پارک های آبی استانبول

پارک های آبی استانبول

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

شهر استانبول شهر محبوب گردشگران در ترکیه می‌باشد که تفریحات و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری را در خود جای داده است و سفر به یاد ماندنی را در استانبول تجربه خواهید نمود. به همین دلیل سالانه گردشگران از همه جای دنیا به این شهر دوست داشتنی و پر طرفدار سفر می نمایند. از ویژگی‌های بارز پارک‌های آبی استانبول، فضای سبز چشم نواز و مهیج، ساحل تمیز، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌، ورزش‌های آبی و آفتاب دلنشین می‌باشد.

لازم به ذکر است که به دلیل شرایط آب و هوایی در استانبول، پارک‌های آبی روباز، تنها در ماه‌های اردیبهشت تا شهریور مشغول به فعالیت هستند و در دیگر ماه ها به دلیل هوای سرد قابل استفاده نمی باشند. همچنین هزینه ورود به پارک‌های آبی استانبول، برای کودکان زیر 5 سال رایگان می‌باشد.

همچنین ترکیه دارای مردم مسلمان نیز می باشد و در کل کشوری مسلمان می باشد و پوشش مردم در ترکیه آزادانه و توسط خودشان انتخاب می‌شود پس در پارک‌های آبی استانبول نیز پوشش زنان از منظر حجاب آزاد می‌باشد. پس بانوان می‌توانند از مایوهای اسلامی یا مایوهای معمولی دیگر نیز استفاده نمایند.

پارک آبی آکوا مارین استانبول (Aqua Marine Aquapark)

پارک آبی مدرن و مجهز آکوا مارین در ۱۲ مه سال ۱۹۹۹ میلادی در زمین بزرگی در نزدیکی سواحل دریای اژه، در منطقه بویوک چکمه استانبول افتتاح شد که گردشگران تور استانبول ترکیه را به سوی خود جذب نمود. پارک آبی آکوا مارین در بخش اروپایی شهر استانبول واقع شده می باشد. این پارک گنجایش حضور 3000 نفر را به صورت همزمان دارد که در بخش‌های مختلف این مجموعه می‌توانند به تفریح بپردازند. همچنین این مجموعه استانداردهای بین‌المللی بهداشت تخصصی را دارا می باشد.

اگر عاشق تفریحات هیجانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از انواع سرسره‌های پیچشی و مهیج مانند سرسره‌ کامیکازه 60 متری، سرسره پایتون 90 متری، سرسره صد متری بلچول، سرسره صد متری به نام کبرا، سرسره سقوط آزاد و سیاه چاله آبی این مجموعه جذاب را تجربه نمایید. از سرگرمی‌های خوب این پارک می‌توان به رفتینگ، قایق موتوری، انیمیشن، استخر کودکان، استخر موج، استخر المپیک، کف پارتی، محوطه بازی کودکان و ساحل زیبای این مجموعه اشاره نمود. گردشگران تور استانبول می‌توانند به صورت رایگان از چترهای خورشیدی، کمد اختصاصی، دوش، اتاق پزشک، انواع فروشگاه‌ها، پارکینگ و سونای این مجموعه استفاده نمایند.

در پارک آبی آکوا مارین یک آبشار مصنوعی نیز وجود دارد که بسیار زیبا طراحی شده می باشد. در این پارک هم کنسرت‌های کوچک موسیقی برگزار می‌شود که استقبال مردم و گردشگران را در پی دارد. استخرهایی مانند استخرهای المپیک به مساحت 3500 و 2500 مترمکعب به سبک استخرهای حرفه‌ای ورزشی و ساحلی مخصوص بانوان در این مجموعه تفریحی به چشم می‌خورد. امکان رزرو آنلاین برای این پارک وجود ندارد و برای تهیه بلیط باید به صورت حضوری مراجعه نمایید و یا از سرویس‌های رفت رایگان که در سطح شهر قرار دارند استفاده نمایید. این سرویس‌ها بین ساعات ۸:۳۰ تا ۱۰ فعال و فقط هنگام رفت رایگان می‌باشند.

ساعت کاری پارک آبی آکوا مارین استانبول: از 9 صبح الی 7 عصر
تلفن پارک آبی آکوا مارین استانبول: 00902128822820
آدرس پارک آبی آکوا مارین استانبول: استانبول، محله بویوک‌ چکمجه، فاتح، خیابان کوماندو، شماره چهار
Fatih, Komando Sk. No:4, 34500 Büyükçekmece,İstanbul, Turkey

هزینه ورودی پارک آکوا مارین استانبول:

آقایان بالای 12 سال: دوشنبه تا شنبه 70 لیر و یکشنبه 80 لیر
خانم‌ها بالای 12 سال: دوشنبه تا شنبه 60 لیر و یکشنبه 70 لیر
کودکان (5 تا 12 سال): دوشنبه تا شنبه 35 لیر و یکشنبه 40 لیر

پارک آبی آکوا مارین

شهربازی و پارک آبی ویالند استانبول (Vialand Aquapark)

ویالند با موقعیت مکانی عالی، یکی از مهیج ترین پارک های داخل شهر استانبول می باشد که در سال 2013 میلادی با فاصله 11 کیلومتری از میدان تکسیم افتتاح شد و ترکیبی از شهربازی و پارک آبی می‌باشد. شهربازی ویالند استانبول جز برترین پارک‌های آبی اروپا معرفی شده می باشد. در واقع شهربازی استانبول در گذشته با نام ویالند فعالیت خود را آغاز نمود و بعد از گذشت زمانی نام آن را به استانبول تغییر دادند. مجموعه ویالند در مساحت یک میلیون مترمربعی خود بیش از سی محوطه بازی و سرگرمی دارد که در بین آن‌ها تعدادی بازی‌های مهیج آبی نیز وجود دارد و گنجایش ظرفیتی برابر با 15 هزار نفر را در خود دارد. مراحل ساخت این مجموعه تفریحی از سال 2011 آغاز شده بود و تا سال 2013 ادامه داشته است و در پایان درجشنی که برای معرفی این پارک برگزار شده بود، به مردم معرفی شد.

در شهربازی و پارک آبی ویالند بازی‌های هیجان‌انگیز و مهیجی مانند: سافاری، ترن هوایی، جت اسکی، سرسره های پرپیچ و خم، رافتینگ، رودخانه وحشی، سیاه چال و … وجود دارد که موجب  سرگرمی بازدیدکنندگان این مجموعه می شود. همچنین در این مجموعه فروشگاه، کافه رستوران و هتل نیز برای رفاه گردشگران قرار دارد.

ساعت کاری پارک آبی ویالند استانبول: در طول هفته (12.30 ظهر  الی 9 شب)، آخر هفته (12.30 ظهر الی 9.30 شب)
تلفن پارک آبی ویالند استانبول: 00902126000100
آدرس پارک آبی ویالند استانبول: استانبول,منطقه ایوب,محله یشیلپینار,خیابان شهیت متین کایا
Yeşilpınar, Şht. Metin Kaya Sk. No: 11,1, 34065 Eyüp,İstanbul, Turkey

هزینه ورود پارک آبی کلاب دلفین استانبول:

بزرگسالان: 179 لیر
کودکان: 169 لیر
خردسالان: رایگان

ویالند پارک استانبول

پارک آبی کلاب دلفین استانبول (Aqua Club Dolphin)

بزرگ ترین پارک آبی استانبول در سال 2001 در خیابان کمال پاشا و در بخش اروپایی استانبول افتتاح شد که با نام پارک آبی کلاب دلفین شناخته می شود. این پارک مجموعه ای از استخرها و سرسره‌های مهیج می باشد که اوقات شاد و پر از انرژی را برای بازدیدکنندگان فراهم می نماید و می توانند تفریحی به یاد ماندنی را تجربه نمایند. در این مجموعه بزرگ و جذاب می‌توانید از 7 استخر آن استفاده نمایید و لذت ببرید. استخر همگانی، استخر مخصوص بزرگسالان، استخر کودکان، استخر موج، استخر لنگرگاه، استخر واترپلو استخرهای این مجموعه جذاب هستند که مورد توجه گردشگران تور استانبول قرار گرفته‌اند.

سرسره‌های شاه کبرا، سرسره سقوط آزاد، آنوکاندای آبی و مشکی، سرسره راکت، سرسره پیچشی، سرسره‌های مخصوص کودکان و سونامی بیش تر از سایر سرسره‌ها مورد توجه گردشگران قرار گرفته شده اند. به علاوه اینکه اجرای موسیقی زنده در محیط پارک موجب  شده که هیجان بازی کردن در این مکان بیش تر باشد. تفریح و بازی در این پارک بزرگ، برای رنج سنی مختلف مناسب می باشد و برای هر گروه سنی بازی ‌های مهیج و جذاب ویژه ای طراحی شده تا روزی به یادماندنی را تجربه نمایند.

امکاناتی که برای گردشگران تور استانبول در این مجموعه وجود دارد می‌توان به کمد لباس، استخر واترپولو، حمام آفتاب، زمین تنیس، کافی شاپ، رختکن، رستوران، والیبال ساحلی، سرویس بهداشتی، فوتبال صابونی، مهمانی برفی، امکانات معلولین، ساحل مصنوعی و زمین بازی کودکان اشاره نمود.

همچنین جالب است بدلنید در این پارک می توانید با دلفین ها شنا کنیدو آن ها را لمس نمایید و تجربه دل نشین و به یادماندنی برای خود بسازید.

نمایش گروهی دلفین‌ها و شیرهای دریایی هم از نمایش های بسیار پر طرفدار این مجموعه می باشد. آخر هر هفته پارک آبی کلاب دلفین میزبان یک خواننده معروف یا گروه‌های موسیقی پر طرفدار می‌باشد که در فضای باز به اجرای برنامه‌های شاد می‌پردازند. در مکان‌های تفریحی و گردشگری شهر، سرویس‌های رایگانی برای این پارک آبی وجود دارند که در ساعات مشخصی به سمت پارک کلاب دلفین می‌روند و گردشگران می‌توانند به صورت رایگان به این مجموعه بیایند.

ساعت کاری پارک آبی کلاب دلفین استانبول: از 9 صبح الی 7 عصر
تلفن پارک آبی کلاب دلفین استانبول: 6161672212
آدرس پارک آبی کلاب دلفین استانبول: استانبول,باشاک شهر,باهچه شهیر,خیابان کمال پاشا

Esenkent Mah., Onur Güvener Cad., Su Oyunları Merkezi, Bahçeşehir Girişi, 34517 Esenyurt,İstanbul, Turkey

هزینه ورود پارک آبی کلاب دلفین استانبول:

آقایان بالای 12 سال: دوشنبه تا شنبه 100 لیر و یکشنبه 110 لیر
خانم‌ها بالای 12 سال: دوشنبه تا شنبه 90 لیر و یکشنبه 100 لیر
کودکان (5 تا 12 سال): دوشنبه تا شنبه 50 لیر و یکشنبه 55 لیر

 

پارک آبی دلفین کلاب

پارک آبی کالسیوم استانبول (Coliseum Sports Club Sariyer)

باشگاه ورزشی کالسیوم ترکیب یک مجموعه ورزشی و پارک آبی مجهز و پیشرفته با مساحتی برابر با 12 هزار متر مربع می باشد. در این باشگاه رشته‌های ورزشی مانند یوگا، بدنسازی، پیلاتس، ورزش‌های رزمی، شنا و اسکواش موجود می باشد و گردشگران ورزشکار تور استانبول می‌توانند از امکانات این باشگاه استفاده نمایند و از برنامه ورزشی خود عقب نمانند. شما می‌توانید در این مجموعه آبی ورزشی روز بسیار خوبی برای خود در کنار خانواده خود بسازید و لذت ببرید. مجموعه کالسیوم در استانبول در واقع یک مجموعه ورزشی می‌باشد که یک پارک آبی را در خود جای داده است. در این مجموعه امکانات دیگری نظیر سینما، رستوران، کافه و سالن ماساژ، صخره‌نوردی، اسپا، فروشگاه، آرایشگاه و فواره‌های خروشان نیز وجود دارد که می توانید در صورت نیاز از آن ها استفاده نمایید.

در پارک آبی مجموعه تفریحی کالسیوم چندین استخر مانند استخر کودکان، استخر سکوت، استخر موج، صخره های جالب، سرسره آناکوندا و سرسره موشک موجود می باشد و گزینه خوبی برای سرگرمی و تفریح نیز هست. جالب است بدانید که در استخر سکوت می‌توانید ریلکس کنید و غرق در آرامش شوید و از آفتاب مطبوع آن لذت ببرید. دسترسی به این مجموعه لوکس و مهیج برسانید از طریق اتوبوس‌های خط ۱۵۰ و ۱۵۴ استانبول امکان پذیر می‌باشد.

ساعت کاری پارک آبی کالسیوم استانبول: از 10 صبح الی 8 عصر
تلفن پارک آبی کالسیوم استانبول: 00902123420189
آدرس پارک آبی کالسیوم استانبول: استانبول، منطقه سارییر، زکریاکوی، املاک کونوت کورو اولری
Zekeriyaköy, Emlak Konut Koru Evleri, 34450 Sarıyer,İstanbul, Turkey

هزینه ورود پارک آبی کالسیوم استانبول:

برای رده سنی مختلف متفاوت می باشد: بین 80 تا 275 لیر
کودکان زیر 7 سال: رایگان

پارک آبی کولوسیوم

پارک آبی توزلا یا مارینا آکواپارک استانبول (Marina Aquapark Waterland)

پارک آبی توزلا یا پارک آبی مارینا از بهترین و مجهزترین پارک‌های آبی در شهر استانبول کشور ترکیه می‌باشد. این پارک آبی در 22 ژوئن سال 2019 میلادی با وسعتی برابر با 15 هزار مترمربع در منطقه آسیایی شهر استانبول ساخته و افتتاح شد. نام این پارک آبی مارینا می‌باشد، اما چون در نزدیکی ساحل توزلا قرار دارد به نام توزلا شناخته می شود. نزدیکی این پارک آبی به ساحل توزلا این مزیت را دارد که چندین ورزش ساحلی را می‌توانید انجام دهید و لذت ببرید. تفریحاتی نظیر شاتل، غوصی، قایق پدالی، جت اسکی، اسکی روی موج و آب، فلای بر و بنانا در این مجموعه وجود دارند.

بلندترین سرسره تیوپی اروپا به ارتفاع 24.5 متر در این پارک قرار دارد و افرادی که این سرسره را سوار می شوند تنها 7 ثانیه طول می‌کشد تا پایین بیایند و می توان گفت هیجان انگیز ترین وسیله پارک این سرسره می باشد. در این پارک آبی نیازی نیست نگران فرزندان خود باشید؛ زیرا 9 سرسره استاندارد و محکم در زمینی ویژه کودکان قرار دارد که به راحتی می‌توانید فرزند خود را آنجا بگذارید تا تفریح کنند. سرسره‌ سقوط آزاد این مجموعه نیز جز هیجان انگیزترین و لذتبخش ترین وسیله های این پارک است که حتما باید امتحان کنید. امکاناتی نظیر پخش شدن موسیقی در فضای پارک و اجرای برنامه‌های شاد مانند کف‌بازی، بادکنک‌بازی، اجرای انیمیشن و رستوران‌هایی با غذاهای بسیار خوش طعم و… باعث می‌شود فضای این مجموعه شاد و پرانرژی باشد. لازم به ذکر است که پوشش مناسب و پوشیدن کلاه شنا در این مجموعه از قوانین آن می‌باشد. همچنین آقایان بالای 15سال که همراه خانم ندارند نمی‌توانند وارد پارک شوند.

ساعت کاری پارک آبی توزلا استانبول: از 11 صبح الی 6 عصر
تلفن پارک آبی توزلا استانبول: 00905321004038
آدرس پارک آبی توزلا استانبول: استانبول، منطقه توزلا، جامی، خیابان بالیکچیلار، شماره ۲۰٫۱
Cami, İstanbul TR, Balıkçılar Sk. no:20,1, 34940 Tuzla, Turkey

هزینه ورود پارک آبی توزلا استانبول:

بزرگسالان بالای 12 سال: شنبه تا دوشنبه 65 لیر و یکشنبه 85 لیر
کودکان (4 تا 12 سال): شنبه تا دوشنبه 45 لیر و یکشنبه 45 لیر
کودکان زیر 4 سال: رایگان

مارینا آکوا پارک
همچنین ببینید: همه چیز درباره رستوران های استانبول

فرودگاه بین المللی جدید استانبول

سفر به استانبول در ایام عید

راهنمای سفر به استانبول

نظرات در مورد پارک های آبی استانبول

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *