مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید ستاره قشم

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,33 از 5 ( 3 رای )
Loading...

بازار ستاره یکی از بزرگترین بازارهای قشم است که در کنار سایر مراکز خرید قشم قرار گرفته است. کالاهای این مرکز خرید از تنوع بالایی برخوردار است بطوری که در آن انواع مختلف لباس های مردانه ، زنانه ، بچه گانه ، عطر و ادکلن ، لوازم آرایشی ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه و کیف و کفش را میتوانید در این مرکز خرید خریداری کنید. فروشگاهی که آن را در هیچ یک از مراکز خرید دیگر نمی تواند مشاهده کنیدفروشگاه بچه گانه «کیتی» است که قطع خرید از آن را برای فرزند شما بسیار هیجان انگیز است. مرکز خرید ستاره قشم با سه طبقه ، 641 واحد تجاری را در خود جایی داده و در سال 1376 احداث شده است. بازار بزرگ ستاره پنج درب ورودی دارد که امکان دسترسی به کل مرکز خرید را آسان می‌کندو بیش از 400 فروشگاه را در خود جایی داده است .

مرکز خرید ستاره قشم

مراکز نزدیک به این مرکز خرید:

هتل های نزدیک به این مرکز خرید هتل مارینا2 و هتل مرجان میتوانیم نام ببریم.

چند شعب از بانک‌های مختلف در بازار بزرگ ستاره قشم وجود دارد که برای رفاه خریداران و برای جا به جایی وجه در نظر گرفته‌اند.

دسترسی اسان به ادارات  مثل منطقه آزاد ، اصناف و ثبت احوال دارد.

این بازار تو موقعیت قرار گرقته که همسایه دو تا بازار خلیج فارس و مجتمع اداری تجارت فردوسیه و روبروی اون هم مجتمع تجاری پردیس است.

بازار ستاره از قدیمی ترین بازارهای مدرن قشم است. یعنی زمانی که اسم هیچکدوم از بازاری دیگه نبود ، یه جزیره قشم بود و یه بازار ستاره . از پوشاک گرفتن لوازم برقی و اسباب بازی فروشی (یکی از بهترین کالاهای طبقه زیرین در شرق هست). اگر بیشتر بخواید هم بهتون میدن ولی خب تمرکز اصلی کسبه رو خرده فروشی.

مرکز خرید ستاره قشم

اگر از علاقمندان به محصولات تجاری مشهور باشید حتما باید از این مرکز خرید دیدن کنید.
امکانات دیگری در بازار بزرگ ستاره قشم وجود دارد که فضای مناسبی را برای خرید  شا مسافران تور قشم رقم میزند. زمین بازی کودکان، کافه تریا آرایشگاه مردانه و زنانه، رستوران سنتی، سالن بیلیارد به همراه تهویه مطبوع، پله برقی، سیستم پیجینگ و فضای مشاع مرکزی از خدمات مرکز خرید ستاره قشم به شمار می‌آید. در مرکز خرید ستاره برای استراحت شما عزیزان نیمکت هایی فراهم  ساختتند .

نظرات در مورد مرکز خرید ستاره قشم

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *