تفریحات شبانه جذاب در استانبول

تفریحات شبانه جذاب در استانبول

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

تفریحات شبانه در استانبول در تور استانبول به ویژه در دیسکو ها و بارهای ارزان که در تکسیم و دیگر مناطق استانبول واقع شده اند را در این بخش به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود و پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این تفریحات مهیج را از دست ندهید.

با اینکه میدان تکسیم استانبول به عنوان محلی برای تفریحات شبانه به اندازه گذشته پر رنگ نیست، ولی دیگر مناطق استانبول همچنان دارای جنب و جوش شبانه می باشند. همچنین با قدم زدن و پیاده روی و نوشیدن یک لیوان نوشیدنی خوش طعم شب دلنشینی را تجربه خواهید نمود، با بیست گشت همراه باشید تا با معرفی این تفریحات جذاب سفری به یاد ماندنی در تور استانبول را تجربه نمایید.

منطقه کوم کاپی استانبول (Kumkapı)

این منطقه در نزدیکی ساحل دریای مرمره واقع شده است که با داشتن بارها و کلاب های معروف همراه با موسیقی زنده پر شور و هیجان که توسط نوازندگان ماهر نواخته می شود شناخته شده می باشد.

این منطقه، محلی مهیج و پر جنب و جوش می باشد که با صدای موسیقی بلند که در خیابان شنیده می شود و صندلی هایی که در گوشه خیابان قرار داده شده اند، عده زیادی را برای خوشگذرانی در غروب به سوی کوم کاپی جذب می کند و برای گذراندن شبی به یاد ماندنی و پر هیجان بسیار عالی می باشد. همچنین کوم کاپی رستورانی به نام Kör Agop نیز دارد.

کلاب های منطقه کوم کاپی

محله آرناوتکوی استانبول (Arnavutköy)

یکی دیگر از مکانهای پر طرفدار برای گذراندن تفریحات شبانه در استانبول محله Arnavutköy می باشد. این منطقه باشکوه و مجلل در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده که به خاطر بناهای دوره عثمانی و رستوران های دریایی محبوب خود بسیار معروف می باشد. بارها و کلوپ های مختلف زیادی در این منطقه وجود دارد که پاتوق جوان ها در استانبول می باشد.

تعدادی از بهترین بارهای محله Arnavutköy استانبول: عبارتند از لویزا، الکساندارو ANY که به همراه دیجی های معروف و سرو انواع نوشیدنی های پر طرفدار و سرگرمی های متنوع که حتما برای شما جذابیت خواهد داشت و نباید آن ها را از دست بدهید.

منطقه بومونتیادا استانبول (Bomontiada)

منطقه بومونتیادا را برای گذراندن یک شب خاص در استانبول به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. بومونتیادا که در گذشته یک کارخانه تولید نوشیدنی به نام بومونتی بوده است بعد ها پس از بازسازی بنا، به یکی از بهترین مکان های تفریحی در محله شیشلی و همچنین یکی از جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شده است. از امکانات بومونتیادا، می توان به دارا بودن انواع رستوران، کافه و همچنین سالن هایی متنوع برای کنسرت زنده اشاره نمود.

پیشنهاد می کنیم برای شروع تفریحات شبانه خود ابتدا به کلیمانجار بروید و شام خوش طعم و لذیذی را در آن جا نوش جان نمایید و سپس با سفارش کمی نوشیدنی در بار به تماشای اجرای زنده جذاب و بی مانند کنسرت آن در سالن معروف بابیلون بپردازید.

مرکز تفریحی بومنتیا استانبول

سالن IKSV استانبول

سالن IKSV یکی دیگر از مکان های جذاب و پر طرفدار برای تماشای اجراهای شاد و زنده در استانبول می باشد. ویژگی اصلی سالن IKSV اجرای برنامه تعدادی از هنرمندان معروف ترک و بین المللی در آن می باشد.این سالن که توسط بنیاد فرهنگ و هنر استانبول اداره می شود، میزبان مشهورترین فستیوال های فیلم، تئاتر، موسیقی، جاز و طراحی در استانبول می باشد. این مجموعه همچنین دارای سالن دیگری به نام Biennial Salon می باشد که پروژه های مربوط به جوانان بنیاد فرهنگ و هنر در آن به نمایش در می آیند. سالن IKSV یکی از بناهای زیبای Şişhane به سبک نئوکلاسیک می باشد که جذابیت خاصی به این مجموعه داده است.

فستیوال فیلم سالن iksv استانبول

منطقه کادیف سوداک استانبول (Kadife Sokak)

گردشگران کمتری در قسمت آسیایی استانبول به گشت و گذار می پردازند. در محله کادیکوی که در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و در خیابان های کادیف که پر از بارها و کلوپ های متنوع می باشند می توانید شبی خاص و لذت بخش را تجربه نمایید. کادیف سوکاک (خیابان ولوت) آخر هفته ها پر از جمعیتی می باشد که به این بار ها می رودند و یا به فست فودی های این خیابان می آیند.

از مشهورترین بارهای خیابان کادیف می توان آرکا اودا Arkaoda (با داشتن یک باغ کوچک و بهترین موسیقی های زنده شهر) و کارگا بار Karga Bar را نام برد که مکانی خلوت تر و دنج تر از سایر بارها برای صرف نوشیدنی و لذت گوش دادن موسیقی می باشد.

بار ارکااودا استانبول

کافه سولِرا وینِری استانبول(Solera Winery)

اگر به دنبال جایی آرام و رمانتیک برای گذراندن شب خود هستید سولرا وینری را به شما پیشنهاد می نماییم.در این کافه می توانید شب خود را با صرف چند لیوان نوشیدنی و یک گپ خوب شروع کنید. این بار زیبا در فضایی دنج و کوچک در محله گالاتاسرای واقع شده است و برای شب زنده داری یک جای ایده ال می باشد. نزدیک بودن این کافه به جاذبه های استانبول این امکان را به شما می دهد بعد از بازدید از این جاذبه ها به این کافه بیایید و شبی آرام و دلنشین را تجربه نمایید.

سولرا وینری برای مهمانان خود نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو می نماید و همچنین اسنک و میان عده های خوش طعم و همچنین پنیرهای محلی و پیتزاهای لذیذ را در این بار می توانید سفارش دهید و نوش جان نمایید.

کافه سولرا وینری
همچنین ببینید: پارک های آبی معروف استانبول

معرفی رستوران های استانبول

همه چیز درباره استانبول

استانبول در ایام نوروز

نظرات در مورد تفریحات شبانه جذاب در استانبول

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *