی شن‌ها دراز بکشید و از زیبایی‌های دریا و ساحل این شهر را تماشا نمایید و لذت ببرید. در این هتل همچنین بخشی برای تفریحات کودکان وجود دارد تا والدینی که فرزندان کوچک دارند، بدون نگرانی بابت فرزندان خود از تفریحات این هتل استفاده نمایند.

برای رزرو هتل های کوش آداسی با بهترین پارک های آبی به وب سایت بیست گشت مراجعه کنید.

هتل پالم وینگز افسوس | Palm Wings Ephesus Hotel

هتل پالم وینگز جز هتل‌ های لوکس با امکانات فوق‌العاده و متنوع برای مسافران است که با اقامت در آن خدمات متنوعی را نیز دریافت خواهند کرد. همچنین در این هتل امکاناتی برای نگهداری و تفریح کودکان به والدینی که فرزندان زیر ۱۲ سال دارند، ارائه می گردد.

در پارک آبی مجهز این هتل می‌توانید ورزش‌هایی هحچون ایروبیک، جت اسکی، والیبال ساحلی و بیلیارد را تجربه نمایید. همچنین این هتل دارای بخشی ویژه برای حمام ترکی، آبگرم، سالن ماساژ و سالن بدنسازی و تناسب اندام می باشد. به علاوه هتل دارای اتاق کنفرانس برای برگزاری جلسات کاری می باشد. در رستوران‌های این هتل همچنین انواع مختلف غذاهای بین‌المللی، ترکی و دریایی طبخ می شود و هم به سرویس اتاق و هم سرو در رستوران، در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

پارک آبی پالم وینگز افسوس

هتل لانگ بیچ | Long Beach Resosrt & Spa

هتل لانگ بیچ ریزورت با داشنن پارک آبی مجهز و سرسره‌های متنوع، استخر سرپوشیده و روباز، استخر مخصوص کودکان و… که به صورت اختصاصی و شبانه روزی فعالیت دارند با قیمت بسیار مناسب خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می دهد.

هتل پاین بی هالیدی ریزورت | Pine Bay Holiday Resort Kusadasi

هتل پاین بی هالیدی ریزورت دارای آرایشگاه، سکوی آفتابگیر و استخر روباز فصلی می باشد. این مکان که در مرکز کوش آداسی واقع شده است و موقعیت مکانی مناسبی از نظر دسترسی دارد.

در ساحل، در فاصله 750 متری، مهمانان می‌توانند از تخت‌های آفتاب‌گیر، چتر آفتاب‌گیر و حوله استفاده نمایند. همچنین شما  با  10 دقیقه پیاده روی به ساحل شنی خواهید رسید.

پارک آبی پاین بی هالیدی ریزورت

هتل ریچموند افسوس ریزورت | Richmond Ephesus resort

ریچموند افسوس ریزورت یکی از محبوب ترین هتل های کوش آداسی با پارک های آبی مناسب برای هر گروه سنی می باشد.
ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی در فاصله کوتاهی از شهر باستانی افسوس، امکاناتی همچون پارک آبی، سکوی آفتاب‌گیری و سرسره‌های آبی را ارائه می نماید. پارک آبی آدالند برای خانواده‌ها در 3.2 کیلومتری و Maket Koy در 2.6 کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل در نزدیکی دریای اژه و در نزدیکی ساحل شنی واقع شده می باشد.

هتل عمر هالیدی ریزورت | Omer Holiday Resort

هتل عمر هالیدی ریزورت با یک مرکز اسپا، یک استخر روباز، و یک سکوی آفتابگیر، در منطقه لانگ بیچ در 7 کیلومتری کوش آداسی مارینا اقامتی فوق العاده و به یاد ماندنی را به شما عزیزان ارائه می نماید. مهمانان می توانند از رستوران آلاکارته و پارک آبی، پاسیو و زمین تنیس هتل که در کنار بندر کشتی قرار دارد لذت ببرند. این هتل در بافت تاریخی و باستانی کوش آداسی واقع شده است و تنها چند دقیقه با قلعه کوش آداسی فاصله دارد.

لو بلو هتل اند ریزورت | Le Bleu & Resort Kusadasi

اگر به دنبال هتل‌های آرام با پارک‌های آبی سرپوشیده هستید، هتل لو بلو هتل اند ریزورت هتلی بسیار مناسب برای ریلکس کردن شما عزیزان است. هتل دارای سونا، پارک آبی و استخر روباز فصلی می باشد. این مکان در منطقه لیدی بیچ واقع شده است و 2.4 کیلومتر از قلعه کوش آداسی فاصله دارد. برای دسترسی به ساحل تنها 550 متر را باید طی نمایید. همچنین یک تخت آفتابگیر و حوله نیز در دسترس است.

نظرات در مورد هتل های کوش آداسی دارای پارک آبی

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *