با پاسپورت ایران به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟

با پاسپورت ایران به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

سفر به خارج از کشور بدون ویزا و تنها با داشتن پاسپورت، یکی از راحت ترین راه های سفر به خارج از کشورمی باشد. عدم نیاز به ویزا و سفر تنها با داشتن پاسپورت امکان سفر لحظه آخری به این کشور ها را فراهم نموده است. عدم نیاز به ویزا برای کشورهایی که با پاسپورت ایرانی می توان به آن ها سفر نمود؛ امکان رزرو تور و برنامه ریزی برای سفر را بدون نگرانی بابت صدور ویزا و ریجکتی و مدت زان لاز برای اخذ ویزا و … را برای شمام عزیزان فراهم نموده است. در ادامه با بیست گشت آریا همراه باشید تا با کشورهایی که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن ها سفر نمایید را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم.

کشور های بدون ویزا

کشور های همسایه بدون ویزا برای ایرانیان

سفر 3 ماهه به ترکیه بدون ویزا

ترکیه پر گردشگرترین کشور در اطراف ایران و محبوب ترین کشور برای ایرانیان سفر دوست نیز می باشد. برای سفر به این کشور زیبا شما تا 90 روزی یعنی سه ماه نیازی به ویزا برای سفر به این کشور نخواهید داشت و تنها برای سفر های كاری و اقامت های بیش از 90 روز به ویزا نیاز خواهید داشت. از آنجا که ترکیه با ایران دارای مرز مشترک می باشد؛ بنابرین به راحتی می توانید به صورت زمینی نیز به این کشور تنها با داشتن پاسپورت سفر نمایید.

برای مشاهده تور های ترکیه بیست گشت آریا روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده تورهای ترکیه بیست گشت

سفر 3 ماهه به ارمنستان بدون ویزا

ارمنستان كشور دیگر همسایه در شمال ایران می باشد و به راحتی می توان با در دست داشتن پاسپورت به صورت زمینی و یا هوایی برای مدت 90 روز در این کشور کوچک زیبا اقامت داشته باشید. هزینه های پایین در این كشور و همچنین وجود مكان های تاریخی گردشگران زیادی را از ایران به این كشور جذب می نماید.

برای مشاوره و رزرو تور ارمنستان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس با ما:02188921447

سفر 45 روزه به گرجستان بدون ویزا

كشوری زیبا، خوش آب و هوا كه در سال های گذشته پس از كشور های ارمنستان و تركیه از كشور های پر گردشگر ایرانی می باشد. طبق آخرین اعلام كنسولگری این كشور هر ایرانی می تواند به مدت 45 روز به قصد سفر توریستی به این كشور وارد شود. مانند دیگر كشور ها برای اقامت بیشتر و اقامت های طولانی تر و کاری و … قوانین دیگری را هر ساله اعلام می نمایند.

برای مشاهده تور های گرجستان بیست گشت آریا روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده تورهای گرجستان بیست گشت

سفر یک ماهه به عراق بدون ویزا

کشور عراق نیز جز کشورهایی است که مسافران و زائران زیادی برای زیارت، کار و … به این کشور سفر می نمایند. شما برای سفر به این کشور تا 30 روز به ویزا نیازی نخواهید داشت.

برای مشاهده تور های عراق بیست گشت آریا روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده تورهای زیارتی بیست گشت آریا

سفر دو هفته ای به مالزی بدون ویزا

كشور مسلمان نشین و پر جاذبه مالزی از جمله كشور هایی است كه برای سفر به آن نیازی به اخذ ویزا برای ایرانیان نیست. كشوری زیبا، با هزینه هایی به نسبت پایین تر از دیگر كشور های آسیایی و اروپایی که می توانید با سفر به آن با جاذبه های بی نظیر آن آشنا شوید. این كشور از مقاصد پر گردشگر به ویژه گردشگران ایرانی می باشد و در فهرست 10 كشور ارزان قیمت و توریستی سال 2017 قرار گرفته شده است و به مدت 14 روز می توانید بدون ویزا در این کشور اقامت داشته باشید. البته لازم به ذکر است، برای اقامت های تحصیلی و كاری شرایطی متفاوتی را دارد.

سفر یک ماهه به صربستان بدون ویزا

كشور صربستان اخیرا شرایط ورود ایرانیان را به این كشور با برداشتن ویزا برای اتباع ایرانی آسان نموده است. صربستان كشوری اروپایی با جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار از جمله مقاصد ناب گردشگری برای ایرانیانی می باشد كه به سفر های خارجی و بازدید از مقاصد جدید علاقه دارند؛ می باشد. مدت اقامت بدون ویزا برای ایرانیان در این كشور 30 روز می باشد. وجود پرواز مستقیم از ایران به بلگراد پایتخت این كشور سفر به آن را آسان تر از قبل نموده است. به دلیل وجود كشور هایی بین ایران و صربستان كه برای ورود به آن ها نیاز به ویزا می باشد، سفر به صربستان تنها به صورت هوایی امكان پذیر می باشد.

کشور هایی که نمیدانستید برای ورود ایرانیان نیاز به ویزا ندارند

كشور های دیگری كه برای ورود ایرانیان نیازی به اخذ “ویزا” ندارند و شاید كمتر نام آن ها را شنیده باشیم ولی هركدام از آن ها برای سفر می تواند مقصدی جذاب و حتی كم هزینه برای ایرانیان باشد را در این جا به شما معرفی می كنیم. كشور های دومنیكا، اكوادور، هائیتی، ایالات فدرال میكرونزی، نیكاراگوئه، ونزوئلا و زیمباوه از جمله كشور هایی هستند كه برای ورود به خاك آن ها نیازی به اخذ ویزا برای ایرانیان نمی باشد.

در ادامه با بیست گشت آریا هراه باشید تا با کشورهایی که نیاز به اخذ ویزا پیش از سفر ندارند و با حضور در فرودگاه قبل از ورود به کشور می توانید ویزای توریستی فرودگاهی آن کشور را دریافت نمایید؛ آشنا شوید.

لبنان

لبنان کشوری عربی بسیار زیبا و از جمله كشور های بکر با طبیعت زیبا و خوش آب و هوایی است كه برای سفر به آن نیازی به گرفتن ویزا از سفارت مربوطه نمی باشد. پس از رزرو هتل و تهیه بلیط و ورود به لبنان، در همان فرودگاه مقصد مبلغی پول از شما اخذ می شود و ویزای شما با مهری كه در پاسپورت می خورد صادر می گردد. لبنان برای ایرانیان به مدت 30 روز ویزای توریستی صادر می نماید كه در صورت نیاز به اقامت بیشتر آن را تا دو ماه تمدید می كند.

سوریه

كشور سوریه نیز برای مسافران ایرانی شرایط اخذ ویزا را بسیار راحت و بدون دردسر نموده است. سال ها كشور سوریه مسافران و زائران ایرانی را همه ساله به سمت خود جذب نموده است. در سال های اخیر به دلیل مسائل داخلی و بین المللی و امنیتی گردشگران و زائران كمتری به این كشور سفر می نمایند. مدت اقامت توریستی در این كشور برای ایرانیان با ویزای فرودگاهی به مدت 90 روز می باشد.

تاجیكستان

كشور تاجیكستان از كشور های دل نشین، هم زبان، و با فرهنگی مشابه به مردم ایران از جمله كشور های محبوب و پر گردشگر برای ایرانیان می باشد. این كشور متمدن نیز برای راحتی حال گردشگران ایرانی شرایط اخذ ویزا را بسیار ساده و دریافت آن پس از ورود به فرودگاه شهر دوشنبه در این كشور امکان پذیر می باشد. برای گردشگران ایرانی از طریق فرودگاه دوشنبه به مدت 45 روز ویزا صادر می گردد.

جمهوری آذربایجان

كشور آذربایجان به تازگی ویزای خود را برا ی ایرانیان از حالت الكترونیكی و حضور در سفارت به ویزای فرودگاهی تغییر داده است. جمهوری آذربایجان به ویژه شهرباكو از كشور های پر گردشگر و حاشیه ای دریای خزر می باشد. اجازه ورود به ایرانیان از طریق ویزای فرودگاهی این كشور به مدت 30 روز می باشد. در سال های اخیر این کشوز به مقصدی جذاب برای ایرانیان تبدیل شده است.

برای مشاوره ورزرو تورهای باکو با ما در ارتباط باشید.

02188921447

تور لحظه آخری

کشورهایی که ویزای فرودگاهی دارند

كشور های تووالو، اوگاندا، تانزانیا، بولیوی، تیمور شرقی، توگو، لائوس، كامبوس، ماداگاسكار، كیپ ورد، گینه بیسائو، مجمع الجزایر قمر، ساحل عاج، جیبوتی، مالدیو، موریتانی، موزامبیك، نپال، پالائو، ساموآ، سیشل و عمان از دیگر كشور هایی می باشند كه برای سفر به آن ها نیاز به ویزای فرودگاهی می باشد. بنابرین نیازی نیست قبل از سفر به این کشور ها برای ویزا اقدام نمایید.

كشورهایی که ویزای آنلاین دارند و نیازی به حضور در سفارت ندارند

تعدادی از كشور ها برای این كه شرایط ورود ایرانیانی كه به قصد سفر توریستی به آن ها سفر می كنند را راحت تر نمایند، به اتباع ایرانی ویزای الكترونیكی یا آنلاین می دهند. شرایط اخذ این ویزا بسیار ساده می باشد و نیازی به رفتن به سفارت و اخذ نوبت و … نمی باشد. پس از پر كردن فرم الكترونیكی و آنلاین در سایت سفارت و ارسال اسكن پاسپورت پس از چند روز كه اغلب 3 روز كاری به طول می انجامد، ویزا آماده و برای مسافر ایمیل می گردد.

کشور های آنتیگوآ و باربودا، گابن، كنیا، لسوتو، نیوزلند، قطر، رواندا، سنت كیتس و نویس، سائوتومه و پرنسیپ و كشور زامبیا كه البته اغلب از كشور های كم گردشگر آفریقایی می باشند، جز این کشور ها می باشند.

نظرات در مورد با پاسپورت ایران به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *