لوکس ترین هتل های استانبول

لوکس ترین هتل های استانبول

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

استانبول پایتخت گردشگری ترکیه که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان می باشد. این شهر جاذبه‌های دیدنی و تاریخی فراوانی دارد که گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می نماید.  مسافران از سراسر جهان با تور استانبول برای بازدید از این جاذبه‌ها به این شهر سفر می‌کنند. اما برای ساخت یک سفر رویایی و به یادماندنی لوکس  اقامت در هتل های لوکس استانبول را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که رفاه و امکانات آن آسودگی مسافران را مهیا می کند. در ادامه با بیست گشت همراه باشید تا هتل های لوکس استانبول را برایتان معرفی کنیم.

هتل پرا پالاس ( Pera Palace )

هتل پرا پالاس از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول می باشد که در سال 1892 احداث شد و معماری خاص و ویژه‌ای که دارد علاوه بر هتل به موزه نیز شباهت دارد. اتاق‌های این هتل مساحت زیادی دارند و دکوراسیون مجلل و زیبایی نیز دارند که سبب شده تا گردشگران زیادی این هتل را انتخاب نمایند. همچنین رستوران آگاتا در این هتل، انواع غذاهای ایتالیایی، فرانسوی و ترکی را به گردشگران ارائه می‌دهد. این هتل تا متروی تونل استیشن 5 دقیقه و تا برج گالاتا، موزه پرا و خیابان استقلال 2 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل پرا پالاس:

  • مرکز اسپا
  • سونا
  • جکوزی
  • استخر سرپوشیده
  • حمام ترکی
  • اینترنت پر سرعت

موقعیت مکانی هتل پرا پالاس: Meşrutiyet Caddesi No. 52 Tepebaşı, Istanbul, Turkey

هتل پرا پالاس

هتل چراغان پالاس کمپینسکی( Çırağan Palace Kempinski )

هتل چراغان پالاس یکی از لوکس ترین هتل‌های استانبول می باشد. امکانات این هتل بسیار مجهز و کاملا مدرن می‌باشد. این هتل پنج ستاره بازسازی شده یک قصر در دوران عثمانی است و امروزه آن را نوسازی کرده اند و بعد از نوسازی به هتل تبدیل شده است. این هتل در نزدیکی تنگه بسفر قرار گرفته شده است. ظاهر این هتل بسیار مجلل و جذاب است و از هتل‌های مشهور در شهر استانبول به شمار می‌آید. از رستوران‌های این هتل می‌توانید بهترین غذاهای ترکی را نوش جان نمایید و لذت ببرید.

امکانات هتل چراغان پالاس کمپینسکی:

  • اینترنت وای فای رایگان
  • استخر
  • پارکینگ رایگان
  • سرویس شاتل فرودگاه
  • دسترسی بسیار خوب به جاذبه‌های اطراف آن در استانبول

آدرس هتل چراغان پالاس کمپینسکی: Çırağan Caddesi No. 32 Beşiktaş, Istanbul, Turkey

هتل چراغان پالاس کمپینیسکی

هتل هیلتون بسفرس ( Hilton Istanbul Bosphorus )

هتل هیلتون بسفرس نیز از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول می باشد که در بخش اروپایی استانبول بنا شده و روبروی تنگه بسفر واقع شده است. این هتل دارای اتاق‌های نورگیر مناسب و مطبوع می باشد و تراس‌هایی دلباز با چشم انداز تنگه بسفر یا باغ دارد. هتل هیلتون دارای دو رستوران لبنانی و چینی می‌باشد که غذاهای لذیذ و خوش طعمی را برای گردشگران تور استانبول سرو می نماید و صبحانه‌ آن به صورت بوفه و بسیار متنوع و رنگارنگ است. فاصله هتل هیلتون بسفرس تا متروی تقسیم 15 دقیقه است و مسجد ایا صوفیه، توپکاپی و مسجد آبی در نزدیکی آن قرار دارند.

امکانات هتل هیلتون بسفرس:

  • سالن ورزشی شبانه روزی
  • استخر روباز
  • حمام ترکی

هتل هیلتون بسفروس

هتل فور سیزنز استانبول ( Four Seasons Hotel )

فور سیزنز نیز در کنار تنگه بسفر بنا شده است. این هتل چشم‌اندازی بی نظیر دارد و اقامتی رویایی را در آن تجربه خواهید نمود. ساختمان این هتل در قصر و باغی که قدمت آن به زمان عثمانی باز می‌گردد قرار گرفته شده است. پنجره‌های این هتل نیز چشم اندازی زیبا به دریا دارند.

امکانات هتل فور سیزنز استانبول:

  • حمام ترکی اختصاصی
  • رستوران فضای باز با آشپزی مدیترانه‌ای
  • بوفه
  • صبحانه
  • استخر شنا
  • اینترنت وای فای رایگان
  • سالن بدنسازی
  • مرکز تناسب اندام
  • رستوران

آدرس فور سیزنز استانبول: Çırağan Caddesi No. 28 Beşiktaş, Istanbul, Turkey

هتل فور سیزن استانبول

هتل پارک حیات ماچکا پالاس( PARK HYATT MACKA PALAS )

هتل پارک حیات ماچکا پالاس در شهر استانبول، به سبک تاریخی آرت دکو و با دکوراسیون داخلی آوانگارد و مدرن ترکیب شده و بنایی مجلل و بسیار چشمگیر ساخته شده است. این هتل در مرکز استانبول قرار دارد و دارای 90 اتاق می باشد. سوییت های این هتل بسیار لوکس و شیک می‌باشند. از این هتل تا مرکز خرید استانبول و بوتیک‌ها، رستوران و کافه‌ها فاصله کمی وجود دارد و دسترسی عالی دارد.

آدرس حیات ماچکا پالاس: Teşvikiye, Bronz Sk. No:4, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل پارک حیات ماچا پالاس

هتل سوهو هاوس استانبول( Soho House Istnabul )

هتل سوهو هاوس از دیگر هتل‌های لوکس شهر استانبول می باشد و در سال 1873 توسط یک کشتی ساز ثروتمند اهل جنوای ایتالیا به نام ایگنازیو کورپی ساخته شده است. این بنا در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت و دوباره شکوه و جذابیتش را بدست آورد. امروزه این ساختمان لاکچری و تاریخی با ۸۷ واحد اقامتی لوکس میزبان مسافران تور استانبول می باشد. در معماری و دکوراسیون داخلی این هتل سنتی و محلی، ترکیب سبک‌های غربی و شرقی را مشاهده خواهید کرد.

آدرس هتل سوهو هاوس: Evliya Çelebi Mahallesi, 34430 Beyoğlu/Istanbul, Turke

هتل سوهو هاوس

هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul Hotel)

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول هتل دیوان استانبول می باشد که در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل امکاناتی مانند اتاق کنفرانس، اینترنت پرسرعت، سالن ورزشی، مرکز اسپا، استخر سر پوشیده، دسترسی به فکس، اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه مناسب، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز و قهوه‌ساز می‌باشد. فاصله هتل دیوان استانبول تا متروی شیشلی حدود 10 دقیقه و تا کاخ دولما باغچه و پل بسفر 5 کیلومتر می باشد.

هتل دیوان استانبول

هتل اینتر کنتیننتال(Hotel InterContinental Istanbul )

هتل اینترکنتیننتال استانبول از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، حمام‌های لوکس و تلویزیون صفحه تخت می‌باشند. رستوران بین‌المللی زعفران یکی از بهترین رستوران‌های آن است که چشم‌انداز زیبایی از تنگه بسفر دارد و هفت منوی متنوع از برترین غذاهای دنیا را در اختیار گردشگران تور استانبول قرار می‌دهد که می توانید آن ها را نوش جان نمایید. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل اینترکنتیننتال می‌توان به استخر آب گرم، استخر روباز و تراس آفتاب اشاره نمود. همچنین میهمانان این هتل می‌‌توانند از حمام بخار ترکی و سونای سوئدی و سالن ماساژ آن هم بهره ببرند. از این هتل تا متروی تقسیم 5 دقیقه و تا کاخ دولما باغچه، مرکز خرید جواهر و برج گالاتا 3 کیلومتر فاصله دارد.

هتل اینترکانتیننتال

نظرات در مورد لوکس ترین هتل های استانبول

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *