مراکز ماساژ و اسپا که در پوکت نباید از دست بدهید

مراکز ماساژ و اسپا که در پوکت نباید از دست بدهید

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5٫00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

تایلندی ها هزاران سال پیش ماساژ را به یک هنر تبدیل کردند و از آن زمان تاکنون آن را مطابق با پیشرفت در زمینه های پزشکی اصلاح می کنند.علاقه دارید ماساژ با عسل، چای یا شکلات را تجربه کنید؟همه چیز در پوکت است. برای آشنایی با برخی از بهترین مراکز اسپا در پوکت، با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

برای مشاوره و رزو تورهای پوکت با ما در ارتباط باشید.

مجری مستقیم تورهای تایلند

مرکز ماساژ Wat Pho

مرکز ماساژ Wat Pho در معبد Wat Pho در بانکوک واقع شده‌است و یکی از تخصصی‌ترین ماساژهای جهان در این مرکز ارائه می‌شود. درمان‌گران این مرکز توسط متخصصان از سراسر جهان آموزش دیده‌اند. اگر در حال برنامه‌ریزی برای تور تایلند هستید بهترین مرکز ماساژ بانکوک در انتظار شماست. وات‌فو که یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک به شمار می‌آید به عنوان خانه ماساژ سنتی تایلندی در نظر گرفته می‌شود و اصول راهنمای ماساژ در محوطه معبد بر روی سنگ حک شده‌است.
ویژگی‌ها و توانایی‌های درمانی این مرکز بی‌رقیب است با اینکه ممکن است در طول ماساژ احساس خوشایندی به شما دست ندهد اما فواید آن پس از پایان کار شروع می‌شود و بدن شما را ماه ها تحت کنترل نگه می‌دارد.

مرکز ماساژ Wat Pho

آبگرم درخت بانیان پوکت

آبگرم Banyan Tree یکی از معتبرترین مراکز اسپا در پوکت است و جوایز بسیاری را نیز از آن خود کرده است. درخت بانیان تنها یک مرکز آبگرم نیست، بلکه یک تجربه بی‌نظیر است که قادر است تمام استرس‌هایی که در طول سالهای کاری سخت گذرانده اید را برطرف کند. رزرو یک درمان در روزهای ابتدایی تور پوکت می‌تواند ایده‌ی بسیار خوبی باشد. درمانگران این مجموعه بسیار ماهر و با تجربه هستند و شما می‌توانید فشار سبک، متوسط یا عمیق را درخواست کنید. همه‌ی درمان‌ها همراه با یک نوشیدنی رایگان به مدت ۳۰ دقیقه برای استراحت هستند.
Banyan Tree Spa ممکن است برای مبتدیان نباشد. قیمت‌ها در این مجموعه اندکی بالا است، اما کسانی که در درمان‌های آبگرم تجربه دارند، از قبل می‌دانند که چرا این نرخ‌ها موجه است. به یاد داشته باشید.

آبگرم درخت بانیان پوکت

آبگرم آماتارا در آماتارا ریزورت Amatara Spa at Amatara Resort

آماتارا یک مرکز سلامتی و استراحتگاه است که خود را به عنوان یک منشأه برجسته درمانی معرفی می‌کند. امکانات بی‌نظیر و شیک، همراه با اتاق‌های درمان با منظره دریا و حمام ترکی مجلل، این مکان را به یک مقصد بسیار ویژه برای گردشگران تور پوکت تبدیل کرده است. با توجه به حجم منوی اسپا که تقریباً شامل 60 صفحه است! وقت زیادی را صرف انتخاب از بین آنچه که در اینجا ارائه می‌شود، خواهید کرد.
تجربه حمام تایلندی در آماتارا یک تجربه بی‌نظیر است که شما در هیچ جای دیگری در پوکت نخواهید یافت. این درمان انرژی‌زا شامل ترکیبی از لایه‌برداری بدن، ماساژ، گل درمانی حرارتی و جلسات سونا و بخار است. علاوه بر این، این اسپا بسیاری از درمان‌های جایگزین سلامتی مانند ریکی، درمان طبیعی و چاکرا متعادل‌کننده را ارائه می‌دهد، همچنین ماساژهای متنوع، اسکراب بدن و درمان‌های زیبایی نیز در دسترس شما قرار می‌دهد.

آبگرم آماتارا در آماتارا ریزورت

PAÑPURI WELLNESS

بهترین آبگرم بانکوک را از دست ندهید! این مرکز ماساژ در قلب پرجنب و جوش‌ترین منطقه بانکوک در راچاپراسونگ قرار دارد و با ارائه برنامه‌های سلامتی که شامل درمان‌های آبگرم، غذاهای ارگانیک و فعالیت‌های تندرستی است، رویکردی جامع و پیشگیرانه برای سلامتی ارائه می‌کند که ذهن، بدن و روح را برای سلامتی مطلوب و زندگی پر جنب و جوش متعادل می‌کند. PANPURI WELLNESS با 12 اتاق درمانی که نشاط را در شما به وجود می‌آورد، دارای امکانات عالی از جمله پنج استخر onsen، اتاق اسکراب آکاسوری، اتاق حمام بخار و سونای نمک هیمالیا، بار سلامتی، استودیوی سلامتی و اتاق آرامش است که برای سلامتی، تناسب اندام و آرامش ایده آل هستند. در برنامه‌های PANPURI WELLNESS که برای پیشگیری و سرزندگی طولانی‌مدت طراحی شده‌اند، فقط از محصولات ارگانیک و نوآوری‌های پیشرفته برای رسیدن به آرامش و دستیابی به رفاه کامل استفاده می‌کنند. در این مرکز پکیج‌های ماساژ متنوعی ارائه می‌شود که کم‌ترین پکیج از آن از 2900 بات شروع می‌شود.
آدرس: طبقه 12 ، خلوتگاه شهری گیسورن، جاده پلونچیت روستای گیسورن، لومپینی، پاتوموان بانکوک 10330 تایلند

PAÑPURI WELLNESS

بوراساری پوکت burasari phuket

مرکز ماساژ بوراساری در هتلی به همین نام واقع شده‌است و انواع ماساژ تایلندی و درمان‌های زیبایی را با هدف افزایش امید به زندگی و احساس آرامش در تلفیقی از فرهنگ های شرقی و غربی ارائه می‌دهد. این مرکز اسپا در سالهای 2016-2017 به صورت متوالی جایزه بهترین اسپا تایلند را دریافت نموده‌است. بوراساری در واقع گلی ظریف، منحصر به فرد و موثر است که در سراسر مرکز ماساژ Burasari پرورش داده شده‌است.
مرکز بوراساری بر این باور است که پایه و اساس خوشبختی، ذهن و روح سالم است. برای داشتن آرامش ذهنی مهمانان، طراحی داخلی این مرکز با فضای باز، صدای زنگ‌ها و آب و تزینات رنگی تزئین شده‌است. درمان‌های این مرکز با بهترین کیفیت ارائه می‌شود و بر دو جنبه بهبود زندگی تمرکز دارد. درمان ها و تکنیک های ماساژ بر مبنای بیرون کشیدن سموم از بدن است زیرا سم زدایی به گردش بهتر خون کمک می‌کند. همچنین بورساری از محصولات طبیعی از جمله روغن‌ها و اسکراب‌ها که منحصرا توسط درمانگران این مجموعه ساخته می‌شود در درمان‌های خود استفاده می‌کند.

بوراساری پوکت burasari phuket

نظرات در مورد مراکز ماساژ و اسپا که در پوکت نباید از دست بدهید

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *