استانبول تجربه همزمان خرید و گردش

استانبول تجربه همزمان خرید و گردش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

یکی از پر گردشگرترین مقصد های سفرهای خارجی پایتخت گردشگری ترکیه، شهر پر جنب و جوش و دل نشین استابول است که گردشگران را از سراسر جهان به سوی خود می کشاند. این شهر با حال و هوای ترکیبی از آسیایی و اروپایی به دلیل موقعیت مکانی جذاب خود که بین دو قاره قرار گرفته است و تنگه بسفروس میان آن که ساحلی دل نشین و جذاب در هر دو بخش آسیایی و اروپایی خود دارد.

استانبول ترکیه

در تور استانبول می توانید بهترین خرید عمرتان را تجربه نمایید. استانبول پر از مکان های جذاب دیدنی است و با گشت و گذار در خیابان های پر جنب و جوش این شهر و بازدید از مراکز خرید لوکس و یا بازار های محلی حراجی استانبول می توانید یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید. پس از خرید و گردش نیز می توانید به سراغ تفریحات شبانه فوق العاده این شهر بروید و شبی به یادماندنی بسازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. همچنین در این شهر می توانید شور و هیجان را در مجموعه تفریحی بی نظیر آن تجربه کنید. در ادامه چند تا از آن ها را برایتان معرفی خواهیم کرد:

خانه خون آشام استانبول

اگر به دنبال آرامش و ریلکس کردن نیستید و می خواهید که آدرنالین خونتان از شدت هیجان افزایش داشته باشد، خانه خون آشام استانبول را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این خانه باید به صورت گروهی از موجودات عجیب غریب در آن فرار کنید. همچنین عکس های جالبی نیز از این تفریح متفاوت خود می توانید بگیرید. البته این تفریح برای کسانی که با ترس میانه خوبی ندارند به هیچ وجه توصیه نمی شود. برای رزرو بلیط این مجموعه باید از قبل اقدام نمایید.

خانه خون آشام در منطقه بی اغلو استانبول واقع شده است.

خانه خون آشام استانبول

پارک آبی آکوامارین

این مجموعه ای جذاب از تفریحات متنوع آبی است، انواع سرسره‌های چاله‌سیاه، سرسره بلند و کامیکاز را می توانید تجربه نمایید. علاوه بر سرسره می‌توانید، از بازی‌هایی همچون استخر کودک، رفتینگ، انیمیشن و … هم لذت ببرید که از دیگر امکانات این تفریح محسوب می‌شوند. این مجموعه ظرفیتی درحدود 3000 نفر را دارا می‌باشد.

البته امکان استفاده از این مجموعه تنها در زمان های گرم و در تابستان میسر می باشد، اما در ماه‌های تابستان، این فضا به قدری شلوغ می‌شود که امکان دارد جایی برای استراحت پیدا نکنید. دسترسی به این پارک بسیار ساده و آسان است، علاقه‌مندان می‌توانند از سرویس‌های رایگان آکوامارین استفاده نمایند. سرویس‌های آکوامارین با یک تماس ساده به مرکز تفریحات می‌توانند تاکسی‌های این مرکز را به سوی شما فرا بخوانند تا در زمان مشخص گردشگران را به این پارک آبی ببرند.

پارک آبی آکوامارین از ساعت 9 صبح الی 7 عصر پذیرای علاقه مندان می باشد؛ اما بهترین زمان برای اینکه بتوانید از این پارک لذت ببرید قبل از ساعت 12 می‌باشد. این پارک آبی محبوب در محله فاتح واقع شده است.

پارک آبی آکوا مارین

بازی ترسناک و هیجان انگیز Quest

بازی هیجان‌انگیز Quest مناسب آن دسته از گردشگران عاشق هیجان است. یکی از سناریوهایی که برای این بازی در نظر گرفته شده است، دکتر سلیم آکسوی است؛ این دکتر، بیماران و مراجعین را به کشتن می‌دهد و به عنوان یک قاتل شناخته می‌شود. شما به عنوان بازیکنان این بازی باید بتوانید تا از تله‌های این دکتر باخبر شوید و جان خود را نجات دهید. این بازی یکی از تفریحات جذاب استانبول محسوب می‌شود که بسیار هیجان‌انگیز است و همچنین این بازی در سبک بازی‌های فکری و ترسناک قرار گرفته شده است.

نکته جالب پایان بدون پیش‌بینی بازی است که برای همه افراد یک نوع پایان رقم می‌خورد.

قوانین بازی:

بازی به صورت گروه‌های 2 الی 5 نفره انجام می‌شود.
افرادی که قصد شرکت در این بازی را دارند باید بالای 16 سال سن داشته باشند.
مدت زمانی که هر تیم بازی Quest را انجام می‌دهد، یک ساعت است.

آدرس: Osmanaga Mah. Kalfaoglu Sokak No: 17 | Kadikoy, Gunay Apartmani, Istanbul

فان لب اگلنس دانیاسی

فان لب اگلنس دانیاسی بزرگ‌ترین مرکز تفریحی در استانبول می‌ باشد. هنگامی که در فصل زمستان و پاییز امکان استفاده از تفریحات آبی کم می‌شود، مراکز تفریحی همچون شهربازی فان لب اگلنس دانیاسی مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد که در داخل این شهربازی می‌تواند اوقات خوشی را تجربه نمایید. این شهربازی سرپوشیده برای هر سنی و هر سلیقه ای مناسب است.  امنیت بالا، استاندارد بودن وسایل، وسایل متنوع و … از امکانات و ویژگی‌هایی این شهربازی زنجیره‌ای محسوب می‌شود. این شهر بازی در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد.

پارک ویالند استانبول

پارک محبوب ویالند نیز برای تمام سنین مناسب می‌باشد و همه می‌توانند در این پارک بی‌نظیر تفریحات زیادی را تجربه نمایند؛ وسایل‌های تفریحی زیادی در پارک ویالند هستند که از استاندار و ایمنی بالایی برخودارند که می توان تعدادی از آن ها به این وسایل اشاره نمود:

  • جت اسکی
  • ترن هوایی اسرار آمیز
  • تونل سافاری
  • چرخه فلک‌های غول پیکر

ساعت کاری مجموعه ویالند: هر روز از ساعت 10 تا 19

ویالند پارک استانبول

توزک استانبول

از دیگر بازی های گروهی محبوب که در استانبول می‌توانید تجربه کنید، بازی توزک استانبول است. افراد برای اینکه بتوانند نهایت لذت را از توزک استانبول ببرند، باید با یک گروه وارد این تفریح شوند و بازی‌ها را به صورت گروهی انجام دهند.

توزک استانبول در سبک ماجراجویی قرار گرفته شده است که افراد برای اینکه بتوانند مراحل این بازی را یکی پس از دیگری رد کنند، باید اتاق‌ها و بخش‌های مختلف را رد کنند. این مجموعه در منطقه کادی کوی استانبول واقع شده است.

جاذبه های گردشگری تور استانبول

بیشتر تور های استانبول برای بخش اروپایی استانبول برگزار می شود و خوب است بدانید که معروف ترین جاذبه های استانبول نیز در این بخش قرار گرفته اند.
تنگه بسفر، میدان تکسیم، خیابان استقلال، گنبد ایاصوفیه، جزایر پرنس،‌ کاخ دولما باغچه، مسجد آبی، بازار بزرگ و آب‌انبار بی نظیر باسیلیکا از جمله جاذبه های مشهور استانبول هستند که در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته اند.

بهترین فصل برای سفر در استانبول

همچنین نکته جالب اینجاست که سفر به استانبول جزء اقتصادی ترین سفر های خارجی محسوب می شود و در چهار فصل سال نیز می توانید به این شهر پر گزدشگر سفر نمایید.
اگر به دنبال بهترین فصل برای سفر به استانبول هستید، در فصل های بهار و پاییز که هوا مطبوع تر است می توانید به استانبول سفر کنید.
استانبول در فصل بهار روزهای گرم‌تری دارد و شب‌ها خنکی دلپذیری دارد و گهگاهی شاهد باران نرم بهاری نیز خواهید بود. در این فصل میانگین دمای روزها میان ۱۸ تا ۲۷ درجه است.
در فصل پاییز هوای استانبول خنک تر است و ماینگین دما در حدود ۲۳ درجه می باشد، اما یک روز ممکن است هوا گرم و خشک باشد و روزی دیگر، هوا بسیار خنک با دمای ۱۵ درجه و باران‌های کوتاه و شدید در انتظارتان باشد.
اگر می خواهید در تعطیلات تابستان به استانبول بروید، باید بدانید که در این فصل هوا بسیار گرم و مرطوب است با این حال اکثر گردشگران تابستان را برای سفر به استانبول انتخاب می نمایند. میانگین دمای هوای استانبول در تابستان بین ۲۸ تا ۳۰ درجه می باشد.
روزهای زمستانی استانبول سرد و برفی اند. میانگین دمای روزانه بین ۸ تا ۱۲ درجه است و به طور معمول هوا در این ماه برفی است. قیت تور ها نیز در این فصل کمتر است و بسیاری از گردشگران برای کاهش هزینه های سفر این فصل را برای سفر خود انتخاب می نمایند.

در پایان باید بگوییم که استانبول برای گردشگران با هر سلیقه ای مناسب می باشد، در این شهر هم می توانید از جاذبه های بی نظیر تاریخی این شهر که شهرت جهانی دارند و استانبول را به پایتخت فرهنگی اروپا تبدیل نموده اند، دیدن نمایید و هم از مراکز خرید کوچک، بزرگ، لوکس و یا بازار های محلی بزرگ آن بازدید و خرید نمایید. رستوران های استانبول نیز با خوش طعم ترین غذا های ترکی و بین المللی میزبان شما در تور استانبول خواهند بود، در کلوب های بی نظیر این شهر نیز می توانید لحظاتی عالی و پر شور هیجان را بگذرانید.

تفریحات شبانه استانبول

همچنین ببینید:

بهترین رستوران های استانبول

تفریحات شبانه جذاب در استانبول

راهنمای سفر به استانبول

پارک های آبی استانبول

نظرات در مورد استانبول تجربه همزمان خرید و گردش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *