جنگ های شبانه در کیش

جنگ های شبانه در کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,00 از 5 ( 5 رای )
Loading...

جنگ های کیش

یکی از مفرح ترین برنامه هایی که در کیش وجود دارد و اکثر افرادی که از تور کیش استفاده می کنند، آن را در برنامه سفر خود قرار می دهند.

با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین جنگهای شبانه کیش را به شما معرفی می کنیم.

جنگ های شبانه کیش با توجه به هوای شرجی جزیره کیش از جذابیت بالایی برخوردار است.

جنگ شبانه کیش یا شوهای شبانه کیش از نیمه شب تا چند ساعت پس از بامداد اجرا میشودو تعداد زیادی از مسافران وقت خود را با برنامه های شاد و یادآوری ماندنی این جنگ های شبانه کیش می گذرانند.

جشن ، تاتر ، استندآپ ، کمدی ، موزیک ، تقلید صدا ، شادی و لذت از لحظه شب و نیمه شب از برنامه تفریح ​​شبانه کیش است.

بهترین جنگ های شبانه در جزیره کیش

1- جنگ پازل شو کیش

پازل شو یکی از معروف ترین برنامه ها و شوهای شبانه در کیش که از سال 91 تابه حال در این جزیره در حال فعالیت است.

این شو یا برنامه هنری تلفیقی از استندآپ کمدی ، موسیقی و اجراهای ورزشی هیجان انگیز که در سطح برنامه ها و اجراهای روز دنیا می باشد.

بخش های اصلی جنگ پازل شو جزیره کیش شامل اجرای استند آپ کمدی ، بیت باكس ، موسيقي زنده ، بيرك دنس و پاركور ، حلقه ، لیزر من و الواي شو ، LED ویژوال ، انیمیشن ربات ، بخش فان و سرگرمی تلنت شو (استعدادیابی) و یوتیوب کمدی هستند که میتوانن طیف گسترده ای از مخاطبین با سنین مختلف را سرگرم  و شاد کند.

نکته جالب توجه در مورد این گروه این است که اعضای گروه پازل شو در اولین سری برنامه عصر جدید (انتهای سال 97 و ابتدای سال 98) حضور داشته و با اجراهای جذاب موجبات شادی شما را ایجاد می کند.

این برنامه باعث شد که معروفیت زیادی پیدا کنند این اکیپ از ساعت 12بامداد تا 3 بامداد هر شب درحال فعالیت می باشند.

2- جنگ دینامیت شو کیش

دینامیت شو

دینامیت شو  یکی دیگر از جنگ های شبانه کیش است که این شو یا برنامه هنری شامل اجرای زنده نمایش کمدی به همراه موسیقی که با حال و هوای بسیار مفرح و هیجان انگیز اجرا می گردد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های دینامیت شو این که متفاوت و سرگرم کننده است و شما میتوانید هر سنی از افراد را در این جنگ با خود هراه کنید.

از جذابترین و پرترفدارترین بخشهای برنامه دینامیت شو ، اجرای میلاد صالح پور (معروف به آقای گلابی) است که با بیان موضوعات روزانه در قالب طنز ، دقایقی سراسر خنده را برای میهمانان تور کیش رقم میزند.

ساعت اجرای جنگ دینامیت شو هر شب از 12 بامداد تا 3 بامداد می باشد.

این برنامه در سالن آمفی تئاتر پارک سافاری جزیره کیش برگزارمی گردد. سالنی بزرگ با امکاناتی نظیر تهویه هوای مطبوع ، جایگاه اجرای (سن) مناسب و صندلی های راحت ، نورپردازی و صدابرداری با کیفیت است.

3- جنگ شب طلایی کیش

شب طلایی

جنگ شب طلایی کیش شامل اجرای زنده نمایش کمدی به همراه موسیقی زنده و هیجان انگیزکه  شامل نمایش کمدی ، استندآپ کمدی ، لیزر شو ، مرد طلایی (گلد من) ، دی جی ، کنسرت زنده موسیقی ، تک نوازی دف و ویولن و واندرلند است . شما می توانید برای چند ساعت سرگرم و راضی باشید.

جنگ شب طلایی کیش از ساعت 12 بامداد تا 3 بامداد هر شب اجرا دارد. این برنامه در سالن آمفی تئاتر قصر هیجان جزیره کیش برگزار می شود.

4- جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

جنگ ستارگان رنگارنگ کیش شهرت اصلیش را مدیون حضور کمدین آقای ” اکبر اقبالی ” می داند.

نیما ساحلی (پارتنر اکبر اقبالی) ، حسین حیدری (از معروفترین تقلید کننده صدا در جزیره کیش) و امیر عبدالله (سفیدپوش خلیج فارس) دیگر افرادی هستند که در جنگ شاد ستارگان رنگارنگ کیش ، حضور دارند.

نظرات در مورد جنگ های شبانه در کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *