راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا

راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

آمریکا یکی از بزرگترین و قدرتمندترین کشورهای دنیاست که مهاجرت به آن پس از جنگ جهانی دوم مورد توجه قرار گرفت. فرصت‌های بسیار زیادی در این کشور وجود دارد و بسیاری از افراد آمریکا را سرزمین فرصت‌ها می‌نامند. با توجه به این موارد، جای تعجب نیست سالیانه افراد زیادی به این کشور مهاجرت می‌کنند. اما اکنون سوال این است راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا چیست! راهکارهای متفاوتی برای مهاجرت به این کشور وجود دارند که در ادامه به معرفی و بررسی آنها می‌پردازیم و اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ویزای لاتاری، راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا

همانطور که می‌دانید آمریکا یکی از کشورهایی است که تنوع نژادی بسیار بالایی دارد. این مسئله باعث شده است تحولات زیادی در سیستم فکری این کشور وجود داشته باشد.

راه های مهاجرت به آمریکا

آمریکا برای حفظ تنوع نژادی سالیانه لاتاری را برگزار می‌کند و تمامی افراد از سراسر دنیا می‌توانند در آن شرکت کنند. یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای دریافت ویزا آمریکا برنده شدن در لاتاری است. با توجه به این موضوع که این روش هزینه چندانی ندارد، توصیه می‌شود کسانی که می‌خواهند به آمریکا سفر کنند این روش را مد نظر قرار دهند.

ازدواج با فرد مقیم آمریکا

یکی دیگر از روش‌هایی که به عنوان راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا در نظر گرفته می‌شود ازدواج با کسی است که مقیم آمریکاست. در صورتی که شما با یک فردی ازدواج کنید که اقامت آمریکا را دارد، می‌توانید پس از ازدواج ویزای CR1 دریافت نمایید. پس از آن می‌توانید مهاجرت به آمریکا را آغاز کنید. زمانیکه وارد خاک آمریکا شدید، باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید و در پایان گرین کارت آمریکا به شما تعلق می‌گیرد و در سراسر دنیا به عنوان شهروند آمریکایی شناخته می‌شوید.

دریافت ویزای توریستی

زمانی که صحبت از راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا می‌شود، یکی از روش‌هایی که توصیه می‌شود دریافت ویزا توریستی است. همانطور که می‌دانید آمریکا از جمله کشورهایی است که سالیانه افراد زیادی برای دیدار از این کشور به آنجا سفر می‌کنند. نیویورک یکی از کشورهای بسیار محبوب در سراسر دنیاست که  پذیرای افراد زیادی است که به دنبال مشاهده شکوه و زیبایی‌های این شهر هستند. به طور کلی، ویزای توریستی آمریکا در دو نوع نوع B1 و B2 صادر می‌شود. افراد می‌توانند با مقاصد توریستی، دیدار خانواده، درمانی و تجاری درخواست ویزای توریستی آمریکا را بدهند. مدت زمان این ویزا 6 ماه است و افراد پس از ورود به خاک آمریکا می‌توانند درخواست اقامت داشته باشند.

دریافت ویزا تحصیلی

تمامی کارشناسان بر این موضوع توافق دارند که راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا مهاجرت تحصیلی است. این روش مهاجرت معمولا به کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند به سرعت به این کشور سفر کنند. برای اینکار فرد متقاضی باید بتواند پذیرش یکی از دانشگاه‌های آمریکا را بدست بیاورد. اگر متقاضیان نیازی به فاند نداشته باشند، سریعا می‌توانند در یکی از دانشگاه‌های معتبر پذیرش شوند. بهتر است بدانید ویزاهای تحصیلی در سه نوع در سه نوع F ، M و J صادر می‌شوند و شما می‌توانید پس از دریافت ویزا وارد خاک آمریکا شوید.

تبدیل ویزا تحصیلی به ویزای کار

با توجه به این موضوع که دریافت ویزا تحصیلی راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا است، این سوال پرسیده می‌شود که چگونه می‌توانیم با ویزا تحصیلی اقامت آمریکا را دریافت کنیم. برای اینکار شما باید پس از اتمام تحصیل ویزا کار دریافت کنید.

مهاجرت به آمریکا

تلاش برای یافتن کار مناسب در دوره تحصیل از جمله اموری است که به تمامی متقاضیان دریافت اقامت آمریکا پیشنهاد می‌شود. امروزه، ویزا تحصیلی آمریکا به عنوان راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا شناخته شده است. زیرا تقریبا هیچ قانونی نمی‌تواند آن را تحت تاثیر قرار دهد.

در زمان ریاست جمهوری ترامپ که قوانین و تحریم‌های بسیار سختی بر ایران اعمال گردید، قوانین ویزا تحصیلی تغییراتی نیافت و حتی در آن دوره ایرانیان می‌توانستند ویزا تحصیلی دریافت کنند و به این کشور سفر نمایند. اگر بتوانید پذیرش دانشگاه را با فاند بگیرید، در هزینه شما به مقدار قابل توجهی صرفه‌جویی می‌شود.

آیا دریافت ویزا به معنای اقامت آمریکا است؟

بهتر است بدانید زمانی که صحبت از راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا می‌شود این موضوع مطرح می‌گردد که آیا دریافت ویزا به معنای اقامت آمریکاست. این دیدگاه به طور کامل اشتباه است و شما با دریافت ویزا تنها می‌توانید به صورت قانونی وارد آمریکا شوید و پس از آنکه ویزای شما به پایان رسید باید خاک آن کشور را ترک کنید. به طور مثال، کسانی که با ویزا تحصیلی وارد آمریکا می‌شوند با روش‌های خاصی می‌توانند ویزا تحصیلی خود را به اقامت تبدیل کنند. با توجه به این موضوع که قوانین دائما در حال تغییر هستند نمی‌توان راهکارها را در اینجا مطرح کرد و شما باید برای دریافت اطلاعات کامل در این زمینه با یک موسسه مهاجرتی از جمله موسسه مهاجرتی پارس رادین در تماس باشید.

آیا می‌توانم ویزا کاری آمریکا را دریافت کنم؟

در گذشته، راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا دریافت ویزا کاری بود. متقاضیان برای جاب آفرها رزومه ارسال می‌کردند و پس از آنکه رزومه‌ها مورد تایید قرار می‌گرفت، فرد برای دریافت ویزا کاری به سفارت آمریکا می‌رفت. اما باید بدانید با توجه به این موضوع که امروزه حجم مهاجرت به آمریکا بسیار بالاست و متخصصان بسیار زیادی در خاک آمریکا حضور دارند، دریافت ویزا کاری تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل افرادی که به دنبال راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا هستند، باید این روش را از لیست خود خارج سازند. زیرا در این مسیر موفقیت زیادی وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره برای مهاجرت به آمریکا به کدام موسسه مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید ثبت‌نام در لاتاری، ازدواج با فردی که اقامت آمریکا را دارد و دریافت ویزا دانشجویی راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا است. اگر به دنبال موسسه معتبری برای انجام امور ویزا آمریکا و یا مهاجرت به آمریکا هستید، می‌توانید به موسسه مهاجرتی پارس رادین مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را از آنها دریافت نمایید.

نظرات در مورد راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *