بهترین تفریحات آنتالیا که باید در سفر تجربه کنید!

بهترین تفریحات آنتالیا که باید در سفر تجربه کنید!

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

اغلب برای سفر به شهرها و کشورهای گوناگون لازم است از قبل سفر نکاتی در مورد ان شهر یا کشور را بررسی کنیم تا بتوانیم سفر لذت بخشی را برای خود و خانواده رقم بزنیم. یکی از این نکات دانستن مراکز تفریحی و گردشگری مقصد مورد نظر میباشد.

مروارید مدیترانه یا همان انتالیا، یکی از توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه به حساب می آید و سالانه صدها هزار توریست با تور آنتالیا به این شهر سفر میکنند. در این مطلب ما قصد داریم تا چند نمونه از بهترین تفریحات شهر انتالیا را به شما معرفی کنیم تا بتوانید ازین پس سفر خوبی را به شهر انتالیا داشته باشید.

مشاهده قیمت تور استانبول و تورهای ترکیه در سایت 20 گشت + تخفیفات باورنکردنی

– گلف بازی انتالیا

بازی گلف یکی از پرطرفدارترین بازی ها در بین ثروتمندان و افراد رده بالا دنیا است که در قرن 18 میلادی به کشور ترکیه نیز راه پیدا کرد و تا سال 2010 روند توسعه و پیشرفت ان بسیار زیاد بود. صنعت مولتی میلیاردی گلف سالانه بیش از 400 میلیون یورو برای کشور ترکیه درامد دارد به طوری که هرساله مردم بسیاری به ترکیه و شهر انتالیا سفر میکنند تا از لذت بازی گلف در بهترین و استاندارد ترین زمین های گلف در انتالیا بهره مند شوند. منطقه بِلک(BELEK) در شرق انتالیا به دلیل وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری، منطقه ای مناسب برای گلف بازی است.

گلف بازی آنتالیا

– رفتینگ انتالیا

سفر به انتالیا فقط به گشت و گذار و خرید داخل شهر و فضای شهری محدود نیست. رفتینگ انتالیا یکی از پرطرفدارترین و شگفت انگیزترین تفریحات ابی انتالیا محسوب میشود، به طور خلاصه رفتینگ نوعی قایق سواری در رودخانه های خروشان است که برای شما تجربه ای هیجان انگیز و خاطره ای به یاد ماندنی رقم میزند. رفتینگ انتالیا نیز یکی از محبوبترین رفتینگ هاست که در پارک ملی کوپرولو کانیون(Köprülü Kanyon) در شمال شرق انتالیا قرار دارد.

پیشنهاد میکنیم اگر به طبیعت و هیجان علاقه دارید حتما رفتینگ انتالیا را تجربه کنید.

رفتینگ انتالیا

– سافاری انتالیا

هیجان سافاری جیپ سواری در پارک ملی کوپرولو کانیون(Köprülü Kanyon) یکی دیگر از تجربه های تفریحی انتالیا است که شما سوار بر جیپ های مخصوص طبیعتگردی و جنگل نوردی میتوانید شاهد مناظر طبیعی زیبای انتالیا باشید. همچنین در منطقه کِمر(Kemer) در جنوب انتالیا میتوانید با استفاده از جیپ یا موتور های چهارچرخ از تجربه سافاری در انتالیا لذت ببرید. هزینه سافاری در منطقه کِمر نسبت به پارک ملی کوپرو کمتر است و شما با پرداخت 40 الی 60دلار میتوانید سافاری انتالیا را تجربه کنید. گردشگران در این تور مهیج می توانند از چشم اندازهای فوق العاده کوه های توروس، دره های تنگ و سرسبز، رودخانه ها و دامنه کوه ها و… لذت ببرند.

سافاری با جیپ انتالیا

– پارک های ابی انتالیا

برای لذت اب تنی در انتالیا حتما لازم نیست که به سواحل ان بروید و ساعت ها زیر تابش نور خورشید قرار بگیرید. شما همچنین میتوانید پارک های ابی انتالیا را برای گذراندن اوقات فراغت خود در طول سفر انتخاب کنید. پارک های ابی متعدد و بزرگی در شهر انتالیا ترکیه وجود دارند که میتوان بهترین تجربه خود از پارک ابی را داشته باشید. پارک آبی لند آف لجندز(Land of Legends)، دلفین لند(Dolphin Land)، ریکسوس پریمیوم تروی(Rixos Premium Troy)، ددمان آنتالیا(Dedeman Antalya)و… ،نمونه هایی از بهترین پارک های ابی انتالیا است که بهترین انها پارک آبی آکوا لند(Aqua Land ) است.

پارک ابی آکوالند انتالیا

– غواصی انتالیا

بی شک یکی از بهترین تفریحات انتالیا غواصی در اب های دریای مدیترانه می باشد. در این شهر مرکزهای متعددی برای غواصی وجود دارند که استاندارد تجهیزات و ایمنی غواصی انها با یکدیگر متفاوت است. بیش از 18سکوی شیرجه از منطقه کِمر(Kemer) تا شهر ساحلی کاس(Kas) در آنتالیا وجود دارد که شیرجه زدن از روی هر یک از آن ها لذت خاص خود را به همراه دارد. غواصی در انتالیا به دو صورت کلی غواصی نمایشی و غواصی با قایق برای گردشگران وجود دارد، که در انها قواصی نمایشی برای افرادی که تا به حال تجربه غواصی نداشته اند و غواصی با قایق برای افراد ماهرتر است. مرکز غواصی دلفین دایو(Dolphin Dive)، انتالیا دایوینگ سنتر(Antalya Diving Center)،استینگِرای(stingray) و… ،از جمله مراکزی هستن که برای غواصی میتوانید به انها مراجعه کنید.

غواصی در انتالیا

تفریحات دیگری در انتالیا وجود دارد که شما در تور انتالیا میتوانید از ان ها بهره مهند شوید.

راستی شما چند نمونه دیگر تجربیات خود از تفریحات انتالیا را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات در مورد بهترین تفریحات آنتالیا که باید در سفر تجربه کنید!

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *