تور مشهد لحظه آخری هتل الماس 2

تور مشهد لحظه آخری هتل الماس 2

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,25 از 5 ( 4 رای )
Loading...

هر زمان بخواهید می توانید با تماس با کانتر مشهد این شرکت از قیمت تور مشهد لحظه آخری در هتل الماس 2 که از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر مشهد می باشد اطلاع پیدا کنید. یکی از کلان شهر های مذهبی ایران، مشهد است که هر ساله زائران بسیاری به این شهر مقدس سفر می کنند. تور لحظه آخری مشهد در هتل الماس 2 دارای امکانات رفاهی متفاوت از قبیل سالن چند منظوره،اینترنت نامحدود درتمامی هتل به صورت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت میهمانان از فرودگاه و راه آهن به صورت 24ساعته رایگان، رستوران فیروزه، رستوران روف گاردن و رستوران گردان می باشد. همچنین خدمات مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی ) سانس صبح خانم ها و سانس عصر آقایان رایگان می باشد.

برای مشاهده قیمت به روز شده تور لحظه آخری مشهد در هتل الماس 2 اینجا کلیک نمایید     

در هتل الماس 2 اتاق‌ها علاوه بر اینکه با تخت‌های راحت و تمیز مجهز شده‌اند، دکوراسیون بسیار زیبا و آرام‌بخشی نیز دارند تا پذیرای مسافران گرامی تور مشهد لحظه آخری باشند، ضمناً رستوران گردان پانوراما با دید 360 درجه‌ای از شهر، رستوران فیروزه و کافه رستوران روف گاردن نیز، خیال‌تان را از بابت خورد و خوراک در سفر راحت می‌کنند. همین حالا تلفن را بردارید و برای اطلاع از قیمت تور مشهد لحظه اخری هتل الماس 2 با ما تماس بگیرید. هر گاه نیز خسته یا بی‌حوصله شدید، کافی است به مجموعه‌ی آبی هتل بروید و تنی به آب بزنید، سالن اسپا و ماساژ هم می‌تواند کوفتگی‌های ناشی از سفر را از تن‌تان به در کند. به همه‌ی اینها یک بازارچه‌ی جمع و جور و شیک را نیز اضافه کنید که با ارائه کالاهای لوکس، شما را از چرخیدن در بازارها بی‌نیاز می‌کند.

قیمت تور مشهد لحظه آخری هتل الماس 2 دی ماه 99 و 2 شب و 3 روز اقامت و از 1399/10/01 تا خروج 1399/10/30به شرح زیر میباشد.

(جهت مشاهده امکانات و تصاویر هتل ها بر روی نام هتل کلیک کنید)

نام هتل: هتل الماس 2 تور با قطار 6 تخته تور با قطار 4 تخته تور هوایی
قیمت تور 2 شب کلیک کنید
قیمت تور 3 شب
قیمت تور 4 شب

توضیحات:

  • تمامی نرخ های ویژه اوایل هفته و ایام غیر پیک می باشد،برای استعلام دقیق قیمت تور لحظه آخری مشهد هتل الماس 2 دی ماه 99 تماس بگیرید.
  • تمامی تورها چارتر و غیر قابل استرداد میباشد.
  • نرخ برای کودکان در سنین متفاوت هماهنگ گردد.
  • نرخ ها برای گروه ها و سازمان ها قابل مذاکره و از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

خدمات:

بلیط رفت وبرگشت+اقامت در هتل+هتل آپارتمان های مشهد، هتل های 1 ستاره مشهد، هتل های 2 ستاره مشهد، هتل های 3 ستاره مشهد و هتل های 4 ستاره مشهد شامل صبحانه،ناهار،شام (منو انتخابی)(هتل های 5 ستاره مشهد فقط شامل صبحانه می باشند)

نظرات در مورد تور مشهد لحظه آخری هتل الماس 2

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *