گرند کانیون را بهتر بشناسیم

گرند کانیون را بهتر بشناسیم

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

با عظمت ترین دره در دنیا

شگفت انگیز ترین دره جهان! این جمله تنها یادآور یک جاذبه است! جاذبه ای زیبا و مبهوت کننده به نام گرند کانیون که دره ای عمیق و رنگی با چشم اندازی فوق العاده زیبا و خیره کننده، که طی میلیون ها سال از جلگه ی مرتفع کلرادو شکل گرفته و در آریزونا قرار دارد.
گرند کانیون دره ای عمیق و باریک و شیب دار که درست است چندان عمیق نیست اما به خاطر داشتن چشم انداز فرح بخش و جذاب و دورنمای رنگی، فوق العاده مشهور است و سالانه 5 میلیون بازدید کننده دارد.

گرند کانیون

گرند کانیون از نظر زیبایی و رنگارنگ بودن، معروف ترین دره جهان شناخته شده است. بخش بزرگی از این دره، در پارک ملی «گرند کانیون» که یکی از اولین پارک های ملی آمریکاست قرار گرفته است. شکاف این دره فوق العاده خیره کننده است. شکل امروزیه این دره محصول میلیون ها سال حفاری و فرسایش طبیعی است که جریان نیرومند رودخانه کلرادو هم برای مقاوم نگه داشتن آن نقش مهمی بر عهده داشته است. اولین اروپایی که بدین جا گام نهاد، گارسیا لوپز دِگاردناس بود که سال ۱۵۴۰ به آنجا رسید. بعد از آن اولین میهمانان این دره، اسپانیایی ها بودند که قرن ۱۶ میلادی به اینجا آمده و با ورود خود زندگی و فرهنگ این ملت بومی رو تغییر دادند.

زیبایی اینجا بی نهایت زیاد است و به دلیل شهرتی که دارد بهترین مکان برای عکاسان شده است. سطح پرشیب دره و رنگ های خیره کننده دیواره ها، تاریخ حیات 2 میلیارد ساله زمین را به شکل رمز آلودی بیان می کند.
شما هم برای آشنایی با این منطقه و دیدن زیبایی ها، با ما همراه باشید و از عکس هایی که توسط عکاسان حرفه ای و بین المللی گرفته شده و در این بلاگ گردآوری شده، نهایت لذت را ببرید.

گرند کانیون

گرند کانیون

گرند کانیون

گرند کانیون

گرند کانیون

گرند کانیون

گرند کانیون

گرند کانیون