بهترین هتل های سریلانکا را بشناسیم

بهترین هتل های سریلانکا را بشناسیم

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...
درجه:
SRILANKA
صبحانه و نهار و شام
برای استعلام قیمت تور تماس بگیرید

BEST HOTELS IN SRI LANKA

جزیره سریلانکا کشوری در جنوب قاره آسیا و در اقیانوس هند قرار گرفته است. به دلیل شکل قطره مانند و موقعیت جغرافیایی خاص جزیره سریلانکا، به نام گوشواره ی کشور هندوستان هم نامیده می شود. کشور سریلانکا به دلیل داشتن طبیعت زیبا، جاذبه های تاریخی و پارک های طبیعی مقصد بسیاری از گردشگران می باشد. در زمان استعمار کشور هندوستان سریلانکا هم جزئی از مستعمرات انگلستان بود و تا زمان استقلال کشور هند این استعمار ادامه داشت. سریلانکا دارای مناظر متنوعی از جمله جنگل های بارانی، دشت های خشک، سواحل شنی و مناطق مرتفع می باشد. یکی از دلایل شهرت سریلانکا داشتن ویرانه های باستانی بودایی می باشد که برجسته ترینشان  قلعه سیگیریا است که در قرن پنجم ساخته شده است.

اگر قصد سفر به سریلانکا را با تور سریلانکا دارید، برای اطلاع از قیمت ها و تخفیفات ویژه ی آن کلیک نمایید.

در ادامه ی مطلب با بیست گشت آریا همراه باشید تا با بهترین هتل های سریلانکا آشنا شوید و به راحتی هتل خود را انتخاب نمایید.

1) هتل ریو سریلانکا در شهر بنتوتا (RIU SRI LANKA HOTEL)

هتل ریو سریلانکا یکی از هتل‌های پنج ستاره سریلانکا است که در نزدیکی ساحل دریا قرار گرفته است.

از جمله امکانات اتاق های هتل ریو می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون ال سی دی، دراور، تلفن، مبلمان راحتی و دسترسی رایگان به اینترنت وای فای اشاره نمود. تمامی واحدها به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی نیز مجهز می باشند. لوازم استحمام نیز مانند حوله و محصولات بهداشتی هم در داخل اتاق ها تعبیه شده اند و مسافران نیازی به حمل چنین لوازمی در طول سفر نخواهند داشت.
صبحانه همه روزه به صورت بوفه و رایگان در هتل سرو می‌شود. خدمات هتل ریو سریلانکا به صورت ALL ارائه می‌شود و مسافران می‌توانند به هر میزانی که بخواهند از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مختلف میل نمایند. هتل ریو سریلانکا دو استخر سرپوشیده و روباز دارد و خدمات اسپا و همچنین ماساژ نیز در این مجموعه ارائه می شود.
پذیرش هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد. مسافران هتل می‌توانند با هماهنگی این بخش از خدمات نظافت روزانه و یا امکانات تبدیل ارز بهره مند شوند.

جاذبه های نزدیک به هتل ریو سریلانکا:

  • فاصله تا نزدیک‌ترین ایستگاه راه آهن: ۱۳ کیلومتر
  • فاصله تا دریاچه Bentota: ‏۱۳ کیلومتر
  • فاصله تا باغ‌های Bawa : ‏۱۶ کیلومتر
  • فاصله تا نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی : ۶۰ کیلومتر

تعداد اتاق های هتل ریو: 501
آدرس: Ahungalla Beach, Bentota Walallawita korale – Galle District, Ahungalla 80500, Sri LankA

2) هتل دابل تری بای هیلتون سریلانکا در شهر بنتوتا (DOUBLE TREE BY HILTON HOTEL)

هتل پنج ستاره ی دابل تری بای هیلتون در شهر بنتوتا سریلانکا واقع شده است.

از جمله به امکانات هتل می توان به دوچرخه رایگان، پارکینگ شخصی رایگان، استخر سر باز، مرکز بدن سازی، بار، تراس، باغ، میز پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان اشاره نمود.

از امکانات اتاق ها در این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، نشیمن، تلویزیون صفحه تخت کابلی، حمام اختصاصی، حوله و سشوار رایگان، ویو استخر در بعضی اتاق ها، بالکن در بعضی اتاق ها اشاره نمود.

صبحانه روزانه هتل به صورت بوفه می باشد و رستوران ها شامل غذا های دریایی و غذا های حلال می باشند.

فاصله تا نزدیک نرین فرودگاه به هتل دابل تری بای هیلتون: 23KM

3) هتل سینامون سیتادل سریلانکا در شهر کندی (CINAMON CITADEL HOTEL)

هتل سینامون سیتادل یکی از بهترین هتل های پنج ستاره ی شهر کندی در سریلانکا می باشد که مناظر تماشایی بسیار زیبایی دارد که دور تا دور استخر آن را فراگرفته است و اگر به دنبال آرامش هستید انتخاب مناسبی برای شما می باشد. هتل سینامون سیتادل حدودا ۵۰۰ متر بالای سطح دریا قرار دارد .

از جمله امکانات هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، اتاق هایی با بهترین تخت خواب ها ولوازم و وسایل اشاره نمود به علاوه هر اتاق مجهز به مینی بار و چای ساز و قهوه ساز با امکانات و یک تلویزیون با کابل و کانال می باشد .

رستوران بین المللی هتل مشرف به تمام مناظر زیبا و طبیعی و ظرف های اقلیمی و ومحلی که میتوانید در کافه ها ببینید و استفاده نمایید. همچنین مهمان ها می توانند از شنا کردن و از  تفریحیات آبی در استخر هتل استفاده نمایند و لذت ببرند. اینترنت رایگان در سراسر محوطه و هتل فراهم می باشد و پارکینگ هتل رایگان می باشد. این هتل مکانی مناسب برای زوج های جوان می باشد.

جاذبه های کندی مانند فیل های پیناوالا و معبد دندان بودا با این هتل ۲۰ دقیقه با ماشین  فاصله دارند. لازم به ذکر است فرود گاه بین المللی باندارانایکی ۵ ساعت با ماشین تا هتل سینامون فاصله دارد .

4) هتل جت وینگ سریلانکا در شهر کلمبو (JET WING COLOMBO HOTEL)

هتل جتوینگ هتل پنج ستاره بوده و در کنار ساحل اثوکالا (Ethukala) قرار دارد. این هتل در فاصله 3 کیلومتری از شهر نگمبو واقع شده است و اینترنت بی سیم رایگان را در اختیار مهمانان قرار می دهد. در این هتل شما می توانید از استخرهای روباز و مرکز اسپا نیز بهره ببرید.

هتل جتوینگ در فاصله 12 کیلومتری فرودگاه بین المللی باندرانایکی قرار دارد و شهر کلمبو نیز در 35 کیلومتری آن می باشد.

اتاق های در این هتل دارای پنجره های بزرگ هستند و یک بالکن اختصاصی نیز در اتاق ها وجود دارد. شما می توانید در این اتاق ها از چشم انداز زیبا رو به باغ های گرمسیری اطراف لذت ببرید. از دیگر امکانات اتاق های هتل جتوینگ می توان به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، دی وی دی پلیر و چای ساز و قهوه ساز اشاره نمود.

مرکز اسپای این هتل دارای جکوزی می باشد و اتاق های بخار آن بدن شما را برای یک ماساژ آرامش بخش آماده می نمایند. خدمه این مرکزبه آیورودا کاملا مسلط هستند و می توانند با انواع ماساژها و گیاهان طبی دردها و فشارهای شما را تسکین دهند. همچنین مهمانان می توانند در میز تور هتل سفر ها و گشت و گذارهای خود را برنامه ریزی نمایند. پارکینگ نیز در این هتل به رایگان در دسترس مهمانان قرار خواهد گرفت که در صورت نیز می توانید از آن استفاده نمایید.لازم به ذکر است که هتل جتوینگ یک فروشگاه سوغاتی را در دل خود جای داده که مکان مناسبی برای تهه سوغاتی و هدیه است.
از جمله امکانات هتل می توان به رستوران، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، گاو صندوق، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، سشوار، پارکینگ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، اینترنت وای فای رایگان در اتاقها اشاره نمود.

رستوران اصلی هتل بلک کورال  می باشد که در آن انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می شوند. رستوران های سندز و سنتر پوینت نیز در تمام طول روز آماده ارائه خدمات به مهمانان می باشند. توجه داشته باشید که برای صرف تنقلات و آبمیوه ها باید به کافه هتل در قسمت بیرونی آن مراجعه نمایید.

تعداد اتاق های هتل: 78 اتاق
آدرس:  Ethukale, Negombo 11500, Sri Lanka

5) هتل ماهاولی ریچ سریلانکا در شهر کندی (MAHAWEI REACH HOTEL)

هتل ماهاولی ریچ سریلانکا در امتداد رودخانه ماهاولی قرار دارد. این هتل پنج ستاره اقامتگاه لوکسی است که چشم انداز زیبایی رو به کوه های اطراف دارد و در محیطی باز واقع شده است. از امکاانت اصلی این هتل می توان به مرکز اسپا، استخر روباز و باشگاه بدنسازی اشاره نمود.

اتاق های هتل ماهاولی ریچ سریلانکادارای سیستم تهویه هوای مطبوع هستند و یک بالکن اختصاصی در آن ها وجود دارد. شما می توانید از بالکن اتاق خود در این هتل منظره زیبای باغ های گرمسیری را تماشا نمایید و از آن لذت ببرید. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به مبلمان چوبی کلاسیک، پارکت و تلویزیون با کانال های کابلی اشاره نمود.

مهمانان در این هتل می توانند پس از انجام تمرینات خود در یاشگاه بدنسازی و یا بازی در زمین تنیس به مرکز اسپای هتل رفته و در آن از ماساژهای درمانی در سبک آیورودا لذت ببرند. همچنین امکانات زیادی برای انجام تفریحاتی همچون دوچرخه سواری و ورزش های آبی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمایید.

رستوران هتل انواع غذاهای محلی سریلانکایی را سرو می نماید و باید بدانید که در این رستوران نمایش های زنده ای اجرا خواهد شد که شما را سرگرم خواهد نمود.

هتل ماهاولی ریچ سریلانکا به اندازه 30 دقیقه با خودرو از باشگاه گلف ویکتوریا فاصله دارد. لازم به ذکر است برای دسترسی به فرودگاه بین المللی باندرانایکی نیز باید مسافتی حدود 3 ساعت را طی نمایید.
تعداد اتاق: 112اتاق
آدرس:PBA Weerakoon Mawatha, Kandy 20000 Sri Lanka35

6) هتل هیلتون سریلانکا در شهر کلمبو (HILTON COLOMBO HOTEL)

راهنما و بخش پذیرش هتل شبانه روزی در خدمات مهمانان می باشد و امکان ورود و خروج سریع نیز وجود دارد. رستوران، استخر سر پوشیده و رو باز، صرافی، پارکینگ، امکانات اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه  و خدمات VIP نیز از دیگر امکانات هتل می باشد. از آرایشگاه و همچنین فروشگاه آرایشی به همراه مغازه خرید سوغاتی در هتل نیز، می توانید استفاده نمایید. خدمات واکس کفش و اتوی شلوار در هتل رایگان، اما اگر می خواهید از اتوشویی و خشکشویی استفاده کنید، هزینه جداگانه ای باید بپردازید.

اتاق های کنفرانس نیز برای جلسات کاری و … وجود دارد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، مالایایی، چینی، ژاپنی، ایتالیایی و هندی صحبت می نمایند.

باشگاه بدنسازی، زمین اسکواش و زمین بازی کودکان نیز در این هتل وجود دارد و اگر اهل ورزش گلف هستید در ۳ کیلومتری هتل، زمین گلفی قرار دارد که می توانید آن جا گلف بازی کنید.

اتاق ها وای فای و اینترنت سیمی دارند که البته هزینه جداگانه ای برای آن ها باید بپردازید. تلویزیون اتاق ها، بیشتر شبکه های جهانی را پوشش می دهند. از دیگر وسایل کاربردی که در اتاق های هتل هیلتون کلمبو موجود می باشد می توان به دمپایی روفرشی، سشوار، میز کار، تلفن و حوله لباسی اشاره کرد.

یخچال و دستگاه چای و قهوه ساز در اتاق موجود است و البته خوراکی هایی نیز در آن مانند شکلات و … موجود است که هزینه جداگانه دارد. میز اتو و تخت کودک یا گهواره در صورت درخواست در اختیارتان قرار می گیرد. سرویس حمام و دستشویی اتاق های هتل هم همگی تجهیز شده و با وسایل مورد نیاز هستند.

انواع اتاق در هتل هیلتون کلمبو:

  • سوییت کینگ کرنر
  • اتاق اکسکیوتیو کینگ هیلتون
  • اتاق کینگ هیتلون گست
  • اتاق دلوکس کینگ هیلتون
  • اتاق دلوکس تویین
  • سوییت کینگ بیزینس
  • اتاق کویین اکسکیوتیو

فاصله ی هتل هیلتون سریلانکا تا جاذبه های کلمبو:

  • مرکز تجارت جهانی کلمبو:  با ۲ دقیقه پیاده روی
  • فانوس دریایی کلمبو: یک ربع پیاده روی یا 6 دقیقه با خودرو
  • برج ساعت خان: 12 دقیقه پیاده روی یا 6 دقیقه با خودرو
  • موزه کلمبو داچ: یک ربع پیاده روی یا 7 دقیقه با خودرو
  • مسجد جامع الفار: 18 ذقیقه پیاده روی یا ۱۰ دقیقه با خودرو
  • دریاچه بیرا: ۲۰ دقیقه پیاده روی یا ۱۰ دقیقه با خودرو
  • بندر کلمبو: 40 دقیقه پیاده روی یا 16 دقیقه با خودرو
  • بنای گانگارامایا: 40 دقیقه پیاده روی یا ۲۰ دقیقه با خودرو
  • کلمبو تاون هال:۵۰ دقیقه پیاده روی یا 20  دقیقه با خودرو
  • ایستگاه قطار بامبالاپیتیا: 25 دقیقه با خودرو
  • رستوران ایکوی تِی :3 دقیقه پیاده روی
  • گال فیس گرین سی: 20 دقیقه پیاده روی یا ۱۰ دقیقه با خودرو
  • فرودگاه بین المللی بندرانیکی: 45 دقیقه با خودرو

7) هتل بلو واتر سریلانکا در شهر بنتوتا (THE BLUE WATER HOTEL)

 هتل بلو واتر در شهر وادوا واقع شده است و دارای چهار سالن غذاخوری، یک استخر روباز و خدمات کامل اسپا می باشد. این هتل اتاق های مخصوص برای کسانی که می خواهند بالکن اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت داشته باشند هم ارائه می دهد. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل موجود می باشد.

هتل بلو واتر در سواحل غربی سری لانکا و ۳۵ کیلومتری قسمت جنوبی شهر کلمبو قرار گرفته شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی باندرانایکی ۶۸ کیلومتر فاصله دارد. کف پوش اتاق های هتل چوبی یا سرامیکی هستند و اتاق های مدرن و اختصاصی یک محل نشیمن هم دارند. سرویس بهداشتی اختصاصی در هر واحد قرار دارد و دارای لوازم بهداشتی و حمام نیز می باشد. در برخی اتاق ها یک وان حمام نیز قرار داده شده است.

علاوه بر ورزش در سالن ورزشی هتل، مهمانان می توانند از مرکز تجاری هتل نیز استفاده نمایند.  با پرداخت مبلغی می توانید از درون هتل ماشین اجاره نمایید و از پارکینگ رایگان استفاده نمایید. همچنین هتل برای مهمانان به صورت رایگان خدمات حمل و نقل از شهر کلمبو به هتل ارائه می دهد.

شما می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران سون سیز میل نمایید که به صورت شبانه روزی خدمات و غذا سرو می نمایند. همچنین از کافه کنار استخر می توانید میان وعده و نوشیدنی تهیه نمایید.

تعداد اتاق های هتل:140

آدرس هتل: Thalpitiya , Colombo and South West Coast, Wadduwa 12560, Sri Lanka

8) هتل گرند کندیان سریلانکا در شهر کندی (GRAND KANDYAN HOTEL)

این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری سریلانکا قرار گرفته شده است که با طی مسافت 1.2 کیلومتری به معبد دندان بودا دسترسی خواهید یافت. از امکانات اصلی این هتل می توان به استخر سر پوشیده آن اشاره نمود که در فضای بسیار لوکس و شیکی قرار دارد. همچنین اتاق های هتل گرند کندیان نیز دارای پنجره های بسیار بزرگی می باشد و بطور کامل پارکت شده اند. لازم به ذکر است که اینترنت بی سیم رایگان نیز در دسترس مهمانان قرار دارد.

اگر قصد دارید از هتل خارج شده و بازدیدی از جاذبه های گردشگری شهر داشته باشید موزه کندی بهترین انتخاب برای شما می باشد. این موزه تنها 1.2 کیلومتر با شما فاصله دارد. همچنین استادیوم بوگامبارا نیز در فاصله 1.9 کیلومتری هتل قرار دارد. اما فرودگاه بین المللی باندرانیکی کمی از هتل گرند کندیان فاصله دارد و برای دسترسی به آن باید مسافت 85 کیلومتری را طی نمایید.

اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع اند. از دیگر امکانات اصلی این اتاق ها می توان به بالکن اختصاصی، یخچال کوچک جهت خنک نگهداشتن آبمیوه ها و اتاق نشیمن با مبلمان اشاره نمود. حمام اتاق های این هتل نیز دارای لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می باشد که می توانید از آنها بهره ببرید.

مهمانان می توانند در باشگاه مجهز بدنسازی هتل به تمرینات روزانه خود بپردازند و پس از آن نیز در مرکز اسپای هتل گرند کندیان از ماساژهای آرامش بخش و سنتی بهرمند شوند. این هتل دارای سالن همایش و جلسات می باشد که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده نمایید. پارکینگ نیز بصورت رایگان در دسترس شما قرار داده خواهد شد.

رستوران این هتل بصورت بوفه باز می باشد و انواع غذاهای لذیذ محلی و بین المللی را سرو می نماید. انواع نوشیدنی ها نیز در کافه هتل ارائه می شود.
تعداد اتاق: 100 اتاق
آدرس : 89 / 10 Lady Gordon’s Drive, Kandy 20000, Sri Lanka

9) هتل اکسیدنتال ادن بروالا سریلانکا در شهر بنتوتا (OCCIDENTAL EDEN BERUWALA HOTEL)

هتل پنج ستاره اکسیدنتال ادن بروالا در بنتوتا اتاق های زیبایی را در ساحل غربی سریلانکا، در امتداد ماسه های طلایی Beruwela فراهم می نماید. دارای یک استخر روباز آب شیرین، مرکز آیورودا و سه رستوران می باشد. وای فای رایگان نیز در دسترس می باشد.

این هتل در 60 مایلی فرودگاه بین المللی کلمبو بندرانایکی قرار دارد. از پارکینگ رایگان نیز می توانید استفاده نمایید.

اتاق‌های هتل با کف‌پوش چوبی مجلل و دارای تهویه مطبوع می باشند. آنها به خوبی مجهز به تلویزیون ماهواره ای، مینی بار و حمام خصوصی مجهز به دوش و وان هستند.

Garden of Eden، رستوران اصلی استراحتگاه، مجموعه ای از غذاهای بین المللی را سرو می نماید، در حالی که Temptations یک تجربه ناهار خوری عالی را در محیطی زیبا ارائه می دهد. همچنین دارای یک انبار برای درینک می باشد. می توانید از موسیقی زنده در کنار نوشیدنی‌های با طراوت در Captain’s Deck لذت ببرید.

می توانید از خدمات اسپای کامل این مجموعه لذت ببرید و همچنین این اقامتگاه دارای میزهای بیلیارد، سالن زیبایی و زمین اسکواش می باشد.

آدرس هتل:Kaluwamodara, Beruwala 12070 Sri Lanka

10) هتل ارلز ریجنسی سریلانکا در شهر کندی (EARLS REGENCY HOTEL)

ارل ریجنسی یک هتل لوکس و پنج ستاره می باشد که تنها به اندازه 5 دقیقه رانندگی از ایستگاه راه آهن کندی فاصله دارد. این اقامتگاه مجلل دارای امکاناتی مانند مرکز اسپا، استخر روباز و پارکینگ می باشد. مهمانان در هتل ارل رجنتسی می توانند از اینترنت بی سیم رایگان در لابی، رستوران و کافه نیز بهره ببرند.

اتاق های هتل ارل رجنتسی دارای سیستم تهویه هوای مطبوع می باشند و چشم انداز زیبایی رو به مناطق کوهستانی اطراف دارند. در هر کدام از اتاق ها یک یخچال کوچک جهت خنک نگهداشتن نوشیدنی ها، چای ساز و قهوه ساز و تلویزیون با کانال های ماهواره ای به چشم می خورد.

شما می توانید در مرکز اسپای هتل از انواع ماساژهای آرامش بخش لذت ببرید. همچنین امکانات سونای خشک و مرطوب نیز در هتل ارل رجنتسی وجود دارد. زمین تنیس و سالن بدمینتون نیز از دیگر امکانات تفریحی هتل می باشد. مهمانان هتل می توانند  فعالیت هایی همچون دوچرخه سواری و پیاده روی را نیز در این هتل انجام دهند.

رستوران پاویلین فار در هتل ارل رجنتسی انواع غذاهای اروپایی و آسیایی را سرو می نماید. دو کافه نیز در هتل وجود دارند که می توانید برای صرف انواع نوشیدنی ها به آنها مراجعه نمایید. لازم به ذکر می باشد که تمامی رستوران ها و کافی شاپ ها در این هتل بصورت شبانه روزی فعالیت دارند.

معبد دندان که یکی از جاذبه های گردشگری محبوب در سریلانکا به شمار می آید تنها به اندازه 15 دقیقه از هتل ارل رجنتسی فاصله دارد. همچنین شما می توانید با 10 دقیقه رانندگی نیز از باغ گیاه شناسی پارادانیا (Peradeniya) بازدید نمایید.

تعداد اتاق: 134 اتاق
آدرس: 84 Tenna Kumbura, Tennekumbura 20166 Sri Lanka

11) هتل سینامون لیک ساید سریلانکا در شهر کلمبو (CINNAMON LAKESIDE HOTEL)

با اقامت در این هتل می توانید ازجاذبه های دیدنی این شهر مانند موزه ملی، پارک گال فیس گرین، معبد کلانیا راجا ماها ویهاراوا، پارک ویهاراماهدوی، بازار پتا، موزه هلندی، باغ وحش دهیوالا به راحتی دیدن نمایید. در این شهر مراکز خرید فراوانی از جمله مرکز خرید Majestic City، مرکز خرید Crescat Boulevard، مرکز خرید در Dutch Hospital Shopping Precinct نیز وجود دارد.

هتل سینامون لیک ساید در فاصله بسیار کمی از دریاچه بریا کلمبو واقع شده است. به دلیل کم بودن فاصله افراد می توانند با طرف زمانی در حدود 5 دقیقه به ساحل این دریاچه زیبا رفته و از تماشای آن لذت ببرند. همچنین نگاه کردن به این دریاچه از اتاق های این هتل نیز می تواند برای برخی از اقامت کنندگان بسیار تماشایی باشد.

از جمله این امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره نمود:تلویزیون دستگاه قهوه ساز و چای سازحمام و سرویس بهداشتی ارائه اینترنت بی سیم در تمامی اتاق هاپارکینگ سرو صبحانه در اتاق ارائه میان های وعده های رژیمی در صورت درخواست و حمام لوکس و فضای نشیمن در بعضی اتاق ها
برخی از اتاق هایی که در این هتل وجود دارند به بالکن نیز مجهز شده اند. شما با رفتن به فضای این بالکن ویو بسیار آرامش بخشی را تماشاخواهید نمود.

از انواع اتاق های موجود در این هتل می توان به سوئیت های جونیور، اتاق های دو نفره پرمیوم، اتاق کینگ بد و یا اتاق دو نفره دبل و یا توین اشاره نمود. در تمامی اتاق های گاوصندوق های دیواری قرار دارد و شما می توانید پول و اشیاء با ارزش خود را در آن قرار داده و با خیالی راحت از هتل خارج شوید.

از دیگر امکانات این هتل می توان به روزنامه، امکانات مناسب برای رفت و آمد معلولین و حتی آسانسورهایی برای حمل بار اشاره نمود.

امکانات منحصر به فردی در اختیار مسافران قرار داده می شود تا از اقامت خود در این بی نهایت لذت ببرند. این هتل به یک کتابخانه مجهز شده تا از از برنامه مطالعاتی خود عقب نمانید. مرکز اسپای آزمارا نیز انواع و اقسام ماساژ را در اختیار اقامت کنندگان این هتل قرار می دهد.

از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس، سالن اسکواش و باشگاه بدنسازی که نیز در این هتل وجود دارد اشاره نمود.

هتل سینامون لیک ساید از فرودگاه بین المللی باندرانیک حدود ۴۵ دقیقه فاصله دارد.
تعداد اتاق: 346 اتاق
آدرس: 115,Sir Chittampalam A,Gardiner Mawatha, Fort, 00100 Colombo, Sri Lanka

12) هتل آمایا هیلز سریلانکا در شهر کندی (AMAYA HILLS HOTEL)

این هتل پنج ستاره در 7 کیلومتری مرکز کندی قرار دارد و با معماری سنتی سریلانکایی خود یک مکان خلوت برای استراحت و آرامش در دامنه تپه با چشم انداز به جنگل هیراساگالا به شمار می آید. از دیگر امکانات این هتل داشتن وای فای رایگان، اتاق های خانوادگی، شومینه فضای باز، باغ، تراس آفتابگیر، محل برگزاری پیک نیک، مبلمان فضای باز، انبار چمدان، صندوق امانات،نظافت روزانه، میز پذیرش شبانه روزی، پارکینگ رایگان، خدمات تبادل ارز، استخر روباز، مرکز اسپا،مرکز آبگرم و سلامتی و رستوران می باشد. صبحانه با غذای قاره ای، ایتالیایی، انگلیسی/ایرلندی، گیاهی، حلال، بدون گلوتن، آسیایی، آمریکایی به صورت بوفه در هتل سرو می شود. غذاهای محلی و بین المللی در فضای داخلی و فضای باز رستوران رسواسالا سرو می شود. اتاق چای و بار نیز برای نوشیدنی ها موجود می باشد. بوفه مناسب برای کودکان، وعده های غذایی بچه ها، منوهای رژیم غذایی ویژه، صبحانه در اتاق، ناهار بسته بندی شده و ارائه سایر غذا و نوشیدنی ها (با پرداخت هزینه اضافه) شامل شکلات یا کلوچه، میوه ها، بطری آب از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. دیگر خدمات این هتل که با هزینه اضافه می توانید از آن ها بهره مند شوید: بلیط حمل و نقل عمومی، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت و برگشت، اتو، لاندری و خشکشویی، امکانات باربیکیو ، نگهداری از کودکان/خدمات کودک

اتاق‌های آمایا هیلز دارای سیستم تهویه مطبوع، بالکن خصوصی با چشم‌انداز کوه یا دره می باشد. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز، حمام دارای وان و دوش می باشند. انواع اتاق های هتل شامل پریمیوم دلوکس روم (1 تخت دونفره بزرگ)، جونیور مونتن ویو سوییت (1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ)، فمیلی مونتن ویو سوییت (2 تخت دونفره فوق العاده بزرگ)، دلوکس روم (1 تخت دونفره) می شود.

میهمانان می توانند در باشگاه و مرکز تناسب اندام ورزش کنند یا از بازی اسکواش، تنیس روی میز، بدمینتون و بیلیارد لذت ببرند. موزه چای سیلان، باغ گیاه شناسی سلطنتی کندی، پارک کاخ سلطنتی برج ساعت کندی، مجسمه بودا بهیراواکاندا ویهارا، مرکز خرید کندی سیتی سنتر، سری دالادا مالیگاوا یا معبد یادگار دندان، موزه کندی، گورستان پادگان بریتانیا، معبد گادالادنیا و دریاچه کندی لیک از جاذبه های دیدنی در نزدیکی این هتل می باشند.

13) هتل گرنبل سریلانکا در شهر کلمبو (GRANBELL COLOMBO HOTEL)

این هتل چهار ستاره در مرکز کلمبو، بخش لوکس شهر واقع شده می باشد. اطراف آن را مراکز خرید، رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی مدرن احاطه کرده‌اند.از نقاط محبوب نزدیک هتل می توان به ساحل بامبالاپیتیا، ساحل گال فیس و ایستگاه راه آهن بامبالاپیتیا اشاره نمود.

این هتل اتاق هایی با سیستم تهویه مطبوع با میز، کتری، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می دهد. در هتل گرنبل کلمبو همه اتاق ها شامل ملحفه و حوله می باشد. این هتل 90 متر از ساحل Kollupitiya، محل اقامتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام را ارائه می دهد. این هتل با وای فای رایگان، بار و تراس می باشد. این اقامتگاه پذیرش شبانه روزی، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان فراهم می نماید.

همچنین امکانات اسپا و سلامتی از جمله سونا و جکوزی در طول اقامت در هتل گرنبل کلمبو در اختیار مهمانان می باشد.‬‎

14) هتل تاپروبانا وادووا سریلانکا در شهر بنتوتا (TAPROBANA WADDUWA HOTEL)

Taprobana Wadduwa با ارائه مزایا و امکانات یک استخر روباز و یک مرکز آبگرم و سلامتی، میز پذیرش 24 ساعته را برای راحتی میهمانان فراهم می نماید. دسترسی به وای فای رایگان در این اقامتگاه امکان پذیر است.

این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی و میز کار می باشد. کتری برقی، چای/قهوه‌ساز و مینی‌بار نیز موجود می باشد. حمام خصوصی با سشوار، دوش و لوازم آرایش رایگان نیز دارد. از بالکن می توانید از منظره دریا و استخر لذت ببرید.

در Taprobana Wadduwa یک مرکز تناسب اندام رو به روی ساحل خواهید دید. سایر امکانات ارائه شده در ملک شامل امکانات جلسه، میز تور و انبار چمدان می باشد. خدمات خشکشویی، اتوکشی و خشکشویی در دسترس است. این ملک دارای پارکینگ رایگان می باشد.

این استراحتگاه تا فرودگاه بین المللی بندرانایکه 56 کیلومتر فاصله دارد.

میهمانان می توانند غذای خود را در رستوران این هتل میل کنند. نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی با طراوت را می توانید در بار نوش جان نمایید. می توان ناهار بسته بندی شده را درخواست کرد و سرویس اتاق نیز در دسترس است.

آدرس:354/16, Rathnayake Road, Thalpitiya, Wadduwa. Sri Lanka., 12560 Wadduwa, Sri Lanka

15) هتل توپاز سریلانکا در شهر کندی (THE TOPAZ HOTEL)

این هتل چهار ستاره در شهر کندی قرار گرفته شده است و با اقامت در این هتل علاوه بر تماشای جاذبه فراوان و موزه ها می توانید از طبیعت بسیار زیبایی این شهر نیز بهره مند شوید. اقامت در هتل توپاز برای کسانی که عاشق قدم زدن در ساحل دریا و تماشای آن هستند بسیار خاطره انگیز می باشد؛ زیرا هتل توپاز در نزدیکی اقامتگاه ساحلی بوگییا قرار گرفته شده است و شما می توانید در طول روز  از تماشای ساحل لذت ببرید.

هتل توپاز کنید بر بالای کوهستان Anniewatta قرار دارد و به همین دلیل چشم اندازی بسیار زیبا و فراموش نشدنی از شهر کندی در اختیار افرادی که در این هتل اقامت کرده اند قرار می دهد.

این هتل با فرودگاه بین المللی باندرانیکی کشور سریلانکا حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل توپاز سریلانکا:

  • رستوران
  • چای ساز و قهوه ساز
  • اینترنت رایگان در کل هتل
  • گاو صندوق
  • سیستم تهویه بسیار عالی
  • صندلی و مبلمان راحت
  • باشگاه بدن سازی
  • زمین تنیس
  • استخرهای روباز و سرپوشیده

در هتل توپاز شهر کندی ۴ نوع سوییت و ۱ نوع اتاق در اختیار گردشگران قرار داده می شود. در این هتل ۷۳ اتاق وجود دارد و سوئیت ها نیز در ۴ طبقه ساخته شده اند و شما می توانید با توجه به شرایطی که دارید هر یک از آنها را که تمایل داشتید انتخاب کنید.

امکانات و خدمات در اتاق ها:اینترنت رایگان در اتاق، تلویزیون، حمام اختصاصی، سشوار، بالکن

شهر کندی یکی از زیباترین شهرهای کشور سریلانکا می باشد و افرادی که به دنبال تماشای طبیعتی بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند اقامت در هتل توپاز می تواند برای آنها بهترین گزینه و پیشنهاد به شمار رود. جالب است بدانید که در نزدیکی این هتل ۱۴ جاذبه توریستی و ۳۲ رستوران وجود دارد.

فاصله هتل توپاز سریلانکا تا جاذبه های گردشگری کندی:

  • دریاچه کندی: ۲ کیلومتر
  • برج ساعت کندی:۱.۹ کیلومتر
  • مجسمه بودا : ۱.۵ کیلومتر
  • معبد دندان مقدس: ۲.۶ کیلومتر
  • رود مهاولی : ۵.۶ کیلومتر

16) هتل سینامون رد سریلانکا در شهر کلمبو (CINNAMON RED COLOMBO HOTEL)

هتل سینامون رد واقع در کلمبو اقامتگاهی مناسب با امکانات مدرن و خوب می باشد.

از جمله امکانات هتل می توان به وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، پارکینگ، میز پذیرش 24 ساعته، سرویس خشک شویی، خدمات تبدیل ارز و رستوران اشاره نمود.

هتل از سالن سینمای آزادی تنها 10 دقیقه با پیاده روی فاصله دارد و با موزه ملی کلمبو هم تنها 900 متر فاصله دارد.

نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه بین المللی باندارنیکی با یک ساعت رانندگی با خودرو فاصله دارد.

اتاق ها پوشیده شده با فرش، جهز به سیستم نهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مبل، نشیمن، مینی بار و حمام مجهز به حوله، سشوار و دوش می باشد.

نظرات در مورد بهترین هتل های سریلانکا را بشناسیم

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *