برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

برج گالاتا استانبول (Istanbul Galata Tower)

یکی از مکان های دیدنی استانبل  برج گالاتا  استانبول است که حدود 700 سال پیش  برای نظارت برر کشتی ها و شناسایی کشتی های تجاوزین  ساخته شده است. بعد از چند سال تغییر پیدا کرد و به عنوان زندان  از این بنا استفاده می کردند و بعد از زمانی کاربری دیدبانی پیدا کرد و تام این زمان  چندین بار تعمیر و باز سازی شده . این برج به عنوان نماد  برای شهر استانبول  به حساب می آید ارتفاع این برج چیزی حدود  67 متر است که از بالای این برج می توان  کل استانبول را  در زیر پای خود دید. بنای این برج چیزی حدود 9 طبقه می باشد.

برج گالاتا استانبول

در طول تاریخ  اتفاقات زیادی  را برج گالاتای  به خود دیده است . برای مثال در طول سال 18 تا 19 میلادی 2 بار با اتش سوزی  بزرگی مواجه شده و بار ها طوفان و باد شدید به سقف این برج آسیب رسانده است  دلیل مخروطی بودن این  برج به هیم دلیل است. تماشای غروب آفتاب بر بالای برج گالاتای نیز آن را به رمانتیک­ترین مکان در استانبول تبدیل کرده .

برج گالاتای استانبول

نکته قابل توجه این برج این است که اگر به بازدید از این برج رفتید و به زمان نهار یا شام برخوردین میتوانید به یکی از طبقات این برج بروید که دارای رستوران مجللی می باشد و تایم خوشی را در این مکان سپری فرمایید.

برج گالاتای استانبول

آدرس برج گالاتا استانبول:

محله بی­اوغلوی

موقعیت برج گالاتا استانبول روی نقشه

نظرات در مورد برج گالاتا استانبول

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *