ساعت‌های نوستالژی خفن که هنوز میشه خرید!

ساعت‌های نوستالژی خفن که هنوز میشه خرید!

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

باید قبول کرد که ساعت مچی‌ها بدون شک جزو ماندگارترین اکسسوری‌ها هستند. شاید در بین اطرافیانتان مخصوص افراد پیر خانواده دیده باشید که چطور ساعت‌هایشان در مدت طولانی ماندگار بوده و حتی به نسل‌های بعد هم رسیده. اما پیدا کردن ساعت‌هایی که نوستالژی باشند و حس و حال گذشته را انتقال بدهند در دنیای مدرن امروز کمتر شده ولی می‌شود گفت محال نشده. اگر به ساعت‌های نوستالژی علاقه مندید ادامه این مطلب را دنبال کنید.

خرید ساعت نوستالژی مقرون به صرفه

از آنجایی که کمپانی‌های ساعت سازی در دنیا هر سال برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار، دست به تولیدات جدید و متفاوت می‌زنند طبیعی است که این رقابت با دستاوردهایی هم همراه باشد. در بین تولیدات هر برند یک یا چند مدل به عنوان محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ساعت مچی آن کمپانی محسوب می‌شود و تا سالیان سال هم تقاضا برای خرید آن محصول وجود دارد. چنین مدل‌هایی که طرفداران زیادی پیدا می‌کند به ساعت نوستالژی تبدیل می‌شوند و حتی برای نسل‌های بعد هم جذابیت دارند. به همین خاطر اکثر کمپانی‌های قدرتمند ساعت سازی، در دنیای امروز که طراحی‌های مدرن روز به روز در حال تغییر هستند، ساعت نوستالژی را فراموش نمی‌کنند. نکته دیگری که باعث جذابیت بیشتر ساعت‌های نوستالژی میشود، قیمت مقرون به صرفه آنهاست. اکثرا به خاطر طراحی آنهاست که تبدیل به ساعت‌های نوستالژی می‌شوند و نه تکنولوژی خاص. به همین خاطر رنج قیمت ساعت نوستالژی، نسبتا مناسب و قابل دسترس برای همه می‌باشد.

ساعت های مقرون به صرفه

چه کسانی ساعت نوستالژی انتخاب می‌کنند؟

اکثر افرادی که به دنیای ساعت‌ها علاقه مندند (مانند کلکسیونرها) یا افرادی که به استایل‌های مینیمال و هنری علاقه مندند، بیشتر به سمت ساعت‌های نوستالژی گرایش دارند. در موارد زیادی بوده که هنرمندان و بازیگران در استایل خود علاقه‌‍شان را به این نوع ساعت‌ها نشان دادند. پس این طرز فکر را نداشته باشید که ساعت‌های نوستالژی کم ارزش هستند.

ساعت‌های نوستالژی کاسیو:

یکی از برندهایی که بسیاری از تولیداتش جزو محبوب‌ترین و نوستالژی‌ترین ساعت‌هاست، برند دوست داشتنی کاسیو است. در بین ساعت‌های کاسیو تنوع بیشتری از ساعت نوستالژی را پیدا خواهید کرد. دلیل آن هم عملکرد خود این کمپانی است. در زمانیکه کاسیو شروع به تولید ساعت مچی کرد، رقابت جدی با ساعت‌های سوئیسی بود. کاسیو و دیگر برندهای ژاپنی توانستند با تولید ساعت کوارتز که هزینه کمی هم نسبت به ساعت اتوماتیک داشتند، سهم قابل توجهی از بازار دوستداران ساعت مچی را نصیب خود کنند. اما کاسیو با ایده‌های جدید و خلاقانه‌اش در تولید ساعت‌های دیجیتالی توانست مدل‌های بیشتری وارد بازار کند و به خاطر متفاوت بودن ایده‌اش بیشتر هم مورد استقبال قرار گرفت. به همین خاطر در ساعت کاسیو مدل‌های نوستالژی محبوب زیادی خواهید دید که هنوز برای ادای احترام به آنها، با تغییرات جزئی تولید می‌شوند. در ادامه 3 مدل از محبوب‌ترین ساعت‌های نوستالژی کاسیو را با هم مشاهده می‌کنیم. جالب اینجاست که این ساعت‌ها هم اکنون در دسترس و قابل خرید هستند.

ساعت کاسیو

ساعت کاسیو ماشین حسابی مدل CA-53WF-1BDF:

از آنجایی که در اوایل فعالیت کمپانی کاسیو، تولید ماشین حساب‌های الکترونیکی قدرتمند بود، ایده ترکیب یک ماشین حساب با ساعت مچی سر و صدای زیادی در این کمپانی ایجاد کرد. تولید ساعت مچی ماشین حساب دار از کاسیو، به قدری ایده متفاوت و خاصی بود که حتی نیاز به تبلیغات نداشت. ابعاد این نوع ساعت به نحوی است که هم یک ساعت مردانه است و هم ساعت زنانه. علاوه بر ویژگی ماشین حساب، بواسطه دیجیتالی بودن صفحه نمایش قابلیت‌های دیگری نیز دارد. قابلیت‌هایی مانند: نمایش دو زمان به صورت همزمان، زمان سنج، زنگ هشدار و تقویم کامل. اگر به دنبال خرید ساعت کاسیو ارزان قیمت و نوستالژی هستید، این مدل می‌تواند گزینه جالب و ماندگاری برایتان باشد.

ساعت کاسیو دیجیتالی مدل A168WER-2A:

حتما اسم ساعت کاسیو زنگی به گوشتان خورده. کاسیو با تولید این سبک ساعت مچی محبوبیتش دوچندان شد. ساعت دیجیتالی بند فلزی که قابلیت‌های هیجان انگیزی در آن زمان داشت. شاید ویژگی‌های این ساعت مچی در دنیای امروز ساعت‌ها که مطابق تکنولوژی خیلی تغییر کرده، چیز چندان خاصی به نظر نرسد! اما بدون شک قابلیت‌های این ساعت در همان سال‌ها بسیار چشمگیر بود. ویژگی‌هایی مانند: کرنوگراف، نور پس زمینه، زنگ هشدار و تقویم کامل. مدلی که از این سبک ساعت نوستالژی کاسیو معرفی کردیم کمی با تغییر ظاهری همراه است. اما اگر با همان طراحی و ترکیب رنگ قدیمی هم مد نظر داشته باشید، باید بدانید که پیدا خواهید کرد و همچنان با همان سبک طراحی قدیمی‌اش تولید می‌شود.

ساعت کاسیو دو زمانه مدل AQ-230GA-9DMQ:

یکی از محبوب‌ترین و نوستالژی‌ترین ساعت‌های کاسیو زنگی این مدل است. ساعت دو زمانه که نمایش زمان در آن هم بصورت آنالوگ و هم دیجیتال است. علاوه بر قابلیت دو زمانه بودن، ویژگی‌هایی از جمله زمان سنج، زنگ هشدار و تاریخ کامل در قسمت دیجیتالی ساعت قابل استفادست. از مزایای دیگر این مدل ساعت کاسیو این است که مانند دو مدل قبلی معرفی شده، هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل استفادست. پس اگر قصد خرید ساعت ست کاسیو دارید میتوانید به چنین ساعت‌هایی هم نظر بیاندازید.

ساعت‌های نوستالژی سیکو:

بدون شک باید انتظار نام برند و کمپانی قدرتمند سیکو را در این لیست می‌داشتید. سیکو هم یکی دیگر از برند‌هایی است که با تولید ساعت‌های با دوام و با کیفیت، به سمبل ساعت‌های ماندگار و نوستالژیک تبدیل شده. مخصوصا سری ساعت سیکو 5 که قطعا در بین افراد قدیمی خانواده‌تان محبوبیت زیادی دارد. سیکو هم برای ادای احترام به مدل‌های محبوب و ساعت نوستالژی خود، همچنان آنها را تولید و به بازار ساعت دوستان معرفی می‌کند. در ادامه 2 مدل از ساعت‌های نوستالژی سیکو که همچنان محبوبیت دارند را معرفی می‌کنیم.

ساعت سیکو

ساعت سیکو 5 مردانه مدل SNXG47K1S:

هنوز ساعت سیکو 5 به عنوان با کیفیت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ساعت اتوماتیک شناخته می‌شود. سیکو مهارت خاصی در تولید ساعت اتوماتیک با کیفیت و بادوام و ارزان قیمت دارد. که نتیجه آن تولید ساعت سیکو 5 است. اگر شما هم به خرید ساعت اتوماتیک با کیفیت و با دوام علاقه مندید، بهترین پیشنهاد خرید ساعت سیکو 5 است که هنوز در بازار وجود دارد.

ساعت سیکو 5 زنانه مدل SYMK36K1S:

با اینکه آقایان بیشتر از ساعت سیکو 5 اتوماتیک استقبال می‌کردند، اما نباید محبوبیت ساعت زنانه سیکو 5 را نادیده گرفت. ساعت‌های ریز و ظریف سیکو 5 زنانه هنوز هم بخاطر ظرافتی که دارند و البته کیفیت موتورشان در بین خانم‌ها خوش استایل محبوبیت دارد. مانند این مدل که معرفی کردیم، یک ساعت زنانه با بافت نرم بند و عرض قاب ریز.

از کجا ساعت مچی نوستالژی بخریم؟

اگر شما هم به خرید ساعت نوستالژی علاقه مند شدید و نمی‌دانید که چقدر مدل‌های متنوعی در بازار موجود است، حتما به سایت ایران تایمر سر بزنید. سایت اینترنتی و فروشگاه ساعت مچی اورجینال ایران تایمر یک مرجع کامل و مطمئن برای همه دوستداران ساعت است. ایران تایمر با بیش از یک دهه فعالیت حرفه‌‌ای در زمینه فروش ساعت اصل و برند، نمایندگی بیش از 300 برند مطرح جهانی را دارد. همچنین یک ویترین بزرگ و متنوع از ساعت مچی هاست که به راحتی می‌توانید در این سایت مدل های قدیمی و جدید را ببینید، مقایسه و خریداری کنید.

نظرات در مورد ساعت‌های نوستالژی خفن که هنوز میشه خرید!

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *