مرکز خرید سیتی سنتر قشم

مرکز خرید سیتی سنتر قشم

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

مجتمع سیتی سنتر قشم یکی از مراکز جدید و مدرن است که در فاز های 1 و 2 می باشد و به وسیله پل هوایی به یکدیگر متصل شده . بازار سیتی سنتر 2 کمی دیرتر از سیتی سنتر 1 افتتاح شده . این مجموعه دارای 2000 واحد تجاری ، اداری و اقامتی می باشد و یکی از مدرنترین و شیکترین بازارهای فعلی قشم از نظر مسافران تور قشم  است. فروشگاه های بازار سیتی سنتر بیشتر به صورت خرده فروشی است .  در این مرکز خرید اجناس و لباس های بسیار ارزانی هم پیدا می شود که واقعاً برای خرید مقرون به صرفه وجود دارد.

مرکز خرید سیتی سنتر قشم

یکی از اصلی ترین ویژگی های سیتی سنتر قشم اینه که میتونین لوازم مختلفی از پوشاک و کیف و کفش تا لوازم شکار و لوازم دیجیتالی و صنایع دستی جزیره قشم رو اینجا پیدا کنید.

اگر دنبال وسایل شکار باشید و به اجناس اصلی و کیفیت بالا نیاز دارین در سیتی سنتر قشم میتوانید پیدا کنید.

در لاینای اصلی سیتی سنتر قشم که بگردین  به فروشگاه بدلیجاتی بر میخورید  که تنوع بالا و قیمت مناسبی دارد.

لوازم مخصوص مثل دوربین های ورزشی ،لوازم عکاسی و تصویربرداری هم می توانید در این بازار خریداری کنید.

مرکز خرید سیتی سنتر قشم

درباره مرکز خرید سیتی سنتر قشم 2
این مرکز خرید که روبروی سی تی سنتر 1  می باشد یکی دیگر از لوکس ترین مراکز خرید قشم است که مانند سایر مراکز خرید ، از فروشگاه لباس و کفش ذخیره شده است. اما در کنار مغاره های پر زرق و برق پوشاک می توانید از انواع وسایل دکوری خانه دیدن و خریداری کنید اگر از گشتن در مرکز خرید خسته شدید می توانید در کافی شاپ زیبایی که در مرکز خرید قرار گرفته است دقایقی را در ارامش بگذرونید.شما عزیزان می توانید تمامی وسایلی که لازم دارید را  در این 2مرکز خرید به راحتی خریداری کنید.
مرکز خرید سیتی سنتر قشم
سیتی سنتر ۱ سه طبق که دو طبقه تجاری و طبقه آخر هم محل شهربازی و گیم و فست فوده. فست فودایی مثل پدر خوب ، هت ، ببر گرسنه و… است.این مجمع بسیار زیبا با قرار گیری در کنار ساحل خلیج فارس و امکاناتی از قبیل سالن بیلیارد ، سالن بولینگ ، رستوران ، فست فود ، شهر بازی و سینمای چهار بعدی و امکانات تفریحی خوبی که دارد باعث شده است اهالی و گردشگرانی که به این جزیره می روند به این مجتمع رفته و زمان زیادی را به خوبی در این مجوعه بگذرانند.

نظرات در مورد مرکز خرید سیتی سنتر قشم

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *