چطوری با هزینه کم یه عروسی لوکس بگیریم؟

چطوری با هزینه کم یه عروسی لوکس بگیریم؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 3,00 از 5 ( 5 رای )
Loading...

برپایی عروسی رویدادی ویژه است که بسیاری از زوج‌ها رویای آن را در سر می‌پروانند؛ و اغلب آن‌ها، به دنبال این هستند که شبی به یادماندنی را برای خود و مهمانان‌شان رقم بزنند. از همین‌رو، ایده برگذاری یک عروسی مجلل اغلب می‌تواند بسیار پر هزینه و گران‌قیمت باشد. خوشبختانه، با برنامه‌ریزی هوشمندانه و استراتژی‌های خلاقانه‌ای نظیر اجاره ماشین عروس لوکس که از قضا مقرون به صرفه است، می‌توان یک عروسی واقعاً به یاد ماندنی و مجلل، آن هم بدون کم و کاست برپا کرد. این مقاله راه‌های گوناگونی را برای دستیابی به یک عروسی لوکس با بودجه، و تمرکز خاص بر گزینه‌های مقرون به صرفه بررسی می‌کند.

عروسی با هزینه کم

اولویت‌ها و بودجه‌بندی‌ها را تعیین کنید

تعیین بودجه برای برگذاری عروسی لوکس با هزینه کم، در همان مراحل اولیه برنامه‌ریزی امری ضروری است. با تعیین مرزها و اولویت‌های مالی خود، می‌توانید منابع مالی خود را به جنبه‌هایی تخصیص دهید که هم برای شما اهمیت دارد و هم جلوه بیشتری به مراسم شما می‌بخشد. پس پیشنهاد می‌کنیم روی چیزهایی سرمایه‌گذاری کنید که باعث ایجاد حس تجمل و ظرافت بیشتری می‌شود، مانند دکوراسیون و حمل و نقل.

 

مزون لباس داماد و عروس

برای داشتن یک عروسی لوکس، لباس خوش‌دوخت یکی از مهم‌ترین عوامل است. بنابراین بر آن شدیم که در این بخش به معرفی بهترین مزون‌های عروس و داماد بپردازیم که می‌توانند در برپایی یک عروسی لوکس یاری‌تان کنند.

مزون‌ لباس عروس

مزون‌های عروس زیادی وجود دارند که لباس‌های متنوعی ارائه می‌دهند از مزون تاج محل و اقبال گرفته تا به مزون پیفون امّا طبق بررسی‌های ما مزون عروس پیفون با مدیریت علی پیفون، برندهای گوناگون ترک، ایتالیایی و فرانسوی را پوشش داده که هم متنوع هستند  و هم به نسبت کیفیت با صرفه.

مزون لباس داماد

مزون‌های زیاد و متنوعی هم برای لباس‌های دامادی وجود دارند امّا مزون‌های نظیر کت و شلوار مرینوس، رگا و کاروس توانسته‌اند در این سال‌ها، رضایت مشتریان خود را جلب کرده و بهترین خدمات را ارائه دهند.

 

انتخاب مکان درست در زمان درست

انتخاب محل برگذاری مراسم عروسی نقش مهمی در تنظیم لحن و سبک عروسی شما دارد. به دنبال مکان‌هایی باشید که پیچیدگی و جذابیت را در عین مقرون به صرفه بودن در خود داشته باشند. مثلاً، مکان‌های غیر رایجی مانند باغ‌های عمومی، مکان‌های تاریخی، یا مراکز اجتماعی را در نظر بگیرید که اغلب با هزینه‌های کم‌تری از مکان‌های عروسی کلاسیک، سبک و لحن می‌بخشد. با انتخاب چنین مکان‌هایی، می‌توانید بودجه بیشتری را به سایر عناصر لوکس مانند اجاره ماشین عروس اختصاص دهید.

انتخاب مکان عروسی

عکاس حرفه‌ای برای یک عروسی لوکس

یکی از بهترین راه‌های داشتن عروسی لوکس و به‌صرفه، پوشش نقص‌های دکوراسیون، انتخاب یک عکاس حرفه‌ای که بتواند این نقص‌ها را پوشش بدهد. برای نمونه استدیو فیلم و عکس راوایا توانسته با وارد کردن تکنیک‌های سینمایی تولید محتوای ویدئویی در این اشل را چند پله بالاتر ببرد. اگر بودجه‌ي کمی برای دکوراسیون دارید، این استدیو احتمالاً جلوه‌ي خاصی به عروسی شما می‌بخشد.

 

طراحی دکوراسیون توسط خودتان

می‌توانید به جای آوردنِ طراحی که قرار است مثلاً از چوب گردو کانادایی و از چرم گاومیش‌ها دکور بزند، با صرف هزینه کم‌تری هم، به محیطی پویا و شاداب دست پیدا کنید. در واقع، دکور درجه یک ناشی از زیبایی‌شناسی و ایده پشت آن است و لزوما قرار نیست پول‌ خودمان را بالای یک‌سری متریال خام بدهیم. با کمی خلاقیت می‌توان به بهترین‌ها دست پیدا کرد. بنابراین خودتان دست به کار شوید و قطعات دست‌ساز و تابلوهای شخصی‌سازی شده را که خلاقانه‌اند، کنار هم بچینید. کارگذاریِ چنین ایده‌هایی به عروسی شما حسی منحصر به فرد و شخصی می‌بخشد و هزینه‌ها را هم پایین نگه می‌دارد.

غذا همیشه در ذهن‌ها می‌ماند

بستگی دارد که شما چه نوع غذایی برای عروسی‌تان در نظر دارید، گزینه‌ها متنوع‌اند ولی اگر بخواهیم به‌طور کلی بخش‌بندی داشته باشیم، دو دسته‌يِ غذاهای ایرانی و یا فرنگی در گزینه‌هامان خواهد بود. بر همین اساس، ما دو پیشنهاد معرکه داریم که بتوانید شبی به یاد ماندنی را رقم بزنید. یک گزینه‌ برای ذائقه‌های ایرانی‌پسند، رستوران اصیل در قیطریه است که غذاهای درجه یکی سرو می‌کند. و انتخاب دیگر هم رستوران فرنگی لوشاتو واقع در تجریش است که هر دو بسته به ذائقه و تِم عروسی‌تان می‌توانند بهترین خدمات غذایی را سرو کرده و شبی به یاد ماندنی در یادها ثبت کنند.

 

انتخاب رنت ماشین عروس مقرون به صرفه

ماشین بخشی جدایی ناپذیر از هر عروسی است. بنابراین کرایه خودرو لوکس و مناسب با مراسم شما تأثیر ماندگاری بر مهمانان شما می‌گذارد. انتخاب یک خودروی اجاره‌ای لوکس راهی عالی برای افزودن جلوه بدون بالا بردن زیاد هزینه است. در اینجا چند نکته برای تضمین یک خودروی اجاره‌ای لوکس مقرون به صرفه نقل می‌کنیم.

 تحقیق در مورد گزینه های اجاره ماشین  عروس

شرکت‌های مختلف اجاره ماشین عروس لوکس را بررسی کنید. از شرکت‌هایی نظیر کاسپین رنت، کافه‌رنت و هماگشت گرفته تا سعادت‌رنتی که خدماتی نظیر گل آرایی ماشین عروس و اجاره ماشین عروس ارائه می‌دهند. بنابراین نرخ‌ها و بسته‌های پیشنهادی آن‌ها را مقایسه کنید. هم‌چنین، به دنبال تخفیف یا پیشنهادات ویژه‌ای باشید که احتمالاً پیشنهاد شده باشند. انعطاف‌پذیری در برگزیدنِ تاریخ و زمان تحویل اغلب می‌تواند به معاملات مقرون به‌صرفه‌تر منجر شود.

 فصل‌های خلوت‌تر و روزهای بدون ترافیک

ازدواج خود را به زمانی موکول کنید که پیک کاری کم‌تر و فصل‌های خلوت‌تری در پیش است. بسیاری از شرکت‌های رنت ماشین عروس در دوره‌های شلوغ و پیک کاری، کمتر تخفیفاتی‌ ارائه می‌کنند.

آژانس های اجاره ماشین بین‌المللی

به جای خُرده شرکت‌های محلی، به دنبال شرکت‌های بین‌المللی‌ باشید که پیشنهادی مناسب و نرخ‌های رقابتی‌تری ارائه می‌کنند. شرکت‌های محلی معمولاً به دلیل رقابت محدودتر، تحفیفات کم‌تری هم پیشنهاد می‌کنند.

 دوره‌های اجاره کوتاه‌تر

تعیین کنید که آیا واقعاً برای کل روز به خودروی لوکس نیاز دارید یا خیر. رنت ماشین عروس برای چند ساعت صرفاً برای مراسم و پذیرایی می‌‌تواند هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

 هزینه های اشتراک گذاری

اگر دوستان یا اعضای خانواده دارید که در همان زمان ازدواج می‌کنند، هزینه‌های کرایه ماشین را باهم به اشتراک بگذارید و زمان استفاده را برای کاهش بیشتر هزینه‌ها تقسیم کنید.

روی جزئیات تمرکز کنید

دستیابی به مراسم لوکس فقط پرداخت هزینه‌های گزاف نیست، بلکه توجه به جزئیاتی است که گاهی فراموش می‌شوند. بر همین اساس، روی عناصر کوچک امّا تاثیرگذاری مانند ظروف غذاخوری ظریف و نورپردازی شیک سرمایه‌گذاری بیشتری کنید.

 

جمع‌بندی

برنامه‌ریزی برای یک عروسی مجلل آن هم با بودجه محدود نیاز به تفکر دقیق و تصمیم‌گیری استراتژیک دارد. با اولویت‌بندی، خلاقیت و انتخاب‌های هوشمندانه، می‌توان بدون صرف هزینه‌های بیش از حد، یک عروسی به یاد ماندنی و زیبا را خلق کرد. به یاد داشته باشید، لوکس بودن تنها با برچسب قیمت تعیین نمی شود، بلکه با فضای کلی، توجه به جزئیات به‌دست می‌آید. بر همین اساس و رسیدن به ایده‌ی عروسی لوکس با هزینه کم، پیشنهاد کلی ما این است که اجاره ماشین عروس که در عین حال مقرون به صرفه است، به چنین نیازی جامه عمل می‌پوشاند. طبق بررسی‌های انجام شده، شرکت بین‌المللی سعادت رنت، با کسب رتبه ۱ رضایت مشتریان در گوگل‌ریویوو و تریپ ادوایزر یکی از بهترین گزینه‌های موجود به‌نظر می‌رسد. خدمات این شرکت عبارتند از گل ‌آرایی ماشین عروس که می‌توانید عکس‌های ژورنالی خودتان را هم بفرستید تا فرم دل‌خواه‌تان را تهیه کنند؛ و با ارائه خدماتی نظیر اجاره ماشین‌های عروس لوکس با راننده و بدون راننده که قیمت‌‌های مناسبی دارند نیازهای مشتریان را رفع و رجوع می‌کنند.

 

نظرات در مورد چطوری با هزینه کم یه عروسی لوکس بگیریم؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *