تفریحات جذاب در شب های مسکو

تفریحات جذاب در شب های مسکو

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

مسکو پایتخت روسیه یکی از زیباترین شهر های روسیه و همچنین از بهترین شهر های گردشگری در روسیه می باشد. مسکو شهری پرجنب‌وجوش است و وقتی شب می‌شود، فضای شهر کاملاً تغییر می‌کند و شهر جلوه رویایی پیدا می کند. معماری بی مانند تاریخی آن که با نورهای شهر روشن شده است، منظره‌ای بی نظیر از شهر را به نمایش می گذارد. از دیوارهای مجلل و باشکوه کرملین تا سواحل رودخانه ی مسکو، مناظر چشم نوازی را برای گشت و گذار شبانه درمسکو ایجاد نموده است. گشت و گذار در این شب ها و به خصوص در بازه زمانی شب های سفید روسیه تجربه سفری بی نظیر و به یادماندنی را برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت.

اگر می خواهید به مسکو سفر کنید، پیشنهاد می کنیم در شب از برخی جاذبه‌های آن بازدید نمایید. از تفریح در باشگاه‌های شبانه و کافه‌های پر جنب و جوش گرفته تا رفتن به تئاترها و کلیساهای باشکوهی که با نور ستاره‌ها روشن شده‌اند که سبب شده تا همه افراد با هر نوع سلیقه ای از تفریح در این شهر لذت ببرند.

خیابان زیبای تورسکیا مسکو

مسکو در شب منظره دل انگیزی را به وجود می‌آورد و ارزش شب بیدار ماندن و تجربه گشت و گذار را دارد. خط افق شهر مسکو توسط صدها نور چشمک زن به زیبایی می درخشد و منظره ای خیره کننده از شهر را ایجاد نموده است و از کیلومترها دورتر قابل مشاهده می باشد. زیبایی و معماری منحصر به فرد آن، این شهر را به مقصدی پر طرفدار برای بازدیدکنندگان تبدیل نموده است.

مسکو بر خلاف جنب و جوش زیادی که به دلیل موقعیت و وسعتی که در اروپا دارد در هنگام غروب خروشید، به محیطی سرشار از آرامش تبدیل می‌شود و در سکوت با نوری ملایم بنا های لوکس و یا تاریخی شهر را به زیبایی به نمایش می گذارد. مسکو در شب با جاذبه‌های فراوانی همچون تئاتر بولشوی یا میدان سرخ، گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می نماید.

مسکو شهری است که هم در روز و هم در شب می توانید از آن لذت ببرید، در سفر با تور روسیه می توانید با گشت و گذار در خیابان های پر جنب و جوش و آسمان روشن شب در شب های سفید، بهترین جاذبه هایی را که در شب حال و هوای دیگری دارند را کشف کنید و ازتجربه آن ها لذت ببرید.
اولین جایی که پیشنهاد می کنیم که از آن بازدید کنید، میدان سرخ مسکو می باشد که در این مکان می توانید از مشهورترین مکان دیدنی مسکو یعنی کلیسای جامع و وسیع سنت باسیل که شکوه بی نظیری دارد بازدید نمایید. خوب است بدانید که در کنار این کلیسای جامع دیوار کرملین قرار گرفته شده است. همچنین می توانید از برج‌ها و کلیساهای باستانی که برای بازدیدکنندگان روشن شده‌اند، بازدید نمایید و عکس های زیبایی را از سفر خود ثبت نمایید. اگر از خیابان کوتوزوفسکی به سمت خیابان Vozdvizhenka قدم بزنند و از برخی از ساختمان‌های مدرن مسکو مانند وزارت امور خارجه یا هتل Baltschug Kempinski را هم می توانید از دورتماشا نمایید و لذت ببرید. این مکان بهترین مکان برای افرادی است که به معماری معاصر علاقه مند هستند.

شهر لوکس مسکو

اگر به دنبال تفریح و سرگرمی مهیج تری هستید، ده‌ها باشگاه شبانه و کافه و رستوران وجود دارد که با غروب خورشید فعالیت خود را با شور و هیجان آغاز می کنند. در این مجموعه ها از موسیقی سنتی روسی گرفته تا دی جی‌های بین المللی که آخرین آهنگ‌های خود را تا پاسی از شب می‌خوانند را خواهید یافت. همچنین اگر ترجیح می‌دهید که به تماشای یک نمایش بنشینید، یکی از تئاترهای مشهور جهانی مسکو همچون تئاتر موزیکال بولشوی یا استانیسلاوسکی را پیشنهاد می کنیم که از دست ندهید؛ این دو مجموعه هر دو نمایش‌هایی باورنکردنیو حیرت انگیزی را ارائه می‌دهند که شما را جذب خواهد کرد.

شاید جالب باشد برایتان که مسکو به عنوان یکی از پر جنب و جوش ترین و پر انرژی ترین شهرهای اروپای شرقی شناخته می شود. مسکو شهری است که هرگز نمی‌خوابد و در هر ساعتی می توانید در خیابان های این شهر قدم بزنید و یا به رستوران‌ها، کافه‌ها و باشگاه‌های شبانه روزی آن بروید. چه به دنبال کشف زیبایی های روسیه در دل شب باشید ،یا فقط یک شب سرگرم کننده و پر از شور و نشاط را بخواهید در مسکو همه این ها را می توانید امتحان نمایید.

یکی از پر طرفدار ترین تفریحات در روسیه، رفتن به پارک گورکی است که در آن می‌توانید مجموعه‌ای از گزینه‌های سرگرمی همچون مکان‌های برگزار کننده موسیقی زنده، پیست اسکیت روی یخ و همچنین  مجموعه‌ای از رستوران‌ها و بارها را می توانید در این پارک پیدا نمایید. اگر به دنبال چیزی منحصر به فرد تر هستید، کلوپ های سطح بالایی همچون Soho Rooms وجود دارد که دسترسی VIP را با خدمات بطری و میزهای VIP ارائه می‌دهند.

مسکو روسیه

در پایان، شب‌های مسکو تجربه‌ای بی‌نظیر را به بازدیدکنندگان خود ارائه می نمایند. از عظمت میدان سرخ و کلیسای جامع سنت باسیل تا عظمت تئاتر بولشوی را می توانید در تور روسیه مشاهده نمایید. زندگی شبانه پر‌جنب و جوش فرصتی را برای مردم محلی و گردشگران فراهم می نماید تا شب‌ها را در شهر بگذرانند و با فرهنگ روسی آشنا شوند و بهترین تفریح شبانه خود را در سکو تجربه نمایند.

نظرات در مورد تفریحات جذاب در شب های مسکو

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *