رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

رستوران کوه نور کیش به وسعتی حدود 6000 متردر میان کوهی قرار گرفته است در داخل این رستوران از سنگ و صخره بسیار شیک و از دید مردم جالب جهت تزئین استفاده شده است. رستوران کوه نور برای جذب شما عزیزان از نمای یک آبشار زیبا استفاده کرده است که همین کار باعث شده مسافرانی که به جزیره کیش سفر میکنند حتما به این رستوران سر بزنند. نور پردازی خاص این رستوران در شب منظره ای رویایی رو به وجود میاره که برای تمامی مسافران تور کیش که به این رستوران می روند جذاب خواهد بود.

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور کیش دارای موسیقی زنده هم هست که فضای این رستوران را برای شاد و دلپذیر تر می کند. یکی از غذا های پر طرفدار این رستوران بروش است که به زبان فرانسوی نام گذاری شده است. این رستوران برای گذراندن تایمی دلپذیر و خوش یکی از بهترین و مناسب ترین مکانها در کیش می باشد. رستوران کوه نور کیش دارای کافی شاپ هم است که برای کسانی که میخواهند تایم کوتاهی در این مکان باشند و میل به غذا ندارند در کافی شاپ این رستوران زمان بگذرانند.

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور به دلیل وسعت فضای آن برای مراسم هایی مثل سمینار, مهمانی و تولد مکان مناسبی است. اگر به جزیره کیش سفر کرده این برای یک بار هم که شده به این رستوران بروید و از غذا و فضای این رستوران لذت ببرید. رستوران کوه نور واقع در میدان ایر کبیر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است و ظرفیت این رستوران چیزی حدود 200 نفر می باشد.

بوفه این رستوران دارای انواع سالاد ها و پیش غذاهای لذیذی است که شاید تا کنون غذایی به این خوشمزگی میل نکرده باشید.

رستوران کوه نور کیش

آدرس رستوران کوه نور کیش

میدان امیركبیر ، روبروی دانشگاه كیش ، جنب هتل بین المللی سورینت صدف

موقعیت رستوران کوه نور کیش روی نقشه

نظرات در مورد رستوران کوه نور کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *