مرکز خرید دو دلفین قشم

مرکز خرید دو دلفین قشم

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 3,00 از 5 ( 5 رای )
Loading...

مرکز خرید دو دلفین یکی از معتبرترین و محبوب ترین مراکز خرید در جزیره قشم (درگهان)است . این بازار ، با زیربنایی معادل ۲۰۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۸۷شروع به کار کرده است. این بازار 6طبقه داره که بیشترین فروشگاه ها تو طبقه بالا مغازه دارن ،بازار دو دلفین قشم ، در فاصله 10 کیلومتری قشم و در محله درگهان واقع شده است. باید بدانید که این بازار ، با داشتن 6 طبقه و 220 غرفه تجاری در رده بزرگترین مراکز خرید این جزیره و مشرف بودن در این مرکز خرید به آب های نیلگون خلیج فارس است.

مرکز خرید دودلفین قشم

ویژگی منحصر به فرد و جالبی که بازار دو دلفین دارد این است: انواع محصولات آرایشی بهداشتی ، لباسهای راحت ، عینک دودی و ساعت ، سیسمونی ، اسبابازی ، انواع گل و گیاه ، عطر و ادکلن ، شال و روسری ، لوازم عروس و لوازم خانگی و آشپزخانه در بالاترین کیفیت و کم ترین قیمت در این بازار میتوانید خریداری کنید. بیشتر جنسایی که تو این بازار به فروش میرسد پوشاک و مقدار کمی هم لوازم آرایشی است.این بازار مکانی مناسب برای خرید مسافران تور قشم است.

مرکز خرید دو دولفین قشم

موقعیت بازار دو دلفین هم خیلی خوبه و بغل بازار اطلس و روبروش هم مجتمع تجاری نور قرار گرفته  به همین دلیل مکان مناسبی برای خرید شما عزیزان است. این بازار هر روزه از ساعت10صبح تا11شب اماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.
از جمله امکانات عمومی بازار دو دلفین قشم به پارکینگ ، رستوران ، فستفود ، پله برقی است.  علاوه بر فروشگاه ها ، مرکز خرید دو دلفین شامل رستوران و کافی شاپ نیز می باشد که انواع غذاهای دریایی را میتوانید سفارش دهید.

مرکز خرید دو دولفین قشم

آدرس: قشم ، درگهان ، مجتمع دو دلفین.

نظرات در مورد مرکز خرید دو دلفین قشم

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *