لذت سافاری در صحرای دبی

لذت سافاری در صحرای دبی

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

سفر به دل کویر و بیابان ها امروزه طرفداران زیادی دارد.معمولاً وقتی صحبت از سافاری به پیش میاید عموم افراد به یاد آفرود سواری در تپه‌های شنی کویر می‌افتند؛ اما سافاری به تمامی تفریحات هیجان انگیزی که می‌توانید در طبیعت تجربه کنید، سافاری گفته میشود. سافاری صحرایی دبی یکی از تفریحات فوق العاده ای است که شما میتوانید برنامه بازدید از صحرای زیبای دبی را در بین تور دبی خود قرار دهید.

تا اخر این مطلب با ما همراه باشید تا کمی درمورد سافاری صحرایی در دبی بیشتر بدانید.

سافاری صحرایی دبی

سافاری دبی در بیابان های شگفت انگیز دبی صورت می‌گیرد و البته که این بیابان‌ها در فصل تابستان بسیار گرم و سوزان است، به همین دلیل بهترین وقت برای تجربه سافاری در دبی زمانیست که آب و هوا معتدل و سرد است. هدف اصلی نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی است.

مشاهده قیمت تورهای ترکیه در سایت 20 گشت + تخفیفات باورنکردنی

و اما در صحرای دبی چه میگذرد؛ مدت زمان سافاری بین چند ساعت تا چند روز است که بستگی به انتخاب شما دارد که تمایل داشته باشید بمونید یا برگردید ولی بصورت متداول که همه گردشگران استقبال نشون دادند سفر یک روزه در سافاری بیشترین انتخاب بوده است. شما حدود زمان بعد ازظهر همراه با ترنسفر از محل اقامت خود به طرف صحرا حرکت میکند و در انجا برای شروع شما سوار بر لندکروز۴x۴ که شما را به یک سواری حیرت انگیز بر روی شن های صحرا می برد.

اما سافاری صحرایی تنها به بالا و پایین رفتن روی شن ها ختم نمیشود؛

دیگر تفریحات سافاری صحرایی دبی

تفریحات مختلفی در این سفر برای شما تدارک دیده است، این تفریحات شامل اسکی روی شن، سواری با موتورهای چهارچرخ و شترسواری می‌شوند. بعد از انجام این تفریحات شما میتوانید به تماشای غروب خیره‌کننده در کویر بپردازید؛ البته برای پذیرایی از مهمانان، منطقه‌ای فراهم شده است که به صورت سنتی طراحی شده و انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و سرگرمی‌ها در آن ارائه می‌شود.

شتر سواری در صحرا

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تفریح در طول سافاری سواری با شتر است شما سوار بر شترها از منظره زیبای غروب آفتاب در حالی که بر روی بلند ترین تپه های شنی این منطقه هستید غرق لذت می شوید سپس به محل های مشخص که برای گردشگران در نظرگرفته شده، برای صرف نوشیدنی و شام میروید و استراحت میکنید.

اسکی روی شن

تجربه سواری بر روی شن‌های نرم بیابان‌های دبی‌ با استفاده از اسکی روی شن هم از دیگر تفریحات سافاری صحرایی است. به دلیل نرم بودن شن ها، اسکی روی شن کاملا بی خطر بوده و یک اتفاق هیجان انگیز و خاصی است که هر کسی باید آن را در سافاری صحرایی دبی امتحان نماید. شما می توانید از روی بلند ترین تپه های شنی به پایین سر بخوردید و لذت ببرید.

موتور سواری صحرایی

سواری با دون‌باگی یا موتورهای چهارچرخ یکی دیگری از هیجان انگیزترین فعالیت‌ها در صحرای دبی می‌باشد؛ موتورسواری با چهارچرخ های حرفه‌ای در بیابان‌های کویری دبی واقعا لذت بخش است. موتور سواری بر روی پستی بلندی شن ها و بالا و پایین رفتن روی شن ها یک تجربه به یادماندنی برای کسانی است که به دنبال هیجان و ماجراجویی در صحرا می باشند.

نقش حنا

در کشورهای خاورمیانه به‌کارگیری طرح‌هایی مانند گل‌ها، پروانه و طرح‌های سمبلیک با رنگ حنا بر روی بدن، دست و گاها صورت یکی از سنت‌های زیبا و بومی به‌حساب می‌آید؛ درطول سافاری و در محل کمپ ها هنرمندانی هستند که شما میتوانید طرح های دلخواه خودتان را با حنا روی پوست خود نقاشی کنید.

رقص تانورا

تانورا(Tanoura) در لغت انگلیسی، به معنای دامن است که نوعی رقص صوفیست و در کشوهای اسلامی بسیار معروف و شناخته شده است. این رقص به خاطر استفاده از دامن های چند رنگ و بلند که معروف شده است.بسیاری از مهمانان می‌توانند در انجام این حرکات نمایشی، گروه تانورا را همراه کنند.

پارک سافاری دبی دارای چهار دهکده مختلف با زیستگاه‌های متنوع و 2 کمپ برای استراحت مهمانان می‌باشد.سافاری کویر عربی، دهکده آسیایی، دهکده کاوشگر و دهکده آفریقایی نمونه دهکده های مجموعه سافاری دبی میباشد که شما میتوانید با توجه به علایق خود هرکدام از این دهکده ها را برای محل استقرار خود در طور سافاری انتخاب نمایید.

بخش مخصوص به کودکان را در این مجموعه نیز وجود دارد تا کودکان و خردسالان هم بتوانند با فاصله گرفتن از زندگی شهر و تکنولوژی‌های روزمره، کمی با نحوه زندگی روستایی و حیوانات اهلی، آشنا شوند.

یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌های مجموعه سافاری دبی که تجربه آن می‌تواند هرکسی را به وجد بیاورد، دهکده وادی می‌باشد. شما می‌توانید با ورود به این منطقه به صرف قهوه‌های اصیل عربی و غذاهای لذیذ بپردازید و یا ماجراجویی خود را با فعالیت‌هایی مانند زمین بازی، تورهای کوهنوردی، دیوار نوردی، بانجی جامپینگ و یا زیپلاین کامل کنید.

مهمانان سافاری دبی بعد از یک روز پر‌هیجان‌انگیز و شلوغ می‌توانند خستگی خود را در اقامتگاه ها و کمپ های بیابانی سنتی و بسیار زیبای، رفع کنند و با سبک زندگی بادیه نشینی اعراب بیشتر اشنا شوند. در این اقامتگاه انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای سنتی عربی و خاورمیانه‌ای برای مهمانان، در بالاترین کیفیت سرو می‌شوند و مهمانان می‌توانند با نشستن در کنار آتش‌های کوچک به صرف غذاهای خوش طعم و تماشای حرکات نمایشی بپردازند.

سافاری صحرای دبی


سافاری صحرایی دبی به همین تفریحاتی که برایتان توضیح دادیم محدود نیست، تفریحات دیگری هم وجود دارد که شما میتوانید در تور دبی خود انهارا تجربه کنید و لذت ببرید.

نظرات در مورد لذت سافاری در صحرای دبی

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *