پلاژ آقایان و بانوان کیش

پلاژ آقایان و بانوان کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

پلاژ یکی از جاذبه های کیش است که بسیار مورد توجه مسافر و دوست داران شنا قرارگرفته است. در جزیره کیش يك پلاژ براي خانم ها و يك پلاژ براي آقايان وجود دارد كه در فاصله نزديك به هم قرار دارند.

پلاژ آقایان کیش

پلاژ آقایان کیش:

شنا در تمام سواحل کیش برای آقایان آزاد است ولی اگر در تور کیش به دنبال مکانی امن برای کودکان و خودتان هستین به پلاژ آقایان مراجعه کنید. پلاژ آقایان کیش دارای امکانات خدماتی و تفریحی زیادی است همچنین نزدیک بودن به پلاژ بانوان یکی از نکات مثبت این مکان می باشد. از جمله امکانات رفاهی پلاژ نیز حمام آب شیرین ، بوفه ، اجاره تیپ ، سایه بان ، وسایل بازی مخصوص کودکان ، صندلی های مناسب آفتاب گرفتن و از همه مهمترین ناجی های حرفه ای که در این قسمت وجود دارد  را میتوان نام برد.

علاوه بر امکانات رفاهی ، مجموعه پلاژ آقایان کیش شامل یک سری امکانات تفریحی است. از جمله مهمترین این امکانات :
جت اسکی،اسکی روی آب،پاراشوت، قایق های بادبانی،امکانات قایق رانی پاروئی،غواصی،۳ باب زمین والیبال ساحلی، یک باب زمین فوتبال ساحلی،هندبال ساحلی،اتاق ماساژ می توان نام برد.

از تفریحات دیگه ای که در پلاژ آقایان در نظر گرفته شده  تفریحات آبی کیش است مانند جت اسکی ، اسکی روی آب ، پاراشوت ، قایق بادبانی و غواصی و…

پلاژ کیش

ساعات کار پلاژ آقایان کیش:

از 6 صبح تا 7 عصر  است

فاصله پلاژ آقایان تا پلاژ بانوان 10دقیقه می باشد.

پلاز آقایان کیش

موقعیت پلاژ آقایان کیش روی نقشه

پلاژ بانوان کیش:

پلاژ بانوان در جزیره کیش و در زمینی به مساحت 20000 متر مربع احداث شده. دور تا دور پلاژ بانوان با استفاده از دیوار بلندی پوشیده شده است که مانع دید از بیرون به داخل پلاژ بانوان شده. هیچ پرواز هواپیما و سایر تفریحات کیش مانند جایرو کوپتر و… اجازه رد شدن از این منطقه را ندارد.

پلاژ بانوان کیش

امکانات پلاژ بانوان کیش

دوش آب شیرین در حمام صحرایی سرپوشیده ، تخت و سایه بان ، ورزش های ساحلی مانند والیبال ، بوفه ، رختکن ، آرایشگاه ، نقش حنا ، بافت مو ، سالن بدن سازی و پارکینگ  را میتوان نام برد. همچنین علاوه بر امکاناتی که در پلاژ آقایان وجود دارد ، مانند غواصی وجود دارد برای خانمها نیز در نظر گرفته شده  که در زیر نظر مجرب ترین مربیان امکان غواصی وجود دارد. در کنار همه این امکانات وجود نجات غریق در پلاژ بانوان ، تامین کننده ایمنی بانوان است.همچنین در پلاز بانوان مکانی درست شده که به راحتی بانوان میتوانند حمام آفتاب بگیرند.

پلاژ بانوان کیش

تفریحاتی پلاژ بانوان کیش

  • جت اسکی
  • اسکی روی آب
  • پاراشوت
  • قایق های بادبانی
  • امکانات قایق رانی پاروئی
  • غواصی
  • 3 باب زمین والیبال ساحلی
  • یک باب زمین فوتبال ساحلی
  • هندبال ساحلی
  • اتاق ماساژ

پلاژ آقایان و بانوان کیش

لازم به ذکر است که بندانید زمین والیبال ساحلی این مجموعه کاملا استاندارد است و در این محیط سالانه می تواند مسابقات جهانی انجام گیرد.

چنانچه به دنبال تور ارزان کیش یا تور لحظه آخری کیش هستید از این لینکها استفاده کنید.

ساعت کاری پلاژ آقایان و بانوان کیش:

6صبح تا 7بعدازظهر

موقیعت پلاژ بانوان کیش روی نقشه

نظرات در مورد پلاژ آقایان و بانوان کیش

تاکنون 1 نظر ثبت شده است

  1. jala

    پلاژ آقایان مزخرف ترین امکانات کیشه، بخش شمالی که کلا با فنس از محوطه بیرونی جدا شده و یکسری چوب شکسته ازش آویزونه، و با توجه به قحطی زمین! همه چیز رو مشرف به پلاژ آقایان ساختن‌ ، مثل تله کابین کیش، کیبل اسکی ، گشت کشتی آکواریوم، ساختمان های بلند مرتبه جنب پلاژ و از همه بدتر ساخت رستوران خانوادگی دیاکو در طبقه بالای پلاژ که کاملا به محوطه پلاژ مشرفه و عملا جلوی خانواده ها برهنه میشیم ، بدون رعایت حرمت آقایان ،موقع مسابقات والیبال ساحلی و غریق نجات درب پلاژ مثل گاراژ بازه و همه زنها به راحتی میرن و میآن و کلا مکانی برای سلب آسایش و آرامش روانی آقایان
    البته بعید میدونم که این نظر رو پخش کنيد، چون خفه کردن نظر مخالف علی الخصوص مرتبط با حقوق آقایان تبدیل به یک فرهنگ شده

    پاسخ

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *