تور استانبول خرداد ماه 1402

تور استانبول خرداد ماه 1402

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 3 رای )
Loading...
شروع قیمت تور از0 تومان
    هتل:
  • 3
  • 4
  • 5
    اقامت:
  • 3 روز
  • 4 روز
  • 5 روز
    تاریخ حرکت:
  • هرروز
    وسیله:
  • هواپیما

در رابطه با تور استانبول ویژه خرداد ماه 1402:

تور استانبول به صورت هوایی با پروازهای ایران ایر، قشم ایر، ایران ایر تور، ماهان و پگاسوس انجام میگردد.

  • تعداد روزهای اقامت برای تور استانبول ویژه خرداد ماه عموما به صورت سه شب و چهار روز و یا 4 شب و 5 روز توسط شرکت ارائه میشود ولی امکان انتخاب سایر پکیج های تور نیز وجود دارد و شما میتوانید با تماس با کانتر تور استانبول 20 گشت مشاوره لازم را دریافت نمایید. مسافرانی که قادر به مراجعه حضوری به آژانس نیستند میتوانند مدارک تور خود را به صورت الکترونیکی از طریق تلگرام، فاکس، ایمیل و.. دریافت نمایند.
  • در کلیه هتل های استانبول ارائه پاسپورت برای پذیرش الزامیست.
  • ساعت تحویل و تخلیه هتل به ترتیب 14:00 و 12:00 میباشد و چنانچه مسافران تور استانبول ساعت پروازی خود را خارج از این ساعت انتخاب نمایند می توانند وسایل خود را به لابی هتل تحویل داده و برنامه های خرید، گشت شهری و تفریحات مختلف و متنوعی را در زمان باقیمانده تا تحویل هتل و یا زمان پرواز در نظر بگیرند.
  • آژانس 20 گشت آریا با کلیه هتل های استانبول که کیفیت مناسبی برای پذیرایی از مسافران دارند همکاری دارد ، لیکن از آنجایی که درج نام و قیمت همه هتلها مقدور نیست چنانچه برای اقامت خود هتل خاصی را مد نظر داشتید و قیمت آن ذکر نشده بود، برای استعلام قیمت آن هتل و ارزانترین نرخ تور استانبول خرداد ماه 1402 و پاییز از مبدا تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و … که به استانبول پرواز مستقیم دارند و همچنین اطلاع از نرخ تور استانبول لحظه آخری و تور استانبول ارزان میتوانید در خبرنامه سایت عضو شده و یا با بخش تور استانبول آژانس 20 گشت آریا به شماره 88921447-021 تماس حاصل نمایید.

هواپیمایی معراج

قیمت تور استانبول خرداد ماه 1402 و از 1402/03/01 الی 1402/03/30 به شرح زیر میباشد.

(جهت مشاهده امکانات و تصاویر هتل ها بر روی نام هتل کلیک کنید)

توضیحات:

  • قیمت ها بر اساس ارزانترین تاریخ و ساعت پروازی از مبدا تهران نرخ گذاری شده است، برای استعلام قیمت دقیق تماس بگیرید.
  • تورهای 6 شب و یا بیشتر نیز موجود می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.
  • تمامی تورها چارتر و غیر قابل استرداد میباشد.
  • نرخ ها برای گروه ها قابل مذاکره و از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.
  • در تور استانبول خرداد ماه برخی تاریخها برخی هتل ها افزایش نرخ دارند لطفا تماس بگیرید.

خدمات:

بلیط رفت و برگشت + اقامت در هتل + صبحانه + گشت شهری با نهار + ترانسفر فرودگاهی

مدارک مورد نیاز در تور استانبول خرداد ماه

ایرانیان تا ۹۰ روز برای سفر به استانبول و اقامت در آن به ویزا نیاز ندارند و تنها با گذرنامه یا پاسپورت می توانند به این کشور سفر کنند. در صورت تمایل به ادامه اقامت در این کشور لازم است برای دریافت ویزای مورد نظرتان اقدام فرمایید.

تور استانبول خرداد 1402 از تهران

اگر قصد خرید تور استانبول از تهران را دارید توجه داشته باشید که قیمت تور استانبول با توجه به نوع و درجه هتل، نوع ایرلاین یا شرکت هواپیمایی و خدمات ارائه شده تعیین می شود و همکاران ما در قسمت تور استانبول سعی نموده اند تا تورها با قیمت های مختلف برای هر سلیقه و بودجه ای را ارائه نمایند.

تور استانبول اسفند ماه

بهترین زمان رزرو تور استانبول بهار 1402

همه ماه ها و فصول سال برای سفر به استانبول خالی از لطف نیست، ولی یکی از بهترین زمانها برای سفر به استانبول بهار و پاییز است. علاوه بر هوای دلچسب، حراج ها و جشنواره های زیادی هم در این دو فصل برگزار می شود که می توانند تجربه این سفر را برای شما لذت بخش کنند. پس چنانچه قصد سفر به استانبول در ایام نوروز را دارید بهتر است هر چه سریعتر نسبت به رزرو تور خود اقدام فرمایید چون با توجه به ظرفیت محدود هتل ها و پروازها و تقاضای بالای سفر امکان تکمیل شدن و یا بالا رفتن قیمت تورها وجود دارد.

قیت تور استانبول خرداد ماه 1402

تور استانبول به خاطر مقرون به صرفه بودن و جاذبه های گردگری پر تعدد یکی از پرطرفدار ترین مقاصد تورهای خارجی است. سفر به استانبول تقریبا با هر بودجه و سلیقه ای میسر است ولی بهتر است با آگاهی از هزینه ها و جستجوی قیمت ها نسبت رزرو تور استانبول برای نوروز اقدام فرمایید تا از بروز مشکلات احتمالی در طول سفر جلوگیری شود. قیمت تور استانبول در خرداد ماه و بهار به دلیل افزایش تقاضا افزایش خواهد داشت و از آنجایی که ایرانی ها زیاد به استانبول سفر می کنند تقریبا تمام روزهای سال پرواز از تهران به استانبول انجام می گردد.

تور استانبول اسفند

هتل های تور استانبول خرداد ماه 1402

هتل های 4 ستاره به پایین استانبول کیفیت بالایی ندارند، پس بهتر است برای انتخاب هتل از هتل های 4 ستاره شروع کنید و تا حد امکان سمت هتل های 3 ستاره نروید. مسافرین و گردشگرانی که به استانبول سفر می کند معمولا بیشتر اوقات خود را در خیابان ها و اماکن دیدنی و تفریحی استانبول به گشت و گذار می پردازند و شب برای استراحت به هتل باز میگردند و هتل های 5 ستاره برای آنها مقرون به صرفه نخواهند بود و پیشنهاد ما نیز انتخاب از بین هتل های 4 ستاره می باشد. مورد دیگری که باید در انتخاب هتل در استانبول در نظر بگیرید موقعیت هتل می باشد که هتل های منطقه آکسارای و تکسیم دسترسی خوبی به مترو و مراکز خرید دارند.

تلفن تماس: 88921447-021

کانال تلگرام تور لحظه آخری : @itc724

تور استانبول خرداد ماه 1402

نظرات در مورد تور استانبول خرداد ماه 1402

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *