کدام ایرلاین ها برای سفر بهتر است؟

کدام ایرلاین ها برای سفر بهتر است؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

برای سفر های هوایی داخلی و یا خارجی یکی از مهم ترین نکاتی که برای سفر باید انتخاب نمایید، انتخاب ایرلاین و هواپیمایی می باشد که برای پرواز خود انتخاب می نمایید. در ادامه با بیست گشت همراه باشید تا بهترین ایرلاین های خارجی و داخلی را خدمتتان معرفی کنیم.

بهترین ایرلاین ها چه ویژگی دارند؟

قیمت بلیط ایرلاین، تعدد پرواز و تعداد مسیر های پوشش دهنده ایرلاین، کلاس های پروازی ارائه شده توسط ایرلاین و خدماتی که در زمان پرواز ارائه می شود، سبب شده تا بعضی ایرلاین ها در دسته ی ایرلاین های محبوب برای سفر به شمار بیایند.

ایرلاین ایران ایر

شرکت هواپیمایی ملی ایران در اسفندماه سال ۱۳۴۰ با ادغام دو شرکت هواپیمایی  قدیمی هواپیمایی ایرانین ایرویز و پرشین ایرویز تاسیس شد و از فروردین ماه سال 1341 فعالیت خود را آغاز نمود. ایران ایر در حال حاضر قدیمی‌ترین هواپیمایی در ایران و همچنین یکی از بهترین ایرلاین ها در ایران است که دارای ناوگان بزرگ و مجهزی است و همچنین با خرید هواپیماهای ایرباس به روز در سال های گذشته ناوگان مجهز و نوسازی دارد و خوب است بدانید قیمت بلیط این ایرلاین بسیار مناسب است.

ایران ایر هم اکنون ارائه دهنده ی پرواز های داخلی بسیاری به سراسر ایران و پرواز های روزانه خارجی به مقاصد اروپایی می باشد و دیگر مقاصد جهان می باشد.

این ایرلاین هم اکنون ارائه دهنده پرواز در دو کلاس هما کلاس و اکونومی کلاس می‌ باشد.

ایرلاین ماهان

ایر لاین ماهان را می توان جزءبهترین خطوط هواپیمایی کشور معرفی نمود. هواپیمایی ماهان در سال 1371 تاسیس شده است. همچنین این ایرلاین ارائه دهنده ایمن ترین پرواز ها بین دیگر ایرلاین های داخلی می باشد.

این ایرلاین به بسیاری از شهرهای داخلی و کلان شهرها از جمله، مشهد، اهواز، شیراز، تبریز، اصفهان و … پرواز دارد و هچنین ارائه دهنده پرواز هایی با قیمت مناسب به مقاصد اروپایی می باشد؛ پروازهایی که با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارند طرفداران زیادی، هم در میان ایرانی‌ها و هم در میان اتباع خارجی دارند.

هواپیمایی ماهان ارائه دهنده پرواز در دو کلاس بیزنس کلاس و اکونومی کلاس می باشد.

ایرلاین ترکیش ایر

این ایرلاین در سال 1933 میلادی به عنوان هواپیمایی رسمی ترکیه تاسیس شد و اولین پرواز آن در سال 1974 از آنکارا به آتن با توقفی در استانبول انجام شد. هم اکنون ترکیش ایرلاین پروازهایی به بیش از ۲۰۰ فرودگاه بین‌المللی در جهان دارا می باشد. پرواز های بسیاری از ایران به مقاصد خارجی به ویژه ترکیه  توسط این ایرلاین صورت می گیرد.

این شرکت با داشتن 250 مسیر پروازی، چهارمین شرکت بزرگ دنیا از لحاظ مسیرهای پروازی و سومین ایرلاین بزرگ اروپا بعد از ایرفرانس و لوفت‌هانزا از جهت تعدد مسافر می باشد و  همچنین رتبه اول پرواز بدون توقف را در اروپا کسب نموده است.

ترکیش ایرلاینز ارائه دهنده پرواز در سه کلاس بیزینس کلاس، کامفورت کلاس و اکونومی کلاس می باشد.

ایرلاین ترکیش

ایرلاین قطر

قطر ایرویز نیز جزء بهترین شرکت های هواپیمایی جهان برای سفر به خارج از ایران برای ایران و همچنین از سراسر جهان می باشد، هم اکنون قطر ایرویز در بیش از 150 کشور فعالیت دارد.

در سال 2011 و 2012 این ایرلاین هواپیمایی به عنوان یکی از مدرنترین و مجهز ترین ناوگان های هوایی در جهان شناخته شد و قطر ایرویز در مجموع شامل 158 هواپیما می باشد که به مقاصد مختلفی از اروپا، آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی و خاورمیانه و به ویژه ایران پرواز برگزار می نماید. پایگاه اصلی این ایرلاین در دوحه قطر می باشد.

قطر ایرویز ارائه دهنده پرواز در سه کلاس فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس می‌ باشد.

ایرلاین امارات

شرکت هواپیمایی امارات توسط خانواده سلطنتی دبی در سال 1985 افتتاح شد و مرکز اصلی آن فرودگاه بین المللی دبی می باشد. هواپیمایی امارات با بیش از 200 فروند هواپیما بزرگترین ناوگان در کل خاورمیانه می باشد، شرکت هواپیمایی امارات متحده ی عربی با چندین شرکت هواپیمایی مانند تاپ پرتغال، ژاپن ایرلاینز و ایر موریشوس نیز همکاری می‌کند.

پرواز های این ایرلاین به بیش از 150 مقصد از جمله شهرهای آسیا، آفریقا، آمریکا، اروپا و خاورمیانه صورت می گیرد. برخی از محبوب‌ترین مقاصد پروازی امارات شهرهای لس آنجلس، کراچی، سنت پترزبورگ، پکن، سئول، سیدنی، ملبورن، لندن و از ایران شهرهای تهران و مشهد می باشد.

هواپیمایی امارات

نظرات در مورد کدام ایرلاین ها برای سفر بهتر است؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *