بهترین هتل های کوالالامپور

بهترین هتل های کوالالامپور

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

The best hotels in Kuala Lumpur

یکی از کارهایی که برای فراهم آوردن مقدمات سفر باید هر کسی انجام دهد این است که به فکر انتخاب هتلی باشد که برای او نسبت به شرایط و خواسته هایش بهترین انتخاب باشد. انتظاری که هر شخص مسافری از هتل محل اقامت خود دارد این است که خدمات اقامتی و امکانات تفریحی خوبی را دریافت کند، امتیازات ویژه ای از طرف هتل بگیرد، نزدیک به جاذبه های مختلف شهر باشد و خیلی از ویژگی های مهم دیگر را داشته باشد و در کنارش هم برای اقامت در آن مبلغ منصفانه ای را بابت اقامتش بپردازد.

در این مقاله از مجله گردشگری 20گشت، نمونه ای از هتل های خوب شهر کوالالامپور مالزی، اطلاع جمع آوری کرده ایم. پس با ما همراه باشید تا با این هتل ها آشنا شوید.

با ما 20 سفر کنید.

کوالالامپور

هتل شرایتون ایمپریال (Sheraton Imperial Hotel)

هتل شرایتون ایمپریال کوالالامپور هتلی 5ستاره، لوکس و مجلل است که هم برای مسافران تجاری مناسب است و هم برای مسافرانی که به قصد تفریح به این شهر سفر می‌کنند. این هتل که در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته است، دارای استخر شنای روباز است و امکانت بسیار زیادی را برای کسانی که در آن اقامت می کنند، به وجود آورده است. در این هتل از ترکیب بسیار زیبا از فرهنگ و معماری آسیایی در کنار دکوراسیون مدرن استفاده شده و این توازن به خوبی مشهود است. بسیاری از جاذبه‌ها و مکان‌های پرطرفدار در نزدیکی هتل قرار دارد و همین موضوع آن را به هتلی محبوب تبدیل کرده است.

اتاق‌های مدرن هتل دارای وسایل و تکنولوژی به روز همراه با مناظر زیبا و چشم‌انداز فوق‌العاده است. در دکور اتاق‌ها بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده شده است که با پارچه‌های طرح‌دار و رنگی پرده‌ها و روکش تخت‌ها هماهنگی خوبی دارد. قطعا پس از گشت و گذار در شهر با اشتیاق بسیار به اتاق خود باز می‌گردید. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار، میز کار و حمامی زیبا هستند.

علاوه بر این ها تمامی اتاق های این هتل امکانات دیگری همچون:

• کمد لباس

• اتو

• وسایل حمام

• حمام اختصاصی با وان

• تخت های راحت

• سرویس بهداشتی

• تلفن

• تلویزیون صفحه تخت

از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۱٫۳ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۱٫۶ کیلومتر فاصله دارد؛ و همچنین تمامی کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، مالایی و چینی مسلط هستند.

هتل شرایتون ایمپریال

آدرس: Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur, Malaysia


هتل ایستانا (Hotel Istana)

یکی دیگر از بهترین هت های 5ستاره کوالالامپور هتل ایستانا کوالالامپور است. این هتل در فاصله ی 500 متری از منطقه بوکیت بینتانگ قرار گرفته است و به لحاظ جای گیری در یکی از مناطق خوب این شهر قرار گرفته است و به بسیاری از جاذبه های کوالالامپور دسترسی خوبی دارد.

این هتل هم دارای استخر در فضای باز است و از لحاظ امکانات تفریح برای کسانی که این هتل را به عنوان هتل خود در کوالالامپور برای اقامت در نظر گرفته اند اصلا کم نگذاشته است. اتاق های این هتل دارای پنجره هایی بزرگ با دیدی فوق العاده به شهر کوالالامپور هستند. هر اتاق دارای تخت های بسیار راحتی است و ملحفه ها و بالشت های آن هم بسیار تمیز هستند و هم بسیار راحت. در هر اتاق این هتل و در میحط های عمومی و خصوصی آن اینترنت نامحدود و پر سرعت در دسترس مسافران قرار دارد.

رستورانی فوق العاده و بسیار معروف با غذاهای اروپایی و مالزیایی، بوفه کیک و شیرینی و شکلات، میوه، بازی هایی همچون اسکواش، بیلیارد، زمین تنیس، تورهای تفریحی و فرهنگی، موسیقی زنده، تبدیل ارز، مینی آشپزخانه در هر اتاق، خدمات اکسپرس، رزرویشن ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودک، استخر، سالن تناسب اندام، خدمات آرامش، جکوزی، سونا، آبگرم و بسیاری از خدمات دیگر برایشان موجود است (برای استفاده بعضی از این امکانات هزینه اضافی باید پرداخت کنید)

در این هتل به زبان های مالایی، چینی و انگلیسی می توانید با پرسنل هتل ارتباط بگیرید.

هتل ایستانا

آدرس: Jalan Raja Chulan, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia


هتل اینترکنتیننتال (Hotel InterContinental)

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور از هتل‌های مجلل و معروف در کوالالامپور است که دارای امکانات ایده‌آل است و از موقعیت خوب برخوردار است و می‌تواند یک شروع خوب برای گشت و گذار در شهر باشد. در این هتل سرویس حمل و نقل نیز برای مهمانان فراهم شده است که اگر قصد رفتن به مکان‌های دورتر را دارند، شرایط راحتی داشته باشند. این هتل نیز همانند هتل‌های لوکس و مجلل این شهر استخری فوق‌العاده دارد که شنا کردن در آن لذت‌بخش خواهد بود. بخش اسپا و ماساژ نیز می‌تواند پیشنهاد هوشمندانه‌ای برای استراحت و رفع خستگی شما باشد.

محیط آرام و لوکس این هتل، اتاق‌های خاص و زیبا دارد که اقامت خوب و بی‌نقصی را برای شما فراهم خواهد کرد. همه اتاق‌ها دکوراسیون داخلی مدرن دارند و ترکیب رنگ‌ها نشان از هارمونی دقیقی دارد که اتاق‌ها را جذاب‌تر کرده است. همه اتاق‌ها به امکاناتی چون اینترنت بی‌سیم، تهویه، میز کار و مینی بار مجهز هستند.

رستوران‌های مختلف با منوهایی متنوع از غذاهای ملل گوناگون آماده سرو خوشمزه‌ترین و لذیذ‌ترین غذاها برای شما هستند. شما می‌توانید یک شام رویایی را در رستوران‌های شیک این هتل میل کنید. اگر دوست دارید زمانی را با دوستان و همراهان خود در آرامش بیشتری سپری کنید و نوشیدنی متفاوت را میل کنید، به بار هتل بروید.

برخی از امکانات هتل میتوان به تراس، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، جکوزی، شبکه تلویزیونی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق خانوادگی، امکانات وی‌آی‌پی و… ، اشاره کرد.

هتل اینترکنتیننتال

آدرس: Jalan Ampang, Kuala Lumpur, Malaysia


هتل اواکوود (Oakwood Hotel & Residence)

هتل اواکوود ، جزء هتل های 4 ستاره خوب کوالالامپور میباشد.

این هتل دارای استخری در فضای باز است که مسافرانش استقبال ویژه ای از آن می کنند.

در اتاق های این هتل می توانید به تلویزیون های صفحه تخت، تهویه ی مطبوع در تمامی اتاق های هتل، تخت های بسیار راحت با ملحفه های بسیار تمیز و اتو کشیده، حمام مجهز و اختصاصی، همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی و سرویس بهداشتی اختصاصی داخل اتاق و بسیاری از خدمات دیگر برای مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند وجود دارد.

در این هتل می توانید از خدمات مرکز تناسب اندام، استخر فضای باز، خدمات کافه، رستوران TrEat، تراس آفتاب، اینترنتی پر سرعت و نامحدود در تمامی نقاط هتل، استخر کودکان، استخر آب گرم، میز تور، تبدیل ارز، رزرویشن ۲۴ ساعته، خدمات شاتل، منطقه ی ساحلی، اتاق مخصوص استعمال دخانیات، سرویس روزانه ی اتاق ها و بسیاری از خدمات دیگر در خود است.

هتل اواکوود

آدرس: Jalan Ampang, Kampung Datuk Keramat, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur


هتل رویال چولان (Royal Chulan Hotel)

هتل لوکس و پنج ستاره رویال چولان کوالالامپور از بهترین و لوکس ترین هتل های مالزی به شمار می رود که  در نزدیکی مرکز کوالالامپور، واقع شده است و از لحاظ دسترسی به مراکز خرید مالزی و بسیاری از امکانات شهر بسیار مناسب است و همچنین اتاق های این هتل از امکانات رفاهی کامل برخوردار می باشند از جمله سیستم های تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، لوازم شخصی، سرویس بهداشتی و حمام که تجهیزات اصلی این هتل را تشکیل می دهند.

در این هتل پنج ستاره، سالن بدنسازی، سالن بازی و تفریح، رستوران، کافه، حمام آبگرم، اتاق ماساژ و بسیاری دیگر از امکانات تفرحی وجود دارد و شما عزیزان می توانید در رستوران این هتل بزرگ، انواع غذاهای مخصوص مالزی و بخصوص غذاهای دریایی را امتحان کنید، حتما غذاهای چینی رستوران هتل رویال چولان را بچشید، پشیمان نمی شوید.

این روزها اغلب آدم ها روزانه زمانی را صرف گشت و گذار در اینترنت می کنند و قسمتی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است در سفر به این هتل می توانید با خیال راحت از اینترنت رایگان در سراسر هتل استفاده کنید. فضای هتل به زیبایی آراسته شده و مهمانان می توانند روز خود را با یک صبحانه مفصل و لذیذ که به صورت بوفه سرو می شود آغاز کنند. هتل خدمات ترانسفر فرودگاه را به صورت رایگان انجام می دهد. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. هتل دارای اتاق کنفرانس می باشد و خدمات مورد نیاز نیز برای جلسات کاری فراهم شده است.

کارمندان هتل به زبان های چینی، تایلندی، انگلیسی، ترکی، کره ای، اندونزیایی و هندی پاسخگوی شما خواهند بود. چک این هتل از ساعت ۱۵ تا ۱۲ شب انجام می شود و برای تحویل اتاق نیز از ۷ صبح تا ۱۲ ظهر زمان خواهید داشت.

هتل رویال چولان

آدرس: No. Jalan Conlay Kuala Lumpur 


هتل سان وِی ولوسیتی (Sunway Velocity Hotel)

در بین هتل های 4 ستاره کوالالامپور، هتل سان وِی ولوسیتی یکی از بهترین هتل ها است. این هتل با آن طراحی متفاوتش قطعا یک پناهگاه آرام در بین شلوغی های شهر کوالالامپور است که اقامت کنندگانش را از شلوغی شهر در پناه خود می گیرد. در بالای پشت بام این هتل یک استخر فوق العاده وجود دارد که اقامت مسافرینش در آن را نسبت به دیگر هتل ها متمایز می سازد.

یکی از ویژگی های خوب این هتل این است که در کنارش پر از مرکز خریدهای مختلف و معروف است و از این نظر دسترسی شما را بسیار آسان تر می نماید. مرکز خرید ولوسیتی، Velayce Sunway، AEON Taman Maluri و دیگر مراکز ،در اطراف این هتل قرار گرفته اند. در ضمن این هتل در فاصله 3 کیلومتری برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است.

درباره ی ویژگی های شاخص این هتل باید بگوییم که بدون شک اتاق های این هتل بسیار راحت و مدرن هستند، همگی دارای تخت خواب های راحت، حمام و سرویس بهداشتی مجهز، سشوآر، لوازم بهداشتی و آرایشی، صندوق امانات شخصی، دکوراسیون مدرن، کافی شاپ بین المللی با منویی بین المللی و مالزیایی، مرکز تناسب اندام، استخر و بسیاری از امکانات و خدمات دیگر است.

هتل سان وِی ولوسیتی

آدرس: Lingkaran SV, Sunway Velocity, Kuala Lumpur, Malaysia


هتل لی مریدین (Hotel Le Meridien)

هتل له مریدین کوالالامپور هتلی لوکس و زیبا است که در موقعیت خوبی قرار دارد و در یک فاصله کم از خیابان معروف بوکیت بینتانگ قرار دارد که مسافرین به راحتی می‌توانند با طی کردن فاصله‌ای اندک به این خیابون معروف دسترسی داشته باشند و به مراکز خرید متعدد بروند.

اتاق‌ها همه منظره‌ای رو به شهر یا استخر و محوطه هتل دارند. دکور اتاق‌ها مدرن است و سعی شده از دکوری ساده استفاده شود که در کنار تابلوهای طرح‌دار یا کاغذ دیواری‌های مختلف توازن خوبی برقرار شود. مطمئنا اتاق‌ها رضایت شما را بدست خواهند آورد. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و زیبا هستند.

این هتل دارای اتاق کنفرانس نیز است که اگر به قصد سفر کاری به این شهر سفر می‌کنید، می‌تواند برای جلسات شما مناسب باشد. از این هتل تا مسجد نگارا یا مسجد ملی مالزی 0.9 کیلومتر، تا برج‌های دوقلو پتروناس 3.7 کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور 3.6 کیلومتر فاصله دارد.

رستوران این هتل بسیار معروف است، به‌خصوص برای استیک‌های خوش‌طعمی که سرو می‌کند. طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها در این رستوران سرو می‌شود که حتما از آن‌ها در کنار غذای اصلی خود سفارش دهید. در این رستوران حتی غذاهای فست‌فودی نیز سرو می‌شود که در مدت اقامت خود حتما از منوی متنوع این غذاها نیز تست کنید.

برخی از امکانات و خدمات این هتل میتوان به استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق خانوادگی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسنک بار و… ، اشاره کرد.

هتل لی مریدین

آدرس: N 2 Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur Sentral, Kuala Lumpur, Malaysia


آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های شهر کوالالامپور بود؛ در این لیست تلاش شد تا هتل‌هایی ذکر شود که در نوع خود بهترین هستند و از نوع امکانات و موقعیتی که دارند، بی‌نقص باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید نظرات خود را با به اشتراک بگذارید.

همچنین میتوانید برای اطلاع از تور های مالزی با ما تماس بگیرید.

تماس با 20 گشت: 88921447-021

نظرات در مورد بهترین هتل های کوالالامپور

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *