تور مشهد هتل بین المللی قصر

تور مشهد هتل بین المللی قصر

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 3,74 از 5 ( 19 رای )
Loading...
درجه:
امام رضا 14
فقط صبحانه
قیمت تور مشهد هتل بین المللی قصر به صورت لحظه آخری و تخفیف دار شامل بلیط+صبحانه
تاریخ حرکت مدت تور آفر قطار 4 تختهقیمت آفر هوایی
3 فروردین 2 شب و 3 روز7,100,000 تومان9,400,000 تومان
قیمت تور مشهد هتل بین المللی قصر ویژه فروردین ماه 1403 و خدمات تور شامل بلیط+صبحانه میباشد
مدت تور قیمت تور با قطار 6 تخته قیمت تور با قطار 4 تخته قیمت با قطار فدک یا زندگی قیمت تور هوایی
قیمت تور 2 شب 6,600,000 تومان 7,000,000 تومان 7,700,000 تومان 9,900,000 تومان
قیمت تور 3 شب 9,060,000 تومان 9,460,000 تومان 10,160,000 تومان 12,360,000 تومان
مشاهده لیست قیمت ماهانه تور مشهد

از با سابقه ترین هتلهای پنج ستاره مشهد هتل بین المللی قصر می باشد که در سال 1356 در خیابان امام رضا افتتاح گردید و در سال 1393 بازسازی شده است. از ویژگیهای هتل قصر الماس مشهد علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی ( رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و… ) نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. هتل بین المللی قصر دارای 310 واحد شامل: یک تخته، دوتخته، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان و اتاقهای منحصر به فرد و جدید سوئیت رویال می باشد و همگی به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تکمیل و تجهیز گردیده اند و لحضاتی مفرح را برای شما گرامیان در تور مشهد به یادگار خواهد گذاشت. هتل بین المللی قصر مشهد با مجهز بودن به پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری، کافی نت، IPTV ، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی، آرايشگاه زنانه، اتاق ماساژ، اتاق بازی كودكان، آژانس مسافرتی و تورهای سیاحتی درون و برون شهری، نزدیک بودن به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) و مراکز خرید، پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، اينترنت وايرلس و… آرزومند ثبت لحظاتی خوش برای شما میهمانان گرامی می باشد. ظرفیت پارکینگ هتل قصر الماس 1000 دستگاه خودرو می باشد.

آژانس 20 گشت آریا افتخار دارد، همه روزه با شما میهمانان گرامی در تور مشهد هوایی و تور مشهد با قطار چهار تخته و شش تخته در هتل بین المللی قصر مشهد همراهی و خدمت گزاری نماید.جهت اطلاع از تور ارزان مشهد و تور مشهد لحظه آخری با 20 گشت آریا تماس حاصل نمایید و یا در خبر نامه سایت عضو شوید تا از آفرهای ویژه تور مشهد آگاه شوید.

رستوران و کافی شاپ های هتل بین المللی قصر مشهد

رستوران اصلی قصر، رستوران دریایی گلایل، رستوران مرسده، رستوران سنتی، رستوران فرنگی ملودی و لانژبار عصرانه و سالن صبحانه خوری با طبخ و سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فرانسوی، سنتی، فست فود، عربی، دریایی، صبحانه بوفه و عصرانه و کافی شاپ ۲۴ ساعته با ارائه منوهای متنوع همچون؛ انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک ها، بستنی، میلک شیک، گلاسه، دسر، آبمیوه، فراپه و… با ارائه‌  خدمات و امکانات در شأن هتل پنج ستاره و با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده‌ میزبانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد هتل قصر می باشد.

  • فست فود ملودی: مخصوص سرو انواع پیراشکی، پاستا، اسنک، پیتزا و …
  • کافی شاپ 24 ساعته هتل قصر الماس:سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد
  • رستوران غذاهای دریایی: سرو غذاهای دریایی شامل انواع خرچنگ، میگو، ماهی و… به صورت سوخاری و کبابی
  • رستوران مرسده: ارائه انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، خورشت ها،سالادها، انواع کباب ها، و فست فودها
  • رستوران قصر: مخصوص سرو انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و متنوع ترین دسرها به همراه بوفه و سالادها

امکانات اتاق ها در تور هتل بین المللی قصر مشهد

  • روم سرویس 24 ساعته
  • صندوق امانات، تلفن
  • اینترنت در اتاق، ماهواره
  • سیستم تهویه مطبوع
  • حمام، یخچال، سشوار
  • سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی
  • بسته آرایشی و بهداشتی
  • تلوزیون LCD، چای ساز
  • قفل کارتی، ساعت بیداری

اتاق دبل هتل بین المللی قصر مشهد:

اتاقی وسیع با طراحی مدرن ، نورپردازی بدیع و مبلمانی شیک ، ترکیبی از سطح های کلاسیک و مدرن و چشم اندازی فوق العاده از حرم مطهر امام رضا (ع). این اتاق با ظرافتی خاص به گونه ای طراحی شده تا محیطی آرام جهت آسودگی هر چه بیشتر شما فراهم آورد.

تجهیزات داخلی اتاق :

تخت دو نفره بزرگ یا مجزا ، سیستم ماهواره ، میز آرایش، صندوق امانات رایگان ، امکانات رایگان تهیه چای در اتاق ، مینی بار، حمام مجهز به تلویزیون، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب ها و امکان دسترسی رایگان به اینترنت

اتاق دبل قاجاریه هتل بین المللی قصر

اتاقی با طراحی  سبک قاجار ، نورپردازی بدیع و مبلمانی شیک ، ترکیبی از سطح های کلاسیک و مدرن و چشم اندازی فوق العاده این اتاق با ظرافتی خاص به گونه ای طراحی شده که آسایش  و راحتی را برای شما فراهم میکند.

تجهیزات داخلی :

تخت دو نفره بزرگ که در صورت لزوم تخت اضافه نیز در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت ، سیستم تهویه هوا ، میز آرایش ، سیستم ماهواره ، صندوق امانات رایگان ، امکانات رایگان تهیه چای در اتاق ، مینی بار ، حمام  مجهز به تلویزیون ، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب ها و امکان دسترسی رایگان به اینترنت، سیستم IPTV ،سینما خانواده ، میز کار ، استفاده از تلفن هتل در داخل حمام.

اتاق دبل رویال لاکچری

اتاقی با طراحی مدرن ، نورپردازی بدیع و مبلمانی شیک ، ترکیبی از سطح های کلاسیک و مدرن و چشم اندازی فوق العاده این اتاق با ظرافتی خاص به گونه ای طراحی شده که آسایش  و راحتی را برای شما فراهم میکند.

تجهیزات داخلی :

تخت دو نفره بزرگ که در صورت لزوم تخت اضافه نیز در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت ، سیستم تهویه هوا ، میز آرایش ، سیستم ماهواره ، صندوق امانات رایگان ، سرویس چای خوری ، مینی بار ، حمام  مجهز به تلویزیون ، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب ها و امکان دسترسی رایگان به اینترنت، سیستم IPTV ، سینما خانواده ، جکوزی و سونا و استفاده از تلفن هتل در داخل حمام.

 اتاق پرزیدنت

اگر می خواهید شاهد عظمت و زیبایی پایتخت معنوی ایران باشید این اتاق لوکس با موقعیت ویژه خود در طبقه آخر هتل را در روز و شب به شما هدیه می کند.

تجهیزات داخلی اتاق:

دارای یک تخت دبل ، یخچال مینی بار ، میز آرایش ، سشوار ، صندوق امانات رایگان  ، چای ساز ، سرویس فرنگی ، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب ها ، امکان دسترسی رایگان به اینترنت ، سیستم IPTV ، تلفن سانترال ، دکوراسیون رویال(مخصوص زوجهای جوان)

اتاق پرزیدنت ویژه

اتاقی با طراحی مدرن ، نورپردازی بدیع و مبلمانی شیک ، ترکیبی از سطح های کلاسیک و مدرن و چشم اندازی فوق العاده این اتاق با ظرافتی خاص به گونه ای طراحی شده که آسایش  و راحتی را برای شما میهمانان هتل بین المللی قصر الماس مشهد فراهم میکند.

تجهیزات داخلی :

تخت دو نفره بزرگ که در صورت لزوم تخت اضافه نیز در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت ، سیستم تهویه هوا ، میز آرایش ، سیستم ماهواره ، صندوق امانات رایگان ، امکانات رایگان تهیه چای در اتاق ، مینی بار ، حمام  مجهز به تلویزیون ، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب ها و امکان دسترسی رایگان به اینترنت،میز کار ، سیستم IPTV ،سینما خانواده ،طراحی شیک سرویس و حمام و استفاده از تلفن هتل در داخل حمام.

اتاق دبل هخامنش

اتاقی با طراحی مدرن ، نورپردازی بدیع و مبلمانی شیک ، ترکیبی از سطح های کلاسیک و چشم اندازی فوق العاده این اتاق با ظرافتی خاص به گونه ای طراحی شده که آسایش  و راحتی را برای شما فراهم میکند.

تجهیزات داخلی :

تخت دو نفره بزرگ که در صورت لزوم تخت اضافه نیز در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت ، سیستم تهویه هوا ، میز آرایش ، سیستم ماهواره ، صندوق امانات رایگان ، سرویس چای خوری ، مینی بار ، حمام  مجهز به تلویزیون ، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب ها و امکان دسترسی رایگان به اینترنت، سیستم IPTV و سینما خانواده ،میز کار، استفاده از تلفن هتل در داخل حمام.

اتاق هانی مون (ماه عسل)

برای تجربه ای به یاد ماندنی، ماه عسل را در رویایی ترین و بی نظیرترین اتاق هتل بین المللی قصر تجربه کنید.

تجهیزات داخلی اتاق :

دارای یک تخت دبل با تزیینات اطراف تخت ، یخچال مینی بار ، سیستم IPTV ، سشوار ، تلفن سانترال ، سرویس فرنگی ، چای ساز ، وان جکوزی ، مخصوص زوجهای جوان ، امکان دسترسی رایگان به اینترنت ، میز آرایش ، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب ها

اتاق کانکت هتل بین المللی قصر

اتاقی با طراحی مدرن ، نورپردازی بدیع و مبلمانی شیک ، ترکیبی از سطح های کلاسیک و مدرن و چشم اندازی فوق العاده این اتاق با ظرافتی خاص به گونه ای طراحی شده که می توانید با بستن در وسط دو اتاق داشته باشید و فضا را مجزا ازهم بکنید.

اتاق کانکت هتل قصر الماس مشهد
تجهیزات داخلی اتاقهای کانکت هتل بین المللی قصر مشهد:
دو تخت تک نفره که در صورت لزوم تخت اضافه نیز در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت ، سیستم تهویه هوا ، میز آرایش ، سیستم ماهواره ، صندوق امانات رایگان ، سرویس چای خوری ، مینی بار ، حمام  مجهز به تلویزیون ، سیستم IPTV،سیستم کارت کلید الکترونیکی درب ها و امکان دسترسی رایگان به اینترنت، امکان تماشای تلوزیون و استفاده از تلفن هتل در داخل حمام.

اتاق کانکت هتل قصر الماس مشهد

واحد آپارتمان هتل بین المللی قصر:

اتاقی وسیع با طراحی مدرن، نورپردازی بدیع و مبلمانی شیک، ترکیبی از سبک های کلاسیک و مدرن و چشم اندازی فوق العاده از حرم مطهر امام رضا (ع). این اتاق با ظرافتی خاص به گونه ای طراحی شده تا محیطی آرام جهت آسودگی هرچه بیشتر شما فراهم آورد.

تجهیزات داخلی :

تخت دونفره بزرگ ،اتاق خواب مجزا ، سیستم ماهواره، میز آرایش، صندوق امانات رایگان، سرویس چای خوری، مینی بار، حمام مجهز به تلویزیون،سیستم IPTV، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب ها و امکان دسترسی رایگان به اینترنت

سویت رویال

سوئیت لوکس رویال هتل قصر الماس مشهد با طراحی شیک و منحصربه فرد دارای اتاق خواب مجزا ، یک سالن پذیرایی بزرگ که با ظرافت خاصی مبله شده و علاوه بر اثاثیه و مبلمان مجلل خود دارای سطح بالایی از امکانات ویژه از جمله جکوزی می باشد.

تجهیزات داخلی سوئیت رویال هتل بین المللی قصر:

تخت دو نفره بزرگ که در صورت لزوم تخت اضافه نیز در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت ، سیستم تهویه هوا ، میز آرایش ، سیستم ماهواره ، سیستم IPTV،صندوق امانات رایگان ،امکانات رایگان تهیه چای در اتاق ، مینی بار ، حمام  مجهز به تلویزیون ، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب ها و امکان دسترسی رایگان به اینترنت.

امکانات ویژه سوئیت رویال:

امکان تماشای تلویزیون و استفاده از تلفن هتل در داخل حمام، اسپلیت در قسمتهای مختلف سوئیت، لپ تاپ اپل، XBox، سیستم CD Player و سینما خانگی، جکوزی و سونا بخار اختصاصی سوئیت رویال و …

پرنسس روم

اگر می خواهید شاهد عظمت و زیبایی پایتخت معنوی ایران باشید این اتاق لوکس هتل بین المللی قصر الماس مشهد با موقعیت ویژه خود در طبقه آخر هتل  در روز و شب به شما هدیه می کند.

تجهیزات داخلی :

خواب و پذیرایی وسیع و مجزا همراه با  تخت دو نفره بزرگ که در صورت لزوم تخت اضافه نیز در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت ، سیستم تهویه هوا ، میز آرایش ، سیستم ماهواره ، صندوق امانات رایگان ، سرویس چای خوری ، مینی بار ، حمام  مجهز به تلویزیون ، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب ها و امکان دسترسی رایگان به اینترنت، سیستم IPTV و استفاده از تلفن هتل در داخل حمام.

رستورانهای هتل بین المللی قصر مشهد

صبحانه خوری

بوفه مربوط به صبحانه در طبقه منهای یک هتل و باظرفیت 1000 نفر از ساعت 7 الی 10 صبح با 136 قلم خوراکی هرروز آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

رستوران قصر

در این رستوران، انواع غذاهای تازه، بهداشتی، متنوع و فصلی با ظریف ترین و دل انگیزترین چیدمان از سراسر ایران و جهان گردآوری شده است تا طعم شیرین با ما بودن را در رستوران قصر مزه کنید. در این رستوران سرآشپز ما نبوغ، خلاقیت و استعداد ویژه آشپزی خود …

رستوران سنتی رز

سفره خانه سنتی رز باداشتن فضایی گرم وصمیمی آماده پذیرایی از شمامیهمانان عزیز می باشد

رستوران دریایی گلایل

رستوران دریایی گلایل واقع در هتل بین المللی قصر با بهره گیری از حضور اساتید هنر آشپزی با ارائه غذاهای دریایی سالم و تخصصی متنوع شامل لابستر، انواع میگو با روش های طبخ متفاوت، ماهی شیر، سرخو، سنگ سر، هامور و . . . آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می با…

فست فود ملودی

سرو انواع اسنک ، پیراشکی ، پیتزا، پاستا و … قابل سرو در اتاق و در محل رستوران ملودی

منو غذاهای رستوران هتل بین المللی قصر مشهد

اطلاعات، آدرس و شماره تلفن رزرو تور هتل بین المللی قصر مشهد

checkin  ساعت تحویل اتاق: 14:00
checkout  ساعت تخلیه اتاق: 12:00
rooms  تعداد اتاق ها: 310 باب
city  فاصله هتل بین المللی قصر تا حرم: 5 دقیقه
airplane  فاصله تا فرودگاه: 15 دقیقه
hoteladdress  آدرس هتل بین المللی قصر مشهد: مشهد – خیابان امام رضا (ع) – چهارراه دانش (امام رضا 14)
hotelphone  جهت رزور تور مشهد در هتل بین المللی قصر مشهد با شماره 88921447-021 تماس حاصل نمایید.

فواصل هتل قصر الماس مشهد از مراکز گردشگری و زیارتی:

  • فاصله تا حرم ورودی باب الرضا 1 کیلومتر و 155 متر 14 دقیقه پیاده
  • فاصله تا حرم ورودی باب الجواد 1 کیلومتر و 334 متر 16 دقیقه پیاده
  • فاصله تا حرم ورودی شیخ طبرسی 2 کیلومتر و 692 متر 8 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا ایستگاه راه آهن 5 کیلومتر و 97 متر 11 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی 8 کیلومتر و 273 متر 16 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا مجتمع زیست خاور 16 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا پارک کوهسنگی 20 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا سرزمین موج‌های آبی 38 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا موج‌های خروشان 41 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا آرامگاه فردوسی 56 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار 22 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید الماس شرق 30 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 37 دقیقه با ماشین

تصاویر هتل بین المللی قصر مشهد:

  • hotel-ghasre-almas10
  • hotel-ghasre-almas9
  • hotel-ghasre-almas8
  • hotel-ghasre-almas7
  • hotel-ghasre-almas6
  • hotel-ghasre-almas5
  • hotel-ghasre-almas4
  • hotel-ghasre-almas3
  • hotel-ghasre-almas2
  • hotel-ghasre-almas1

تصاویر مجموعه آبی هتل بین المللی قصر مشهد:

موقعیت هتل بین المللی قصر مشهد روی نقشه گوگل:

نظرات در مورد تور مشهد هتل بین المللی قصر

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *